abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33716314
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Nou als een homo mij gaat vertellen wat hij die nacht heeft gedaan heb ik geen trek meer hoor .
Ik ken een homo met HIV, die altijd gaat vertellen hoe het met zijn aambeien gaat.
pi_33716328
quote:

[..]

Nou als een homo mij gaat vertellen wat hij die nacht heeft gedaan heb ik geen trek meer hoor .
Wel eens over nagedacht hoe een homo over heteroseks nadenkt?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_33716335
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.
Ja, iets op tegen? .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:04:19 #54
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33716347
Ik noem een Jos Brink, een Carlo Boszhard, een Albert Verlinde. Wat een irritante tv-persoonlijkheden zijn dat.

Of ik scheer ik daarmee alle homo's over één kam?
pi_33716363
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik noem een Jos Brink, een Carlo Boszhard, een Albert Verlinde. Wat een irritante tv-persoonlijkheden zijn dat.

Ja.
ijs_beer fan!
pi_33716365
quote:

[..]

Hoe oud ben je dan? 14? En wat zeiden ze dan wat zo erg is?
pi_33716370
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef Martijn_fijn het volgende:

Paul de Leeuw is een toffe homo.
pi_33716391
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik snapte hem wel hoor ;;). De rede waarom ik het vroeg is omdat je het een beetje raar formuleerde. Net alsof elke 1 collectieve gedachte heeft.
mja okej...
quote:
Ik heb bij heel veel mesen trouwens de gedachte dat ze hun mond dicht moeten houden betreft sex.
Lekker boeiend wat een ander allemaal uitvreet in zijn/haar slaapkamer.
Och ik vind het soms best leuk om hele open gesprekken over sex te hebben (met vriendinnen bijv., een aantal zijn daar vrij open in). Zo kun je ook nog een beetje van elkaar leren enzo .
pi_33716432
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
Ik vind ze ook vies en eng, maar dat is mijn mening.
jij blijft grappig, t zijn gewone mensen, niks mis mee.
De Puta Madre
pi_33716442
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan? 14? En wat zeiden ze dan wat zo erg is?
Als je even de moeite had genomen om in mijn profiel te kijken had je kunnen zien dat ik 20/21 ben.. En wat ze precies zeiden gaat niemand wat aan, maar voor de gemiddelde hetero man was het iig niet smakelijk . Maar nogmaals, ik accepteer ze gewoon, ga er ook gewoon nog mee om hoor . Zijn toffe kerels!
pi_33716453
aan de andere hand... I <3 Lesbo's
lala
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:07:37 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33716456
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:06 schreef Killer_Mom het volgende:

jij blijft grappig, t zijn gewone mensen, niks mis mee.
Ja, maar dat is jouw mening.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33716459
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:07 schreef Scoutmaster het volgende:
aan de andere hand... I <3 Lesbo's
owk.
Jupiler is goed
pi_33716486
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wel eens over nagedacht hoe een homo over heteroseks nadenkt?
Volgens mij vinden homo's vrouwen absoluut niet vies of smerig, eigenlijk nooit over nagedacht . Zitten er hier homo's die het mij kunnen vertellen? !
pi_33716490
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

mja okej...
[..]

Och ik vind het soms best leuk om hele open gesprekken over sex te hebben (met vriendinnen bijv., een aantal zijn daar vrij open in). Zo kun je ook nog een beetje van elkaar leren enzo .
Soms is het idd leuk om over te praten. Maar sommige mensen kunnen alleen maar over seks praten, en vertellen de ranzigste dingen die ik helemaal niet van die persoon wil weten.

Wat is nou precies het verschil voor jou als een vriendin van jou zegt "zo ik heb ff lekker liggen ramptetampen gister joh", of als een homo-vriend zegt "Ik heb gister toch zo een fijne seks ervaring opgedaan"?

kut voorbeelden btw
ijs_beer fan!
pi_33716513
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:07 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Als je even de moeite had genomen om in mijn profiel te kijken had je kunnen zien dat ik 20/21 ben..
*hap hap*

Ik hoef het ook niet te weten hoor. Van zowel homo's als hetero's. Laat het maar lekker binnen de slaapkamers blijven .
pi_33716518
grom het is laat.
ijs_beer fan!
pi_33716552
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:09 schreef NanKing het volgende:

[..]

Soms is het idd leuk om over te praten. Maar sommige mensen kunnen alleen maar over seks praten, en vertellen de ranzigste dingen die ik helemaal niet van die persoon wil weten.

Wat is nou precies het verschil voor jou als een vriendin van jou zegt "zo ik heb ff lekker liggen ramptetampen gister joh", of als een homo-vriend zegt "Ik heb gister toch zo een fijne seks ervaring opgedaan"?

[sub] kut voorbeelden btw [/b]
Haha nou met vriendinnen is het vaak elkaar een beetje teasen/uitdagen (misschien zelfs beetje opgeilen ) en ik vind het gewoon onsmakelijk als een homo gaat lopen fantaseren over mij ofzo, ik weet het niet.. Dan ga ik er ook weer over fantaseren en kom ik tot de vieze gedachte.
pi_33716636
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:11 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Haha nou met vriendinnen is het vaak elkaar een beetje teasen/uitdagen (misschien zelfs beetje opgeilen ) en ik vind het gewoon onsmakelijk als een homo gaat lopen fantaseren over mij ofzo, ik weet het niet.. Dan ga ik er ook weer over fantaseren en kom ik tot de vieze gedachte.
Ja, en elke vrouw waar jij over fantaseert vind jouw natuurlijk geweldig en is gelijk nat.
Sorry maar dit vind ik echt een rare gedachtekronkel.

Als iemand over jou fantaseert dus gedachtes over jou heeft, zul je het waarschijnlijk nooit te weten komen dus what's the harm?

Daarbij komt ook nog als iemand over jou fantaseert betekent het niet dat je gelijk die fantasie hoeft te delen, daarom heet het ook fantasie .
ijs_beer fan!
pi_33716717
dood aan homo's... sorry :/
lala
pi_33716750
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:14 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ja, en elke vrouw waar jij over fantaseert vind jouw natuurlijk geweldig en is gelijk nat.
Sorry maar dit vind ik echt een rare gedachtekronkel.

Als iemand over jou fantaseert dus gedachtes over jou heeft, zul je het waarschijnlijk nooit te weten komen dus what's the harm?

Daarbij komt ook nog als iemand over jou fantaseert betekent het niet dat je gelijk die fantasie hoeft te delen, daarom heet het ook fantasie .
Misschien kwam het er een beetje arrogant uit, maar t'is gewoon beetje fun hebben. Kijk als ik zo'n gesprek met iemand heb ga IK erover fantaseren.. wat die ander denkt houd ik me niet mee bezig, al krijgt ze kotsneigingen En bij homo's is dat precies zo..

Beetje moeilijk uit te leggen.

Maar ik heb nu een relatie dus worden de intieme gesprekken met andere meiden ook minder

[ Bericht 8% gewijzigd door Sport_Life op 05-01-2006 01:23:45 ]
pi_33716956
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, maar dat is jouw mening.
mag zijn, homo ben je of niet......
erger is dat ze niet uit durven komen voor hun voorkeur, vanwege de ouders,
mijn neef vertelde t mij, toen hij 26 was, ik wist t allanng, ongeveeer de famielie ook, behalve zijn ouders, zij waren geschokt. negeren nu hun zoon, hoe zielig ben je dan?
De Puta Madre
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:27:02 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33716991
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:25 schreef Killer_Mom het volgende:

mijn neef vertelde t mij, toen hij 26 was, ik wist t allanng, ongeveeer de famielie ook, behalve zijn ouders, zij waren geschokt. negeren nu hun zoon, hoe zielig ben je dan?
Knap kleingeestig dus, die ouders.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33717016
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:25 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Moslims?
pi_33717056
Ik heb heel veel mensen gekend die er niet voor uit durfde te komen vanwege hun ouders.
Het meest trieste geval is wel iemand uit mijn familie, ze is lesbisch en werd constant uit gemaakt voor kankerpot dit kankerpot dat door haar vader.
Hij is gelukkig nu wel 180% bijgedraait, maar goed :|
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')