abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:42:05 #176
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33742297
quote:
op donderdag 5 januari 2006 18:22 schreef otmed het volgende:
oeh vroeger gleed ik de trap altijd af, leunend van de zijkant vanaf de trap zegmaar. ik sprong ook altijd vanaf 2 meter op mn bed ofzo, omdat ik bang was voor het monster dat eronder zat. ik ging ook altijd zo ver van de muur af liggen als ik sliep, omdat ik bang was dat al die enge beesten daaronder mij gingen besluipen en cijfers hadden in mijn hoofd altijd een kleur... zo was 1 bijvoorbeeld rood en 2 groen... etc.

kinderrituelen zijn gezellig.
heb ik met de dagen van de week nog steeds. maandag rood, dinsdag groen, woensdag geel, donderdag oranje/bruin, vrijdag blauw, zaterdag en zondag zwart.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33749130
ik heb het nu nog steeds dat ik maar opsta als het uur deelbaar is door 9
bv: 06:30, dan mag ik opstaan, maar op 06:31 moet ik gewoon nog 8 minuten blijven liggen.
soms, als ik naar mijn werk moet ofzo, maak ik wel een uitzondering op mijn eigen regel en dan mag ik ook opstaan als het uur deelbaar is door 3

of steeds tellen uit hoeveel treden die ene trap bij mij thuis bestaat. ja, het zijn er nog steeds 13.

vroeger ging ik te voet naar school en toen moest ik op weg naar school of naar huis telkens een tegel overslaan. op tegel 1 mocht ik mijn linkervoet zetten, maar mijn rechtervoet moest op tegel 3 staan. nu hebben ze het centrum bij ons thuis in klinkers gelegd dus dat zou nu wel wat moeilijker zijn
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:22:22 #178
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33749175
quote:
op donderdag 5 januari 2006 23:21 schreef leonieke het volgende:
ik heb het nu nog steeds dat ik maar opsta als het uur deelbaar is door 9
bv: 06:30, dan mag ik opstaan, maar op 06:31 moet ik gewoon nog 8 minuten blijven liggen.
soms, als ik naar mijn werk moet ofzo, maak ik wel een uitzondering op mijn eigen regel en dan mag ik ook opstaan als het uur deelbaar is door 3
wat bedoel je precies? want zowel 30 als 40 zijn niet deelbaar door 9.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33749251
quote:
op donderdag 5 januari 2006 23:22 schreef tc03 het volgende:

[..]

wat bedoel je precies? want zowel 30 als 40 zijn niet deelbaar door 9.
ah sorry
06:30 = 0 + 6 + 3 + 0 = 9 dus is 06:30 deelbaar door 9
van 's morgens vroeg ben ik dus al aan het rekenen
pi_33749467
quote:
op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef infra-roodborstje het volgende:

[..]

ik heb nog steeds de manische neiging om elke stap op de trap te tellen.
terwijl ik na 18 jaar toch zou moeten weten dat het 13 treden zijn
bij mij is het 16 jaar, maar dat doe ik ook inderdaad!
pi_33749498
quote:
op donderdag 5 januari 2006 23:29 schreef operc het volgende:

[..]

bij mij is het 16 jaar, maar dat doe ik ook inderdaad!
bij mij is het 24 jaar, maak je dus maar geen zorgen
pi_33749587
quote:
op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef slarioux het volgende:
om en om met de stoeptegels. de halve aan de randen, daar mag ik niet op. dat heeft bijna elk kind en volgens mij heeft het ook een naam.
ja! wie weet dat?
pi_33749705
ik knarsetandde (euh..) op vlakken. bijvoorbeeld een muur met vier vlakken. linkerbovenhoek; linkerkant van mijn mond knarsetanden, rechterbovenhoek;rechterkant van mijn mond knarsetanden, linkeronderhoek; linkerkant van mijn mond knarsetanden, rechteronderhoek; rechterkant van mijn mond knarsetanden. en dan moest ik altijd goed uitkomen, anders moest ik het overnieuw doen, tot ik alsnog goed uitkwam.
of als ik in de auto zat/zit, om voorwerpen heen. dus; voor de lantaarnpaal met de linkerkant knarsetanden en na de lantaarnpaal met de rechterkant knarsetanden. als ik op de snelweg reed/rij, was ik daar altijd zoet mee.
ik doe het nu nog steeds en mijn broertje vertelde dat hij het ook deed/doet.
wel beetje neurotisch he? ook ietwat vervelend soms..
pi_33750653
als ik over de stoep liep moest ik altijd van mezelf steeds een rij stoeptegels overslaan. dat doe ik nu nog steeds wel es, maar dan denk ik niet dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren als ik naast de stoeptegel stap...
I'm Not A Golddigger...I Just Dig Your Money..:)
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:08:44 #185
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33750905
quote:
op donderdag 5 januari 2006 23:36 schreef ephemera het volgende:
ik knarsetandde (euh..) op vlakken. bijvoorbeeld een muur met vier vlakken. linkerbovenhoek; linkerkant van mijn mond knarsetanden, rechterbovenhoek;rechterkant van mijn mond knarsetanden, linkeronderhoek; linkerkant van mijn mond knarsetanden, rechteronderhoek; rechterkant van mijn mond knarsetanden. en dan moest ik altijd goed uitkomen, anders moest ik het overnieuw doen, tot ik alsnog goed uitkwam.
of als ik in de auto zat/zit, om voorwerpen heen. dus; voor de lantaarnpaal met de linkerkant knarsetanden en na de lantaarnpaal met de rechterkant knarsetanden. als ik op de snelweg reed/rij, was ik daar altijd zoet mee.
ik doe het nu nog steeds en mijn broertje vertelde dat hij het ook deed/doet.
wel beetje neurotisch he? ook ietwat vervelend soms..
en je hebt al je tanden nog?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:22:33 #186
81237 releaze
best of both worlds
pi_33751312
wat ik met fietsen op het fietspad heb is dat ik bij de witte blokken zeg maar, met een nieuwe trap wil beginnen. het volgende witte blok lukt dan net, maar bij de volgende niet, dan moet ik al op helft trappen. en ik vind dat zoooo jammer
net als met traplopen, sommige treden (ik geloof bij de loopgoot in rotterdam ook) daar kan je nou nooit lekker op lopen, een stap per tree, tenzij je supergrote stappen neemt. dan is het ook iedere keer 1½

maar dat doe ik dus nog vrij vaak, een tree per stap, en een trap per blok (met fietsen echt irritant)
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:31:08 #187
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33751534
wat me net opeens opviel ... met pinda's eten, begin ik altijd met de 'halve' pinda's en die stop ik dan ook per 4 (jaja, alweer dat dekselse nummer) in mijn mond. en ik eindig dan met de 'dubbele' / 'hele' pinda's.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:24:31 #188
70004 niksan
net een beetje meer
pi_33765104
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 00:31 schreef bupatih het volgende:
wat me net opeens opviel ... met pinda's eten, begin ik altijd met de 'halve' pinda's en die stop ik dan ook per 4 (jaja, alweer dat dekselse nummer) in mijn mond. en ik eindig dan met de 'dubbele' / 'hele' pinda's.
dat deed ik vroeger ook

net zoals met pepernoten; de pepernoten die aan elkaar zaten at ik pas op wanneer de enkele pepernoten op waren

het leuke van al die rituelen is dat ik er nu geen last meer van heb gelukkig je wordt moe van jezelf
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_33765509
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 00:22 schreef releaze het volgende:
wat ik met fietsen op het fietspad heb is dat ik bij de witte blokken zeg maar, met een nieuwe trap wil beginnen. het volgende witte blok lukt dan net, maar bij de volgende niet, dan moet ik al op helft trappen. en ik vind dat zoooo jammer
maar dat doe ik dus nog vrij vaak, een tree per stap, en een trap per blok (met fietsen echt irritant)
herkent
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:47:18 #190
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33765974
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef niksan het volgende:

[..]

dat deed ik vroeger ook

net zoals met pepernoten; de pepernoten die aan elkaar zaten at ik pas op wanneer de enkele pepernoten op waren

het leuke van al die rituelen is dat ik er nu geen last meer van heb gelukkig je wordt moe van jezelf
!
maar zoveel pepernoten zijn er toch niet die aan elkaar zitten?

heb je geen enkel ritueel behouden van vroeger?
ach...ik word er niet echt moe van. en ik moet het ook niet van mezelf, ofzo.
pi_33766045
wat ik vroeger wel altijd deed, met die fourees (koekjes):
eerst de bovenkant eraf eten en zorgen dat de vulling op de andere kant bleef zitten.
dan de vulling eraf schrapen en als laatste de andere helft opeten
en dat doe ik nog vaak als ik ze eet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33766346
dat met dingen doen op de maat van de muziek heb ik ook.

hier in het centrum is ook zo'n trap met van die grote treden die je net in 1stap p/tree kan nemen. dan ga ik altijd in een bepaald ritme lopen (ene tree 2 stappen, andere tree 1 stap, zodat ik om en om met links/rechts op de volgende tree kom)

als ik vroeger ijs kreeg, als toetje bijv., ging ik er zo lang in roeren, totdat het vloeibaar werd. dan kon ik het makkelijker opeten...

dat met die fourees doe ik nog steeds
pi_33766915
quote:
op donderdag 5 januari 2006 18:30 schreef fokkedop het volgende:

[..]

't blijkt dus gevaarlijk te zijn als je het nog hebt
het blijft gezellig
tvp!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:25:56 #194
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_33767408
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 00:22 schreef releaze het volgende:
net als met traplopen, sommige treden (ik geloof bij de loopgoot in rotterdam ook) daar kan je nou nooit lekker op lopen, een stap per tree, tenzij je supergrote stappen neemt. dan is het ook iedere keer 1½

dat is echt een kuttrap ja ga altijd over dat schuine stuk omdat ik anders niet lekker kan lopen
vroeger rende ik altijd de trap op en dan sprong ik de laatste paar treden zodat, als er een inbreker was ( ) ie me niet bij mn enkels kon pakken
en uiteraard dat met die witte strepen op het fietspad enzo
Maar toch niet helemaal.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:54:12 #195
62233 Jelief
ikke lief!
pi_33768632
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 15:25 schreef gizmore het volgende:

[..]
en uiteraard dat met die witte strepen op het fietspad enzo
dat zoveel mensen zoiets doen,ik heb echt altijd gedacht dat ik de enige op de hele wereld was die dat deed (uuhm doet...)
en eerst de halve pinda's (of dubbel gevouwen vlokken op brood, of kapotte koekjes) opeten idd, nog steeds...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_33771277
*kuch* tvp *kuch*
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_33771804
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef jelief het volgende:

[..]
en eerst de halve pinda's (of dubbel gevouwen vlokken op brood,
daaraan maak ik me ook heel vaak schuldig

niet is zo bevredigend als een hand vol met hele pinda's
Extremistisch gematigd.
pi_33779952
quote:
op woensdag 4 januari 2006 22:42 schreef paltos het volgende:
oh, ik probeerde in de auto, 's avonds dan, met een vlekje op de ruit of zo, een kring te maken rond elke lantaarnpaallamp, dus zat ik wat idioot m'n hoofd steeds rond te draaien. .
*herkent dit idee*
pi_33780845
ik deed altijd m'n kleren in een bepaalde volgorde aan
Moet hier wat komen te staan ofzo....
  vrijdag 6 januari 2006 @ 21:57:55 #200
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33780944
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef ikwashier het volgende:
ik deed altijd m'n kleren in een bepaalde volgorde aan
staat ook zo raar, je onderbroek over je spijkerbroek heen.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')