Dat ben ik ook nog eens van plan te lezenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef rthls het volgende:
Holy Blood and Holy Grail lezendaar staat het allemaal in.
ik wil ook heenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef merlin693 het volgende:
lees ook deze draadjes
Rennes-le-Château (Rennes-le-Château )
en
Kastelen (Kastelen)
[afbeelding]
Ik en mijn bud Asmo(Asmodeus ook wel Rex Mundi genoemd ! )
ja die heb ik hier al eens gehad, maar ik vond het niet om doorheen te komenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef rthls het volgende:
Holy Blood and Holy Grail lezendaar staat het allemaal in.
tnx, *naar de bieb rentquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef Geartsjuh het volgende:
Er stond in de AD magazine van 24 december ook een stuk over Rennes le Chateau. Het hele verhaal gaat voornamelijk over de Da Vinci Code maar wat je beschrijft in de OP kwam er uitgebreid in voor.
Ik zou toch ook Eco's Slinger Van Foucault nog maar eens afstoffen of Foucault's Pendulumquote:
Ben ik momenteel in bezig. Geeft ook leuke informatie over allerlei geheime shit enzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik zou toch ook Eco's Slinger Van Foucault nog maar eens afstoffen of Foucault's Pendulum![]()
ja dat gaat ook wel gebeuren, maar ik zie er een beetje tegenopquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik zou toch ook Eco's Slinger Van Foucault nog maar eens afstoffen of Foucault's Pendulum![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef merlin693 het volgende:
nog een moment !~ en ik ga streamen
het formaat wat ikhad werkte nie..dus moest ik ff converteren !
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:53 schreef newsman het volgende:
Er is geen mysterie, tis allemaal bedacht.
Te dom om het verhaal te snappen? Lijkt me niet:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat gaat ook wel gebeuren, maar ik zie er een beetje tegenopBang dat ik te dom ben om het verhaal te snappen. Hij ligt hier op de bankleuning en ik ga nu eerst Shadow of the Wind lezen
.quote:Ik ga volgend jaar een master in religieuze studies volgen
Die heb ik vorige week gekocht van MaceNL hier op fok; juist omdat het verhaal van Rennes me wel aanspreektquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:12 schreef Croupouque het volgende:
Er is daar ook een geweldig computerspel op gebaseerd, "Gabriel Knight 3". Een aanrader als je van dit verhaal houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |