Op een aantal sletjes in mijn omgeving van rond de 30, ze zijn bloedmooi en wanhopig op zoek naar iemand om een gezin mee te stichtenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op hoeveel 'sletjes' baseer je deze stelling?
Schopje R&P.
Wanhopig zijn is inderdaad geen aantrekkelijke eigenschap.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:56 schreef Brunette het volgende:
Op een aantal sletjes in mijn omgeving van rond de 30, ze zijn bloedmooi en wanhopig op zoek naar iemand om een gezin mee te stichten![]()
En toch lukt dat op de een of andere manier niet
Denk inderdaad dat het eerder daaraan ligt dan aan het (voormalige) slutty gedrag. Ken genoeg voorbeelden die het tegendeel van deze stelling 'bewijzen'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wanhopig zijn is inderdaad geen aantrekkelijke eigenschap.
Kijk en dát zie ik dus in mijn omgevingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef LXIV het volgende:
Wat je zegt klopt helemaal. De echte lekkere sletjes van een jaar of 10 geleden lopen nu als enige nog, met hun ziel onder de arm, rond in disco's en kroegen.
Dat terwijl ze in hun tijd juist degenen waren waar de halve stad achteraan liep.
goed verwoord. ik denk dat het best kan kloppen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef LXIV het volgende:
een heel verhaal.
En als dat niet in 's-Hertogenbosch is komt dat dus in ieder geval op meer als 1 plaats voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:03 schreef Brunette het volgende:
Kijk en dát zie ik dus in mijn omgeving
Is het daar echt zo erg dan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
En als dat niet in 's-Hertogenbosch is komt dat dus in ieder geval op meer als 1 plaats voor.
ik zie het ook in mijn omgeving. Ik kan er geen verklaring voor geven, alleen dat ik denk dat een man liever geen meisje heeft die al tientallen manneen heeft verslonden maar iemand die iets betrouwbaarder is en iets serieuzer omgaat met relaties.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:03 schreef Brunette het volgende:
Kijk en dát zie ik dus in mijn omgeving
Dit ligt er meer aan dat ze in disco's opzoek zijn naar iets serieusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef LXIV het volgende:
Wat je zegt klopt helemaal. De echte lekkere sletjes van een jaar of 10 geleden lopen nu als enige nog, met hun ziel onder de arm, rond in disco's en kroegen.
Dat terwijl ze in hun tijd juist degenen waren waar de halve stad achteraan liep.
Ook ik heb dit verschijnsel meerdere malen gezien.
Wanneer je ze alsnog tegenkomt komen ze meteen op je af, gedragen zich ontzettend flemerig en vragen wel 4 keer of je relatie nu nog zo goed is.
Wat de reden is? Ik denk dat toen eenmaal puntje bij paaltje kwam, en de meeste jongens een meer vaste vriendin moesten uitzoeken, ze toch eerder voor stabiliteit en betrouwbaarheid kozen als voor lekkere sletterigheid. Dat is wel zo gemakkelijk wanneer je voor je werk een weekje de stad uitmoet.
Genoemde sletjes zullen wel eindigen als maitresses en minaressen van allerlei getrouwde mannen.
Mensen kunnen veranderen. Ik persoonlijk zie zo'n verleden als een voordeel. Veel ervaring betekent meestal een betere minnaar, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef petitlapin het volgende:
ik zou ook geen relatie willen met iemand die de reputatie had van de dekhengst van het dorp te zijn of zoiets. Dat zie ik persoonlijk niet als mijn ideale partner en de vader van mijn kroost.
Daar zit ik zelf ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zou ook geen relatie willen met iemand die de reputatie had van de dekhengst van het dorp te zijn of zoiets. Dat zie ik persoonlijk niet als mijn ideale partner en de vader van mijn kroost.
Maar de vraag is dan of jij dat zelf ook beter vindt, een man die honderden vrouwen verslonden heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen. Ik persoonlijk zie zo'n verleden als een voordeel. Veel ervaring betekent meestal een betere minnaar, is mijn ervaring.
Honderden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:14 schreef Brunette het volgende:
Maar de vraag is dan of jij dat zelf ook beter vindt, een man die honderden vrouwen verslonden heeft?
Je kan bijna niet meer wachten, zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef woutabest het volgende:
Toch een heerlijk gevoel als ik dit zo lees, die sletjes die nu zo op me afknappen komen over 15 jaar wanhopig aan mijn voeten dus.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Honderden.Nou goed, ik heb 1 vriendje gehad die naar eigen schatting ongeveer 200 minnaressen had gehad. Hij was een hele goede minnaar.
Om eerlijk te zijn zal het mij een worst wezen.
Bedrogen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef Brunette het volgende:
![]()
Oké honderden is een beetje overdreven, maar goed..
Ik denk niet dat je daar onverschillig over kunt blijven, want hij heeft al ''zoveel'' verslonden én bedrogen, dus waarom zou hij dat bij jou niet doen?
Dat vertrouwen baseer ik niet op het verleden (resultaten uit het verleden...) maar op het nu.quote:En dát blijft dus een zwak punt dat gebasseerd is op vertrouwen en dat is toch iets heel essentieels in een relatie, lijkt mij.
Bijna niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan bijna niet meer wachten, zeker?
Nou zo suggestief is het niet hoor,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:23 schreef beerten het volgende:
Wat een suggestief stukje hersenloos gelul in de lucht.
Kom als eerste eens met feiten, met cijfers, onderzoeken, links, referenties, bronnen, weet ik veel. Kom met iets. Het enige dat ik uit jouw stukje kan halen TS is dat jij, in jouw leven, met mensen omgaat die moeite hebben met vaste relaties. En dat blijkbaar in hun wilde jaren ook al hadden. Verder helemaal niets. Het nodigt niet eens uit om inhoudelijk op je stelling in te gaan.
En toch zit hier wel een kern van waarheid in denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef Brunette het volgende:
Nou wat mij dus opvalt is dat veel vrouwen, die vaak van partner wisselen of veel mannen afwerken, later geen vaste partner kunnen vinden om mee te trouwen of om mee oud te worden.
Zou dat kunnen komen omdat ze door al die scharrels niet meer fatsoenlijk een keuze kunnen maken of komt dat doordat veel mannen ze eigenlijk helemaal niets vinden als vaste partner en er alleen lol mee willen hebben? Ben erg benieuwd![]()
En voel je nou niet aangesproken aub en kom ook niet met reacties dat ik jaloers ben en dergelijke, want daar is dit topic dus niet voor.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef LXIV het volgende:
PS Voor erg knappe mannen, tegenwoordig geloof ik players genoemd gaat bovenstaande overigens niet op. Deze kiezen in het algemeen een gemiddelde of mooie vrouw uit, doen geen gel meer in en worden gelukkig. Vaak nemen ze wél een maitresse uit bovenstaande categorie.
Nog zo'n trieste smoes om de slet maar te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef Famke72 het volgende:
Wist je trouwens:
Hoe groter de slet, des te meer pret in bed![]()
Weet niet waarom, krijg gewoon spontane neigingen heel puberaal te reageren...
Nou ja, ik heb het in de loop der jaren om me heen waar kunnen nemen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bent gepromoveerd op het onderwerp?
Jaaaaaaaaa. Wel goed lezen hè...mijn laatste zin....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:47 schreef GF het volgende:
[..]
Nog zo'n trieste smoes om de slet maar te kunnen zijn.
Dus het is een feit. Hoe meer bedpartners, hoe beter de seks. Vind je jezelf nu niet heel dom klinken
Ik heb zelf niet zoveel bedpartners gehad, maar ik heb wel een paar mannen gehad die aardig wat bedpartners hadden gehad. Ook een paar mannen die nog weinig ervaring hadden. De eerste categorie had heel wat streepjes voor op de tweede categorie. Oefening baart kunst, lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:47 schreef GF het volgende:
Dus het is een feit. Hoe meer bedpartners, hoe beter de seks. Vind je jezelf nu niet heel dom klinken
Dit verwoordt precies wat ik altijd al het gedacht, maar helaas, uitgaan is niet de enige bron.quote:
Tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zoveel bedpartners gehad, maar ik heb wel een paar mannen gehad die aardig wat bedpartners hadden gehad. Ook een paar mannen die nog weinig ervaring hadden. De eerste categorie had heel wat streepjes voor op de tweede categorie. Oefening baart kunst, lijkt me logisch.
Ja en dus? Als dat jouw visie is. En die kan best puberaal zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:49 schreef Famke72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa. Wel goed lezen hè...mijn laatste zin....
Sommige mannen niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef GF het volgende:
Na een paar 'kan' je het echt wel.
Zucht. Dat is mijn visie niet. Ooit van ironie gehoord?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef GF het volgende:
[..]
Ja en dus? Als dat jouw visie is. En die kan best puberaal zijn.
Daartegen zijn ze al helemaal afgeleefd....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef woutabest het volgende:
Toch een heerlijk gevoel als ik dit zo lees, die sletjes die nu zo op me afknappen komen over 15 jaar wanhopig aan mijn voeten dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |