Hey DK, hier een nieuwe avatar voor je:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
JuanFran was ook aardig uit de gratie geraakt, dat is bij Quaresma niet het geval.
Die is wel erg sexyquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey DK, hier een nieuwe avatar voor je:
[afbeelding]
Alleen even resizen maat!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey DK, hier een nieuwe avatar voor je:
[afbeelding]
Alleen even resizen maat!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan je er niet omlachen? Triest.
Zit je hier te F5'en?quote:
Dat je maar groot en sterk mag worden, kakkerlak...quote:
Tuurlijk, rellen doe je altijd bij de tegenstander :dquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
als ze hem verkopen steek ik hoogstpersoonlijk de Arena in de fik.
Vind 'm wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Stom grapjeOm zulke dingen lacht mijn neefje van 5
Babel: verhurenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef Radegast het volgende:
Babel mag niet verkocht worden volgens de meesten hier, KJH moet in de spits, Harry moet weg.
Wat doen we met Rosenberg en Ananas?
Ik bedoel: je moet wel van een paar centrumspitsen af, we moeten echt saneren!
Wie, ananas en harry? plzquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef Radegast het volgende:
Echt top hé, de twee spitsen met het meeste rendement verkopen. Werelds!
Charisteas heeft van alle spitsen denk ik wel het meeste rendement opgelevert hoor.quote:
Ach ja... Met KJH heb je de topscoorder van Nederland inhuis... Statistieken enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, de feiten zijn nou eenmaal zo. Kan ik ook niks aan doen.
Bedoel je dit serieus?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef Radegast het volgende:
Echt top hé, de twee spitsen met het meeste rendement verkopen. Werelds!
ja omdat de rest niet in vorm is, geen kans krijgt of zelfs nog niet eens bij ajax speeltquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, de feiten zijn nou eenmaal zo. Kan ik ook niks aan doen.
Ik heb nergens gezegd dat ik Anastasiou wil houden. Als ik het afgelopen zomer voor het zeggen had gehad bij Ajax dan zou Rosenberg nu geen Ajacied zijn, dat wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Bedoel je dit serieus?!![]()
Als jij Ananas wilt behouden ten opzichte van bijvoorbeeld Rosenberg dan moet je mij dat toch nog ff uitleggen.
Ja dat is nu net het probleem. Ik zou ze ook niet gekocht hebben maar ze zitten er nu eenmaal. Dus nu moeten we kijken naar een oplossing voor de toekomst en niet meer naar de fouten uit het verleden want die zijn nu eenmaal gemaakt, daar valt niks meer aan te doen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik Anastasiou wil houden. Als ik het afgelopen zomer voor het zeggen had gehad bij Ajax dan zou Rosenberg nu geen Ajacied zijn, dat wel.
Ook had ik nee gezegd tegen de aankopen Anastasiou en Charisteas.
Zal me jeuken wat beter is voor hem. Vanuit t perspectief van Ajax kijken bitte.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verkopen. Is beter voor die jongen.
Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zal me jeuken wat beter is voor hem. Vanuit t perspectief van Ajax kijken bitte.
Hij is nét 19. Komop zeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
NOG niet goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |