En dan heb je 2 spitsen om evt 442 mee te spelen. Gezien de medische staf bij ajax lijkt mij dat ietwat weinig....quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef tha_dark het volgende:
Harry + Ananas weg, Babel verhuren. Dan heb je 2 spitsen voor 4-3-3, en je kan eventueel ook nog 4-4-2 spelen.
Tsja, ik wil ook nog geen afstand doen van Babel, maar Huntelaar en Rosenberg zijn ook niet de oudsten natuurlijk. Dus die zitten beiden nog wel 3 jaar bij Ajax. Dan is 't voor Babel beter om verkocht te worden, tenzij je 4-4-2 blijft spelen. Dan heb je namelijk gewoon 3 spitsen nodig. De twee Grieken mogen weg van mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.
Haha, zo ken ik er nog een paar......quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja omdat de rest niet in vorm is, geen kans krijgt of zelfs nog niet eens bij ajax speelt
Dit zal men na raffa niet zo snel dooe denk ik zo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.
Pff. Je stelt je de laatste tijd nogal heel erg negatief op hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.
NEC komt over 10 dagen al op bezoekquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Babel verhuren aan NEC is prima. Moet je er wel op rekenen dat hij Ajax eind van het seizoen nog even de das omdoet met drie goals in de Arena, maar verder is het alleen maar goed als hij daar minuten kan maken. Even weg van Danny.
Tsja, dat schema is inderdaad vrij vaag; we hebben Hveen ook al 2 keer gehad....quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Zo snel al? Dan beter nog even aanhouden. NEC - Ajax was toch onlangs nog? Suf schema ook van de KNVB.
Bert speelt doorgaans varianten van 4-4-2 en 3-5-2. Maar Odonkor is toch meer een centrumspits. Altijd geweest tenminste.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand wat in wat voor formatie Dortmund speelt onder Van Marwijk? Als Pienaar en wellicht ook De Jong daar tekenen, valt misschien David Odonkor wel buiten de boot.
Dat zou best een goede rechtsbuiten kunnen zijn voor Ajax, lijkt me.
Oh, dat maakt bij Ajax niet uit hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Maar Odonkor is toch meer een centrumspits. Altijd geweest tenminste.
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:24 schreef Radegast het volgende:
Waarom niet proberen Alexei Eremenko Jr. te halen? Zit op de bank bij Lecce, de nummer één-na-laatst uit de Serie A.
Ja, ach.. er moet nog zoveel veranderd worden bij ajax. Het probleem met die jeugdspelers die doorstoten naar het eerste is, is dat ze uit noodzaak doorstromen naar het eerste op jonge leeftijd. Daardoor krijgen ze kapsones, en denken ze op hun 22ste uit uitgeleerd te zijn. Als zo'n jong talentje op zn 19de af en toe een inval beurt krijgt (het 'langzaam brengen' a la wenger) kan hij zich beter ontwikkelen, maar heeft de club ook langer profijt van die speler. De speler zal dan namelijk langer bij de club blijven, omdat hij niet gelijk aan zijn (denkbeeldige) plafon zit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:37 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
right-click - save image as....
ik kan er om lachen![]()
die gozert blijft trouwens lekker bij porto, hoewel je het nooit zeker weet..... juanfran vond ik ook 110% ongeloofwaardig dat die zou komen.
babel.... echt te geweldig als die verkocht wordt.... tijdje geleden was dat nog zo'n held, de nieuwe kluivert etc. en die jongen heeft ook nog best wel talent (voor voetballen ook zelfs!). zo zie je maar wat een kutclub ajax is (geworden) wat dat betreft, veel te weinig stabiliteit en daardoor veel te weinig kansen voor de talenten.
quote:Ruiner straatnaam nummer 5 in lijst lelijkste straatnamen
Ruinen - De Ruiner straat Voor de Blanken is als 5e geëindigd in de verkiezing van lelijkste straatnaam van Nederland.
De afgelopen weken werd er bij het 3FM-programma Wout een verkiezing gehouden van de lelijkste straatnaam van Nederland.
Vanmiddag werd de eindstand van deze verkiezing bekend en de Ruiner straat 'Voor de Blanken' die zo uit Zuid-Afrika lijkt te komen is in die verkiezing als 5e geëindigd.
Als lelijkste straatnaam werd de Hoerejachtsteeg in Enkhuizen gekozen. De nummers 2 t/m 4 waren de Brommie en Tommiestraat in Almere, de Slettenhaarsweide in Nijverdal en de Ajaxlaan in Eindhoven. Bewoners in de laatste straat hebben vooral veel last van plassende PSV-supporters.
In Rotterdam is ook een straat met Ajax erin geloof ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef HeatWave het volgende:
Wie verzint dat dan ook?? De Ajaxlaan in Eindhoven...
en de mooiste en beste club ter wereldquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef Roeni3 het volgende:
Tja, Ajax is en blijft ook gewoon een oude Griekse god he, weinig aan te doen.
bronquote:"SI LA SITUACIÓN CONTINÚA, HABLARÉ CON MI REPRESENTANTE"
De Ridder, muy descontento con la falta de oportunidades
El holandés Daniel De Ridder se ha mostrado molesto por la falta de oportunidades que está recibiendo del conjunto gallego y no descarta el marcharse de la entidad en busca de minutos. El internacional holandés sub'21 no ha sido titular hasta la fecha y sólo ha participado en cinco encuentros.
"Estoy decepcionado. No puedo estar contento, porque yo vine para jugar. En el Ajax alternaba jugar con el banquillo, y por eso quise cambiar, pero aquí la situación es incluso peor", señaló De Ridder.
Al parecer, uno de los principales problemas es la característica únicamente ofensiva en el juego del holandés, algo en lo que según el propio jugador está trabajando, aunque como aseguró "si no juego, es difícil mejorar".
"Es algo en lo que en estos momentos no pienso, pero si la situación continúa hablaré con mi representante. Yo de momento no voy a forzar nada", afirmó De Ridder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |