mja lees eerst mn post ff ofzo..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ok en wat is dit dan, mr. wiseguy? En kom niet aan met supersnelle bolbliksems, vuurvliegjes met ultrasonische vleugeltjes of zaklantaarn of zo![]()
(scroll naar beneden totdat je de play knop vind)
http://www.theghosthunter.nl/maarten.htm
Hij bedoelde dat zijn foto's in iedergeval stofdeeltjes waren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ok en wat is dit dan, mr. wiseguy? En kom niet aan met supersnelle bolbliksems, vuurvliegjes met ultrasonische vleugeltjes of zaklantaarn of zo![]()
(scroll naar beneden totdat je de play knop vind)
http://www.theghosthunter.nl/maarten.htm
Hehe. Zo had ik het idd nog niet bekekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat zijn foto's in iedergeval stofdeeltjes waren.![]()
quote:
Op de grote versie zie je het beter,maar die kan ik niet plaatsen, Dat meisje met die zwarte kleding die naast de bank staat, op de rok.Maar de helft valt weg omdat de rok wel zwart is,maar de muur nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Waar is er volgens jouw dan iets te zien op de onderste foto?
nu zie ik het ja! Opvallend is dat hij hoekig is.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:06 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Op de grote versie zie je het beter,maar die kan ik niet plaatsen, Dat meisje met die zwarte kleding die naast de bank staat, op de rok.Maar de helft valt weg omdat de rok wel zwart is,maar de muur niet
Dat is een polygone lens flare. Die onstaan door reflecties van licht binnen je camera. De vorm is die van het diafragma van je camera.quote:nu zie ik het ja! Opvallend is dat hij hoekig is.....
Ok!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:17 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Dat is een polygone lens flare. Die onstaan door reflecties van licht binnen je camera. De vorm is die van het diafragma van je camera.
Op deze pagina wordt dat uitgelegd.
http://www.cambridgeincolour.com/tutorials/lens-flare.htm
OMG een hele spokenfamilie op één fotoquote:
Ik ga niet lachen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Oosthoek het volgende:
OMG een hele spokenfamilie op één fotoDie in het midden is duidelijk geëlectrokuteerd geweest in zijn vorige leven. Ach en wee!
En dan moet je nagaan dat het niet eens familie van elkaar isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik ga niet lachen..
Dacht eerst 'vast flauw', maar die ene in het midden is echt goed.
Fido Dido
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef weasel85 het volgende:
n krijtbord op haar kamer? xD
quote:
Hmm. Het lijkt wel alsof de 'orb' op deze foto minder hoekig is! Heeft iemand hem ronder gemaakt of zo? Want op (dezelfde) foto hier boven is hij hoekiger!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
OMG een hele spokenfamilie op één fotoDie in het midden is duidelijk geëlectrokuteerd geweest in zijn vorige leven. Ach en wee!
Ik heb niks met de foto gedaan hoor :squote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hmm. Het lijkt wel alsof de 'orb' op deze foto minder hoekig is! Heeft iemand hem ronder gemaakt of zo? Want op (dezelfde) foto hier boven is hij hoekiger!
Nee, dat doet zich voor bij alle soorten licht die van buiten het kader van de foto op de lens vallen. Dat kan dus ook een gereflecteerd flitslicht zijn.quote:maar is dat niet slechts het geval bij zonnestralen?
Op welke site heb je die gezien?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik ben op de hoogte van Pareidolie (psychologische verklaring van overal gezichten in herkennen)
maar, in deze 'lichtbol' lijkt het alsof er daadwerkelijk een gezicht te zien is...het lijkt wel een meisje, of haast het gezicht van een kat. Ik vond de foto plus foto met de bol uitvergroot op een paranormaal forum.
[afbeelding]
[afbeelding]
Peggy's paranormale forumquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |