grapjes.txtquote:
°~~ H@tEuH iS V¤RLATeN! ~~°quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SoRrY Ho0R!!! Je¤Z.....ZyN d¤ Br¤¤z@h-PryZeN vErHoOgD oFz0? J¤ d0eT z0 aAnGeBrAnD.
mwoah, ik heb haar leuker gezien...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was vandaag anders wel weer erggggggg leuk.
En toch was ik het eerst met die grap!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was vandaag anders wel weer erggggggg leuk.
Ik ga toch niet zo'n duf grapje opslaan.quote:
Bedoelde u: bvo bupati lanthe ???quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
www.google.nl
Zoeken naar: bvo bupatih lanthe
Moet je niet met Chatman gaan MSN'en.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Paltos het volgende:
Ik had daarstraks op MSN ruzie met zo'n breazah!![]()
Ik heb maar 2 echte Breezah's in mijn MSN.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Paltos het volgende:
Ik had daarstraks op MSN ruzie met zo'n breazah!![]()
Chatman vond me leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je niet met Chatman gaan MSN'en.![]()
Ghehe, doe ik niet hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet je niet met Chatman gaan MSN'en.![]()
Ik 1: m'n neefje. Maar hij is in het echt onwijs tof en slimquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 echte Breezah's in mijn MSN.
Raar volk.
Jett en Marysequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 echte Breezah's in mijn MSN.
Raar volk.
Bupa & Chatman sittin' in a treequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Chatman vond me leuk.
En toen vond ik hem eng.
Nee!!!quote:
Nee.quote:
Je hebt mij toch toegevoegdquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Echte... niet van Fok! dus. Ik ga toch geen Breezah-dozen van Fok! toevoegen.
.
Zoiets ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa & Chatman sittin' in a tree
F U C K I N G !
Maar wel echte Breezahsquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Echte... niet van Fok! dus. Ik ga toch geen Breezah-dozen van Fok! toevoegen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |