quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Babel kan naar NEC word hier net uitgezonden op TV Gelderland.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Verhuren lijkt me wel een optie. Deze jongen komt er nog wel. En het zou des Ajax' zijn als we hem over 3 jaar weer moeten terugkopen..
ik helpquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
als ze hem verkopen steek ik hoogstpersoonlijk de Arena in de fik.
Inderdaad, we moeten hem verhuren, is het beste voor beide partijen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Verhuren lijkt me wel een optie. Deze jongen komt er nog wel. En het zou van de debiele zijn als we hem over 3 jaar weer moeten terugkopen..
Ja, daarom hoop ik dat ze deze keer eens WEL slim zijn......quote:
Ik zie net dat het 11 uur begint (volgens ajax.nl)quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
is het nog steeds om half 11? ben al een hele tijd niet meer wezen kijken bij een training
nog steeds half 11 ja en half 3quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
is het nog steeds om half 11? ben al een hele tijd niet meer wezen kijken bij een training
ajax.nl:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog steeds half 11 jaen half 3 gewijzigd dus
De andere zijn overigens om 10.30 dus deze zal wel eenmalig zijnquote:Zondag 8 januari
Ajax 11.00 uur: training
Jong Ajax vakantie
ik beng idd bang dat hij niet naar NEC zou willen. maar als ie ook maar een beetje verstandig is, en zijn zaakwaarnemer niet te gierig, dan zegt hij ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef Greetings het volgende:
TV Gelderland meldt dat NEC Babel wil huren van Ajax.
Ik persoonlijk zie het niet gebeuren, maar zien jullie enige kans hiertoe?
Of is Babel sowieso al te arrogant om naar NEC te willen?
Er werd helemaal niet gesproken over hurenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef Greetings het volgende:
ik hoop het niet voor hemquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef Greetings het volgende:
ok thanks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef jna het volgende:
[..]
ajax.nl:
[..]
De andere zijn overigens om 10.30 dus deze zal wel eenmalig zijn
Suggereer je nu dat Babel naar Fc Zwolle moet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor hem![]()
Hoe is de rapscene eigenlijk in nijmegen![]()
Nee klopt dat staat er niet bij. Maar lijkt me wel voor 90% duidelijk dat het dan om huren zou gaan. Ajax zal Babel toch niet verkopen? iig zeker niet voor minder dan 2 miljoen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er werd helemaal niet gesproken over huren![]()
quote:NEC hoopt op moeilijk haalbare Ryan Babel
NEC wil Ryan Babel losweken bij Ajax. De Nijmegenaren azen al geruime tijd op de aanvaller die in Amsterdam sinds eind november inmiddels voornamelijk bankzitter is geworden.
'Ze laten hem waarschijnlijk niet gaan, maar de interesse van onze kant klopt', bekende technisch directeur Leen Looijen tegenover RTV Gelderland. 'We scoren uiterst moeilijk. We zijn we afhankelijk van de investeerders want een goede sterke spits is erg duur.'
Babel kende vorig seizoen een stormachtige doorbraak. In zijn eerste vijf wedstrijden maakte hij vijf doelpunten. De viervoudig international (twee goals) eindigde op zeven treffers. Dit seizoen, waarin Babel vrijwel alleen als linksbuiten speelt, stokte de teller op één doelpunt.
quote:Enkele bronnen rondom Ajax weten te melden dat de Amsterdammers bezig zouden zijn met Ricardo Quaresma. De Portugese vleugelspits, momenteel uitkomend voor het FC Porto van trainer Co Adriaanse, zou bovenaan het lijstje staan.
Quaresma maakte grote indruk in zijn eerste twee seizoenen bij Sporting Lissabon, waarna hij een contract kreeg aangeboden bij FC Barcelona. In Catalonië hoopte men op de nieuwe Luís Figo, maar de rechtspoot kon de hoge verwachtingen niet waarmaken. Na één seizoen en 22 wedstrijden mocht Quaresma vertrekken.
De technisch hoog begaafde aanvaller, die zowel op de vleugelposities als op 10 uit de voeten kans, is momenteel aan zijn tweede seizoen in Porto bezig. Onder Adriaanse kan hij regelmatig op een basisplaats rekenen.
Ja en Feyenoord en PSV willen Ronaldinho, Lampard en Xaviquote:
Gaan ze dat fuseren Feyenoord en PSV?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja en Feyenoord en PSV willen Ronaldinho, Lampard en Xavi![]()
Kerel je neemt voetbalzone toch niet serieus![]()
Ik ook, ik had toendestijds ook nooit verwacht dat JuanFran naar Ajax zou komen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:48 schreef Jajong het volgende:
Haha ik lach als straks Quaresma gepresenteerd wordt.
Inderdaad, die jongen wilt ook aan spelen toekomen, en aangezien het WK eraan komtquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook, ik had toendestijds ook nooit verwacht dat JuanFran naar Ajax zou komen...
JuanFran was ook aardig uit de gratie geraakt, dat is bij Quaresma niet het geval.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook, ik had toendestijds ook nooit verwacht dat JuanFran naar Ajax zou komen...
Hey DK, hier een nieuwe avatar voor je:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
JuanFran was ook aardig uit de gratie geraakt, dat is bij Quaresma niet het geval.
Die is wel erg sexyquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey DK, hier een nieuwe avatar voor je:
[afbeelding]
Alleen even resizen maat!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey DK, hier een nieuwe avatar voor je:
[afbeelding]
Alleen even resizen maat!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan je er niet omlachen? Triest.
Zit je hier te F5'en?quote:
Dat je maar groot en sterk mag worden, kakkerlak...quote:
Tuurlijk, rellen doe je altijd bij de tegenstander :dquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
als ze hem verkopen steek ik hoogstpersoonlijk de Arena in de fik.
Vind 'm wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Stom grapjeOm zulke dingen lacht mijn neefje van 5
Babel: verhurenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:24 schreef Radegast het volgende:
Babel mag niet verkocht worden volgens de meesten hier, KJH moet in de spits, Harry moet weg.
Wat doen we met Rosenberg en Ananas?
Ik bedoel: je moet wel van een paar centrumspitsen af, we moeten echt saneren!
Wie, ananas en harry? plzquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef Radegast het volgende:
Echt top hé, de twee spitsen met het meeste rendement verkopen. Werelds!
Charisteas heeft van alle spitsen denk ik wel het meeste rendement opgelevert hoor.quote:
Ach ja... Met KJH heb je de topscoorder van Nederland inhuis... Statistieken enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, de feiten zijn nou eenmaal zo. Kan ik ook niks aan doen.
Bedoel je dit serieus?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef Radegast het volgende:
Echt top hé, de twee spitsen met het meeste rendement verkopen. Werelds!
ja omdat de rest niet in vorm is, geen kans krijgt of zelfs nog niet eens bij ajax speeltquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, de feiten zijn nou eenmaal zo. Kan ik ook niks aan doen.
Ik heb nergens gezegd dat ik Anastasiou wil houden. Als ik het afgelopen zomer voor het zeggen had gehad bij Ajax dan zou Rosenberg nu geen Ajacied zijn, dat wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Bedoel je dit serieus?!![]()
Als jij Ananas wilt behouden ten opzichte van bijvoorbeeld Rosenberg dan moet je mij dat toch nog ff uitleggen.
Ja dat is nu net het probleem. Ik zou ze ook niet gekocht hebben maar ze zitten er nu eenmaal. Dus nu moeten we kijken naar een oplossing voor de toekomst en niet meer naar de fouten uit het verleden want die zijn nu eenmaal gemaakt, daar valt niks meer aan te doen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik Anastasiou wil houden. Als ik het afgelopen zomer voor het zeggen had gehad bij Ajax dan zou Rosenberg nu geen Ajacied zijn, dat wel.
Ook had ik nee gezegd tegen de aankopen Anastasiou en Charisteas.
Zal me jeuken wat beter is voor hem. Vanuit t perspectief van Ajax kijken bitte.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verkopen. Is beter voor die jongen.
Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zal me jeuken wat beter is voor hem. Vanuit t perspectief van Ajax kijken bitte.
Hij is nét 19. Komop zeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
NOG niet goed genoeg.
En dan heb je 2 spitsen om evt 442 mee te spelen. Gezien de medische staf bij ajax lijkt mij dat ietwat weinig....quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef tha_dark het volgende:
Harry + Ananas weg, Babel verhuren. Dan heb je 2 spitsen voor 4-3-3, en je kan eventueel ook nog 4-4-2 spelen.
Tsja, ik wil ook nog geen afstand doen van Babel, maar Huntelaar en Rosenberg zijn ook niet de oudsten natuurlijk. Dus die zitten beiden nog wel 3 jaar bij Ajax. Dan is 't voor Babel beter om verkocht te worden, tenzij je 4-4-2 blijft spelen. Dan heb je namelijk gewoon 3 spitsen nodig. De twee Grieken mogen weg van mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.
Haha, zo ken ik er nog een paar......quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja omdat de rest niet in vorm is, geen kans krijgt of zelfs nog niet eens bij ajax speelt
Dit zal men na raffa niet zo snel dooe denk ik zo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens Ajax is Babel niet goed genoeg. Anders kopen ze geen twee andere centrumspitsen binnen een halfjaar. Ook vanuit Ajax-perspectief: verkopen.
Pff. Je stelt je de laatste tijd nogal heel erg negatief op hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat telt niet. Babel gaat niet zitten wachten totdat Ajax koopmoe is, ze blijven maar spitsen kopen.
NEC komt over 10 dagen al op bezoekquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Babel verhuren aan NEC is prima. Moet je er wel op rekenen dat hij Ajax eind van het seizoen nog even de das omdoet met drie goals in de Arena, maar verder is het alleen maar goed als hij daar minuten kan maken. Even weg van Danny.
Tsja, dat schema is inderdaad vrij vaag; we hebben Hveen ook al 2 keer gehad....quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Zo snel al? Dan beter nog even aanhouden. NEC - Ajax was toch onlangs nog? Suf schema ook van de KNVB.
Bert speelt doorgaans varianten van 4-4-2 en 3-5-2. Maar Odonkor is toch meer een centrumspits. Altijd geweest tenminste.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand wat in wat voor formatie Dortmund speelt onder Van Marwijk? Als Pienaar en wellicht ook De Jong daar tekenen, valt misschien David Odonkor wel buiten de boot.
Dat zou best een goede rechtsbuiten kunnen zijn voor Ajax, lijkt me.
Oh, dat maakt bij Ajax niet uit hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Maar Odonkor is toch meer een centrumspits. Altijd geweest tenminste.
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:24 schreef Radegast het volgende:
Waarom niet proberen Alexei Eremenko Jr. te halen? Zit op de bank bij Lecce, de nummer één-na-laatst uit de Serie A.
Ja, ach.. er moet nog zoveel veranderd worden bij ajax. Het probleem met die jeugdspelers die doorstoten naar het eerste is, is dat ze uit noodzaak doorstromen naar het eerste op jonge leeftijd. Daardoor krijgen ze kapsones, en denken ze op hun 22ste uit uitgeleerd te zijn. Als zo'n jong talentje op zn 19de af en toe een inval beurt krijgt (het 'langzaam brengen' a la wenger) kan hij zich beter ontwikkelen, maar heeft de club ook langer profijt van die speler. De speler zal dan namelijk langer bij de club blijven, omdat hij niet gelijk aan zijn (denkbeeldige) plafon zit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:37 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
right-click - save image as....
ik kan er om lachen![]()
die gozert blijft trouwens lekker bij porto, hoewel je het nooit zeker weet..... juanfran vond ik ook 110% ongeloofwaardig dat die zou komen.
babel.... echt te geweldig als die verkocht wordt.... tijdje geleden was dat nog zo'n held, de nieuwe kluivert etc. en die jongen heeft ook nog best wel talent (voor voetballen ook zelfs!). zo zie je maar wat een kutclub ajax is (geworden) wat dat betreft, veel te weinig stabiliteit en daardoor veel te weinig kansen voor de talenten.
quote:Ruiner straatnaam nummer 5 in lijst lelijkste straatnamen
Ruinen - De Ruiner straat Voor de Blanken is als 5e geëindigd in de verkiezing van lelijkste straatnaam van Nederland.
De afgelopen weken werd er bij het 3FM-programma Wout een verkiezing gehouden van de lelijkste straatnaam van Nederland.
Vanmiddag werd de eindstand van deze verkiezing bekend en de Ruiner straat 'Voor de Blanken' die zo uit Zuid-Afrika lijkt te komen is in die verkiezing als 5e geëindigd.
Als lelijkste straatnaam werd de Hoerejachtsteeg in Enkhuizen gekozen. De nummers 2 t/m 4 waren de Brommie en Tommiestraat in Almere, de Slettenhaarsweide in Nijverdal en de Ajaxlaan in Eindhoven. Bewoners in de laatste straat hebben vooral veel last van plassende PSV-supporters.
In Rotterdam is ook een straat met Ajax erin geloof ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef HeatWave het volgende:
Wie verzint dat dan ook?? De Ajaxlaan in Eindhoven...
en de mooiste en beste club ter wereldquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef Roeni3 het volgende:
Tja, Ajax is en blijft ook gewoon een oude Griekse god he, weinig aan te doen.
bronquote:"SI LA SITUACIÓN CONTINÚA, HABLARÉ CON MI REPRESENTANTE"
De Ridder, muy descontento con la falta de oportunidades
El holandés Daniel De Ridder se ha mostrado molesto por la falta de oportunidades que está recibiendo del conjunto gallego y no descarta el marcharse de la entidad en busca de minutos. El internacional holandés sub'21 no ha sido titular hasta la fecha y sólo ha participado en cinco encuentros.
"Estoy decepcionado. No puedo estar contento, porque yo vine para jugar. En el Ajax alternaba jugar con el banquillo, y por eso quise cambiar, pero aquí la situación es incluso peor", señaló De Ridder.
Al parecer, uno de los principales problemas es la característica únicamente ofensiva en el juego del holandés, algo en lo que según el propio jugador está trabajando, aunque como aseguró "si no juego, es difícil mejorar".
"Es algo en lo que en estos momentos no pienso, pero si la situación continúa hablaré con mi representante. Yo de momento no voy a forzar nada", afirmó De Ridder.
Nee dat hij nog minder speelt als bij Ajaxquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
mijn spaans is niet meer wat het geweest is
hij vindt het jammer dat ie geen kans kreeg bij Ajax?
hmm ok. toch kan die jongen best voetballen volgens mij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dat hij nog minder speelt als bij Ajax
Zal best, maar het blijven de TVP's van M0NTANA en ondergetekendequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:01 schreef Houniet het volgende:
Echt iets voor eindhoven
oh en Roeni3die plaatjes moeten gewoon in de OP
quote:"IF the SITUATION CONTINUES, I WILL SPEAK WITH MY REPRESENTATIVE" Of Ridder, very displeased with the lack of opportunities the Dutch Daniel De Ridder has been annoying by the lack of opportunities that is receiving from the Galician set and does not discard leaving the organization in search of minutes. International Dutch sub'21 has not been to title to date and it has only participated in five encounter.
"I am disappointed. I cannot be contented, because I came to play. In the Ajax it alternated to play with the bench, and for that reason I wanted to change, but the situation is even worse here ", indicated Of Ridder.
Apparently, one of the main problems is the solely offensive characteristic in the game of the Dutch, something in which according to the own player it is working, although as it assured "if nongame, it is difficult to improve". "He is something about which at the moment I do not think, but if the situation continues I will speak with my representative. I at the moment am not going to force nothing ", affirmed Of Ridder.
Daar heb je wel een beetje gelijk in, maar die van Montana moet gewoon in de OP erbij komen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zal best, maar het blijven de TVP's van M0NTANA en ondergetekende. Jij zal achter je eigen pic aan moeten gaan.
![]()
Oh, en Babelfish's vertaling van De Ridders stukje:
[..]
Tja, das ook aan de rest (en aan M0NTANA, lijkt me).quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar heb je wel een beetje gelijk in, maar die van Montana moet gewoon in de OP erbij komen.
Die is gebannedquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Cart_man is? Ik mis um....
Ga dat lekker in het feyenoord topic vragen, maar iig die is gebannedquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Cart_man is? Ik mis um....
Kappen nu. Je mailt hem maar.quote:
Top, kan Houniet jouw oude TVP nemen, als hij wilt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef M0NTANA het volgende:
En over die TVP's, ik neem voortaan deze wel:
[afbeelding]
Totdat hij aan de OP wordt toegevoegd.
Maar Nash, als hij echt zo goed is, dan had hij toch nog wel bij ons gespeeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef Nashje het volgende:
Beetje laat M0NTANA.
Maja ik heb me dit seizoen al eens meerdere keren afgevraagd hoe het zou zijn verlopen als Daniel nu rechtsbuiten stond.
Blind mag hem niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar Nash, als hij echt zo goed is, dan had hij toch nog wel bij ons gespeeld![]()
Heb jij zijn adresquote:
quote:
Heb je inderdaad gelijk inquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef Nashje het volgende:
Ik weet het niet. Ene Rafael van der Vaart is ook érg goed.
VI.nlquote:'Charisteas maakt seizoen af bij Ajax'
5/1/2006 23:09
Hoewel Ajax het bericht naar buiten bracht dat hij mag vertrekken, wil Angelos Charisteas in Amsterdam blijven. 'Angelos blijft bij Ajax', zegt zijn zaakwaarnemer in het Algemeen Dagblad.
Door de komst van Klaas Jan Huntelaar lijkt de rol van Charisteas bij Ajax uitgespeeld. De Griek ziet dat zelf heel anders. 'Er is geen reden om met andere clubs in gesprek te gaan', vindt zijn belangenbehartiger.
Charisteas zelf liet eerder al doorschemeren dat hij een toekomst ziet bij Ajax. In het twee-spitsen-systeem met Markus Rosenberg bloeide de aanvaller de laatste weken weer helemaal op. Resultaat: zeven doelpunten in negen duels.
'Als de trainer Angelos op de bank zet, zal hij dat respecteren. Ook in dat geval wachten we tot komende zomer. Daarna zien we wel.' Charisteas stapte twaalf maanden geleden binnen bij Ajax. De Griek heeft nog een contract tot medio 2008.
Dacht dat hij verhuurd was?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
Daniël de Ridder is nu verkocht
Neem dan een pak Jodenkoeken mee!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb jij zijn adres?
We zouden nog een keer koffie met poedersuiker nuttigen!
Goed ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem dan een pak Jodenkoeken mee!![]()
Babel heeft ook gezegd dattie gewoon blijft en gaat knokken voor een basisplek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zal vooral Babel leuk vinden, dit.
Die mag, net als ieder ander, vechten voor een basisplaats.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zal vooral Babel leuk vinden, dit.
Zo hoort hetquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Babel heeft ook gezegd dattie gewoon blijft en gaat knokken voor een basisplek.
Nou, dat zal je nog tegenvallenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zo hoort het. Lijkt dat 'spitsenprobleem' van Ajax nog goed te komen ook.
![]()
Dat zei Brutil Hosé ooit ook eens, toen hij werd teruggezet naar Jong Ajax.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Babel heeft ook gezegd dattie gewoon blijft en gaat knokken voor een basisplek.
Froylán Ledezma heeft ook ooit zoiets gezegd, via zijn tolkquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zei Brutil Hosé ooit ook eens, toen hij werd teruggezet naar Jong Ajax.
Nee, maar Ajax heeft teveel spitsen nu. Of in ieder geval, teveel botsende karaktersquote:
volgens de website van Malmo:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:29 schreef Radegast het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Jari bij Malmo FF?
Lijkt me duidelijk 5 wedstrijden / 1 goalquote:Totalt i MFF: 5 matcher / 1 mål
En in zijn geval kan ik het hem niet verwijten als hij zo denkt....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij zal wel denken Ajax heeft mij als grofvuil behandeld, nu zal ik hun eens te grazen nemen door lekker elke maand zijn salaris op te strijken.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:43 schreef LuukBes het volgende:
Zakkenvuller die Charisteas. Hij weet dat ie geen speelminuten krijgt en moet gaan banken. Ongemotiveerde Bogarde-wannabee als ie toch blijft. Waarom bokt ie niet op ? Ergens heen waar ie wel kan spelen.
quote:Daniël de Ridder verliet Ajax dit seizoen vanwege een tekort aan speelminuten. De aanvaller van Jong Oranje tekende vervolgens een contract bij Celta de Vigo, maar vooralsnog is hij daar weinig succesvol. Tegenover de Spaanse krant Marca verklaarde hij ontevreden te zijn over zijn huidige situatie.
“Ik ben erg teleurgesteld”, aldus De Ridder. “Ik kan niet tevreden zijn, want ik kwam hier om te spelen. Ik had geen zin om langer bij Ajax op de bank te zitten en ben naar Celta gegaan om te spelen, maar de situatie is hier ook hopeloos.”
De Amsterdammer wil graag spelen en overweegt een vertrek. “Ik wil daar momenteel nog niet te veel aan denken, maar als de situatie niet veranderd ga ik met mijn zaakwaarnemer praten. Op het moment wil ik niets forceren.”
Spuit 11.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens wil De Ridder alweer weg bij Celta.
[..]
KJH: Houdenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kortom: we houden 4 spitsen... Quansah van Hercales is toch ook nog van Ajax? (verhuur oid) makes 5... Ananas makes 6...
KJH: Houden
Rosenberg: Houden
Harry: Verhuren / houden (weet ik nog niet)
Babel: Verhuren
Ananas: Verkopen
Quansah: Als ie nog voor ajax speelt wel heel snel verkopen
Bovendien speelt hij de laatste weken ook af en toe en scoort hij ook. Dan kan er wel een nieuwe spits komen, maar zo hopeloos is je situatie dan toch nog niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Misschien denkt hij zich alsnog te kunnen bewijzen.
Anyway, er is uberhaupt nog geen club dus dan is weggaan sowieso moeilijk.
word verhuren let maar op...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef Robar het volgende:
Ik vraag me ook heel sterk af met welke oplosing Ajax komt voor dit spitsenprobleem . . .
Het zal me niets verbazen als ze weer precies de verkeerde keuzes maken.
Voetbalzonequote:AC Milan-verdediger Jaap Stam zou volgens verscheidene bronnen in december een gesprek hebben gehad met de leiding van Ajax. De oud-international ontkent dat het over een transfer ging, maar liet eerder al wel weten vanwege zijn gezin graag naar Nederland terug te willen keren. Het lijkt er dus op dat PSV er een geduchte concurrent bij heeft om de Kampernaar aan te trekken.
''Ik kwam daar alleen voor een kopje koffie,'' meldt Stam over zijn bezoek in de Amsterdam Arena. De verdediger speelt momenteel bij AC Milan, maar krijgt van trainer Carlo Ancelotti volledige medewerking mocht hij besluiten terug naar zijn geboorteland te gaan.
''We proberen Stam ook nog steeds binnen te halen, maar het wordt nu een stapje moeilijker omdat Ajax ook al gesprekken heeft gehad met Stam'' aldus PSV-trainer Guus Hiddink.
Wat een onzin, hij laat juist zien uit het juiste hout gesneden te zijn....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:43 schreef LuukBes het volgende:
Zakkenvuller die Charisteas. Hij weet dat ie geen speelminuten krijgt en moet gaan banken. Ongemotiveerde Bogarde-wannabee als ie toch blijft. Waarom bokt ie niet op ? Ergens heen waar ie wel kan spelen.
Was ook ooit een top talent uit de jeugd. Toen hij o het punt stond door te stromen naar de A selectie zag ik het eigenlijk best in hem zittenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Quansah: Als ie nog voor ajax speelt wel heel snel verkopen
Ik. Doet het uitstekend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:44 schreef BoNi het volgende:
Hoe doet Aborah het eigenlijk bij Den Bosch??
Ziet iemand hem weleens spelen?
AJax Koffie, Lekkere Koffie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voetbalzone!
Zondeer bronvermelding ook..
Maar wel een grappig bericht..
Kan eigenlijk niet. Net als Reiziger bij PSV, of Davids/Kluivert. Sommige dingen moet je in ere houden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:12 schreef Fathom het volgende:
Zou toch een vreemd gezicht zijnStam in een AJAX shirt
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:12 schreef Fathom het volgende:
Zou toch een vreemd gezicht zijnStam in een AJAX shirt
Tja, maar geld is geld voor heel veel voetballers.. En stam is niet echt een PSV'er geloof ik. Die voetbalt gewoon lekker voor het geldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet. Net als Reiziger bij PSV, of Davids/Kluivert. Sommige dingen moet je in ere houden.
Dat heeft ie al genoeg hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, maar geld is geld voor heel veel voetballers.. En stam is niet echt een PSV'er geloof ik. Die voetbalt gewoon lekker voor het geld.
Dat zouden jij en ik denken jaquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voetbalzone!
Zondeer bronvermelding ook..
Maar wel een grappig bericht..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
En op de open dag kwam Stam voor de Ajax ballonnen?
Bij sommige wedstrijden is de verkoop dan al geslotenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Toch altijd 2 weken voor de wedstrijd?
Dat was dus absoluut géén look-a-likequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Was een mooie lookalike meer niet.
Stam komt gewoon naar PSV en niet naar ajax![]()
Pak de foto er nog maar eens bij en kijk maar goed, dat was voor 100% zeker niet de echte Jaap Stam.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat was dus absoluut géén look-a-like.
Maar goed, ik denk ook niet dat hij naar Ajax komt hoor, van mij hoeft het ook niet zo nodig.
quote:'Fiorentina biedt te weinig op De Jong'
Vrijdag 6 januari, door SV, Amsterdam, 11.30u GMT+01.00, La Nazione
Volgens de Italiaanse krant La Nazione heeft subtopper Fiorentina een bod van drie miljoen euro bij Ajax neergelegd om middenvelder Nigel de Jong per direct over te nemen.
Dat is een miljoen euro te weinig, want de Amsterdammers vragen volgens het medium vier miljoen euro voor De Jong. Fiorentina wil het risico niet lopen dat De Jong in de zomer transfervrij naar een andere club gaat.
Italiaanse media suggereert tevens dat Juventus FC inmiddels contact heeft opgenomen met de zaakwaarnemer van Nigel de Jong.
Ik kan hem niet inscannen hier, maar niemand dacht er anders over...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Pak de foto er nog maar eens bij en kijk maar goed, dat was voor 100% zeker niet de echte Jaap Stam.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus Christus, Martin wat doe je. Die 3 miljoen moet je met beide handjes aangrijpen.
Of komt dit bericht van voetbalzone?
Hij geeft zelf toe dat ie er was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Was een mooie lookalike meer niet.
Stam komt gewoon naar PSV en niet naar ajax![]()
als het die foto is die ik denk dat je bedoelt dan is dat 100% niet de echte Jaap Stam.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik kan hem niet inscannen hier, maar niemand dacht er anders over...
Ach, wat boeit het ook allemaal.
Laat maar lekker transfervrij vertrekken aan het eind van het seizoenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weg doen man voor 3 mil
Die is het niet, want hij komt van een eigen camera en staat nergens op internet. Heb ook nog even met hem staan praten. En zoals Daggla zei, hij heeft het zelf toegegeven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als het die foto is die ik denk dat je bedoelt dan is dat 100% niet de echte Jaap Stam.
Ik heb liever dat jij een andere avater neemtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef s0k het volgende:
heb liever dat ze een clausule in zn contract gooien. Dat bij de volgende transfer 15% naar ajax gaat. Zoiets als bij huntelaar ook gedaan werd.
Ik heb de volgende sites al gemaild:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zal voetbalzone en al die andere sites een opzakken met dat Theo Janssen rond is met Feyenoord. Eens kijken of ze dat ook allemaal gaan melden.
ja maar die foto had je toch al eens in dit topic geplaatst of niet? edit: oh nee niet dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die is het niet, want hij komt van een eigen camera en staat nergens op internet. Heb ook nog even met hem staan praten. En zoals Daggla zei, hij heeft het zelf toegegeven.
Maar goed, het zal wel niet!
De mogelijke transfer van dat zeug naar Rotterdam hoeft je niet hier te bespreken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb de volgende sites al gemaild:
V-bal.nl
Voetbalzone.nl
Noemen jullie nog eens wat van die geruchtensites op..
gewoon vi.nl mailen met een linkje van die andere sitesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb de volgende sites al gemaild:
V-bal.nl
Voetbalzone.nl
Noemen jullie nog eens wat van die geruchtensites op..
Nee, dat was een andere fotoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar die foto had je toch al eens in dit topic geplaatst of niet?
en hij kan het wel zelf toegegeven hebben, maar op die foto dat was hij zeker niet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
gewoon vi.nl mailen met een linkje van die andere sites
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar die foto had je toch al eens in dit topic geplaatst of niet? edit: oh nee niet dus.![]()
en hij kan het wel zelf toegegeven hebben, maar op die foto dat was hij zeker niet.
Stuur maar een postzegel en je adresquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd naar die fotoren naar een scanner!
ren JaWi! ren!
Ik had het dus over die foto die hier al een keer geplaatst was.quote:
haha die jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[afbeelding]
Hij lijkt er toch aardig op
(is trouwens de laatste keer dat ik het post)
Hij lijkt er inderdaad aardig op maar dat is dus de foto waarvan ik bedoelde dat het Jaap Stam niet wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[afbeelding]
Hij lijkt er toch aardig op
(is trouwens de laatste keer dat ik het post)
Vi.nlquote:Stam tekent bij Ajax
6/1/2006 12:00
De nieuwe aanwinst van Ajax heet Jaap Stam. Hij tekende bij Ajax een contract voor 1,5 jaar. "Ik ben zeer blij met mijn nieuwe contract. Ajax miste de nodige ervaring en ik hoop dat ik mijn ervaring over kan brengen op de jongeren."
Over een mogelijke terugkeer in het Nederlands elftal was Stam kort: "Ik kom niet terug in het Nederlands Elftal, Marco doet het goed en heeft mij absoluut niet nodig. Voorlopig wil ik mij alleen maar richten op Ajax." Met de komst van Stam lijkt de deur voor Frank de Boer dichtgeslagen. Laatstgenoemde stond de laatste tijd in de belangstelling van Ajax.
Medewerker van Voetbalzone.nl?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:44 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb ook wel het idee dat het er in zit.
Jij verzint het nieuws er toch voor?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jij verzint het nieuws er toch voor?
jij snapt natuurlijk wel wie massaal in onze usericons komt te staan ALS het zo zou zijnquote:
Dan zijn we in ieder geval van die bakkes van Huntelaar af...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
jij snapt natuurlijk wel wie massaal in onze usericons komt te staan ALS het zo zou zijn![]()
Whehequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
jij snapt natuurlijk wel wie massaal in onze usericons komt te staan ALS het zo zou zijn![]()
Nee, jouw usericon is inspiratievolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan zijn we in ieder geval van die bakkes van Huntelaar af...
Gronkjaerquote:Goede zaak! Het nieuwe Ajax begint al steeds meer vorm te krijgen als Van Geel deze transfers voor elkaar krijgt!
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Maduro, JuanFran
Galasek, Sneijder, Davids
Quaresma, Huntelaar, Gronkjaer
Dus nog halen: Davids en Gronkjaer of een andere goeie linkerspits, suggesties??
Net Rosales dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:17 schreef s0k het volgende:
Gronkjaer...wat een drama was dat. Heb jij die gast 1 goede voorzet zien geven in zijn hele leven?
Precies wat nodig geacht werd, kon hij dus niet.
ok, voor de rest kon hij wel een aardig balletje trappen.
Kom maar terug Danielquote:De Ridder beklaagt zich over rol bij Celta
6/1/2006 10:53
De overgang van Ajax naar Celta de Vigo heeft Daniël de Ridder vooralsnog niet veel wijzer gemaakt. De Amsterdamse aanvaller is ontevreden over zijn geringe inbreng bij de Spaanse club. De Ridder moet tot nog toe in genoegen nemen met vijf invalbeurten en in totaal 115 minuten in de Primera División.
'Ik ben teleurgesteld', vertelt de 21-jarige in MARCA. 'Ik ben hier gekomen om te spelen en kan daardoor moeilijk tevreden zijn. Bij Ajax pendelde ik tussen veld en bank en daar wilde ik een einde aan maken. Maar hier is de situatie er alleen maar slechter op geworden.'
De Ridder zou als puur aanvallend ingestelde speler moeite hebben om een plaatsje te veroveren bij Celta, dat slechts met maximaal anderhalve spits speelt. Hij zegt er hard aan te werken om een rol als buitenste middenvelder goed in te vullen. 'Maar als ik niet speel, kan ik me moeilijk verbeteren.'
Afgelopen zomer verkondigde coach Fernando Vázquez nog na de transfer van De Ridder hem niet te kennen en in hem een mogelijke versterking voor de toekomst te zien. Toch vindt De Ridder het nog te vroeg om te verkassen. 'Daar ben ik op dit moment nog niet mee bezig. Als het zo doorgaat, moet ik maar eens met mijn zaakwaarnemer gaan praten. Maar ik wil nu nog niets forceren.'
quote:Stel wanbetalers blijken sneue Feyenoorders
Een stel wanbetalers die de afgelopen maanden op Ajax Showtime (AS) hebben geadverteerd, zonder dat ze het daarvoor verschuldigde bedrag hebben overgemaakt, blijken een stel 'Feyenoord-aanhangers'.
Waarschijnlijk hebben we gewoon te maken met een paar internet-nerds die een niet goedlopede Diesel-site op konden zetten en in plaats daarvan de website veranderde in een Feyenoord-logo. www.best2dress.com.
En voor dhr. Henk Z. We hebben besloten om ongediertebestrijder Terminator V.O.F. op het adres af te sturen, om verdere verspreiding te voorkomen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
van ajaxshowtime.com![]()
[..]
vind je het gek, wie wil er nou betalen om op ajaxshowtime.com te staan
![]()
Hoezo? Zijn gewoon een stel internet nerds van 16 jaar die zich voor doen als Feyenoordsupporters, maar waarschijnlijk nog nooit de Kuip van binnen hebben gezien.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
..........
![]()
Is dit nou echt de humor van de gemiddelde Feyenoord supporter........
Ja ik kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef BoNi het volgende:
Dat die gasten zoiets doen is al sneu, maar dat jij het hier dan ook nog plaatst begeleid met![]()
smilies......
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:31 schreef golfer het volgende:
Toch frappant dat een Feyenoord-Internetsupporter veruit de meeste posts van iedereen in een Ajax-topic plaatst.
Toch, diep in je hartje, eigenlijk een verkapte Ajax-fan, Dirkje
Nee hoor. Hij heeft tot aan deze post 30 posts in dit topic, van de 291. Dat is nog maar net iets meer dan 10%quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef jna het volgende:
Dirk-Kuijt neemt ongeveer 20% van de posts op zich, zegt al genoeg denk ik...
Hij heeft betere tijden gehadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:37 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft tot aan deze post 30 posts in dit topic, van de 291. Dat is nog maar net iets meer dan 10%
En hoeveel 20% daarvan was serieus?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef jna het volgende:
Dirk-Kuijt neemt ongeveer 20% van de posts op zich, zegt al genoeg denk ik...
Ja leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En hoeveel 20% daarvan was serieus?Vind het gewoon leuk om lekker te trollen hier, en dat iedereen zo hapt
![]()
Je hoeft maar twee woordjes om te draaien en je post kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef jna het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit dat je hier zit, zolang je posts maar enig nut hebben (je moet zelf toegeven dat dat niet altijd het geval is)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja leuk.Ga je nog even zo door dan moet je het een tijd zonder doen. (de laatste waarschuwing dus)
Mijn posts nut...... Kijk jij eens all 6 de pagina's hier door en vertel mij dan eens wie er wel nuttig heeft gepostquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:40 schreef jna het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit dat je hier zit, zolang je posts maar enig nut hebben (je moet zelf toegeven dat dat niet altijd het geval is)
ik misschien wel, ligt eraan wat ik zaterdag doequote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:51 schreef jna het volgende:
Wie gaat er naar de eerste training van Huntelaar?
Doei Dirkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mijn posts nut...... Kijk jij eens all 6 de pagina's hier door en vertel mij dan eens wie er wel nuttig heeft gepostHet is gewoon 1 groot onzin topic met af en toe geruchten van voetbalzone en v-bal.
Zondag is de eerste training weer, maandag trainen ze ook op de normale tijden en dinsdag gaan ze op trainingskampquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:59 schreef Robar het volgende:
Is zijn eerste training op Zaterdag?
Ik denk dat ik dinsdag in mijn pauze even ga kijken . . . (maandag trainen ze toch niet?)
Acha, het is natuurlijk geen standaard trainingsweek . .quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:02 schreef jna het volgende:
[..]
Zondag is de eerste training weer, maandag trainen ze ook op de normale tijden en dinsdag gaan ze op trainingskamp
Je hebt toch wel door dat je daar een flink aandeel in hebt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mijn posts nut...... Kijk jij eens all 6 de pagina's hier door en vertel mij dan eens wie er wel nuttig heeft gepostHet is gewoon 1 groot onzin topic met af en toe geruchten van voetbalzone en v-bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |