Nu weer verder!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:28 schreef Oversight het volgende:
op de meeste artikelen die je in de supermarkt kunt kopen staat een tekst als deze:
"Dit product werd door ons met de grootste zorg samengesteld.Mocht u klachten hebben over dit product verzoeken we u de geopende verpakking aan ons toe te zenden, we zullen bij u dan geheel gratis een nieuw product laten bezorgen."
Zo heb ik pas een blik tomatensoep teruggestuurd naar de Unox, omdat ik er een vreemde smaak aan vond zitten.
Tot mijn grote verassing ontving ik dagen later een excuusbrief van de Unox met daarbij een compleet pakket met hééél veel Unox-producten, én een tegoedbon voor en weekeindje CenterParks !!
Ik vraag me af of ze dit altijd doen......
post hier producten die je terugstuurde naar een fabrikant, én hun reactie daarop !
Pauperquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef Koewam het volgende:
Mijn ervaring:
Klagen bij Philips, door capaciteitsproblemen konden ze niet reageren!heb een webcam cadeau gehad
(maar die klacht was echt
)
Klagen bij Duyvis. Noten waren te zout. (ik had helemaal geen noten gekocht) Kreeg vandaag twee zakken AfrikaMix opgestuurd!
Klagen bij Mona!Bruine stukjes in m'n Yoki Drink. Waardecheque van ¤4 die ik aan Mona producten mag besteden!(maar dit was wel waar
)
Klagen bij PringlesAlleen een mailtje, moest ze maar bellen. Geen zin gehad.
Maar goei, daar zou ik ook wel wat lekkers hebben gehad.
Helemaal geen noten gekochtquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef Koewam het volgende:
[..]
Klagen bij Duyvis. Noten waren te zout. (ik had helemaal geen noten gekocht) Kreeg vandaag twee zakken AfrikaMix opgestuurd!
[..]
Als je iets terug stuurd vanwege een defect, of een fabrieksfout ok, maar je gaat de boel toch niet oplichten. Da's gewoon triest.quote:
Uit het grappige oogpunt vind ik het in deze situatie wel kunnen. Als het echt om grote bedragen zou gaan oké, dat is niet lief. Maar zoiets kan toch wel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:51 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Als je iets terug stuurd vanwege een defect, of een fabrieksfout ok, maar je gaat de boel toch niet oplichten. Da's gewoon triest.
zeker voor 2 zakjes nootjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:51 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Als je iets terug stuurd vanwege een defect, of een fabrieksfout ok, maar je gaat de boel toch niet oplichten. Da's gewoon triest.
En het dan ook nog hier posten, dat maakt je een pauper.
Het gaat toch om het princiepe? Niet omdat het over pinda's gaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef Reintje het volgende:
[..]
Uit het grappige oogpunt vind ik het in deze situatie wel kunnen. Als het echt om grote bedragen zou gaan oké, dat is niet lief. Maar zoiets kan toch wel?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef dahei het volgende:
Ga hier aub niet mee klooien. Het is fijn dat je als consument goed geholpen wordt met dit soort zaken. Als hier te veel misbruik van wordt gemaakt verdwijnt dit.
Koop gewoon een zak noten voor een paar euro. De tijd die je ermee kwijt bent kost waarschijnlijk al meer dan de opbrengsten. En het is nog fraude ook.
Wat is het mailadres van Pringles. Die kon ikniet vinden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef Koewam het volgende:
Mijn ervaring:
Klagen bij Philips, door capaciteitsproblemen konden ze niet reageren!heb een webcam cadeau gehad
(maar die klacht was echt
)
Klagen bij Mona!Bruine stukjes in m'n Yoki Drink. Waardecheque van ¤4 die ik aan Mona producten mag besteden!(maar dit was wel waar
)
Klagen bij PringlesAlleen een mailtje, moest ze maar bellen. Geen zin gehad.
Maar goei, daar zou ik ook wel wat lekkers hebben gehad.
http://www.pringles-info.nl/service/contact.htmlquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat is het mailadres van Pringles. Die kon ikniet vinden?
Ze kiezen er zelf voor om wat op te sturen. Ik heb ze niks gevraagd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef dahei het volgende:
En het is nog fraude ook.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:51 schreef SolidArt het volgende:
[..]
En het dan ook nog hier posten, dat maakt je een pauper.
En nog goed proberen te praten ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:25 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ze kiezen er zelf voor om wat op te sturen. Ik heb ze niks gevraagd.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:25 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ze kiezen er zelf voor om wat op te sturen. Ik heb ze niks gevraagd.
Hopelijk ben je blijer als ze de service naar de klant toe stoppen omdat er misbruik van gemaakt wordtquote:
Ook bedorvenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Nieuw potje bedorven sambal naar conimex gestuurd: nieuw potje terug+diverse andere producten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |