Ja ik blijf er nog even bijquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu wel even Henk.
Liedt ons, daar wij in vervoering en verdwaasd zijn
Val jij op oudere vrouwen Henk?quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben niet de baas maar wel de oudste nu![]()
(Nu Yolande ff weghouden hier die is een half jaar ouder
)
Zeg jij het maarquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee maar voedsel vult wel een lege maag.
Mac of iets uitgebreider?
Ja oke, maar dan nog.. Heb je een kamer hier of reis je iedere dag op en neer?quote:
Nee maar deze is wel makkelijk, ze ziet er jonger uit als mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Val jij op oudere vrouwen Henk?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou voor iets uitgebreiderquote:
Nee, deze generatie download de p**** van het internet, Henk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:49 schreef henk.jansen het volgende:
Heeft er iemand 3Sat op TV?
Haha hoe voorspelbaar. Grote mond, niets daarquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou voor iets uitgebreiderwillen gaan, maar ik vrees dat mijn vriendin dat niet goed gaat vinden.
![]()
Ik hoef niet elke dag in Randwijck te zijn. Toen met de dierproefkunde cursus wel (8:30 - 17:30), dat was even bikkelen, maar normaal niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog.. Heb je een kamer hier of reis je iedere dag op en neer?
Zonde, hele leuke muziek van de Spider Murphy Gang nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, deze generatie download de p**** van het internet, Henk.
Nee knuffeltje, ik ga offlinequote:Op donderdag 5 januari 2006 03:49 schreef melke het volgende:
Doka vertel nou ook eens wat over jezelf!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee maar deze is wel makkelijk, ze ziet er jonger uit als mij![]()
![]()
Ja, is lastig een vriendin soms, maar wij houden van elkaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:50 schreef melke het volgende:
[..]
Haha hoe voorspelbaar. Grote mond, niets daar![]()
Ja wat heeft dat er nou mee te maken? Eet jij altijd alleen bij de Mac dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, is lastig een vriendin soms, maar wij houden van elkaar.![]()
Niet voor het eerstquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nu het precair wordt ga je er vandoor![]()
![]()
Dag dokaquote:
Ik wil wel met je naar de Macquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:53 schreef melke het volgende:
Doka of Henk wil iemand van jullie wel met mij naar de Mac?
Oke bij deze stop ik met interesse tonen tov jou. Heeft toch geen zinquote:
Nou liever naar de Griek, die dooie ratten van mac eet je toch nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:53 schreef melke het volgende:
Ben wel voor gezellige meetingsquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:53 schreef melke het volgende:
De Griek vind ik ook goed! Dan ga ik eerst met Doka naar de Mc en daarna gaan we met z'n alle Grieken!quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou liever naar de Griek, die dooie ratten van mac eet je toch niet![]()
Alleen in een noodgeval, en als je met mij gaat is het geen noodgeval![]()
Meetings vind ik voor nerds... En mensen die meeten, nou niet beledigd voelen he!quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben wel voor gezellige meetings, maar twee personen alleen is gewoon een date
. Henk, Doka, Yolande, Teamlead, Snaptnix, letter-en-letter, Lizzy, Arliator erbij en een berg Happy Meals, daar ben ik helemaal voor
Hoef je die foto ook niet meer te posten.
Kebab, gyros en taziki, lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou liever naar de Griek, die dooie ratten van mac eet je toch niet![]()
Alleen in een noodgeval, en als je met mij gaat is het geen noodgeval![]()
Vrouwquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, da's Henk's vriendin, Yolande.
Ach, dat gevoel had ik altijd ook eerst. Ben er nu naar een paar geweest en het is echt geweldig te zien hoe mensen irl gewoon alle trekjes hebben van hun online escapades. Kan het je echt aanraden, ook al ben je dan met z'n allen nerds volgens jou.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:57 schreef melke het volgende:
[..]
Meetings vind ik voor nerds... En mensen die meeten, nou niet beledigd voelen he!
Nou dat wordt dan voor jou alleen Ouzo om die rattensmaak uit je mond te krijgen, OOOHHHquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:56 schreef melke het volgende:
[..]
De Griek vind ik ook goed! Dan ga ik eerst met Doka naar de Mc en daarna gaan we met z'n alle Grieken!
Ja die lachen me dan uit jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, dat gevoel had ik altijd ook eerst. Ben er nu naar een paar geweest en het is echt geweldig te zien hoe mensen irl gewoon alle trekjes hebben van hun online escapades. Kan het je echt aanraden, ook al ben je dan met z'n allen nerds volgens jou.
Of lachen je vriendinnen je dan uit?
Jij hebt nog nooit gemeet volgens mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:57 schreef melke het volgende:
[..]
Meetings vind ik voor nerds... En mensen die meeten, nou niet beledigd voelen he!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan voor jou alleen Ouzo om die rattensmaak uit je mond te krijgen, OOOHHH
Hoe kun je dat nou schrijven restaurant barbaar![]()
dat doe je niet
Ik zit helemaal te![]()
![]()
![]()
Laat je die toch thuis? Gaat toch om jou?quote:
Je moet je leven niet laten leiden door vriendinnen, gewoon doen wat je zelf leuk vind.quote:
Nee klopt heb ik ook nog nooit. Maar kom op, geef zoiets dan ook niet zo'n nerdnaam! Meeting, vergadering, goh was een gezelligheidquote:Op donderdag 5 januari 2006 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gemeet volgens mij![]()
![]()
( na die uitspraak enzo.. zou ik dat maar zo houden)
D'r is echt niets nerdachtigs aan hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Nee klopt heb ik ook nog nooit. Maar kom op, geef zoiets dan ook niet zo'n nerdnaam! Meeting, vergadering, goh was een gezelligheid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |