rustig ja 010quote:
Wat weet jij daar nou van?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef blieblie het volgende:
Tis zo jammer dat tegenwoordig bijna alle vrouwen een pyama of groot shirt aantrekt in bed.
Ik heb prachtige setjes gekocht in Amerika van Victoria Secret.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef blieblie het volgende:
Het is een crime om mooie plaatjes te vinden van Marlies Dekkers.
Maar ik vind lingerie van Aubade, Marlies Dekkers of bijv. veel dingetjes die ze bij Victoria's Secret verkopen erg mooi. Al vind ik het persoonlijk leuker om te zien dat een vrouw zich een beetje sexy in bed kleed (of gewoon helemaal niet) dan dat ze heel erg sexy lingerie aan heeft. Tis zo jammer dat tegenwoordig bijna alle vrouwen een pyama of groot shirt aantrekt in bed.
Waar jij ook staat!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niet iedereen verkondigt zijn nieuwe veroveringen op Internet.
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niet iedereen verkondigt zijn nieuwe veroveringen op Internet.
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik heb prachtige setjes gekocht in Amerika van Victoria Secret.
Ik heb ook een paar van Pabo, maar die gaan heel snel uit.
Je hoeft niet te slapen in lingerie. Maar doe wel iets leuks aan! Zoiets bijv.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef LaraLove het volgende:
ja maar blieblie...in lingerie kan je niet slapen
Neej, is mijn verklaring waarom ik wellicht wel de nodige bedpartners heb gehad in pyama of t-shirtquote:
Nou wil ik niet vervelend doen, maar ik zou een meid echt mn bed niet uit schoppen omdat ze niet een sexy nachtgewaad aanheeft. Sterker nog, ik vind een groot T-shirt soms best sexyquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te slapen in lingerie. Maar doe wel iets leuks aan! Zoiets bijv.
[afbeelding]
Of:
[afbeelding]
Of (waarschijnlijk enorm a relaxt):
[afbeelding]
Maar niet dit!:
[afbeelding]
Dacht al..zoveel heb ik niet om te vermeldenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej, is mijn verklaring waarom ik wellicht wel de nodige bedpartners heb gehad in pyama of t-shirt.
Die 2de is ook helemaal goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef LaraLove het volgende:
oh...maar ik draag in bed ook meer zoals die tweede... de rest is onhabdig of on confortable om in te slapen
ik heb graag een boxershort aan
Ik schop niemand mijn bed uit om wat dan ook wat ze aan heeft. Maar kvind het wel jammer als ze een (heb ik ook een keer meegemaaktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nou wil ik niet vervelend doen, maar ik zou een meid echt mn bed niet uit schoppen omdat ze niet een sexy nachtgewaad aanheeft. Sterker nog, ik vind een groot T-shirt soms best sexy
mijn god...dan zweet je toch ook gewoon tussen de lakens uit ????quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik schop niemand mijn bed uit om wat dan ook wat ze aan heeft. Maar kvind het wel jammer als ze een (heb ik ook een keer meegemaakt) een hoodie & joggingbroek aantrekt
. Ook in bed vind ik het leuk om te genieten van een mooi meisje/mevrouw in een leuke outfit
.
Google is your friendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef LaraLove het volgende:
je maakt er overigens wel werk van blieblie... of heb je al die plaatjes gewoon op je PC staan![]()
Tjaah... Ik wel. Al heb ik het sowieso vrij snel warm in bed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:50 schreef LaraLove het volgende:
[..]
mijn god...dan zweet je toch ook gewoon tussen de lakens uit ????![]()
Een hoodie is een trui met capuchon en 2 van die zakken aan de voorkantquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef LaraLove het volgende:
ik niet...maar met een joggingbroek aan en een ??hoodie??? wtf is dat eigenlijk? mijn taalgevoel laat me in de steek. maar het klinkt warm.
blieblie...google even een hoodie![]()
Nee tuurlijk nietquote:
Neem je der zo wel mee naar je ouders?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:58 schreef blieblie het volgende:
Oei!
Dit is zeer geil![]()
[afbeelding]
Naja, wanneer er een mooie vrouw in zo een setje voor me staat natuurlijk.
Als er een hoodie overheen zit welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem je der zo wel mee naar je ouders?
idd...heel mooi... ik hou ook dar ook van, maar zij is ook wel erg mooi.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:58 schreef blieblie het volgende:
Oei!
Dit is zeer geil![]()
[afbeelding]
Naja, wanneer er een mooie vrouw in zo een setje voor me staat natuurlijk.
En dit is ook leuk.
[afbeelding]
Kunt dat kind lastig alleen thuis laten zitten hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem je der zo wel mee naar je ouders?
Neej hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:01 schreef daNpy het volgende:
BB haalt de verleid en slaap setjes een beetje door elkaar denk ik
Alleen boxershort.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
En waar slapen jullie dan in?
* Anthraxx slaapt gewoon in een t-shirt en boxershort.
Een hint: Iedereen noemt mij Annie.quote:
Kijk... Dat is het betere werkquote:
Je zal zijn echte naam eens moeten horenquote:
Nog nooit iemand gezien die em verkeerd typtequote:
Als het goed is weet hij diequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zal zijn echte naam eens moeten horen
Okke (toch?).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zal zijn echte naam eens moeten horen
Toevallig, Ik heb Inu bij bliblie thuis ontmoetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Okke (toch?).
Ik heb blieblie bij Inu thuis ontmoet.
Als ik slaap maak het niet veel uit wat ze aan heeft...want ik heb mn ogen toch dicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej hoor.
Owkee, die jurkjes kan ik me wel enigszins van voorstellen dat het ellendig slaapt, maar een leuk hemdje met een strakke boxershort........
Ik heb al ergens gevonden dat ABAP een onderdeel/versie van SAP is. Maar daar hoeft toch niets voor geprogrammeerd te wordenquote:Goedemiddag Okke,
Wij kwamen jouw CV tegen op Monsterboard en hebben wellicht een vacature als junior ABAP Programmeur. Mocht je interesse hebben dan ontvangen wij graag je persoonlijke CV
Met vriendelijke groet,
It's amazingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toevallig, Ik heb Inu bij bliblie thuis ontmoet
Wanneer ben je klaar met school dat je nu al solliciteerd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:10 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee wat een Junior ABAP Programmeur moet doen?
[..]
Ik heb al ergens gevonden dat ABAP een onderdeel/versie van SAP is. Maar daar hoeft toch niets voor geprogrammeerd te worden.
Ach, en door Inu zitten jullie nu met een 1 of andere gekke Rotterdam opgescheept die denkt dat hij in Eindhoven woontquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toevallig, Ik heb Inu bij bliblie thuis ontmoet
gewoon een strakke boxer (die draag ik ook wel eens) maar bij de hema hebben ze die ook hele mooie hoor....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kijk... Dat is het betere werk.
Maar wat vind je dan van mannen het betere ondergoed werk?
Gewoon strakke boxershort van merkje CK/ HB/ Armani/ Claassen/ etc?
Of zie je het liefst een kerel in een lekker stringetje? Of kick je juist weer op Hemaslips?
En Silverpearl... Wat zie jij het liefst bij een man in bed?
De rest kon ik alquote:
Kijken naar een mooi meisje dat naast je ligt te slapen smorgens vroeg.... Pricelessquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als ik slaap maak het niet veel uit wat ze aan heeft...want ik heb mn ogen toch dicht.
Maar voor we gaan slapen is het plezierig een sexy setje te aanschouwen en kapot te scheuren
Midden Aprilquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar met school dat je nu al solliciteerd?
Goedzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef LaraLove het volgende:
[..]
gewoon een strakke boxer (die draag ik ook wel eens) maar bij de hema hebben ze die ook hele mooie hoor....
hoeft niet een MERK te zijn
Ach ik kom regelmatig in R'dam...leuke afvalstortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, en door Inu zitten jullie nu met een 1 of andere gekke Rotterdam opgescheept die denkt dat hij in Eindhoven woont![]()
Dan vind ik een gewoon shirtje net zo schattig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kijken naar een mooi meisje dat naast je ligt te slapen smorgens vroeg.... Priceless.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kijken naar een mooi meisje dat naast je ligt te slapen smorgens vroeg.... Priceless.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan vind ik een gewoon shirtje net zo schattig.
Yes..ik zit goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef LaraLove het volgende:
[..]
gewoon een strakke boxer (die draag ik ook wel eens) maar bij de hema hebben ze die ook hele mooie hoor....
Ah topquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Zodra ik de kans krijg ben ik weg hier. De randstad is mij te hectisch voor mijn levenstijl.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ach ik kom regelmatig in R'dam...leuke afvalstort![]()
Duh!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goedzo.
Maakt de voorkeur voor een vent nog uit?
Ik vind een man in een boxershort er lekker uit zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kijk... Dat is het betere werk.
Maar wat vind je dan van mannen het betere ondergoed werk?
Gewoon strakke boxershort van merkje CK/ HB/ Armani/ Claassen/ etc?
Of zie je het liefst een kerel in een lekker stringetje? Of kick je juist weer op Hemaslips?
En Silverpearl... Wat zie jij het liefst bij een man in bed?
ruilen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zodra ik de kans krijg ben ik weg hier. De randstad is mij te hectisch voor mijn levenstijl.
Het nationale uitwisselingsproject beginnen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ruilen?
Kzou daar goed zitten tussen al die negers yo
Mij hoor je ook niet klagen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:15 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik vind een man in een boxershort er lekker uit zien.
Ik ben een koukleun dus ik draag nu wel een tshirt en joggingbroek.
Maar ik hoor mijn vriend niet klagen, hoor.
Heel verstandigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Midden April.
Maar dan heb ik in ieder geval van te voren al iets geregeld en beetje rond kunnen kijken.
Juist wel...maar een vent in een string...is gewoon geen gezichtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ah top.
Wel raar eigenlijk... Misschien zijn vrouwen niet zo visueel ingesteld dat ze een kerel in kanten slipjes rond willen zien dartelen(Of ben ik de enige die graag mooie lingerie ziet
).
Definieer vadsig? Als in moddervet?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:15 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Duh!
Ik zit niet te wachten op een zwtende stinkende vadsige kerel...
Je komt alleen niet in Eindhoven terechtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het nationale uitwisselingsproject beginnen?![]()
Zie ik Eindhoven ook weer eens een keer.
Ach Helmond ben ik ook een keer of 2 geweest ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je komt alleen niet in Eindhoven terecht
Stiphout is geen Helmond héquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach Helmond ben ik ook een keer of 2 geweest ofzo
helmondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je komt alleen niet in Eindhoven terecht
Als ik hem wil plezieren, dan trek ik een push up bh aan van Victoria.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mij hoor je ook niet klagen hoor.
Ik denk alleen wel van als ik de alternatieven zie van.... Mmmm jammer.
Bij Inu zeker...ja dan heb je echt 'Helmond' gezien jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach Helmond ben ik ook een keer of 2 geweest ofzo
Nou ja, Helmond zelf heb ik ook gezien. Het centrum dan. En ik ben er doorheen gefietst met Inuquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Stiphout is geen Helmond hé.
Naja, niet het gemiddelde Helmond... Laten we het zo stellen.
idd moddervetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Definieer vadsig? Als in moddervet?
Zwetend en stinkend is ook niet echt prettig inderdaad. Uiterlijk maakt tot op zekere hoogte mij niets uit. Mollige vrouwen zijn net zo cute als de slankere versie![]()
quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef LaraLove het volgende:
[..]
idd moddervet
hey... ik weeg maar 47, ik kan geen zware lome gast gebruiken... dan blijft er niets meer van mij over
Ik heb liever een slanke verzorgde kerel. Maar betrouwbaarheid is belangrijker dan uiterlijk. En hij moet lief voor mij zijn![]()
1.61m... tjah..NL zijn zo lang... ik voel me een dwerg hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hehe.
47 is best licht trouwensJe bent vrij klein neem ik aan?
Ik ben ongeveer tegen de 2:00m en 95 kg
Hell noquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
(Of ben ik de enige die graag mooie lingerie ziet).
Wa nou!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
brauws is geen Helmond ja![]()
Net zoals stiphout
brauws heurt der nie bai mennekequote:
Tssssquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
brauws heurt der nie bai menneke
't hout
brandevoort
stiphout
brouwhuis
allemaal van die geannexeerde klotedorpjes die zich te goed voelen![]()
Pijp zequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef silverpearl het volgende:
Mensen ik hou het voor gezien.
Tot morgen.
Ik ga nu mijn vriendje blij maken. Bye Bye![]()
Daar moet jij nog op hopenquote:
Mja. zoiets kun je nooit voorspellen he...quote:
Damn ....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:15 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Duh!
Ik zit niet te wachten op een zwtende stinkende vadsige kerel...
Hoiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef LaraLove het volgende:
Ik heb liever een slanke verzorgde kerel. Maar betrouwbaarheid is belangrijker dan uiterlijk. En hij moet lief voor mij zijn![]()
Ik vind kleine meisjes juist cutequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef LaraLove het volgende:
[..]
1.61m... tjah..NL zijn zo lang... ik voel me een dwerg hier.![]()
Whatever. Ik ben nog nooit vreemdgegaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Betrouwbaar Flow .... betrouwbaar ....
Lekker warm manquote:
Koukleumquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Lekker warm man![]()
Heb mijne net aan en die gaat fijn mee naar bed dalijk![]()
Ga weg ... in je hoofd wel 100xquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whatever. Ik ben nog nooit vreemdgegaan.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ga weg ... in je hoofd wel 100x
Je moet gewoon een lekker warme kerel vinden om tegenaan te kruipenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Lekker warm man![]()
Heb mijne net aan en die gaat fijn mee naar bed dalijk![]()
Geweldige kerelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:43 schreef LXIV het volgende:
Het lot van de mooiste vrouwen.
Er zijn lelijke vrouwen, mooie vrouwen en hele mooie vrouwen. Maar de meeste vrouwen zijn gemiddeld te noemen. Rond zo'n jaar of 15, wanneer de meeste mensen gaan stappen, worden die verschillen voor het eerst echt van belang. De eerste jaren wordt er nog voornamelijk rondgekeken op de dansvloer. Af en toe wordt er een poging gewaagd naar de mooie of de hele mooie meisjes, maar vaak gebeurt er eigenlijk niet zo veel. Pas vanaf zo'n jaar of 18 wordt er echt met relaties geëxperimenteerd.
In deze fase beginnen vooral de lelijke meisjes zich zorgen te maken. Door praktisch iedereen worden zij eenvoudigweg genegeerd. Zelfs de lelijkste mannen proberen tenminste nog een meisje uit de middencategorie te scoren. Deze lelijke meisjes staan vaak langs de kant met andere lelijke meisjes. Hun belangrijkste zorg is dat er niet in zullen slagen om ooit een man te kunnen vinden en hun leven dus in kommervolle eenzaamheid moeten volbrengen.
De mooiste meiden echter maken zich helemaal nergens zorgen over. Gewend om altijd de volle aandacht te krijgen van alle mannen denken zij dat hun toekomst verzekerd is. In het algemeen gaan ze er zelfs vanuit een bijzonder rijke/knappe/aardige/intelligente/geestige man te krijgen. Er is immer keuze voor ze genoeg. Ze gaan vaak kortstondige relaties aan van ongeveer 3 maanden. De man, die zielsgelukkig is eindelijk zo'n mooie vrouw aan de haak geslagen te hebben, behandelt haar in deze periode uiteraard als een prinsesje. Dit is voor de betrokken vrouw de normaalste zaak van de wereld, want zij is immers niet anders gewend. Na een korte tijd gaat de relatie meestal weer vervelen. Er wordt ook weinig moeite gestopt in het voortzetten. Er is immers keuze genoeg op de dansvloer. De man houdt van zo'n relatie vaak een zure smaak in de mond over: hij heeft alles voor haar gedaan, maar zij is vaak nukkig en veeleisend.
Zo rommelt dit dat een aantal jaren door. Rond de 25 wordt meestal gezocht naar een meer serieuze partner. De tijd van experimenteren is voorbij. De middelmatige en mooie meisjes worden het eerste genomen. Ook de lelijke meisjes vinden in het algemeen, wanneer ze enigzins sociaal begaafd zijn of andere kwaliteiten hebben al snel een vriendje. Wat overblijft zijn de allergrootste kneuzen onder de mannen, lelijk, onderontwikkeld en boers, of in het geval van de nerd lelijk, ontwikkeld en boers (Deze nerds komen rond hun 30-ste in het algemeen nog aan de bak). Verder blijven de mooiste vrouwen over. Deze maken zich echter nog geen zorgen.
Tot de grote verbazing van de mooiste vrouwen zijn de relaties die in deze periode aangegaan zijn vaak erg stabiel. Na een paar jaar worden trouwplannen gemaakt en komen de babies. Relatief worden ze steeds ouder tussen het publiek, en hun vrienden gaan opeens veel minder vaak stappen. Die hebben andere dingen aan hun hoofd. Nog steeds maken ze zich geen zorgen. Er is immers voldoende verloop onder "stelletjes". Wat ze wel bevreemd is dat wanneer er een man vrijkomt hij vaak slechts voor korte tijd of helemaal niet zoveel interesse meer voor ze heeft. Hij heeft meestal niet zoveel zin in een minder betrouwbare of te veeleisende partner. Voor de echte loosers, die ook nog rondzwerven op de dansvloer, voelt ze zich nog steeds te goed.
Nog een aantal jaren begint het echt te knagen. Al haar vriendinnen hebben nu een vaste relatie of zelfs al kinderen. Uitgaan is niet leuk meer, want iedereen is een jaar of 10 jonger. Ze snapt niet wat er fout gegaan is. Zij was immers toch diegene die wel zeker wist dat ze een vriend zou krijgen? Er resten haar nog een aantal keuzen:
1: Een gewelddadige, half gestoorde ex-crimineel. (Dit zie je iha erg vaak, ook bijv. bij filmsterren)
2: Vrijgezel blijven en tegen iedereen roepen hoe geweldig het single-leven is. (Maar 's avonds huilend met een pizza op schoot naar "De bevalling" kijken.
3: Maitresse worden van een wat oudere, maar zeker nog aantrekkelijke man.
(2 en 3 worden erg vaak gecombineerd)
4: Tóch nog voor een van de boeren/nerds gaan. Hoewel dit de beste keuze is wordt hij toch niet zo vaak gemaakt.
5: In zelfmedelijden verzinken en tegen iedere normale kerel die de kroeg binnenkomt klagen dat alle leuke mannen bezet zijn.
Mee eensch!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
brauws is geen Helmond ja![]()
Net zoals stiphout
Haha... het viel me op... deze is overigens wel mooiquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:04 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen,
@ Laralove, nee eigenlijk wissel ik nooit van avatar. Toevallig gisteren 3 keer totdat ik de juiste had.
Werd tijd!! Gare stinkhol waar de luchtvochtigheid in de zomer 95% is/was en de temperatuur 40°Cquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:45 schreef FlowDesign het volgende:
Seauw, die nieuwe fitnesszaal van 't TU/e Sportcentrum!!
Compleet nieuwe zaal met voor 150.000 Euro aan nieuwe apparaten. Echt vette shit daar.
Plus de cardiofitnesszaal en alle andere sporten die je daar kunt beoefenen en dat allemaal voor maar 70 Euro per jaar.![]()
Nieuwe zaal is volledig met airco enzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Werd tijd!! Gare stinkhol waar de luchtvochtigheid in de zomer 95% is/was en de temperatuur 40°C
Misschien dat ik daar volgend jaar dan ook wel ga fitnessenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nieuwe zaal is volledig met airco enzo
wil je kappen dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar volgend jaar dan ook wel ga fitnessen
Als ik dan nog studeer
Waarom volgend jaar pas?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar volgend jaar dan ook wel ga fitnessen
Als ik dan nog studeer
Das nog een beetje interessant. Mits je niet tegenover 3 man zitquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef LaraLove het volgende:
Strippoker ?
sorrie ik kan niet meedoen...Lara gaat altijd sporten op woensdag... SPINNING!!!
Spinning ja? En doe je dat met een "clubje" ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef LaraLove het volgende:
Strippoker ?
sorrie ik kan niet meedoen...Lara gaat altijd sporten op woensdag... SPINNING!!!
En dan vooral Texas Hold'em zeker?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
Pokeren is bij ons al een jaar lang een rage op school
We deden het vroegah regelmatig met een groep vrienden... Toen ik een jaar of 14-15 was. Ik kon er alleen geen zak van dus vond het maar weinig aanquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
Pokeren is bij ons al een jaar lang een rage op school
Juist.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En dan vooral Texas Hold'em zeker?
samen met twee vriendinnen (ook uit Ro)quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Spinning ja? En doe je dat met een "clubje" ?
Ik had een poos geleden meegedaan met een stel geoefende spinners van de wielrenclub... ik dacht op een gegeven moment dat ik dóód ging. Niet normaal.
Hehe.... eindelijk weer vrouwelijk gezelschapquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef Partygurl het volgende:
Hoooooooiiiiiiiii!
Heej spekkiequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef Partygurl het volgende:
Hoooooooiiiiiiiii!
Met een grote groep is het best leuk. Dan moet je wel meedoen met de rest. Werkt motiverend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef r8ality het volgende:
Mijn god. Als ik iets wel nooit zou doen is het spinning. Dan ga ik nog liever op een loopband me eigen in de weg lopen.
Nee de loopband is nuttig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef r8ality het volgende:
Fietsen is alleen nuttig om ergens te komen.
Rond 20.00 is iedereen er meen ik...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom volgend jaar pas?
Weet jij trouwens hoe laat de pokeravond begint?
Buenoquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Rond 20.00 is iedereen er meen ik...
Voor vrouwelijk gezelschap moet je hier niet zijn hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Hehe.... eindelijk weer vrouwelijk gezelschap![]()
Hoooiiii
Ik wil ook snowboardenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
Er ligt al een hoop sneeuw in Laax![]()
[afbeelding]
Jawelquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ben je nog nooit op wintersport geweest?
Juistem... Sneeuw is kut en wintersport is voor meelopers.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:54 schreef FlowDesign het volgende:
Jouw ouders doen dus niet aan wintersporten
Ja duh, Landgraaf. Daar hadden we het net over.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
In belgie net over de grens zit ook zoiets.
Bottrop is bij Venlo de grens over en dan een klein stukje verder geloof ik. Hóóguit anderhalf uur rijden.quote:
Landgraaf ligt in Nederland.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja duh, Landgraaf. Daar hadden we het net over.
Wintersport voor meelopers, sorry hoor maar dan ben je best simpel als je zo denkt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Juistem... Sneeuw is kut en wintersport is voor meelopers.
Net als golf.
Aldus mijn ouders.
Ben ik het beetje mee eens, maar snowboarden ansich is stiekum toch wel errug leuk.
Limburg is toch ook België?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Landgraaf ligt in Nederland.
Ik heb het over iets vlak bij Lommel of peer ofzo...
Nee, limburg is Duitslandquote:
Nee man, das in Limburg .... België -> Peerquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja duh, Landgraaf. Daar hadden we het net over.
Nouwja... Mijn ouders hebben bepaalde ervaringen met mensen die zich ooit in hun kennissenkring bevonden. Maar die voelden zich na een tijdje te goed voor mijn ouders want die hadden 5 kinderen en konden niet mee gooolven en skieenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wintersport voor meelopers, sorry hoor maar dan ben je best simpel als je zo denkt.
Oké, als je redeneert van er zijn mensen die vanalles moeten laten om óók op wintersport te kunnen omdat hun buren ook gaan en zij niet achter kunnen blijven, dan geef ik ze gelijk.
Maar dan nog, het is gewoon hardstikke leuk om te doen en ik probeer toch minstens 1 keer per jaar te gaan. Misschien ga ik wel een half jaartje lesgeven ergens als ik afgestudeerd ben![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:31 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ga koken. Chili con carne met stokbrood![]()
![]()
Nee dus, ik probeer hem al 4,5 jaar aan de chili te krijgen maar dat gaat er dus niet in bij hemquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Getver
Ik weet zeker dat Mex liever met mij mee had gegeten
't spijt mequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Mex liever met mij mee had gegeten
Beetje jammer idd. Maar goed, wintersporten is gewoon tovquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouwja... Mijn ouders hebben bepaalde ervaringen met mensen die zich ooit in hun kennissenkring bevonden. Maar die voelden zich na een tijdje te goed voor mijn ouders want die hadden 5 kinderen en konden niet mee gooolven en skieen.
Dusch...
Gossie, hoe is't met de BMW?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:45 schreef daNpy het volgende:
Ik was net de leuke foutmeldingen aan het lezen
Waar staat dat logboek ergens? Sandtler ken ik niet, maar dat zal wel komen door mijn japanse neigingenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:48 schreef daNpy het volgende:
Nog geen updates in het logboek he
We zitten te kijken voor de remmerij. Komt hoogstwaarschijnlijk Sandtler icm Ferodo blokken onder. De achterste schijven zijn onlangs afgedraaid en nog in orde.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef Mex_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef Mex_ het volgende:
Sandtler lijkt wel een soort Conrad op autogebied.
Ik ga alleen af op de 1e googlehit, www.sandtler.de heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sandtler is een prima merk qua remmerij, ik hoor er veel goede ervaringen mee
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef r8ality het volgende:
Ook weer het aanwezig-lampje aanklikt.
Jij kan netjes en zoals het hoort metselen en tegelen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef r8ality het volgende:
Verbouwen is niet zo moeilijk, hooguit metselen en tegelwerk. Verder is het een kwestie van (veel) tijd en (veel) geld en een klein beetje handigheid.
ik zeg toch, alleen metselen en tegelen moet je kunnen. Dat zit in je of dat zit niet in je. Voor de rest kom je met een boerenverstand en niet teveel eisen al een heel eind.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij kan netjes en zoals het hoort metselen en tegelen?
Bij mij in de badkamer zie je gelijk dat het betegeld is door een beun.
Ow zo, las het verkeerd omquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
ik zeg toch, alleen metselen en tegelen moet je kunnen. Dat zit in je of dat zit niet in je. Voor de rest kom je met een boerenverstand en niet teveel eisen al een heel eind.
Vooral VEEL geld. Hier in huis is veel verbouwd, maar als je het niet weet zie je het niet (is op zich goed natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef r8ality het volgende:
Verbouwen is niet zo moeilijk, hooguit metselen en tegelwerk. Verder is het een kwestie van (veel) tijd en (veel) geld en een klein beetje handigheid.
En geen tijdsdruk als je iets nog nooit gedaan hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
ik zeg toch, alleen metselen en tegelen moet je kunnen. Dat zit in je of dat zit niet in je. Voor de rest kom je met een boerenverstand en niet teveel eisen al een heel eind.
Hiero is ook niets meer hetzelfdequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vooral VEEL geld. Hier in huis is veel verbouwd, maar als je het niet weet zie je het niet (is op zich goed natuurlijk). Alles zelf of met ouders gedaan.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hiero is ook niets meer hetzelfde. En alleen het laminaat heb ik verneukt
. Maar dat zien de volgende kopers vast niet
.
Owja, vrijdag pas, had me een dag vergistquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:43 schreef blieblie het volgende:
Ik heb vrijdag mijn 2de gesprek.
Dit wil zeggen mijn echte sollicitatie.
De eerste dit keer met een bobo (vrouwelijk, iemand kleding tips? Misschien helpt zo een chippendale-blotekont-broek wel) die me aan mag nemen. Of niet.
quote:
Matig, had je hier niet iets op kunnen fiksenquote:Om ons ledenbestand overzichtelijk te houden en in het belang van het 'groepsgevoel' binnen AutoFans.nl, hanteren wij het beleid dat een aspirant-lid, zich zowel op het forum als op de frontpage registreert.
Neuh... Sterker nog, ik heb geen flauw idee in welke functie ze me willen proppenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Owja, vrijdag pas, had me een dag vergistSuc6 in ieder geval, zal wel goedkomen, solliciteer je op een specifieke functie?
Gewoon in 1 keer op beiden dingen registreren. Consistent houden van de databasequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
[..]
Matig, had je hier niet iets op kunnen fiksen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gewoon in 1 keer op beiden dingen registreren. Consistent houden van de database.
Hehe, zo gaat het dus vrij vaak/altijd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neuh... Sterker nog, ik heb geen flauw idee in welke functie ze me willen proppen.
Bottrop is saaie hal.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef FlowDesign het volgende:
In Bottrop is ook een hal bijna net zo groot als die in Landgraaf en daar kun je een hele dag gaan voor 33 + 4 Euro. En dat is inclusief materiaalhuur en eten & drinken.
http://www.alpincenter.nl/
Jij zegt dus eigenlijk dat je voor de baan zelf beter naar Landgraaf kunt gaan, want die baan is langer en je hebt er meerdere naast elkaar terwijl er in Bottrop maar 1 baan is. Correct?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Bottrop is saaie hal.
In Landgraaf pak je gewoon de andere kant als het aan een kant druk is, daar is gewoon 1 baantje waar alles naar onder gaat. Al is die loopband naar boven wel goed om even bij te praten. Je staat er toch zo lang op. En inderdaad het eten en drinken is ook wel een pluspunt!
Soms zou ik willen dat ik beter Nederlands konquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef FlowDesign het volgende:
Buh, ik zit op m'n werk maar ik wil slapen
En ik wil een module van Drupal 4.7 gebruiken, maar versie 4.7 is pas net uit en nog in bèta en een aantal modules die ik nu met versie 4.6 gebruik zijn (nog) niet compatible met 4.7. Dilemma![]()
Zet de kachel aan, zoek een vent die je warm wilt houden of neem zoals ik gewoon een laptop op schoot die erg veel warmte genereerd.quote:
Ik in dit geval ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat ik beter Nederlands kon
Gebruik je Drupal voor de fun of zakelijk, als het voor de fun is dan kun je toch net zo goed overgaan op de bèta versie, als het voor een bedrijf is wat afhankelijk is van de site dan zou ik er niet aan beginnenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef FlowDesign het volgende:
Buh, ik zit op m'n werk maar ik wil slapen
En ik wil een module van Drupal 4.7 gebruiken, maar versie 4.7 is pas net uit en nog in bèta en een aantal modules die ik nu met versie 4.6 gebruik zijn (nog) niet compatible met 4.7. Dilemma![]()
1/2 deel van Flow's zin bestond uit leenwoorden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef LaraLove het volgende:
[..]
De kachel op mijn werk is stuk...de mannen zijn oninteressant en mijn desktop is te zwaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zet de kachel aan, zoek een vent die je warm wilt houden of neem zoals ik gewoon een laptop op schoot die erg veel warmte genereerd.
kankerkachelquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:08 schreef LaraLove het volgende:
[..]
De kachel op mijn werk is stuk...de mannen zijn oninteressant en mijn desktop is te zwaar
ik ga zo naar huis om een dikke trui te halen...ze zoeken het maar uit
Ik heb 'm niet gemaakt maar mn pa had een 6,4quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef amaranta het volgende:
Achja, ik woon hier al ruim 26 jaar en ik ben gezakt voor de inburgeringstest.
gelukkig werd ik getroost door het feit dat heel nederland gezakt was
Wehehe... ik verwacht ook dat je niet de enige bent die niet snapt waar ik het hier over heb hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Je moet ook niet in van die onverhullende koude kleding op kantoor gaan zitten hequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:08 schreef LaraLove het volgende:
[..]
De kachel op mijn werk is stuk...de mannen zijn oninteressant en mijn desktop is te zwaar
ik ga zo naar huis om een dikke trui te halen...ze zoeken het maar uit
Zakelijk helaas, dus ik blijf wel bij 4.6. Alleen moet ik nu dus een paar trucen uit gaan halen om het toch zo te maken als de baas wil.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:05 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Gebruik je Drupal voor de fun of zakelijk, als het voor de fun is dan kun je toch net zo goed overgaan op de bèta versie, als het voor een bedrijf is wat afhankelijk is van de site dan zou ik er niet aan beginnen
Als de mannen oninteressant zijn dan is dat idd nergens voor nodigquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je moet ook niet in van die onverhullende koude kleding op kantoor gaan zitten he.
In goed nederlands zegt men doorgaans gewoon "de helft"quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
1/2 deel van Flow's zin bestond uit leenwoorden.
Op de basisschool leren kinderen dat een 1/2 deel hetzelfde is als de helft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In goed nederlands zegt men doorgaans gewoon "de helft"
Ik zeg toch dat ik gezakt ben voor de inburgeringstest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In goed nederlands zegt men doorgaans gewoon "de helft"
Wehehehequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op de basisschool leren kinderen dat een 1/2 deel hetzelfde is als de helft.
Maarja, de meeste vrouwelijke eerstejaars pabopartygurls rekenen slechter dan de gemiddelde groep achter.
It never hurts to helpquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik gezakt ben voor de inburgeringstest.
Ik weet dat soort dingen nou eenmaal niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
Maar ik bedoel in de spreek- en schrijftaal. Niet in wiskundesommetjes
Het niveau, waar gaat het heen mensenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:22 schreef amaranta het volgende:
... bakolie gewoon in de grijze bak kan flikkeren en niet in de groene zoals ik dat altijd deed.
Vertel jij het me eens?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het niveau, waar gaat het heen mensen
Ik zeg altijd ( 1/2 * Sqrt(2) )2 deelquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op de basisschool leren kinderen dat een 1/2 deel hetzelfde is als de helft.
Maarja, de meeste vrouwelijke eerstejaars pabopartygurls rekenen slechter dan de gemiddelde groep achter.
Ow is dat het, nu zie ik wat ik fout deed. Ik kwam altijd op 7- uit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zeg altijd ( 1/2 * Sqrt(2) )2 deel
Jup en Jup.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij zegt dus eigenlijk dat je voor de baan zelf beter naar Landgraaf kunt gaan, want die baan is langer en je hebt er meerdere naast elkaar terwijl er in Bottrop maar 1 baan is. Correct?
En in Landgraaf ben je sneller weer boven dan in Bottrop?
Nerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zeg altijd ( 1/2 * Sqrt(2) )2 deel
Ik hoorde van een vriend dat hij (of een vriend van hem) in Bottrop 80 Kmh haalde op een snowboard. Maar Landgraaf is dus een stuk moderner.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jup en Jup.
Maargoed ieder zijn ding. Ook wel keer geinig om naar Bottrop te gaan hoor. Als je daar aankomt weet je niet wat je meemaakt. Eerst door oude bandlift naar boven. Denk je dat je er bent.. moet je weer iets omhoog. Eenmaal binnen wordt het leuker maar persoonlijk vind ik Landgraaf een stuk beter dan Bottrop
Hij heeft een snelheidsmeter op zijn snowboardquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hoorde van een vriend dat hij (of een vriend van hem) in Bottrop 80 Kmh haalde op een snowboard. Maar Landgraaf is dus een stuk moderner.
v = S / t bliebliequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:39 schreef blieblie het volgende:
Hoe heeft hij dat gemeten.
Dattie 80km/h ging.
80 Kmh op een snowboard zal ík niet overleven ben ik bang, maar op skies ben ik weleens harder gegaan denk ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hij heeft een snelheidsmeter op zijn snowboard
80Kmh is wel érrug hard hoor ....
Vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hij heeft een snelheidsmeter op zijn snowboard
80Kmh is wel érrug hard hoor ....
Ik dénk dat dat vies tegen zal vallen... vaak líjk je veel harder te gaan dan je daadwerkelijk gaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
80 Kmh op een snowboard zal ík niet overleven ben ik bang, maar op skies ben ik weleens harder gegaan denk ik
Je krijgt zorgtoeslag per maand uitbetaaldquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef r8ality het volgende:
Na grondige bestudering van mijn belastingmap ben ik erachter dat ik m'n belastinggeld van 2004 en m'n zorgtoeslag nog niet heb. Leuker kunnen we het niet maken en uitkeren doen we ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |