Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Mja, vorige topic was ook 30dec-04janquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef SHERMAN het volgende:
Rustig?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:59 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 mept Godlike02
Beetje mijn posts edittenjij lul.
hahah dat wil die niet want ik win nog met me handen op me rug van hemquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]![]()
Uitruzien doen jullie maar op de racebaan
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah dat wil die niet want ik win nog met me handen op me rug van hem
quote:
Had ik al doorquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
een sneer naar de tvp heibel erboven
In your dreamsquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahah dat wil die niet want ik win nog met me handen op me rug van hem
zo'n ding van wanadoo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:00 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN gaat is proberen om een Livebox te installeren.
Strekte is een eitje hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:00 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN gaat is proberen om een Livebox te installeren.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u![]()
Bij deze zijn ze allemaal van deze pagina![]()
Om je te pesten laat ik hem staanquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:34 schreef devzero het volgende:
en natuurlijk nog even een TVPtje, wie wil er nou niet geedit worden door Godt
Neehoor, Wanadoo blokt alleen poort 25. Gisteren nog met zo'n ding lopen klooien.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt het nou dat die dingen allerlei poorten blokkeren?
Leek me al zo raar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Neehoor, Wanadoo blokt alleen poort 25. Gisteren nog met zo'n ding lopen klooien.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Om je te pesten laat ik hem staan
je hebt er een gemistquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u![]()
Bij deze zijn ze allemaal van deze pagina![]()
Ik liet het vanaf devvie weer over aan mijn collega'squote:
't is ook je afdeling nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik liet het vanaf devvie weer over aan mijn collega's![]()
En ik denk dat slar stuk minder makkelijk is dan ik ben![]()
ik heb ook weer eens zin om te snowboarden. al heeeeeeeel lang niet gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:07 schreef Marty26 het volgende:
zo ik ga maar eens me mail afhandelen hier en dan pleite
vanavond lekker snowboarden
ik heb echt te lang niet geboard helemaal weer zin in.
En wel opletten voor je kniequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb ook weer eens zin om te snowboarden. al heeeeeeeel lang niet gedaan.
doe je je raam toch dicht en je verwarming aan? werkt hier prima hoor...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom is het zo koud
En die oostenwind () zorgt voor extra kou in de kamer
Hier ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doe je je raam toch dicht en je verwarming aan? werkt hier prima hoor...![]()
Raam dicht, maar doordat de deuren door de 'beheerder' alleen in grondverf geverft is, is 't wat uitgezet, waardoor mijn balkondeuren niet goed sluitenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doe je je raam toch dicht en je verwarming aan? werkt hier prima hoor...![]()
Oei das koud.. Mijn ouder hier ook, zijn we verhuis van een mooi rijtjes huis, naar een krakkemikkige vrijstaande woning in de wei... alles tocht hier, verwarming vol aan de hele dag.. nog koud in huis.. en maar klagen dat het gas zo duur is.. in dat rijtjes huis hadden we bijna nooit verwarming aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Raam dicht, maar doordat de deuren door de 'beheerder' alleen in grondverf geverft is, is 't wat uitgezet, waardoor mijn balkondeuren niet goed sluiten
En daarnaast heb ik bijna overal enkelglas
Wel rijtjeshuis hier, maar jaren 30.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:50 schreef Giem het volgende:
[..]
Oei das koud.. Mijn ouder hier ook, zijn we verhuis van een mooi rijtjes huis, naar een krakkemikkige vrijstaande woning in de wei... alles tocht hier, verwarming vol aan de hele dag.. nog koud in huis.. en maar klagen dat het gas zo duur is.. in dat rijtjes huis hadden we bijna nooit verwarming aan.
jajah werk maar weer mee aan de globale opwarming van de aarde...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel rijtjeshuis hier, maar jaren 30.
En achterstallig onderhoud, geen tochtstrips.. tsja
Dan maar wat hoger stoken hoor, blijf 'tzelfde geld betalen ervoor dus
Moet ik dan kou lijdenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jajah werk maar weer mee aan de globale opwarming van de aarde...
heb al een keer gevraagd of de douchekraan vervangen zal gaan worden omdat 't lekt aan alle kanten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dien een klacht in bij je huurbaas
mmm lekker figuur. Nouja, wij stoken ook lekker voor de buitenluchtquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb al een keer gevraagd of de douchekraan vervangen zal gaan worden omdat 't lekt aan alle kanten.
Ze zei: 'ga geen geld meer in 't huis steken', dus ook al vraag ik 't, ze zegt toch nee
't is een tantetje van 70+ ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:28 schreef Giem het volgende:
[..]
mmm lekker figuur. Nouja, wij stoken ook lekker voor de buitenlucht
Hoe snel crashed het?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:48 schreef mschol het volgende:
whehehehe ik heb zo juist msdos 6.22 geinstalleerd op een amd athlon 2600+ met 96mb ram
Dosquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:48 schreef mschol het volgende:
whehehehe ik heb zo juist msdos 6.22 geinstalleerd op een amd athlon 2600+ met 96mb ram
Da's 't nadeel van de win-server producten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:35 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb een vraagje.
Is het mogelijk om met remote desktop verbinding te maken met een pc zonder dat ie zich opnieuw aanmeld? Nu krijg ik namelijk heel leuk dat aanmeld venster, maar de schermen die open staan op de server krijg ik niet te zien.
Ik denk van wel, maar weet 't niet zekerquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef SHERMAN het volgende:
Bagger zooi dan.
En dan is het zeker ook niet mogelijk om na een reboot meteen die remote desktop aan te knallen?
Want inloggen moet je nu dus echt bij de server zelf doen, en dat wil ik eigenlijk ook op afstand hebben maar wil ook niet lukkne.
quote:For security, when an administrator remotely connects to the console session remotely, the physical console of the server will automatically lock to prevent eavesdropping.
das waar, misschien pleur in win 98 er wel op, tis ook maar een virtuele machine voor me oude dos spellenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef Giem het volgende:
[..]
DosWaarom dat dan? Win98 loopt beter
nog nietquote:
dan moet je een 3th party remote admin programma gebruiken als vnc, remote administrator, dan hebbie er geen last van...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef SHERMAN het volgende:
Bagger zooi dan.
En dan is het zeker ook niet mogelijk om na een reboot meteen die remote desktop aan te knallen?
Want inloggen moet je nu dus echt bij de server zelf doen, en dat wil ik eigenlijk ook op afstand hebben maar wil ook niet lukkne.
Wat dan.. is helemaal niet goed voor jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:01 schreef Chandler het volgende:
Een nieuw jaar met nieuwe kopzorgen, jij ook goede morgen speedy!
tis een erg goed verborgen functiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:32 schreef Godlike02 het volgende:
Sherman gewoon als /console aanloggen
Je hoeft helemaal niet fysiek naar de server
Wees blijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:39 schreef Giem het volgende:
Ow bij dell zijn het ook wel een stel sukkels.. krijg een vervangende laptop. Heb ik hem thuis... zit er een verkeerde cpu in.. staat op de bon een oude 1.7ghz.. krijg ik een nieuwe 2gig, 533 bus. Ik vind het niet erg hoorMaar vind het wel dom.
Ben ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wees blij
Lekkere snellere laptop, heb je ook wel verdiend na al de trammelant
basiskennisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
tis een erg goed verborgen functie
ik wist et toevallig omdat ik het zelf ooit is was tegen gekomen...
Sukkels?? Of pc nerdsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:39 schreef Giem het volgende:
Ow bij dell zijn het ook wel een stel sukkels.. krijg een vervangende laptop. Heb ik hem thuis... zit er een verkeerde cpu in.. staat op de bon een oude 1.7ghz.. krijg ik een nieuwe 2gig, 533 bus. Ik vind het niet erg hoorMaar vind het wel dom.
dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
basiskennis![]()
Zo goed verborgen vind ik hem nie![]()
Maar misschien werk ik er al te lang mee![]()
Nou ze kunnen in elk geval geen opdrachtbonnen lezen..quote:
Hmmz dat wordt die lui terug naar school brengenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou ze kunnen in elk geval geen opdrachtbonnen lezen..Of ze moeten het expres hebben gedaan, maar dat neem ik aan van niet.
staat er niet ergens een raar tekentje , misschien was dat wel een speciale een-klant-heef-erg-veel-pech-codequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:05 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou ze kunnen in elk geval geen opdrachtbonnen lezen..Of ze moeten het expres hebben gedaan, maar dat neem ik aan van niet.
Nee heb nog even gekekenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
staat er niet ergens een raar tekentje , misschien was dat wel een speciale een-klant-heef-erg-veel-pech-code
Met name alles achmets en aliesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz dat wordt die lui terug naar school brengen
Zoek maar even op GOT, zijn threads speciaal gewijd aan de nec-branders.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal het wel zijn
weet iemand of de nec 3550 brander een beetje leuk is voor 44 euro?
en of er goede gehackte firmware beschikbaar zijn voor dat ding?
mag namelijk voor iemand ander s een brander kopen, maar wil ook gelijk zorgen dat die gene zonder problemen alle regio dvd's kan afspelemn..
maar ik wil dus niet dat net zoals ij mij dat ik maximaal op 2.4 speed kan branden... of een andere snelheid, maar niet de max snelheid.., zou beetje zonde zijn
En nou maar hopen dat het ook zo blijft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:41 schreef Giem het volgende:
[..]
Ben ik ookHij is echt 1.5 keer zo snel als mijn oude. Maar het blijven prutsers bij dell.
Wat helemaal mooi is. Videokaart die er nu in zit.. precies dezelfde prestatie.. alleen 50!! graden koeler.. deze wordt 45 - 50 mijn vorige 95 - 100 en als hij er geen zin meer in had 120 en fikte dan door![]()
heb eff gezocht maar kan alleen een rpc1 firmware vinden... das bale want dan heb je een extra programma nodig om de software dvd regio check uit te schakelen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoek maar even op GOT, zijn threads speciaal gewijd aan de nec-branders.
Ik heb een 2510 in mijn pc zitten, ook met een gemodificeerde firmware, regiovrij ook enzo
Ja voor je het weet heeft Dell er een doorfik chippie in gestop.. na 2 jaar, wanneer de garantie voor bij is.. Woepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat het ook zo blijft.
En dan ben je de lul, goedkoop is duurkoopquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:47 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja voor je het weet heeft Dell er een doorfik chippie in gestop.. na 2 jaar, wanneer de garantie voor bij is.. Woep![]()
Hmm, eens zoeken dan..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
heb eff gezocht maar kan alleen een rpc1 firmware vinden... das bale want dan heb je een extra programma nodig om de software dvd regio check uit te schakelen...
ik moet de mijne ook eens regio vrij makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zoek maar even op GOT, zijn threads speciaal gewijd aan de nec-branders.
Ik heb een 2510 in mijn pc zitten, ook met een gemodificeerde firmware, regiovrij ook enzo
Hij was niet eens goedkoopquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan ben je de lul, goedkoop is duurkoop
Waarom koop je het daar dan ook wegquote:
mss omdat het hem wel een goede leek???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom koop je het daar dan ook weg
Thanks.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je een 3th party remote admin programma gebruiken als vnc, remote administrator, dan hebbie er geen last van...
maar volgens mij
heb het net uitgeprobeerd, dit werkt... (in iedergeval bij mij...
kan je ook direct op server aan loggen d.m.v. /console:
zo dus..
start -> run -> mstsc /console
en dan aanmelden, dan zou je het moeten kunnen...
en anders eff kijken wattie nog meer kan d.m.v. /?
Is het meteen duidelijk wie de grootste nerd van ons tweeen is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
basiskennis![]()
Zo goed verborgen vind ik hem nie![]()
Maar misschien werk ik er al te lang mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |