Oh wacht, de jeans zijn slechts 90 euri (200 gulden), ik had me vergist met de prijs voor de schoenen (sneakers heten die tegenwoordig, zijn gewoon schoenen hoor, maar ze heten sneakers).quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check it out motherfuckers, Espirit heeft weer iets nieuws: het kreuk-effect voor broeken. Voor maar 70 euro (150 gulden). Echt vet stoer.
uhm, ik zie een andere prijs bij de 'sneakers' staan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh wacht, de jeans zijn slechts 90 euri, ik had me vergist met de prijs voor de schoenen (sneakers heten die tegenwoordig, zijn gewoon schoenen hoor, maar ze heten sneakers).
jah ik. Bootcut is het model van de broek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
Maar, das nog niet alles er zit ook een "Bootcut" bij. Alsof iemand dat snapt.
En "stone washed" en die rits voorop zal ook wel een naam hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
Maar, das nog niet alles er zit ook een "Bootcut" bij. Alsof iemand dat snapt.
Ritchie Rits.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En "stone washed" en die rits voorop zal ook wel een naam hebben.
Inderdaad een aardig excuusquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb dat ook in 2 broeken, bij me zakken is dat maar dat zie je amper....
Trouwens dat heet krunkel niet kreuk :/
Gesprek tussen 2 br33zers:quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef RichardQuest het volgende:![]()
![]()
. Misschien denken vrouwen dan wel dat je piemol groter is.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht Kristin Kreuk.
Wat een desillusie.
Mijn zak ziet er ook gekreukt uit!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb dat ook in 2 broeken, bij me zakken is dat maar dat zie je amper....
Trouwens dat heet krunkel niet kreuk :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |