Babel heeft ook gezegd dattie gewoon blijft en gaat knokken voor een basisplek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zal vooral Babel leuk vinden, dit.
Die mag, net als ieder ander, vechten voor een basisplaats.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zal vooral Babel leuk vinden, dit.
Zo hoort hetquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Babel heeft ook gezegd dattie gewoon blijft en gaat knokken voor een basisplek.
Nou, dat zal je nog tegenvallenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zo hoort het. Lijkt dat 'spitsenprobleem' van Ajax nog goed te komen ook.
![]()
Dat zei Brutil Hosé ooit ook eens, toen hij werd teruggezet naar Jong Ajax.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Babel heeft ook gezegd dattie gewoon blijft en gaat knokken voor een basisplek.
Froylán Ledezma heeft ook ooit zoiets gezegd, via zijn tolkquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zei Brutil Hosé ooit ook eens, toen hij werd teruggezet naar Jong Ajax.
Nee, maar Ajax heeft teveel spitsen nu. Of in ieder geval, teveel botsende karaktersquote:
volgens de website van Malmo:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:29 schreef Radegast het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Jari bij Malmo FF?
Lijkt me duidelijk 5 wedstrijden / 1 goalquote:Totalt i MFF: 5 matcher / 1 mål
En in zijn geval kan ik het hem niet verwijten als hij zo denkt....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij zal wel denken Ajax heeft mij als grofvuil behandeld, nu zal ik hun eens te grazen nemen door lekker elke maand zijn salaris op te strijken.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:43 schreef LuukBes het volgende:
Zakkenvuller die Charisteas. Hij weet dat ie geen speelminuten krijgt en moet gaan banken. Ongemotiveerde Bogarde-wannabee als ie toch blijft. Waarom bokt ie niet op ? Ergens heen waar ie wel kan spelen.
quote:Daniël de Ridder verliet Ajax dit seizoen vanwege een tekort aan speelminuten. De aanvaller van Jong Oranje tekende vervolgens een contract bij Celta de Vigo, maar vooralsnog is hij daar weinig succesvol. Tegenover de Spaanse krant Marca verklaarde hij ontevreden te zijn over zijn huidige situatie.
“Ik ben erg teleurgesteld”, aldus De Ridder. “Ik kan niet tevreden zijn, want ik kwam hier om te spelen. Ik had geen zin om langer bij Ajax op de bank te zitten en ben naar Celta gegaan om te spelen, maar de situatie is hier ook hopeloos.”
De Amsterdammer wil graag spelen en overweegt een vertrek. “Ik wil daar momenteel nog niet te veel aan denken, maar als de situatie niet veranderd ga ik met mijn zaakwaarnemer praten. Op het moment wil ik niets forceren.”
Spuit 11.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens wil De Ridder alweer weg bij Celta.
[..]
KJH: Houdenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kortom: we houden 4 spitsen... Quansah van Hercales is toch ook nog van Ajax? (verhuur oid) makes 5... Ananas makes 6...
KJH: Houden
Rosenberg: Houden
Harry: Verhuren / houden (weet ik nog niet)
Babel: Verhuren
Ananas: Verkopen
Quansah: Als ie nog voor ajax speelt wel heel snel verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |