Weet je, mijn nachtbeugel deed na een eind zoveel pijn dat ik hem niet meer indeed omdat ik toch niet kon slapen, en als het me wel lukte te slapen lag hij er de volgende dag gewoon uit. Nu past hij gewoon niet meer in mijn mond.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef Kings het volgende:
Ik heb ook een speet tussen mn voortanden gehad.
Ik dacht toendertijd ook: ooow klein spleetje, no problemo, klein beugeltje en tis klaar.
Maar mn gehemelte moest verbreed worden, blokjesbeugel, nachtbeugel, tis nogal wat pijn en ja bij mij staat het onderhand ook al wel weer uit elkaar, maar als ik mn nachtbeugel een week elke nacht indoe staan ze weer recht....
Ik zou als je het wil ff goed informeren, want er is altijd meer aan de hand dan een spleetje...
Enne trouwens... spleetjes zijn toch sexy?
De F en V niet duidelijk uit kunnen sprekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef Bill_E het volgende:
Ik kan me geen situatie bedenken waarin ik me daardoor belemmerd voel
heb ik geen last van.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
De F en V niet duidelijk uit kunnen spreken![]()
Erg irritant![]()
verdwijnt het niet tijdens het eten of tandenpoetsenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:20 schreef Thisbe het volgende:
Een spleet kun je gewoon laten dichtmetselen bij de tandarts hoor.
Dit is inderdaad waar, informeer hier eerst eens naar. Ik heb 1 tand die wat verder naar achteren staat dan de rest en ik ging naar de tandarts met ideeën over beugels, kronen etc. In plaats daarvan heeft hij er met soort klei een laagje opgemetseld, hardgemaakt, gladgeslepen etc.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:20 schreef Thisbe het volgende:
Een spleet kun je gewoon laten dichtmetselen bij de tandarts hoor. Als je tanden verder niet scheef staan dan is een beugel volstrekt overbodig
Verdwijnen jouw vullingen tijdens het eten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
verdwijnt het niet tijdens het eten of tandenpoetsen![]()
dat gevoel heb ik nog steeds...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Verdwijnen jouw vullingen tijdens het eten?![]()
mja, eigenlijk wel. als je hoort hoe het vroeger was, is dit gewoon moeilijk te geloven.quote:Iets meer vertrouwen in de kundigheid van de tandarts kan geen kwaad![]()
Wel opletten met tandartsen, ze weten zelf heus wel hoeveel geld ze aan je kunnen verdienen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:40 schreef Mabelle het volgende:
Ik zou het feit dat je je stoort aan het spleetje eens met je tandarts bespreken.
Zoals jij het omschrijft is het zo klein dat het misschien eenvoudig verholpen kan worden![]()
Dan zit jij heftig een beugel te overwegen en is het misschien niet eens nodig. Maar zolang je niets aangeeft, gebeurt er niets.![]()
Kun je wat meer informatie geven over hoe je gehemelte wordt verbreed met beugels? Ik moet dat ook, maar info van de ortho krijg ik pas over een tijdje. Moesten je ondertanden- en kiezen daarbij ook verder uit elkaar worden geplaatst (als je bovenkaak smal is, past je onderkaak zich daar vaak op aan)? Thx!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef Kings het volgende:
Maar mn gehemelte moest verbreed worden, blokjesbeugel, nachtbeugel, tis nogal wat pijn en ja bij mij staat het onderhand ook al wel weer uit elkaar, maar als ik mn nachtbeugel een week elke nacht indoe staan ze weer recht....
Hij deed bij mij ook snachts heel veel pijn. Maar toen ben ik um overdag gaan dragen en dan issie wel te doen (natuurlijk wel in het weekend dan dragenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Weet je, mijn nachtbeugel deed na een eind zoveel pijn dat ik hem niet meer indeed omdat ik toch niet kon slapen, en als het me wel lukte te slapen lag hij er de volgende dag gewoon uit. Nu past hij gewoon niet meer in mijn mond.
Wat een stelletje prutsers dan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef placebeau het volgende:
Ondertussen staan mijn voortanden weer uit elkaar.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:32 schreef Tfz het volgende:
Natuurlijk kun je niet "gewoon" op laten vullen. Dan krijg je erg brede voortanden, wat het geheel alleen maar lellijker kan maken.
Ligt er maar net aan hoe groot die spleet tussen de tanden is, ex schoonmoe heeft het laten opvullen.. zag er netjes uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:32 schreef Tfz het volgende:
Natuurlijk kun je niet "gewoon" op laten vullen. Dan krijg je erg brede voortanden, wat het geheel alleen maar lellijker kan maken.
Ik heb nooit een beugel gehad, daarvoor heb iets te weinig tanden in mn mond staan. Ik heb ze gewoon wat breder laten maken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:06 schreef santosgonzalez het volgende:
Ik ben net 18 geworden, en ben nu toch aan het overwegen een beugel te nemen,
ik ben heel tevreden met mn gebit, alles staat perfect, behalve dat er een spleet van 1,5 mm a 2 mm tussen mn voortanden staat. Ik ben benieuwd naar andere mensen met een soortgelijke ervaring, qua tijd die de beugel in moest, wat je ervaringen waren, of het de moeite waard was. Ik weet al dat dit geen garanties zijn voor mijn toestand met mijn gebit, maar ben gewoon benieuwd naar andere mensen hun ervaring daarmee.
Santos
same herequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb vroeger ook een spleetje tussen mijn tanden gehad maar met de komst van 'volwaasen' tanden is er nu nix meer van over bijna
Ik vind dat men zich daar niet zo druk over moet maken, volgens mij zou het mij niet eens opvallen als iemand een spleetje tussen de tanden zou hebben.. tenzij het een mega gat is natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:02 schreef bouncing het volgende:
maar ik vraag me eigenlijk af wat mensen die zelf geen spleetje hebben er nou van vinden..
laat ik het zo formuleren: wat vinden vrouwens ervan dat mannen een spleetje hebben ?![]()
Nee precies, en soms is het zelfs best sexyquote:Op zondag 8 januari 2006 20:21 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ik vind dat men zich daar niet zo druk over moet maken, volgens mij zou het mij niet eens opvallen als iemand een spleetje tussen de tanden zou hebben.. tenzij het een mega gat is natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |