abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33673308
Nou wat mij dus opvalt is dat veel vrouwen, die vaak van partner wisselen of veel mannen afwerken, later geen vaste partner kunnen vinden om mee te trouwen of om mee oud te worden.
Zou dat kunnen komen omdat ze door al die scharrels niet meer fatsoenlijk een keuze kunnen maken of komt dat doordat veel mannen ze eigenlijk helemaal niets vinden als vaste partner en er alleen lol mee willen hebben? Ben erg benieuwd

En voel je nou niet aangesproken aub en kom ook niet met reacties dat ik jaloers ben en dergelijke, want daar is dit topic dus niet voor.
4
pi_33673392
Ik zie niet wat jij ziet, ik zie meiden die lekker rondsletten gewoon aan relatie's beginnen net als ieder ander....

Geen idee dus wat je bedoeld...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:50:22 #3
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_33673405
Mischien blijven het wel altijd sletjes
pi_33673426
Wat geeft jou dat idee dat ze geen partner kunnen vinden om oud mee te worden ?
Ik zie dat namelijk niet zo zeer in mijn omgeving....
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
pi_33673436
Op hoeveel 'sletjes' baseer je deze stelling?

Schopje R&P.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:51:37 #6
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33673462
wat een onzin.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:52:13 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_33673493
Geen idee waar je het over hebt. Alle voormalig sletjes die ik ken hebben nu ze boven de 30 zijn over het algemeen gewoon een vaste relatie. En over het algemeen zijn dat nog stabiele relaties ook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:55:52 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33673627
Wat een vreemde aanname.
Waar baseer je die op?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33673639
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op hoeveel 'sletjes' baseer je deze stelling?

Schopje R&P.
Op een aantal sletjes in mijn omgeving van rond de 30, ze zijn bloedmooi en wanhopig op zoek naar iemand om een gezin mee te stichten
En toch lukt dat op de een of andere manier niet
4
pi_33673701
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 21:56 schreef Brunette het volgende:
Op een aantal sletjes in mijn omgeving van rond de 30, ze zijn bloedmooi en wanhopig op zoek naar iemand om een gezin mee te stichten
En toch lukt dat op de een of andere manier niet
Wanhopig zijn is inderdaad geen aantrekkelijke eigenschap.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:57:56 #11
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_33673711
in welke hokjes deel jij mensen in ??

A sletjes
B ...
C ...
reach out and touch faith
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:59:26 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33673772
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Wanhopig zijn is inderdaad geen aantrekkelijke eigenschap.
Denk inderdaad dat het eerder daaraan ligt dan aan het (voormalige) slutty gedrag. Ken genoeg voorbeelden die het tegendeel van deze stelling 'bewijzen'.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:59:57 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33673791
Wat je zegt klopt helemaal. De echte lekkere sletjes van een jaar of 10 geleden lopen nu als enige nog, met hun ziel onder de arm, rond in disco's en kroegen.
Dat terwijl ze in hun tijd juist degenen waren waar de halve stad achteraan liep.
Ook ik heb dit verschijnsel meerdere malen gezien.
Wanneer je ze alsnog tegenkomt komen ze meteen op je af, gedragen zich ontzettend flemerig en vragen wel 4 keer of je relatie nu nog zo goed is.

Wat de reden is? Ik denk dat toen eenmaal puntje bij paaltje kwam, en de meeste jongens een meer vaste vriendin moesten uitzoeken, ze toch eerder voor stabiliteit en betrouwbaarheid kozen als voor lekkere sletterigheid. Dat is wel zo gemakkelijk wanneer je voor je werk een weekje de stad uitmoet.

Genoemde sletjes zullen wel eindigen als maitresses en minaressen van allerlei getrouwde mannen.
The End Times are wild
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:00:09 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33673800
Je wilt je eigen toekomst voorspelt krijgen?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_33673865
Omdat geen enkele zichzelf respecterende man een slet als vrouw wil.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_33673922
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef LXIV het volgende:
Wat je zegt klopt helemaal. De echte lekkere sletjes van een jaar of 10 geleden lopen nu als enige nog, met hun ziel onder de arm, rond in disco's en kroegen.
Dat terwijl ze in hun tijd juist degenen waren waar de halve stad achteraan liep.
Kijk en dát zie ik dus in mijn omgeving
4
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:03:57 #17
21157 sioux_
lost in space
pi_33673945
quote:
een heel verhaal.
goed verwoord. ik denk dat het best kan kloppen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:04:23 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33673969
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:03 schreef Brunette het volgende:

En als dat niet in 's-Hertogenbosch is komt dat dus in ieder geval op meer als 1 plaats voor.
The End Times are wild
pi_33674000
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

En als dat niet in 's-Hertogenbosch is komt dat dus in ieder geval op meer als 1 plaats voor.
Is het daar echt zo erg dan ?

In andere landen bijv
4
pi_33674039
Ik zie genoeg mensen in mijn omgeving die een vaste partner vinden hoor. Zelfs van degene waarvan je het nooit verwacht
pi_33674188
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:03 schreef Brunette het volgende:

ik zie het ook in mijn omgeving. Ik kan er geen verklaring voor geven, alleen dat ik denk dat een man liever geen meisje heeft die al tientallen manneen heeft verslonden maar iemand die iets betrouwbaarder is en iets serieuzer omgaat met relaties.

ik zou ook geen relatie willen met iemand die de reputatie had van de dekhengst van het dorp te zijn of zoiets. Dat zie ik persoonlijk niet als mijn ideale partner en de vader van mijn kroost.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_33674245
quote:
Ook ik heb dit verschijnsel meerdere malen gezien.
Wanneer je ze alsnog tegenkomt komen ze meteen op je af, gedragen zich ontzettend flemerig en vragen wel 4 keer of je relatie nu nog zo goed is.

Wat de reden is? Ik denk dat toen eenmaal puntje bij paaltje kwam, en de meeste jongens een meer vaste vriendin moesten uitzoeken, ze toch eerder voor stabiliteit en betrouwbaarheid kozen als voor lekkere sletterigheid. Dat is wel zo gemakkelijk wanneer je voor je werk een weekje de stad uitmoet.

Genoemde sletjes zullen wel eindigen als maitresses en minaressen van allerlei getrouwde mannen.
Dit ligt er meer aan dat ze in disco's opzoek zijn naar iets serieus
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33674320
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef petitlapin het volgende:
ik zou ook geen relatie willen met iemand die de reputatie had van de dekhengst van het dorp te zijn of zoiets. Dat zie ik persoonlijk niet als mijn ideale partner en de vader van mijn kroost.
Mensen kunnen veranderen. Ik persoonlijk zie zo'n verleden als een voordeel. Veel ervaring betekent meestal een betere minnaar, is mijn ervaring.
pi_33674371
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Daar zit ik zelf ook niet op te wachten
4
pi_33674413
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Mensen kunnen veranderen. Ik persoonlijk zie zo'n verleden als een voordeel. Veel ervaring betekent meestal een betere minnaar, is mijn ervaring.
Maar de vraag is dan of jij dat zelf ook beter vindt, een man die honderden vrouwen verslonden heeft?
4
pi_33674451
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:14 schreef Brunette het volgende:
Maar de vraag is dan of jij dat zelf ook beter vindt, een man die honderden vrouwen verslonden heeft?
Honderden. Nou goed, ik heb 1 vriendje gehad die naar eigen schatting ongeveer 200 minnaressen had gehad. Hij was een hele goede minnaar.

Om eerlijk te zijn zal het mij een worst wezen.
pi_33674506
Toch een heerlijk gevoel als ik dit zo lees, die sletjes die nu zo op me afknappen komen over 15 jaar wanhopig aan mijn voeten dus.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:21:13 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33674675
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef woutabest het volgende:
Toch een heerlijk gevoel als ik dit zo lees, die sletjes die nu zo op me afknappen komen over 15 jaar wanhopig aan mijn voeten dus.
Je kan bijna niet meer wachten, zeker?
pi_33674692
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Honderden. Nou goed, ik heb 1 vriendje gehad die naar eigen schatting ongeveer 200 minnaressen had gehad. Hij was een hele goede minnaar.

Om eerlijk te zijn zal het mij een worst wezen.

Oké honderden is een beetje overdreven, maar goed..
Ik denk niet dat je daar onverschillig over kunt blijven, want hij heeft al ''zoveel'' verslonden én bedrogen, dus waarom zou hij dat bij jou niet doen?
En dát blijft dus een zwak punt dat gebasseerd is op vertrouwen en dat is toch iets heel essentieels in een relatie, lijkt mij.
4
pi_33674750
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef Brunette het volgende:

Oké honderden is een beetje overdreven, maar goed..
Ik denk niet dat je daar onverschillig over kunt blijven, want hij heeft al ''zoveel'' verslonden én bedrogen, dus waarom zou hij dat bij jou niet doen?
Bedrogen? Waar baseer je dat op?
quote:
En dát blijft dus een zwak punt dat gebasseerd is op vertrouwen en dat is toch iets heel essentieels in een relatie, lijkt mij.
Dat vertrouwen baseer ik niet op het verleden (resultaten uit het verleden...) maar op het nu.
pi_33674753
Wat een suggestief stukje hersenloos gelul in de lucht.
Kom als eerste eens met feiten, met cijfers, onderzoeken, links, referenties, bronnen, weet ik veel. Kom met iets. Het enige dat ik uit jouw stukje kan halen TS is dat jij, in jouw leven, met mensen omgaat die moeite hebben met vaste relaties. En dat blijkbaar in hun wilde jaren ook al hadden. Verder helemaal niets. Het nodigt niet eens uit om inhoudelijk op je stelling in te gaan.
pi_33675028
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je kan bijna niet meer wachten, zeker?
Bijna niet.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:38:32 #33
91306 GF
Kingwood
pi_33675456
Ik zou ook geen meid willen die erom bekend staat/stond de halve stad te hebben gehad.
Unspoken words were understood
pi_33675511
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:23 schreef beerten het volgende:
Wat een suggestief stukje hersenloos gelul in de lucht.
Kom als eerste eens met feiten, met cijfers, onderzoeken, links, referenties, bronnen, weet ik veel. Kom met iets. Het enige dat ik uit jouw stukje kan halen TS is dat jij, in jouw leven, met mensen omgaat die moeite hebben met vaste relaties. En dat blijkbaar in hun wilde jaren ook al hadden. Verder helemaal niets. Het nodigt niet eens uit om inhoudelijk op je stelling in te gaan.
Nou zo suggestief is het niet hoor,
Ik denk dat als het aankomt tot voortplanting veel mannen én vrouwen van nature neigen naar een partner, die ze vertrouwen en bij hem of haar het idee hebben dat hij/zij fatsoenlijk voor hun kroost zal zorgen.

Ik denk dat men over het algemeen ''players'' en ''sletjes'' minder vertrouwt of serieus neemt wat relaties en voortplanting betreft.
4
pi_33675650
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef Brunette het volgende:
Nou wat mij dus opvalt is dat veel vrouwen, die vaak van partner wisselen of veel mannen afwerken, later geen vaste partner kunnen vinden om mee te trouwen of om mee oud te worden.
Zou dat kunnen komen omdat ze door al die scharrels niet meer fatsoenlijk een keuze kunnen maken of komt dat doordat veel mannen ze eigenlijk helemaal niets vinden als vaste partner en er alleen lol mee willen hebben? Ben erg benieuwd

En voel je nou niet aangesproken aub en kom ook niet met reacties dat ik jaloers ben en dergelijke, want daar is dit topic dus niet voor.
En toch zit hier wel een kern van waarheid in denk ik.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:43:55 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33675707
Het lot van de mooiste vrouwen.

Er zijn lelijke vrouwen, mooie vrouwen en hele mooie vrouwen. Maar de meeste vrouwen zijn gemiddeld te noemen. Rond zo'n jaar of 15, wanneer de meeste mensen gaan stappen, worden die verschillen voor het eerst echt van belang. De eerste jaren wordt er nog voornamelijk rondgekeken op de dansvloer. Af en toe wordt er een poging gewaagd naar de mooie of de hele mooie meisjes, maar vaak gebeurt er eigenlijk niet zo veel. Pas vanaf zo'n jaar of 18 wordt er echt met relaties geëxperimenteerd.
In deze fase beginnen vooral de lelijke meisjes zich zorgen te maken. Door praktisch iedereen worden zij eenvoudigweg genegeerd. Zelfs de lelijkste mannen proberen tenminste nog een meisje uit de middencategorie te scoren. Deze lelijke meisjes staan vaak langs de kant met andere lelijke meisjes. Hun belangrijkste zorg is dat er niet in zullen slagen om ooit een man te kunnen vinden en hun leven dus in kommervolle eenzaamheid moeten volbrengen.

De mooiste meiden echter maken zich helemaal nergens zorgen over. Gewend om altijd de volle aandacht te krijgen van alle mannen denken zij dat hun toekomst verzekerd is. In het algemeen gaan ze er zelfs vanuit een bijzonder rijke/knappe/aardige/intelligente/geestige man te krijgen. Er is immer keuze voor ze genoeg. Ze gaan vaak kortstondige relaties aan van ongeveer 3 maanden. De man, die zielsgelukkig is eindelijk zo'n mooie vrouw aan de haak geslagen te hebben, behandelt haar in deze periode uiteraard als een prinsesje. Dit is voor de betrokken vrouw de normaalste zaak van de wereld, want zij is immers niet anders gewend. Na een korte tijd gaat de relatie meestal weer vervelen. Er wordt ook weinig moeite gestopt in het voortzetten. Er is immers keuze genoeg op de dansvloer. De man houdt van zo'n relatie vaak een zure smaak in de mond over: hij heeft alles voor haar gedaan, maar zij is vaak nukkig en veeleisend.

Zo rommelt dit dat een aantal jaren door. Rond de 25 wordt meestal gezocht naar een meer serieuze partner. De tijd van experimenteren is voorbij. De middelmatige en mooie meisjes worden het eerste genomen. Ook de lelijke meisjes vinden in het algemeen, wanneer ze enigzins sociaal begaafd zijn of andere kwaliteiten hebben al snel een vriendje. Wat overblijft zijn de allergrootste kneuzen onder de mannen, lelijk, onderontwikkeld en boers, of in het geval van de nerd lelijk, ontwikkeld en boers (Deze nerds komen rond hun 30-ste in het algemeen nog aan de bak). Verder blijven de mooiste vrouwen over. Deze maken zich echter nog geen zorgen.

Tot de grote verbazing van de mooiste vrouwen zijn de relaties die in deze periode aangegaan zijn vaak erg stabiel. Na een paar jaar worden trouwplannen gemaakt en komen de babies. Relatief worden ze steeds ouder tussen het publiek, en hun vrienden gaan opeens veel minder vaak stappen. Die hebben andere dingen aan hun hoofd. Nog steeds maken ze zich geen zorgen. Er is immers voldoende verloop onder "stelletjes". Wat ze wel bevreemd is dat wanneer er een man vrijkomt hij vaak slechts voor korte tijd of helemaal niet zoveel interesse meer voor ze heeft. Hij heeft meestal niet zoveel zin in een minder betrouwbare of te veeleisende partner. Voor de echte loosers, die ook nog rondzwerven op de dansvloer, voelt ze zich nog steeds te goed.

Nog een aantal jaren begint het echt te knagen. Al haar vriendinnen hebben nu een vaste relatie of zelfs al kinderen. Uitgaan is niet leuk meer, want iedereen is een jaar of 10 jonger. Ze snapt niet wat er fout gegaan is. Zij was immers toch diegene die wel zeker wist dat ze een vriend zou krijgen? Er resten haar nog een aantal keuzen:
1: Een gewelddadige, half gestoorde ex-crimineel. (Dit zie je iha erg vaak, ook bijv. bij filmsterren)
2: Vrijgezel blijven en tegen iedereen roepen hoe geweldig het single-leven is. (Maar 's avonds huilend met een pizza op schoot naar "De bevalling" kijken.
3: Maitresse worden van een wat oudere, maar zeker nog aantrekkelijke man.
(2 en 3 worden erg vaak gecombineerd)
4: Tóch nog voor een van de boeren/nerds gaan. Hoewel dit de beste keuze is wordt hij toch niet zo vaak gemaakt.
5: In zelfmedelijden verzinken en tegen iedere normale kerel die de kroeg binnenkomt klagen dat alle leuke mannen bezet zijn.
The End Times are wild
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:44:00 #37
80292 Famke72
La vie est belle!
pi_33675715
Volgens mij was je vroeger wél jaloers op die "sletjes" en gniffel je nu in je vuistje. Dat mag best, maar kom er dan gewoon voor uit en maak er niet zo'n wazig topic van.

Je bent nu 19 getuige je profiel. We zullen wel érg verschillen, maar toen ik nog 19 was (tering, da's lang geleden!) was ik niet echt bezig met dergelijke dingen. Het kon mij toen en nu nog steeds niet interesseren hoeveel partners/sekspartners/onenightstands iemand voor mij had gehad. Dat is dan toch verleden tijd?

Wist je trouwens:
Hoe groter de slet, des te meer pret in bed

Weet niet waarom, krijg gewoon spontane neigingen heel puberaal te reageren...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:46:01 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33675805
PS Voor erg knappe mannen, tegenwoordig geloof ik players genoemd gaat bovenstaande overigens niet op. Deze kiezen in het algemeen een gemiddelde of mooie vrouw uit, doen geen gel meer in en worden gelukkig. Vaak nemen ze wél een maitresse uit bovenstaande categorie.
The End Times are wild
pi_33675861
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef LXIV het volgende:
PS Voor erg knappe mannen, tegenwoordig geloof ik players genoemd gaat bovenstaande overigens niet op. Deze kiezen in het algemeen een gemiddelde of mooie vrouw uit, doen geen gel meer in en worden gelukkig. Vaak nemen ze wél een maitresse uit bovenstaande categorie.

Je bent gepromoveerd op het onderwerp?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:47:43 #40
91306 GF
Kingwood
pi_33675890
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef Famke72 het volgende:
Wist je trouwens:
Hoe groter de slet, des te meer pret in bed

Weet niet waarom, krijg gewoon spontane neigingen heel puberaal te reageren...
Nog zo'n trieste smoes om de slet maar te kunnen zijn.

Dus het is een feit. Hoe meer bedpartners, hoe beter de seks. Vind je jezelf nu niet heel dom klinken
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:48:31 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33675931
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je bent gepromoveerd op het onderwerp?
Nou ja, ik heb het in de loop der jaren om me heen waar kunnen nemen...
Een studie heb ik er niet van gemaakt uiteraard. Goed observeren volstond.
The End Times are wild
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:49:20 #42
80292 Famke72
La vie est belle!
pi_33675973
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:47 schreef GF het volgende:

[..]

Nog zo'n trieste smoes om de slet maar te kunnen zijn.

Dus het is een feit. Hoe meer bedpartners, hoe beter de seks. Vind je jezelf nu niet heel dom klinken
Jaaaaaaaaa. Wel goed lezen hè...mijn laatste zin....
pi_33676017
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:47 schreef GF het volgende:
Ik heb zelf niet zoveel bedpartners gehad, maar ik heb wel een paar mannen gehad die aardig wat bedpartners hadden gehad. Ook een paar mannen die nog weinig ervaring hadden. De eerste categorie had heel wat streepjes voor op de tweede categorie. Oefening baart kunst, lijkt me logisch.
pi_33676024
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:43 schreef LXIV het volgende:

=verhaal=
Dit verwoordt precies wat ik altijd al het gedacht, maar helaas, uitgaan is niet de enige bron.

Dit heb je zeker niet zelf geschreven?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:52:56 #45
91306 GF
Kingwood
pi_33676126
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb zelf niet zoveel bedpartners gehad, maar ik heb wel een paar mannen gehad die aardig wat bedpartners hadden gehad. Ook een paar mannen die nog weinig ervaring hadden. De eerste categorie had heel wat streepjes voor op de tweede categorie. Oefening baart kunst, lijkt me logisch.
Tot op zekere hoogte.

Na een paar 'kan' je het echt wel. Heb je er geen 40 voor nodig.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:53:43 #46
91306 GF
Kingwood
pi_33676153
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:49 schreef Famke72 het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa. Wel goed lezen hè...mijn laatste zin....
Ja en dus? Als dat jouw visie is. En die kan best puberaal zijn.
pi_33676208
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef GF het volgende:
Na een paar 'kan' je het echt wel.
Sommige mannen niet.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:56:37 #48
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_33676274
Mensen zijn van nature helemaal geen monogame wezens. Zaken als religie hebben ons dat door de eeuwen heen opgelegd. Ondanks dat ik niets met religie en dergelijke heb, leef ik onbewust toch deels die regels na.

Een relatie aangaan met iemand die al een aantal partners heeft gehad in (langdurige) relaties, daar heb ik helemaal geen moeite mee. Iemand die het veelvuldig met 'liefdes voor 1 nacht' heeft moeten doen.. dat zal hoogstwaarschijnlijk nooit meer worden dan hooguit vriendschap, omdat ik diegene niet zie als iemand om een serieuze relatie mee te beginnen.
Als ik naam mijzelf kijk: Ook al zou ik de kans hebben (in mijn geval zeer onwaarschijnlijk), ik zou me niet prettig voelen als ik van de ene scharrel naar de andere zou 'fladderen'.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:57:31 #49
80292 Famke72
La vie est belle!
pi_33676314
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef GF het volgende:

[..]

Ja en dus? Als dat jouw visie is. En die kan best puberaal zijn.
Zucht. Dat is mijn visie niet. Ooit van ironie gehoord?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:59:18 #50
26656 survivor
Hell was full...so i came back
pi_33676385
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef woutabest het volgende:
Daartegen zijn ze al helemaal afgeleefd....
WTF?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')