Beachquote:
Mensen die zich aftrekken op registratie datumsquote:
Mensen die maikuul leuk vindenquote:
Mensen die dit topicquote:
Ik vind jou ook wel liefquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:48 schreef sr_firewire het volgende:
Vipers stomme debiel. Anders quote je die eerste post niet. Nu lopen alle posts door elkaar
Mensen die hetquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:48 schreef Modwire het volgende:
kankerkachel
'Boh gek'quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Boh gek, ooit gehoord van sarcasme?
Mensen die boh zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Boh gek, ooit gehoord van sarcasme?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Afwazig het volgende:
het woord pimp
Bling-bling
TMF cultuur
Breezers
Foute wiggers![]()
MTV
Talpa
Opel
Gaston Starreveld
Piet Paulusma
Maikuul
JunkieSietze
Blearende kutkinderen
GSI'tjes
Bejaarden
Bejaarden in het verkeer
Bejaarden met fitness
Bejaarden in het zwembad
Politie met paard en wagen
MILFen die me afwijzen
beach
newbie
dit topic..
Mensen die dit topiczeggen
Mensen die maikuul leuk vinden
Vipers stomme debiel. Anders quote je die eerste post niet. Nu lopen alle posts door elkaar(
)
Mensen die het -icoontje vergeten
'Boh gek'"
Mensen die boh zeggen
Het snel komende slotje van een van de mods
Ik vergeet niets...
Vrouwen met snowboots die ze alleen dragen als het niet sneeuwt![]()
Kutmarrokanen
Kutallochtonen
Vrouwen met een behaarde poes
Geqxon
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Afwazig het volgende:
het woord pimp
Bling-bling
TMF cultuur
Breezers
Foute wiggers![]()
MTV
Talpa
Opel
Gaston Starreveld
Piet Paulusma
Maikuul
JunkieSietze
Blearende kutkinderen
GSI'tjes
Bejaarden
Bejaarden in het verkeer
Bejaarden met fitness
Bejaarden in het zwembad
Politie met paard en wagen
MILFen die me afwijzen
beach
newbie
dit topic..
Mensen die dit topiczeggen
Mensen die maikuul leuk vinden
Vipers stomme debiel. Anders quote je die eerste post niet. Nu lopen alle posts door elkaar(
)
Mensen die het -icoontje vergeten
'Boh gek'"
Mensen die boh zeggen
Het snel komende slotje van een van de mods
Ik vergeet niets...
Vrouwen met snowboots die ze alleen dragen als het niet sneeuwt![]()
Kutmarrokanen
Kutallochtonen
Vrouwen met een behaarde poes
Mensen uit Limburg
Mensen uit Groningen
friesland
Alles uit friesland
Het steeds editen van deze post
Geqxcon
Mensen die dit topiczeggen zeggen
Mensen die over hun huisdier zeiken
Op JunkieSietze na ben ik het helemaal met je eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
het woord pimp
Bling-bling
TMF cultuur
Breezers
Foute wiggers
MTV
Talpa
Opel
Gaston Starreveld
Piet Paulusma
Maikuul
JunkieSietze
Meer is niet nodig.quote:Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Geqxon.
Pleonasme-alert!quote:
Mensen die users fout spellenquote:
Ik boek je scooter kapot.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:01 schreef junkiesietze het volgende:
wat is er nou weer mis met mij
als ik je een keer zie dan kots ik over jullie heen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:01 schreef junkiesietze het volgende:
wat is er nou weer mis met mij
als ik je een keer zie dan kotsboek ik over jullie heen
Iddquote:
quote:
Mensen die geen bier in huis hebbenquote:
Mensen die mensen die geen bier in hun huis hebben zum kotsen vindenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:07 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mensen die geen bier in huis hebben
Mensen die zich druk maken om soapseries
Mensen, die mensen die mensen die vinden dat mensen die geen bier in huis hebben zum kotsen isquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:09 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mensen die mensen die geen bier in hun huis hebben zum kotsen vinden![]()
![]()
mensen die een sigaret verkeerd om in je bek doen niet zum kotsen vindenquote:
Mensen die mensen die mensen die mensen vinden dat mensen die geen bier in huis hebben zum kotsen isquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mensen, die mensen die mensen die vinden dat mensen die geen bier in huis hebben zum kotsen is![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mensen, die mensen die mensen die vinden dat mensen die geen bier in huis hebben zum kotsen is![]()
![]()
Mensen die de hele dag betaald internettenquote:
Das toch niet goorquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
mensen die een sigaret verkeerd om in je bek doen niet zum kotsen vinden
Mensen die iets roepen wat al is gezegdquote:
Hypocriete mensenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mensen die iets roepen wat al is gezegd
Mensen die een reply neerzetten waardoor ik moet lachen en me verslik in een slok koffiequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:01 schreef Beach het volgende:
nazi's![]()
friezen![]()
engelsen![]()
marokanen
racisten![]()
Spelfoutenquote:
Mensen die koffie drinkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mensen die een reply neerzetten waardoor ik moet lachen en me verslik in een slok koffie
Kun je niet erin blijven en dood gaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mensen die een reply neerzetten waardoor ik moet lachen en me verslik in een slok koffie
Doodsverwensingenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Kun je niet erin blijven en dood gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Niet kunnen tellen in getallen van 50-100-150-200-250 posts....quote:
mensen die vragen wie zich opoffert EVEN het lijstje bij te werkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef sr_firewire het volgende:
* wie offert zich op om EVEN het lijstje bij te werken ?
Mensen die niet weten dat aan een sigaret een filter zitquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:14 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Das toch niet goorDas hetzelfde als een sjekkie
het zelf niet doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef sr_firewire het volgende:
* wie offert zich op om EVEN het lijstje bij te werken ?
De andere pagina's ookquote:
zum kotzenquote:
mensen die woorden vergetenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat een sigaret een filter zit![]()
Ja dus ? Als je de sigaret verkeerd om in de mond doet heb je niet de filter maar de normale achterkant in je mond. Das hetzelfde als een sjekkie.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat een sigaret een filter zit![]()
Mensen die geen hoofdletter en interpunctie gebruikenquote:
Mensen die rokenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja dus ? Als je de sigaret verkeerd om in de mond doet heb je niet de filter maar de normale achterkant in je mond. Das hetzelfde als een sjekkie.....
Mensen die niet roken en dan zo'n domme praat doen
Mensen die 8 jaar hebben gerookt en nu gestopt zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja dus ? Als je de sigaret verkeerd om in de mond doet heb je niet de filter maar de normale achterkant in je mond. Das hetzelfde als een sjekkie.....
Mensen die niet roken en dan zo'n domme praat doen
Mensen die lekker hun postcount opkrikkenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mensen die geen hoofdletter en interpunctie gebruiken.
Wederom, hypocriete mensenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
mensen die vragen wie zich opoffert EVEN het lijstje bij te werken
Kots op jezelfquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mensen die lekker hun postcount opkrikken
Mensen die 2 keer hetzelfde hier neerzetten, en als goedmakertje wederom ervoorquote:
user bestaat nietquote:
Mensen voor wie het te moeilijk is 2 keer hetquote:
Dat doen de Mods dadelijk voor ons heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef Vipers het volgende:
Geen mensen hebben om de post up-to-date te maken![]()
Betrouwbare bronnenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dat doen de Mods dadelijk voor ons heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Mensen die niet snappen dat r: het omgedraaide is van : r wat betekent dat je op jezelf kotstquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mensen voor wie het te moeilijk is 2 keer hetsmiley er neer te zetten
Geen kantoor in je koffieautomaatquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef Geesoes het volgende:
geen koffieautomaat in mijn eigen kantoor
Mensen die domme fouten niet toegevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat r: het omgedraaide is van : r wat betekent dat je op jezelf kotst
Mensen met subtiele hints die niemand snapt op de donderdag middag om half 4quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat r: het omgedraaide is van : r wat betekent dat je op jezelf kotst
overmatig gebruik van smileysquote:
telkens dezelfde smiley gebruikenquote:
Mensen met IEquote:
Mensen die zeuren op andere mensen omdat ze zelf te traag zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef Vipers het volgende:
Mensen die net iets eerder zijn met hun post waardoor mijn post dubbel is
Mensen met internetquote:
Mensen die offtopic gaanquote:
Mensen die op off-topic gaande mensen kotsenquote:
jijquote:
meelopersquote:
Kampers die lerenquote:
biancaatjuh757 @ hotmail.comquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef sr_firewire het volgende:
True love will never ending
Kun je me ff adres van dat meisje gevenwil namelijk lachen om domme br33zers
Mensen die om adressen vragen om vervolgens uit te gaan met zo'n breezersletje om er volgens later op die avond/dag/middag/ochtend misbruik van te maken en dan raar te staan kijken als de ouders van het breezersletje hem niet zo fijne jongen vindenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef sr_firewire het volgende:
True love will never ending
Kun je me ff adres van dat meisje gevenwil namelijk lachen om domme br33zers
scheldenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GODVERDOMME KANKERHEAUMEAU TYFUSZOOI!!!
Mensen die jaloers zijn op mn schrijfstijlquote:
mensen die elkaar doorhebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mensen die om adressen vragen om vervolgens uit te gaan met zo'n breezersletje om er volgens later op die avond/dag/middag/ochtend misbruik van te maken en dan raar te staan kijken als de ouders van het breezersletje hem niet zo fijne jongen vinden
Lange zinnen in dit topicquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mensen die om adressen vragen om vervolgens uit te gaan met zo'n breezersletje om er volgens later op die avond/dag/middag/ochtend misbruik van te maken en dan raar te staan kijken als de ouders van het breezersletje hem niet zo fijne jongen vinden
Mensen met een naam die begint met R.quote:
Mooi, ik heet Klaasquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mensen met een naam die begint met R.
Net of jij niet zou willen neuken met een lekkere jonge strakke br33zah. Ik wel en geef dat ook toequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef Vipers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef Afwazig het volgende:
NOg steeds geen slotje
ban voor ons allemaalBan voor TS
Blijf ontopic nerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef Frida28 het volgende:
Ik ga m'n bling bling effe oppimpen met Mirna Goossen, en daarna ga ik me nieuwe pata's blinqen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef Vipers het volgende:
Mensen voor wie lange zinnen moeilijk te begrijpen zijn
![]()
Mensen die Klaas hetenquote:
Mensen die niet op de hoogte zijn van o.a. Caballero zonder filter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat aan een sigaret een filter zit![]()
dubbelquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Blijf ontopic nerd
Mensen die offtopic gaan
Krijg een steenpuist in je plasbuis, srquote:
Mensen die dubbel roepenquote:
Mensen die teveel weten over sigarettenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mensen die niet op de hoogte zijn van o.a. Caballero zonder filter.
Mensen die dubbel postenquote:
Mensen die hun post edittenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Blijf ontopic nerd
Mensen die offtopic gaan
Mensen die vergeten te schrijven waar ze op kotsenquote:
Ho eens niet te ranzig gaan doen hequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vrouwen die kinderen uitpoepen op tv
Mensen die überhaubt niet weten waar ze op kotsen omdat ze te dom zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef Vipers het volgende:
[..]
Mensen die vergeten te schrijven waar ze op kotsen
Misschien maar niet meer doen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Afwazig het volgende:
Dekkerioni zegt:
dohhhhhhh
# Biancaaa . //换换 True l0ve will never ending!! Herwin l0ve y0u,, zegt:
wat? :S
Dekkerioni zegt:
True love will never end
# Biancaaa . //换换 True l0ve will never ending!! Herwin l0ve y0u,, zegt:
waar bemoei je je mee
Dekkerioni zegt:
ik bemoei me met jou grammaticale vaardigheden.
breezers op msn
Mensen die pagina's terug lezenquote:
mensen die zichzelf quotenquote:
Mensen die denken dat Maikuuul niet dom isquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Vipers het volgende:
Mensen die denken van andere mensen dat zij dom zijn terwijl eigenlijk zij degene zijn die dom zijn
mensen diequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die over de plee bril heenschijten
brommer en scooter jeugdquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
Maikuuulquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
heenschijtenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die het verbaal niet kunnen winnen en dan maar om zich heen gaan trappen uit frustratiequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef Hammet het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Maikuuul niet dom is
Gadver nu moet ik echtquote:
Kankerkampersquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die niet weten wat een konkellebol is
Mensen die het wel wetenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zich ergeren aan mensen die de moeite nemen om voorgaandequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:45 schreef Hammet het volgende:
[..]
Mensen die de moeite nemen om voorgaande-posts te onthouden
Mensen die zulke dingen verzinnenquote:
mensen die zeggen "Degene die de laatste post van dit topic heeft is een heaumeaux"quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef sr_firewire het volgende:
Degene die de laatste post van dit topic heeft is een heaumeaux
mensen die het met mensen eensch zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:48 schreef Vipers het volgende:
Mensen die andere mensen voor homo uitmaken uit schaamte voor hun eigen geaardheid
Mensen die wel weten wat een konkellebol isquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |