Dokaquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:12 schreef doka het volgende:
Ode aan Beertje
Beertje, Beertje,
iedere man begeert je.
En zelfs een enkele vrouw,
en zeg nou niet dat je daar niet aan doet
want dat is flauw.
Ga maar liggen met je pootjes wijd
want een beertje in zo'n houding
verspreidt gezelligheid.
Beertje, Beertje,
wat moeten we met jou?
Op een troontje zetten,
of toch maar binden met een touw?
Correct typen kun je niet,
maar ondanks dat
is het duidelijk
dat iedereen van je geniet.
Zonder bier
en Beertje
geen plezier.
Jij pluizig exemplaar,
nog steeds niet in je winterslaap,
soms ben je lastig, maar
meestal een stoute aap.
Het is officieel: ik kan niet dichten!
* Stereotomy gooit een emmer water over MissHobjequote:Op donderdag 5 januari 2006 03:20 schreef MissHobje het volgende:
Zo was ik weer
Ik had net wat weirds.... mijn foon ging ineens rinkelen ( gewone foon zeg maar)
Tsjek het nummer... staat er 2.. afijn dan zou er iemand van boven naar beneden bellen ( daar hangt ie nr. 2 dus) dit gebeurde een aantal kerenik heb getsjekt.. mare niemand kan bellen ermee, want die foon is niet aangesloten
![]()
WTf is dat.. mijn centrale die flipt ofzo ?schrok me kapot enzo![]()
Of heb ik nu een poltergeist foon![]()
![]()
![]()
Mijn hobby's zijn camperen met de caravan van eind maart tot eind oktober, daarnaast een beetje computeren, knutselen aan die dingen en van Yolande genietenquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Henk, vertel eens over je hobbies en bezigheden in Capelle. Mijn zus woont overigens in Capelle, aan de Duikerlaan. (bij een groot overdekt winkelcentrum)
Precies! Een foto van melke maakt mijn tong een stuk losserquote:
Dat helpt niet ofzo hoor.. enne tis al mega koud hierquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy gooit een emmer water over MissHobje
Wel in een mooie flat, niet bovenop een bank.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn hobby's zijn camperen met de caravan van eind maart tot eind oktober, daarnaast een beetje computeren, knutselen aan die dingen en van Yolande genieten![]()
![]()
Helaas moeten we veel werken in de continuedienst (meestal laat gelukkig).
In Capelle zelf doe ik nietsals alleen werken voor de metro
![]()
Woont je zus op de hoek boven de bank in die flat (mooie flat trouwens)?
Het was kokend water.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat helpt niet ofzo hoor.. enne tis al mega koud hier
Met benen tot aan haar neeeeeeeeek!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:22 schreef doka het volgende:
[..]
Precies! Een foto van melke maakt mijn tong een stuk losser
GMTAquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met benen tot aan haar neeeeeeeeek!!!![]()
beau is mooi, de mannelijke vormquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oei![]()
Wil je erover praten?![]()
Ik vind Isabelle ook een mooie naam, maar Isabeau is toch ook wel erg mooi en apart![]()
We will climbe her and feel like a child in Disneylandquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met benen tot aan haar neeeeeeeeek!!!![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
beau is mooi, de mannelijke vorm
belle is mooi, de vrouwelijke vorm
Alle Isa's zijn goed, of ze nu belle of beau zijn.
![]()
De Isa vorm is trouwens van Isaac (bijbel)
Hoe komt het dat we compleet iedere keer terug komen op het onderwerp foto van Melke?quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:22 schreef doka het volgende:
[..]
Precies! Een foto van melke maakt mijn tong een stuk losser
Niet van de Egyptische zonnegod?quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:25 schreef I_doubt het volgende:
De Isa vorm is trouwens van Isaac (bijbel)
Up up and awaaay!quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:26 schreef doka het volgende:
[..]
We will climbe her and feel like a child in Disneyland
Omdat mannen visueel ingesteld zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:26 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe komt het dat we compleet iedere keer terug komen op het onderwerp foto van Melke?
Dat is het.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:26 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe komt het dat we compleet iedere keer terug komen op het onderwerp foto van Melke?
Vrouwenquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou dat is helemaal lekker dan![]()
Idioot!![]()
Omdat ik die nog niet gezien hebquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:26 schreef melke het volgende:
[..]
Ach kijk, kanditaat 2 voor het zeur om haar foto heeft zich gemeld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Omdat ik die nog niet gezien heb![]()
![]()
En ik ben oh zo nieuwsgierig.
Oh Melke alsjeblieft
Staat die dan niet op de Alkenoord die flat want een andere heb je volgens mij niet daar aan de Duikerlaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel in een mooie flat, niet bovenop een bank.
In het voor en najaar op een vaste plaats bij Driebergen (makkelijk aan te rijden na het werk)quote:Is dat leuk, camperen met de caravan?
Tuurlijk er zijn zoveel spullen te koop waarmee je heel lekker kunt koken in de voortentquote:Is creatief koken op de camping niet het leukste wat er is?
Niet met dat soort stomme dingen !quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen
We kunnen het ook nooit goed doen.
We hadden het over jou!quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:27 schreef doka het volgende:
[..]
Omdat mannen visueel ingesteld zijn.En je hoeft echt geen babe te zijn, of knap, of wat dan ook, daar gaat het niet om.
MIjn avatar, en wat dacht je van deze?quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:32 schreef doka het volgende:
[..]
Ach kijk, kanditaat 2 voor het zeur om haar foto heeft zich gemeld.
Doubt, waar is je foto??
Goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niet met dat soort stomme dingen !
Ik ken Capelle niet zo goed, maar het is echt die flat naast de winkelcentrum en de metroquote:
Die combineert sexy en eng. Dat is te verwarrendquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:33 schreef I_doubt het volgende:
[..]
MIjn avatar, en wat dacht je van deze? [afbeelding]
Staan een hoop flats om de Koperwiek heen, en wat betreft je caravan ervaring, ga eens naar de vakantiebeurs daar kun je een hoop informatie opdoenquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ken Capelle niet zo goed, maar het is echt die flat naast de winkelcentrum en de metro
Ik ben nog nooit in een caravan geweest, stom he?
Je moet ze ook los van elkaar zien.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:35 schreef doka het volgende:
[..]
Die combineert sexy en eng. Dat is te verwarrend
Nah doe maar een foto van jezelfquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je moet ze ook los van elkaar zien.
Misschien moet ik ze afzonderlijk posten??![]()
Nou ja, ik doelde eigenlijk op dat plaatje. Een avatar is sowieso te kleinquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:39 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je moet ze ook los van elkaar zien.
Misschien moet ik ze afzonderlijk posten??![]()
^^ Wat meneer zegtquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nah doe maar een foto van jezelf![]()
Aargh, en wij allemaal maar onze best doen om jou te laten denken dat je hier de baas bent.. Misluktquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoho, ik ben hier niet de baas![]()
Nu wel even Henk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoho, ik ben hier niet de baas![]()
Ik wil niet herhaling vervallen melkie, maar eh.... hadden we het hier niet ook al eens over gehad? Ook zeg maar waar ik studeerde enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:42 schreef melke het volgende:
Zeg Palm? Woon je trouwens in Maastricht?
Randwijck, maar je bent van Eindhoven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil niet herhaling vervallen melkie, maar eh.... hadden we het hier niet ook al eens over gehad? Ook zeg maar waar ik studeerde enzo.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:44 schreef melke het volgende:
[..]
Randwijck, maar je bent van Eindhoven.
Nee maar voedsel vult wel een lege maag.quote:
Ik ben niet de baas maar wel de oudste nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:42 schreef doka het volgende:
[..]
Aargh, en wij allemaal maar onze best doen om jou te laten denken dat je hier de baas bent.. Mislukt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |