wat ik altijd zo grappig vind is, dat de meeste vrouwen denken dat ze sneller klaar zijn met kort haar, terwijl iemand met lang haar meestal sneller klaar is met het goed doen ervanquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook en 99,9 procent van de mannen met ons. Waarschijnlijk is dat een verschil in denkwijze van de verschillende seksen.![]()
Ik denk van niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
bij mij staat kort haar ongever 354 keer beter dan lang haar.
![]()
Nee, je kunt daar mensen erg mee kwetsen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
Marc
Niet zo boos doen over de koffie
Nou, reken maar van wel. Ziet er stukken sportiever uit. Met lang haar is het direct al wat slomer en tuttiger. Daar ben ik niet zo van.quote:
Dat denk je maar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nou, reken maar van wel. Ziet er stukken sportiever uit. Met lang haar is het direct al wat slomer en tuttiger. Daar ben ik niet zo van.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je kunt daar mensen erg mee kwetsen.
ik vind het altijd zo fijn dat ik zoveel met mijn haren kanquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nou, reken maar van wel. Ziet er stukken sportiever uit. Met lang haar is het direct al wat slomer en tuttiger. Daar ben ik niet zo van.
Nee dat denk ik niet. Daar hebben mensen me in de tijd dat ik lang haar had fijntjes op gewezen. En iedereen die me kent zegt ook dat kort haar me beter staat dan lang haar.quote:
En dat is dus leuk!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo fijn dat ik zoveel met mijn haren kan
hele staart
halve staart
opsteken
speldjes
los
los met scheiding
etc
Toen ik lang haar had, kon ik er maar heel weinig mee. Het was veel te zwaar en te steil. Als ik het op een staart deed, dan kreeg ik gewoon hoofdpijn. Voor opsteken was het te glad. En los, dan viel het loodrecht naar beneden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
hele staart
halve staart
opsteken
speldjes
los
los met scheiding
etc
Dat zeggen ze maar. Ik vind dat lang haar minimaal negen van de tien vrouwen beter staat dan kort haar. Ik vermoed dat jij niet die tiende bent.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Daar hebben mensen me in de tijd dat ik lang haar had fijntjes op gewezen. En iedereen die me kent zegt ook dat kort haar me beter staat dan lang haar.
uitdunnen dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Toen ik lang haar had, kon ik er maar heel weinig mee. Het was veel te zwaar en te steil. Als ik het op een staart deed, dan kreeg ik gewoon hoofdpijn. Voor opsteken was het te glad. En los, dan viel het loodrecht naar beneden.
Ik moet dat vermoeden even ontkrachten dan. Waar baseer je het eigenlijk op?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze maar. Ik vind dat lang haar minimaal negen van de tien vrouwen beter staat dan kort haar. Ik vermoed dat jij niet die tiende bent.
Op gevoel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik moet dat vermoeden even ontkrachten dan. Waar baseer je het eigenlijk op?!
zonder dollenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat moet zelfs nu het een stuk korter is nog gebeuren. Echt een ramp.
Idd die koffie kan heel hard aankomenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je kunt daar mensen erg mee kwetsen.
Daar heb je wel gelijk in. Maar bij mij staat lang haar echt NIET. Toen ik een jaar of dertien was - langharig - kreeg ik altijd rotopmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. Vanaf de dag dat ik het kort had, is dat 180 graden gedraaid. De opmerkingen dan hè, niet mijn hoofd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op gevoel?![]()
Nee, ik vind gewoon dat er maar heel weinig jonge vrouwen zijn bij wie kort haar leuker staat dan lang haar.
vooral als je gooitquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd die koffie kan heel hard aankomen
kaal?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonder dollen
kaalscheren en opnieuw laten groeien...
wordt t ook dunner van
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar bij mij staat lang haar echt NIET. Toen ik een jaar of dertien was - langharig - kreeg ik altijd rotopmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. Vanaf de dag dat ik het kort had, is dat 180 graden gedraaid. De opmerkingen dan hè, niet mijn hoofd.
Ik ben destijds met lang haar naar de kapper gedaan, heb precies jouw vraag gesteld...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar waarom ga je niet eens naar bv kinky en vraag daar of ze er wat mee doen.
dan krijg je echt een leuk kapsel dat goed bij je past
Das ook smaak natuurlijk. Ik zie toch wel heel zeker (jonge) vrouwen met kort haar dat er gewoon goed uitziet hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op gevoel?![]()
Nee, ik vind gewoon dat er maar heel weinig jonge vrouwen zijn bij wie kort haar leuker staat dan lang haar.
maar je bent niet tevreden nu ermee, toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben destijds met lang haar naar de kapper gedaan, heb precies jouw vraag gesteld...
En toen kwam dus dat korte haar tevoorschijn.
heel erg leukquote:
*kijkt of melismay in de buurt isquote:
Dat zou ik nooit doen hoorquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
*kijkt of melismay in de buurt is
bijna net zo erg als cola.
Op een drukke straat groeit ook geen gras...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:38 schreef _Arual_ het volgende:
Zo kaal is ie nu ook weer niet hoor. T wordt alleen wat dunner bovenop.
Maar kaal is wel erg extreem hoor,quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar je bent niet tevreden nu ermee, toch?
ik zou gewoon eens voor de uitdaging gaan en eens iets geks doen
Die zag ikquote:
quote:
Sorry, het was niet kwaad bedoeld.quote:
Ja hé hjeetje, tevreden. Het zit wel beter dan het ooit gezeten heeft. Maar ik baal gewoon van die weerborstels enzo. En het is zo dik. Maar dat heeft niks met kapsel te maken, maar met het haar zelf. Daar doe je niet veel aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar je bent niet tevreden nu ermee, toch?
ik had vroeger (lees tot vorig jaar jan geloof ik) ook mijn haar op alles dezelfde lengtequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar kaal is wel erg extreem hoor,.
1x in de 6 weken uitdunnen dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:40 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja hé hjeetje, tevreden. Het zit wel beter dan het ooit gezeten heeft. Maar ik baal gewoon van die weerborstels enzo. En het is zo dik. Maar dat heeft niks met kapsel te maken, maar met het haar zelf. Daar doe je niet veel aan.
Nee, je nam je echtgenoot juist heel lief in bescherming.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik heb het niet erger gemaakt of zo door er nog een opmerking tegenaan te gooien.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:41 schreef _Arual_ het volgende:
ik heb het niet erger gemaakt of zo door er nog een opmerking tegenaan te gooien.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:38 schreef _Arual_ het volgende:
Zo kaal is ie nu ook weer niet hoor. T wordt alleen wat dunner bovenop.
Ik heb ook ontzettend dik haar, moet dus ook eigenlijk 1x in de 6 weken naar de kapper..quote:
Dat gebeurt ook. Eigenlijk zou het eens in de 4 weken moeten, maar die grap wordt me iets te kostbaar.quote:
Ik moet eens in de 4 weken, anders is het echt niet netjes meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ook ontzettend dik haar, moet dus ook eigenlijk 1x in de 6 weken naar de kapper..
Alleen komt 't er niet van vaak, of ik vergeet 't
ik lurk nooit, als ik er niet ben zijn er lastige cursisten of pauzequote:
t was tot op mijn kontquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:44 schreef GF het volgende:
Vrouwen moeten lang haar hebben, daar val ik op![]()
Mijn haar is niet 'lang'. Tot over m'n oren, nog niet eens halflang kan je dat noemen
Laagjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was tot op mijn kont
toen tot aan mijn bh
nu tot wat onder mijn schouders in laagjes
Je houdt gewoon je mond omdat je niet veel toe kunt voegen aan deze discussie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik lurk nooit, als ik er niet ben zijn er lastige cursisten of pauze
niet zeiken hequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:48 schreef GF het volgende:
[..]
Laagjes![]()
Tot je kont is weer te. Tot je BH is top![]()
De uitzondering die de regel bevestigt!quote:
Wat minder mest erop danquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zeiken he
door die laagjes kan ik een paar plukjes los laten hangen en de rest vast doen
maar inmiddels zijn ze ook al weer erg lang, en passen ze gewoon in een staart
nog ff en ze zijn weer tot mijn bh.
t groeit veel te hard
dat zal het zijnquote:
Ik ben een enorm ijdele vriendin gewendquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zeiken he
door die laagjes kan ik een paar plukjes los laten hangen en de rest vast doen
maar inmiddels zijn ze ook al weer erg lang, en passen ze gewoon in een staart
nog ff en ze zijn weer tot mijn bh.
t groeit veel te hard
goh, dat heb ik pas eerder gehoordquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef Mister1977 het volgende:
Of kort of lang haar beter staat is een kwestie van de persoon en de smaak van de beoordelaar.
Met lang haar kun je inderdaad meer zoals opgestoken, los, staart, staartjes enz. Je moet dan wel redelijk mooi haar hebben met voldoende volume. Kort haar is vaak wat aparter maar je moet er wel weer een gezicht voor hebben. Hoe korter het haar hoe meer aandacht naar het gezicht uitgaat. Mooie, niet te magere snoetjes, zie ik graag met een kort koppie.
Persoonlijk ben ik altijd een liefhebber van een koppie met opgestoken haar (liever dan los) maar dat komt gewoon omdat ik gek ben op nekjes.![]()
en een colaquote:
Er zijn er vast meer die daarvan houden.quote:
Beatlemodelquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:44 schreef GF het volgende:
Vrouwen moeten lang haar hebben, daar val ik op![]()
Mijn haar is niet 'lang'. Tot over m'n oren, nog niet eens halflang kan je dat noemen
Ja, ik word wel eens een Beatle genoemdquote:
Ik heb sinds kort geen ov meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef GF het volgende:
Ik vind buikjes ook altijd erg lief![]()
Ik moet m'n OV voor 2006 nog ophalen
Een OV, dat het nog bestaatquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef GF het volgende:
Ik vind buikjes ook altijd erg lief![]()
Ik moet m'n OV voor 2006 nog ophalen
Oh gelukkig, er staat echt zo 'kom voor 10 december'quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort geen ov meer
Je kan 't tot februari doen ofzo btw
wat een onzin, kort haar kan best mooi zijn voor een vrouw, en bij veeeeeeeeeeeel vrouwen staat het hen beter dan lang haar. Lang haar geraakt heel gemakkelijk uit model, en als je dan niet om de dag een kapper hebt zoals vele tv-sterren loopt het snel mis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
Op gevoel?![]()
Ga eens gewoon fietsen ofzo ja. AL die **** studenten in het ov iedere keerquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:16 schreef GF het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Amsterdam, dus heb 'm nodig![]()
Echt mooi hoe vaak ik dat ding gebruik voor prive dingenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens gewoon fietsen ofzo ja. AL die **** studenten in het ov iedere keer
pak dan zelf de auto, dan heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens gewoon fietsen ofzo ja. AL die **** studenten in het ov iedere keer
Dan kan ik alleen maar file rijden hier, ook weer minderquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
pak dan zelf de auto, dan heb je daar geen last van
Dan nog hadden ze het allang naar een trajectkaart mogen terugdraaien. Net als het uitdelen van 40% korting gaat dat volkomen voorbij aan de basisdoelen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
pak dan zelf de auto, dan heb je daar geen last van
En weer moet ik meteen denken aan jouw politieke carriere...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan nog hadden ze het allang naar een trajectkaart mogen terugdraaien. Net als het uitdelen van 40% korting gaat dat volkomen voorbij aan de basisdoelen.
Nou ja, het is toch van de zotte dat je extra mensen gaat uitnodigen op jouw kosten in een toch al overbelaste infrastructuur waar dat niet nodig is?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En weer moet ik meteen denken aan jouw politieke carriere...
Ik ben het helemaal met je eens. Mijn stem heb je alvast!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch van de zotte dat je extra mensen gaat uitnodigen op jouw kosten in een toch al overbelaste infrastructuur waar dat niet nodig is?
1--quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef GF het volgende:
1-Ik vind buikjes ook altijd erg lief![]()
2-Ik moet m'n OV voor 2006 nog ophalen
Feit: Mannen willen niet een meisje die er sportief uitzietquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:18 schreef petitlapin het volgende:
Maar een fris kort kopje haar staat heel veel vrouwen goed![]()
PHENOOOOOOOOOOOOOOO. Red me es.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Feit: Mannen willen niet een meisje die er sportief uitziet![]()
Een vriend van me is jarenlang gek geweest op een meisje die breder was dan de gemiddelde nederlandse auto.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind jouw haar toch wel t tegenovergestelde van een uitdaging en iets geks...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ze is zwanger dus heef waarsch dr haar afgekniptquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen moeten wel een heel symmetrisch en perfect gezicht hebben wil kort haar staan. In alle andere andere gevallen is het een grote afknapper.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pheno stond 25 jaar droog... Dan pak je nog een een kaal schaap als je m,oetquote:
Wat een ranzig voorbeeldquote:
Hoi. Ik ben geen geitenneukerquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pheno stond 25 jaar droog... Dan pak je nog een een kaal schaap als je m,oet![]()
Hij stond 25 jaar droog omdat ie enorm hoge eisen had.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pheno stond 25 jaar droog... Dan pak je nog een een kaal schaap als je m,oet![]()
Toch best kut als je me zo moet terugpakken he... Tis veel makkelijker om te zeggen "Maar ik ben lekkerder"quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef _Arual_ het volgende:
Het is trouwens " een meisje dat". Je praat als een analfabete allochtoon.
En uiteindelijk toch maar een concessie gedaan blijkbaar...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hij stond 25 jaar droog omdat ie enorm hoge eisen had.
![]()
Kusjekroelquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben geen geitenneuker
En? Nog iemand aan abortus gedaan?
Dat kwam een post verder.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch best kut als je me zo moet terugpakken he... Tis veel makkelijker om te zeggen "Maar ik ben lekkerder"![]()
Nou nou nou!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een onzin, kort haar kan best mooi zijn voor een vrouw,
pestkopquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En uiteindelijk toch maar een concessie gedaan blijkbaar...![]()
dat doe je maar op msn bij anderen ofzoquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou nou nou!
Waarom nou weer gelijk zo? Plato geeft toch aan dat het er heel weinig zijn.
Dat doet hij op een hele normale toon. Dan is het toch niet gelijk nodig om zijn eigen MENING!! tot onzin te bombaderen?
Dit komt het topic niet ten goede. Ik zou het dan ook erg op prijs stellen als er eindelijk is normaal gereageerd kan worden!![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Klinkt goed. Wanneer ga je R&P erbij doen zodat Cc haar verdiende vakantie kan opnemen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
Dit komt het topic niet ten goede. Ik zou het dan ook erg op prijs stellen als er eindelijk is normaal gereageerd kan worden!![]()
dit heb je al heel lang een keer willen zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou nou nou!
Dat doet hij op een hele normale toon. Dan is het toch niet gelijk nodig om zijn eigen MENING!! tot onzin te bombaderen?
Alicey???????quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou nou nou!
lammetjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij zocht dus een meisje dat op een kaal schaap leek?
Idd moeilijk te vinden
Trws Pheno, ik diss je vriendinnetje niet jou... Jij bent cool
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
dit heb je al heel lang een keer willen zeggen
het is mijn vriendinnetje niet, het is mijn vrouwquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij zocht dus een meisje dat op een kaal schaap leek?
Idd moeilijk te vinden
Trws Pheno, ik diss je vriendinnetje niet jou... Jij bent cool
We houden tquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben geen geitenneuker
En? Nog iemand aan abortus gedaan?
overtuigendquote:
Kusjekroel voor Pheno.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat doe je maar op msn bij anderen ofzo
je gaat het nu verkopen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We houden t![]()
Gedobbeld en deze keer heb ik gewonnen... Zo spannend altijd![]()
![]()
![]()
Dat was de bedoeling van mij... Maar 2e keer dobbelen won zijquote:
CHRISTINEEEEEE, er is iemand om mee te kroelen!quote:
* Pheno > Sjowhanquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ff lunsjen achter de laptop, hoe nerderig
shit, babies doen het goed op de zwarte marktquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling van mij... Maar 2e keer dobbelen won zij![]()
Je laat wel zien dat je het echt gaat kunnen zoquote:
Zei ik ookal, nu kost t me alleen maar geldquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
shit, babies doen het goed op de zwarte markt
Ah, erg fijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Inderdaad lijm
Op de A13 richting Rijswijk heeft vanmorgen een tankauto industriële lijm verloren, net voor de afrit Berkel en Rodenrijs. Rijkswaterstaat probeert de lijm te verwijderen, maar gevreesd wordt dat de lijm niet los zal laten. In dat geval zal de betreffende rijstrook opnieuw geasfalteerd moeten worden.
Voorlopig is de linkerrijstrook afgesloten. Dat levert file op op de A13 en ook op de A20.
bron: VID
Wees gerust, als het er echt op aankomt ben je de enige met interesse.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef _Arual_ het volgende:
hé, jullie zitten aan mijn Pheno...
Hinter de hint?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:48 schreef Mokster het volgende:
* vrouw met lang haar meldt zich...
(m.a.w.: tvp)
Je hebt kortharige en langharige teefjes.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, erg fijn
En vrouwen met langhaar? Wat is langhaar?
Dan is t goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wees gerust, als het er echt op aankomt ben je de enige met interesse.
Jij mist dawg ook al?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt kortharige en langharige teefjes.![]()
ofzo
Je hebt ook al imaginary friends voor Pheno?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dan is t goed.
* _Arual_ is ooit getuige geweest van een poging tot Pheno versieren. Maar mister Pinguin bemerkte die poging niet eens.![]()
Iets waar je heel hard aan kan trekken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, erg fijn
En vrouwen met langhaar? Wat is langhaar?
Pheno´s moeder dan ook. Die was er ook bij en lag min of meer dubbel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt ook al imaginary friends voor Pheno?![]()
Dat is lang haar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets waar je heel hard aan kan trekken?
neeejjquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. TVP. Kun je niet lezen ofzo?
Je hebt mail!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef _Arual_ het volgende:
Pheno´s moeder dan ook. Die was er ook bij en lag min of meer dubbel.
Hi Marc!quote:
Is goed hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef _Arual_ het volgende:
Gezien! Ik zal later op de dag reageren, okay?
Jij bent onderlegd!quote:
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wees gerust, als het er echt op aankomt ben je de enige met interesse.![]()
Ik wens je dan ook veel levensgelukquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef Tranceptor het volgende:
Die geile blik er ook bij
[afbeelding]
Geile zwart- en langharige metafysische teef.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wens je dan ook veel levensgeluk![]()
Die zie je niet vaak, jij bofferdquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geile zwart- en langharige metafysische teef.![]()
tis toch niet voor niets dat mannen geilen op vrouwen die net zwanger zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef petitlapin het volgende:
ik heb trouwens halflang haar, blond
en als je zwanger bent, ziet je haar er veel mooier uit door bepaalde hormonen die vrijkomen![]()
glanzend en gezond, zo is het nu eenmaal
ik heb zo'n vermoeden dat ze je nog wel belt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vroeg om haar nummer en ik kreeg een videoband.![]()
Ik hoop dat ze alvast een afspraak wil maken om te trouwen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat ze je nog wel belt.
Na 7 dagen wilt ze vast wel een afspraakje met je makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze alvast een afspraak wil maken om te trouwen.![]()
Doe jij gel op je konthaar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:11 schreef GF het volgende:
Haar waar je je reet mee kan afvegen is weer te
Kort haar kan ook wel staan bij sommige vrouwen. Maar bij het merendeel krijg ik het idee dat ze pot zijnEen vrouw hoort wat moeite te doen om er leuk uit te zien. Niet 's morgens een kledder gel in haar en stekels maken
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na 7 dagen wilt ze vast wel een afspraakje met je maken
mijn prachtige haarbos wordt wel gecompenseerd met een heel broos velletjequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:10 schreef Ynske het volgende:
tis toch niet voor niets dat mannen geilen op vrouwen die net zwanger zijn
hoewel jij niet meer aan dat stadium voldoet, heeft het blijkbaar een langere uitwerking op jou
Hmmm... ik blijf mn haar wel gewoon wassen met speciale shampoo en behandelen met van die dure cremetjes... Zwanger raken omdat mn haar er mooier van wordt is toch niet helemaal mijn ding denk ik...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef petitlapin het volgende:
ik heb trouwens halflang haar, blond
en als je zwanger bent, ziet je haar er veel mooier uit door bepaalde hormonen die vrijkomen![]()
glanzend en gezond, zo is het nu eenmaal
Dat krijg je met van die mannen die uit reflex zeggen "ja schat, je ziet er leuk uit". Op een gegeven moment houden ze op met moeite doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:11 schreef GF het volgende:
Kort haar kan ook wel staan bij sommige vrouwen. Maar bij het merendeel krijg ik het idee dat ze pot zijnEen vrouw hoort wat moeite te doen om er leuk uit te zien. Niet 's morgens een kledder gel in haar en stekels maken
![]()
*oeh, get this picture out of my mind!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm... ik blijf mn haar wel gewoon wassen met speciale shampoo en behandelen met van die dure cremetjes... Zwanger raken omdat mn haar er mooier van wordt is toch niet helemaal mijn ding denk ik...
Dat valt me van je tegen. Airwin had zich graag als donateur willen inzettenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm... ik blijf mn haar wel gewoon wassen met speciale shampoo en behandelen met van die dure cremetjes... Zwanger raken omdat mn haar er mooier van wordt is toch niet helemaal mijn ding denk ik...
Uit ervaring?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat krijg je met van die mannen die uit reflex zeggen "ja schat, je ziet er leuk uit". Op een gegeven moment houden ze op met moeite doen.
Een beetje shampoo bevat tegenwoordig een scala aan proteïnesquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen. Airwin had zich graag als donateur willen inzetten
Je vergeet: geheel belangeloos en kosteloos!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen. Airwin had zich graag als donateur willen inzetten
maar wel t kindje verkopen daarna hequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet: geheel belangeloos en kosteloos!
mijn haar was nu ook niet de reden waarom ik zwanger wou wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
cremespoeling, niet aan mijn haarquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef GF het volgende:
Ik gebruik ook speciale shampoo en om de zoveel dagen cremespoeling.
Omg wat ben ik een flikker![]()
Fohnen doe ik heel soms nog wel eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
cremespoeling, niet aan mijn haar
een föhn trouwens ook niet
gewoon drogen, en mijn haar is veel mooier
Filantroopquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet: geheel belangeloos en kosteloos!
Tis dat je het zelf zegt!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef GF het volgende:
Ik gebruik ook speciale shampoo en om de zoveel dagen cremespoeling.
Omg wat ben ik een flikker![]()
In die volgorde?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:19 schreef Mokster het volgende:
(helaas veeeeeeels te jong en bezet)
Trioquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tis dat je het zelf zegt!![]()
Maar ik vind je toch wel lekker hoor![]()
(helaas veeeeeeels te jong en bezet)
---> LUSH bedoel je zeker?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
Gaat het niet over shampoos of zeepjes, dan gaat het wel over cremespoeling hier?
---> LIF
ga jij maar naar de klaagbaak dan. het is de voorbije dagen wel erg met je gesteldquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
Gaat het niet over shampoos of zeepjes, dan gaat het wel over cremespoeling hier?
---> LIF
Hij is in zijn pms periodequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ga jij maar naar de klaagbaak dan. het is de voorbije dagen wel erg met je gesteld![]()
Het blijft beter dan de NSquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
hele staart
halve staart
opsteken
speldjes
los
los met scheiding
etc
Als je maar niet gaat soppen terwijl je zitquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
En met dat beeld in mn hoofd ga ik maar eens naar mn overleg op het kerndepartement![]()
Haar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:31 schreef _Cara_ het volgende:
(de rest lees ik straks, heb nu andere dingen aan mn hoofd)
Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt terug te lezen. Petje af voor Cara, dat ze die tijd/dat geduld heeft!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt terug te lezen. Petje af voor Cara, dat ze die tijd/dat geduld heeft!
lol..quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat soppen terwijl je zit
Kun je na gaan, ik weiger mijn overgebleven haardos te gebruiken voor dat soort dingenquote:
65+quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef petitlapin het volgende:
hoe oud ben jij pheno dat je al bijna geen haar meer hebt ...
ik val niet echt op (half)kale mannen. Een man moet een weeldering kapsel hebben
mijn ouders hebben nog een deftige kop haar en ze zijn van die leeftijdquote:
Ik niet, ik moet te veel nadenkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn ouders hebben nog een deftige kop haar en ze zijn van die leeftijd![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef petitlapin het volgende:
hoe oud ben jij pheno dat je al bijna geen haar meer hebt ...
ik val niet echt op (half)kale mannen. Een man moet een weeldering kapsel hebben
Ik dacht dat je cousin it van de addams family zou laten zienquote:
Toen ik nog echt lang haar had kon ik die feilloos nadoen. Eigenlijk is het gewoon Beaker met meer haarquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat je cousin it van de addams family zou laten zien
en aan nog ontelbare andere voorwaarden voldoen uiteraardquote:
Beakerquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toen ik nog echt lang haar had kon ik die feilloos nadoen. Eigenlijk is het gewoon Beaker met meer haar.
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toen ik nog echt lang haar had kon ik die feilloos nadoen. Eigenlijk is het gewoon Beaker met meer haar.
Je zag er vast aandoenlijk uit met je haar zo!quote:
Wie anders?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:57 schreef _Arual_ het volgende:
Muppet Beaker?
Sindsdien weet ik dat oranje niet mijn kleur isquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zag er vast aandoenlijk uit met je haar zo!![]()
Toch minder ditquote:
GIJ! Heiden!quote:
zij mag kijken naar wat ze wilquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:05 schreef Pheno het volgende:
GIJ! Heiden!
Beloof me dat je je kind wel naar d emuppets laat kijken?
Heeft ze al een emailadres, dan ga ik www.muppets.com even naar haar sturenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zij mag kijken naar wat ze wil![]()
*jaloers isquote:
Pheno met stropdas?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding]
Wel een beetje het kapsel en de intelligente uitstraling van Pheno zo.
daar heb je nog wel even tijd voor, wacht nog zes/zeven jaar, dan kan ze al een beetje lezenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
Heeft ze al een emailadres, dan ga ik www.muppets.com even naar haar sturen
De geleerde aller tijden volgens de BBC pollquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:08 schreef Litpho het volgende:
[afbeelding]
Wel een beetje het kapsel en de intelligente uitstraling van Pheno zo.
Als hij de das aan zijn overhemd kan binden ipv aan zijn nek wil hij vast wel een uitzondering makenquote:
Pheno met overhemd?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als hij de das aan zijn overhemd kan binden ipv aan zijn nek wil hij vast wel een uitzondering maken.
Pheno met hemd is al een unicumquote:
Zit jij hier!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo kwam hij hier thuis destijds![]()
en jij ook al??quote:
Om maar rolpatroonbevestigend bezig te gaan dan...quote:
Mijn msn is al de hele dag stukquote:
aaaaaahaaaaa!quote:
En borstelen natuurlijk, veel borstelen . . .quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
hele staart
halve staart
opsteken
speldjes
los
los met scheiding
etc
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En borstelen natuurlijk, veel borstelen . . .![]()
Dat verklaart wel het ragebol effect!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
k heb niet eens een borstel of kam!
Borstelen heeft geen zin, het blijft toch zitten zoals het zit, het springt terug.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart wel het ragebol effect!
quote:
Klinkt bekend... Lang leve krullen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Borstelen heeft geen zin, het blijft toch zitten zoals het zit, het springt terug.
Nee, weerborstels...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend... Lang leve krullen!![]()
Heb je het nu weer over Pheno?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Borstelen heeft geen zin, het blijft toch zitten zoals het zit, het springt terug.
Boven op mijn hoofd zal het zo´n 7 cm zijn. Genoeg om af en toe een soort van hanekamachtige kuif mee te fabricerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
is het zooo kort
ik heb ook een tijdje redelijk kort haar gehad, maar het was wel nog altijd redelijk lang in mijn nek en zo, er moest wel degelijk gekamd worden
weer·bor·stel (de ~ (m.))quote:
man, en dat lukt zonder kammenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef _Arual_ het volgende:
Boven op mijn hoofd zal het zo´n 7 cm zijn. Genoeg om af en toe een soort van hanekamachtige kuif mee te fabriceren
Gewoon, met mijn handen en een soort van één-seconde-betonlijm. Anders stort het weer in enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
man, en dat lukt zonder kammen
tzou wat geven moest ik dat ongekamd laten
ik kan me echt in de minste mate geen voorstelling maken van jouw kapselquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef _Arual_ het volgende:
Gewoon, met mijn handen en een soort van één-seconde-betonlijm. Anders stort het weer in enzo.
Het is stijl, en heel erg stug. Kort dus. En het gaat een beetje zijn eigen gangetje. Tis inderdaad in pieken geknipt en behoorlijk uitgedund. Soort van blond. Niet donker, ook niet licht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan me echt in de minste mate geen voorstelling maken van jouw kapselkrult het nu, zit het vol met gel, is het in piekjes geknipt en uitgedund ( vind ik wel nog mooi)
en wat is je haarkleur eigenlijk?
Dit doet me denken aan een plaatje uit Suske & Wiskequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef _Arual_ het volgende:
Gewoon, met mijn handen en een soort van één-seconde-betonlijm. Anders stort het weer in enzo.
?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een plaatje uit Suske & Wiske![]()
klinkt goed, ik vraag me af waarom mannen altijd zo veralgemenen over kort haarquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:46 schreef _Arual_ het volgende:
Het is stijl, en heel erg stug. Kort dus. En het gaat een beetje zijn eigen gangetje. Tis inderdaad in pieken geknipt en behoorlijk uitgedund. Soort van blond. Niet donker, ook niet licht.
Maar in de praktijk valt het best wel meer hoor!
In verhouding met tot wat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:56 schreef MissMSX het volgende:
Verhoudingsgewijs (nieuw modewoord voor 2006) is het leven best apart.
Waarbij deze zinsnede uiteraard gespeend is van enige generalisatiequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:56 schreef petitlapin het volgende:
mannen altijd zo veralgemenen over kort haar
Ja, dat dondert dus niet. het klinkt interessant en daar gaat 't omquote:
En het is overigens 'in verhouding tot wat?'quote:
daar heb je een puntquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
Waarbij deze zinsnede uiteraard gespeend is van enige generalisatie.
Intentie... Een prachtwoord voor arbeidscontracten, functionerings- en beoordelingsgesprekken...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat dondert dus niet. het klinkt interessant en daar gaat 't om
2005 had de uitspraak 'De intentie is er' en de term 'technische oplossing'.
De droevige duif.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:55 schreef _Arual_ het volgende:
?
It's what we call an allrounderquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Intentie... Een prachtwoord voor arbeidscontracten, functionerings- en beoordelingsgesprekken...![]()
Of bedoel je wiske met los haar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De droevige duif.
Heb 'm niet liggen hier, anders had ik 'm ff ingescanned . . .
Vanaf de andere kant van de tafel is 'ie wel leuk om te gebruiken overigens...quote:
Met jou kan ik praten! Sowieso... schaamhaar...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:03 schreef Tranceptor het volgende:
Lang schaamhaar is nooit een plus bij een vrouw.
Nee, niet Wiske. Het is zonder plaatje niet beschrijfbaar . . .quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:02 schreef _Arual_ het volgende:
Of bedoel je wiske met los haar?
ik ken het welquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:03 schreef ThunderChild het volgende:
Nee, niet Wiske. Het is zonder plaatje niet beschrijfbaar . . .![]()
Die ja !!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef petitlapin het volgende:
ik ken het wel
de schoonheidswedstrijd van tante sidonia
Alhoewel het aan Rapunzel wel wat toevoegdequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:03 schreef Tranceptor het volgende:
Lang schaamhaar is nooit een plus bij een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |