Streepje vergetenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindhoven topic bewoners:
Eindhoven-Volvo-boer: r8ality
Eindhoven-topposter-qua-postaantal-dan: blieblie
Eindhoven-haar-in-een-sixties-kapsel: Febster
Eindhoven-irritantheid: Flowdesign
Eindhoven-brommer: omegaproject
Eindhoven-DAF-tuner: daNpy
Eindhoven-nichtje: deBje
Eindhoven-streetricer: ArTic
Eindhoven-ouwe-lul: Juup(c)
Eindhoven-PocketPCneger: Mex_
Eindhoven-waarom-toch-altijd-idiote-vriendjes: Inu
Eindhoven-euro-biljet-fetisjist: Blueman
Eindhoven-alto: Anthraxx
Eindhoven-homo-danwel-gay-of-issie-nou-bi: Jerruh
Eindhoven-bitches [afbeelding]:gazylady2, Partygurl, Silverpearl, Laralove, etc.
Bottrop is wel langer ja. Dat klopt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef FlowDesign het volgende:
Ik hoorde van een vriend dat hij (of een vriend van hem) in Bottrop 80 Kmh haalde op een snowboard. Maar Landgraaf is dus een stuk moderner.
petrus dondersstraatquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Welkom, waar in Eindhoven woon je?
Neej okee, denk, zeg het ff... Omdat hier laatst beweerd werd dat je het in 1 klap kreeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef r8ality het volgende:
Na nog wat meer studeren moet ik ook nog 2005 terugkrijgen natuurlijk. Maar ik ben in 3 maanden naar 2 verschillende kantoren overgebeamd. Vandaar waarschijnlijk. Met mama maar even in de telefoon klimmen. Oh en van die zorgtoeslag, dat weet ik Okke, daar zocht ik ook naar.
62cm is op zich best veel verschil hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:01 schreef r8ality het volgende:
Anders wordt de nieuwe 207 slechts 62cm korter dan.... mijn auto..
Is er een linkje naar zo'n test. Vind ik wel leuk..kijken of ik ook al ingeburgerd benquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik gezakt ben voor de inburgeringstest.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
62cm is op zich best veel verschil hoor.
Het verschil of je dan wel of niet kunt deepthroaten bedoel je?quote:
ja zekerquote:
dat hoef ik niet te proberen...dat kan ik toch niet....of je moet wel een HELE KLEINE hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het verschil of je dan wel of niet kunt deepthroaten bedoel je?![]()
Try me![]()
Zo leef jij ook nog?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef Inu het volgende:
Nog gelukkig nieuwjaar iedereen
En haal ff die stomme opmerking bij mijn naam weg in de OP aub...
Zit nu bij KPN te werken, moesten we mensen helpen die problemen met Outlook hebben nadat hum mail is overgezet naar een nieuwe server. Op zich best prima, alleen waren we dus al na 2 dagen ruim klaar en iedereen al minstens 2 keer langsgegaan..... Dus nu zit ik de rest van de week geld te vangen voor niks doen... En het is wel makkelijk, want mn huisgenoot heeft een nieuw internet abo aangevraagd en het werkt nog niet, dus kan ik hier mooi internetten
Gelukkig betalen we met z'n allen nu 2x kinderbijslag.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef omegaproject het volgende:
Imke is zojuist bevallen van een zoontje...
Ik weet dat het niemand van jullie iets zal boeien, maar ik zeg het toch maar ff
Mss dat je tot de helft komt danquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:30 schreef LaraLove het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te proberen...dat kan ik toch niet....of je moet wel een HELE KLEINE hebben![]()
Ik verklaar haar nog steeds voor gek om zoiets, maar als zij er blij van wordtquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef omegaproject het volgende:
Imke is zojuist bevallen van een zoontje...
Ik weet dat het niemand van jullie iets zal boeien, maar ik zeg het toch maar ff
Doe mijn kamer ook ff stofzuigen en afstoffen danquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:37 schreef r8ality het volgende:.
- Kamer helemaal gestoft inclusief wasbak en spiegel schoonmaken
- Halve kamer verbouwd om overal te kunnen stofzuigen
- Kamer daadwerkelijk gestofzuigd inclusief de halve trui onder m'n bed
- Overloop + trap gestofzuigd
Belachelijk.
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo leef jij ook nog?
Gelukkig nieuwjaar enzo
Jup, 16.00 tot 20.00, daarna even naar mr. supervisor om het een en ander op z'n pc te installeren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe mijn kamer ook ff stofzuigen en afstoffen dan
Moet jij vandaag werken trouwens?
Vriendin van me...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Jaalleen nooit zoveel zin om zolang op Fok te wachten
Maar nu heb ik toch tijd zat
Jij ook
Wie is Imke, omega?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jup, 16.00 tot 20.00, daarna even naar mr. supervisor om het een en ander op z'n pc te installeren.
Leuk verhaal trouwens:
*knip*.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:10 schreef Blueman het volgende:
Hey, Inu is onze Outlook goeroe geworden!
Kindjes zijn leukquote:
MS bashnerdquote:
Wanneer ga jij aan de kindjes?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Kindjes zijn leukVriendin van een vriendin is ook pas bevallen van een meisje, Tirza
Hoe heet hij?
Ik ben geen MS Bashnerd maar ik heb gewoon een hekel aan Outlook (Entourage is de mac versie van Outlook). Ook wel leuk op familiefeestjes. De vriend van mijn nichtje werkt bij Microsoftquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
MS bashnerd.
Hier stikt het er ook van. Collega moest XP Embedded op een ding jassen, mochtie van een linuxneukend persoon niet de HD met Linux die er op dat moment in zat formatteren maar moestie een andere HD zoeken.
Moest net iemand helpen die informatica had gestudeerd... maar hij snapte niet hoe het kon dat zn agenda leeg was en dat hij zn formulieren kwijt wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:10 schreef Blueman het volgende:
Hey, Inu is onze Outlook goeroe geworden!
Ik word in Juni/Juli Oomquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Kindjes zijn leukVriendin van een vriendin is ook pas bevallen van een meisje, Tirza
Hoe heet hij?
ECHT?? nog steeds die ene vriendin of is het al een nieuwe? Wat vinden je ouders ervan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik word in Juni/Juli Oom(broer's vriendin is ongewenst zwanger)
Ohw pas over een jaar of 5 hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij aan de kindjes?
Ow en HNY en de zo. (OP is aangepast).
Uhm, weet ik eigenlijk niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
Welke vriendin heb jij voor het laatst meegekregen?
Mijn ouders vonden het eerst niet zo heel fijn enzo, maar ze moeten het maar accepteren. Ze zijn net uit huis trouwens (ze woonde al sinds begin dit jaar bij ons thuis).
Ik word in april voor de 2e keer tante.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik word in Juni/Juli Oom(broer's vriendin is ongewenst zwanger)
Oh, dan heb je de juiste voor je.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Uhm, weet ik eigenlijk niet meereentje die erg luidruchtig was volgens mij
Nou maar hopen dat dat goedgaat... anders zijn ze dalijk al uit elkaar voor dat kind er is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |