Tja, das ook aan de rest (en aan M0NTANA, lijkt me).quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar heb je wel een beetje gelijk in, maar die van Montana moet gewoon in de OP erbij komen.
Die is gebannedquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Cart_man is? Ik mis um....
Ga dat lekker in het feyenoord topic vragen, maar iig die is gebannedquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Cart_man is? Ik mis um....
Kappen nu. Je mailt hem maar.quote:
Top, kan Houniet jouw oude TVP nemen, als hij wilt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef M0NTANA het volgende:
En over die TVP's, ik neem voortaan deze wel:
[afbeelding]
Totdat hij aan de OP wordt toegevoegd.
Maar Nash, als hij echt zo goed is, dan had hij toch nog wel bij ons gespeeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Beetje laat M0NTANA.
Maja ik heb me dit seizoen al eens meerdere keren afgevraagd hoe het zou zijn verlopen als Daniel nu rechtsbuiten stond.
Blind mag hem niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar Nash, als hij echt zo goed is, dan had hij toch nog wel bij ons gespeeld![]()
Heb jij zijn adresquote:
quote:
Heb je inderdaad gelijk inquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef Nashje het volgende:
Ik weet het niet. Ene Rafael van der Vaart is ook érg goed.
VI.nlquote:'Charisteas maakt seizoen af bij Ajax'
5/1/2006 23:09
Hoewel Ajax het bericht naar buiten bracht dat hij mag vertrekken, wil Angelos Charisteas in Amsterdam blijven. 'Angelos blijft bij Ajax', zegt zijn zaakwaarnemer in het Algemeen Dagblad.
Door de komst van Klaas Jan Huntelaar lijkt de rol van Charisteas bij Ajax uitgespeeld. De Griek ziet dat zelf heel anders. 'Er is geen reden om met andere clubs in gesprek te gaan', vindt zijn belangenbehartiger.
Charisteas zelf liet eerder al doorschemeren dat hij een toekomst ziet bij Ajax. In het twee-spitsen-systeem met Markus Rosenberg bloeide de aanvaller de laatste weken weer helemaal op. Resultaat: zeven doelpunten in negen duels.
'Als de trainer Angelos op de bank zet, zal hij dat respecteren. Ook in dat geval wachten we tot komende zomer. Daarna zien we wel.' Charisteas stapte twaalf maanden geleden binnen bij Ajax. De Griek heeft nog een contract tot medio 2008.
Dacht dat hij verhuurd was?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
Daniël de Ridder is nu verkocht
Neem dan een pak Jodenkoeken mee!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb jij zijn adres?
We zouden nog een keer koffie met poedersuiker nuttigen!
Goed ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem dan een pak Jodenkoeken mee!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |