quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:24 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06014/arguing.gif]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Rigoreus gaan sloten en verwijderen zal niet veel helpen, ik laat ze even uitrazen en dan gaat ie op slot..
Hoe eerder deze op slot is, hoe eerder er een Deel2 is :gquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef Furious het volgende:
NJ
[..]
Maar NJ, zonder dollen. Ik wil wel een Deel 2.
De familie is compleetquote:
Dát ga je niet halen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef Furious het volgende:
NJ
[..]
Maar NJ, zonder dollen. Ik wil wel een Deel 2.
Maikuul vindt het niet erg, in tegenstelling tot Gexqon.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:44 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Waarom niet. Het Maikul Pimp topic mag toch ook?
doe dat iig tot er 300 posts zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Maikuul vindt het niet erg, in tegenstelling tot Gexqon.
Maar ik ben ff weg.
Doeg!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Maikuul vindt het niet erg, in tegenstelling tot Gexqon.
Maar ik ben ff weg.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef veldmuis het volgende:
Checkt Geqxon de park nog wel eens? :")
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef Rosbief het volgende:
Zwaar hoofdletsel ten gevolge van een brommerongeluk (zonder helm)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Knip het wit even weg anders?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:12 schreef Keramiekplaatser het volgende:
...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:27 schreef Afwazig het volgende:
En nu hou ik op met soepen, ik moet aan het werk volgens mn chef.
Mag ook, hoe dan ook is-ie komisch.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:30 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Het is een Death Star maar iid zo als hij er bij staat![]()
![]()
Christus man, had dan op z'n minst nog even de moeite genomen het hoofd horizontaal te flippenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Hij blijkt ook een fervent dj te zijn
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Christus man, had dan op z'n minst nog even de moeite genomen het hoofd horizontaal te flippen
was me teveel werkquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Christus man, had dan op z'n minst nog even de moeite genomen het hoofd horizontaal te flippen
Dat ben ik met je eens. Nooit teveel moeite aan deze flapdrol besteden.quote:
Kijk, jij begijpt me. Ik ken die hele idioot niet dus...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Nooit teveel moeite aan deze flapdrol besteden.
Lach maarquote:
kom maar yvquote:Op maandag 23 januari 2006 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lach maar
Hoe moet het nu verder als ik aan kanker heb dood te gaan?
Heb je daar weleens aan gedacht?
Wie zorgt er dan voor Brechtje?
En hoe moet het met FOK!?
Mag ik even op je sterke schouder uithuilen?
Natuurlijk mag je uithuilen.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lach maar
Hoe moet het nu verder als ik aan kanker heb dood te gaan?
Heb je daar weleens aan gedacht?
Wie zorgt er dan voor Brechtje?
En hoe moet het met FOK!?
Mag ik even op je sterke schouder uithuilen?
Nou... ik geloof dat Gekson dat wel het liefste had jaquote:Op maandag 23 januari 2006 14:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je uithuilen..
En als ik er over nadenk, gezien de reacties in de puberfoto-topics zijn er zat users die wel voor Brechtje willen zorgen.
Okay, Fok! is de lul, maar dat het terminaal is, wil toch niet zeggen dat het ook morgen al afgelopen kan zijn? Toch?
Alsof het ook maar iemand boeit wat hij wil!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou... ik geloof dat Gekson dat wel het liefste had ja
Is dit geen weblog-materiaal ?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Alsof het ook maar iemand boeit wat hij wil!
moet hij het toch eerst in een enveloppe krijgenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zijn jullie niet bang dat hij een aanslag gaat plegen met antrax?
Verder dan die Gexqon.rar kom ik niet.quote:
HAHAquote:
Niet?quote:Hoe moet het nu verder als ik aan kanker heb dood te gaan?
neequote:Heb je daar weleens aan gedacht?
Halloquote:Wie zorgt er dan voor Brechtje?
Brechtje als adminquote:En hoe moet het met FOK!?
voor 1 keertje dan.quote:Mag ik even op je sterke schouder uithuilen?
Jij ook al kanker?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:20 schreef Furious het volgende:
Hey, nu ik toch al kanker heb volgens Geqxon. Die .rar he, was mijn idee.
Blij?
Is er toevallig eentje verdwaald op een schoolcomputer?![]()
Hij kon niet inburgeren.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef PsyCha het volgende:
Wie de neuck is Geqxon? What's his story?
Keitof.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij ook al kanker?
Gaan we samen dood
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde even m'n spijt betuigen aan Gekson, het is vreselijk, ik word nu bedreigd en heb maar te sterven aan kanker.
Alles is mijn schuld, ik bibber en beef nu me kanker wordt toegewensd.
Hoe kan ik dit ooit nog goedmaken.
Ik zet m'n MSN op "bezet"uit respect.
Ik huil ende ween
Right.
geen link ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Hij kon niet inburgeren.
C'est une very sad story.![]()
![]()
![]()
Hij wordt gepest nu en het is mijn schuld dus moet ik doodquote:
Damn! Ik moet weten hoe die die plaat voor zijn kop is!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef yvonne het volgende:
Heeft ie NU pas door dat ie gepest wordt:?
Of je gebruikt de zoek: [DIG] Er werd een foto van mij gepostquote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef PsyCha het volgende:
geen link ofzo?
[afbeelding]
In FC werd ie al gepest.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij wordt gepest nu en het is mijn schuld dus moet ik dood
Heeft ie NU pas door dat ie gepest wordt:?
Is dit een verkapte aanzet tot meer fotobewerkingen?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde even m'n spijt betuigen aan Gekson, het is vreselijk, ik word nu bedreigd en heb maar te sterven aan kanker.
Alles is mijn schuld, ik bibber en beef nu me kanker wordt toegewensd.
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is dit een verkapte aanzet tot meer fotobewerkingen?
Dit is om medeleven te vragen jahquote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als jij op die manier medeleven kan betuigen aan yvonne, dan moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik kijk ff of ik het bronmateriaal nog heb staan...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Als jij op die manier medeleven kan betuigen aan yvonne, dan moet je dat vooral doen.
Hahahaquote:Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef ThE_ED het volgende:
De grote foto heb ik niet...
[afbeelding]
dat kan toch niet..... hij was misschien helemaal het jongentje op schoolquote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef tonks het volgende:
Hij was toch helemaal de man op school
Ahum niet over zijn schoolleven praten AUB, ik zit er mee opgescheeptquote:Op maandag 23 januari 2006 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kan toch niet..... hij was misschien helemaal het jongentje op school
zit jij bij hem op school?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef DoDie het volgende:
[..]
Ahum niet over zijn schoolleven praten AUB, ik zit er mee opgescheept
Je bedoelt vast 'het', niet 'hem'.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef iDex het volgende:
[..]
zit jij bij hem op school?
[afbeelding]
Morgen schiet ik heel de school overhoop. nobody fucks with bobbie
ik dacht dat een parasiet mannelijk was??quote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Je bedoelt vast 'het', niet 'hem'.
In zijn geval niet. Lang verhaal.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef iDex het volgende:
[..]
ik dacht dat een parasiet mannelijk was??
Frusti?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:11 schreef GSi het volgende:
Erg triest en laag dat jij je frustratie na al 40 jaar lang (al is het aan je kop te zien het dubbele) zelf gepest te zijn op een 17 jarig jochie moet botvieren. Die kinderachtige opmerkingen die je maakt (oooeeeh, nu ben ik bang, bbrrrr) zou zelfs je dochter zich nog voor schamen. Als ze dat al niet doet voor het fenomeen "Yvonne" in het algemeen.![]()
![]()
Jij bent eigenlijk ook wel een teringsneu mannetje. Ik denk dat ik over jou ook eens een paar dingen hier ga neerzetten, ik weet er namelijk nog wel een aantal. Hoe maakt verder niet uit.quote:
Wie is er nu sneu dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk ook wel een teringsneu mannetje. Ik denk dat ik over jou ook eens een paar dingen hier ga neerzetten, ik weet er namelijk nog wel een aantal. Hoe maakt verder niet uit.
Jij en je hele stamboom.quote:
En wie ben jij, een kloon van Geqxon?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij ook eigenlijk, omdat je al die kutfoto's bewaard, maar ook de mensen die het posten.
Wie zegt dat ik foto's bewaar kneusquote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij ook eigenlijk, omdat je al die kutfoto's bewaard, maar ook de mensen die het posten.
Toevallig weet ik dat pauperquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik foto's bewaar kneus.
Nee, toevallig snap ik niet zoveel van dat soort dingen neequote:Op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je me gehackt dan met je 1337 skillz0rs
Zo!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef Furious het volgende:
[..]
En dat betekend ook je moeder he!
Zo!
Jij snapt wel meer nietquote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, toevallig snap ik niet zoveel van dat soort dingen nee
Welke moederquote:Op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef Furious het volgende:
[..]
En dat betekend ook je moeder he!
Zo!
waar ken jij mij van?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk ook wel een teringsneu mannetje. Ik denk dat ik over jou ook eens een paar dingen hier ga neerzetten, ik weet er namelijk nog wel een aantal. Hoe maakt verder niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |