abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33783111
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef bietel het volgende:
als ik vroeger ijs kreeg, als toetje bijv., ging ik er zo lang in roeren, totdat het vloeibaar werd. dan kon ik het makkelijker opeten...
haha, dat deed ik ook altijd, softijs ervan maken.
Amber Streams - Instrumental Progressive Metal
pi_33787565
voor het slapen gaan alle deuren dichtdoen, kamerdeur, wcdeur, slaapkamerdeuren: op het ziekelijke af.

en als ik een hard broodje zoals een kaiserbroodje ofzo at, holde ik eerst dat broodje helemaal uit en at als laatst het harde gedeelte op.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 01:29:33 #203
81237 releaze
best of both worlds
pi_33787733
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 17:18 schreef p8 het volgende:

[..]

daaraan maak ik me ook heel vaak schuldig

niet is zo bevredigend als een hand vol met hele pinda's
oooh die vlokken.... met pindas heb ik het minder, maar die vlokken dat doe ik inderdaad, maar ontzettend onbewust.

overigens denk ik dat dit een heel natuurlijke reactie is.
vorig jaar, op de pabo, heb ik bij ontwikkelingspsychologie of pedagogiek oid geleerd dat jonge kinderen, baby's, een gevoel voor esthetiek en afwijking ontwikkelen. iets afwijkends, iets vies bijvoorbeeld, zullen en willen ze eerder elimineren dan iets dat mooi is.

en een dubbelgevouwen vlok is natuurlijk een afwijking...... ik denk echt dat veel van deze ritueeltjes zeg maar onstaan vanuit het gevoel van afwijking en orde dat je al als 3 maanden oude baby ontwikkeld. misschien een oerinstinct, iets evolutionairs. wat dan de precieze functie is van dit instinct weet ik niet, survival of the fittest, aanleren van aanpassen aan een sociale leefomgeving, het kunnen herkennen van voedsel dat rot is van voedsel dat goed is, extreem religieuzen zouden misschien zeggen dat dat de eerste erkenning is van het besef en bestaan van het goed en kwaad.....
  zaterdag 7 januari 2006 @ 01:32:36 #204
81237 releaze
best of both worlds
pi_33787814
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 01:23 schreef 4everblackeyed het volgende:

en als ik een hard broodje zoals een kaiserbroodje ofzo at, holde ik eerst dat broodje helemaal uit en at als laatst het harde gedeelte op.
dat doe ik ook altijd, ondanks dat ik weet dat ik van dat droge brood gegarandeerd de hik krijg.
ik weet alleen niet wat ik fijner vind aan die manier van een hard bolletje consumeren.. het knapperige laagje of eens lekker mogen wroeten en oppeuzelen met mn vingers (lekker kinds )
(laten we wroeten en oppeuzelen aub niet gaan associeren met een snotneus, neeeeee)
pi_33789141
ik heb door de jaren heen ook hele rare gewoontes ontwikkeld, waarvan sommige nog bestaan.

al vanaf ik me kon herinneren ben ik geobserdeerd door vliegtuigen. ik heb vanaf mijn geboorte ook al best veel gereisd met het vliegtuig. bij elk voorwerp kon ik me wel iets van een vliegtuig bijverzinnen en visualiseren. zo zat ik bij het knutselen in groep 2 al met de papiertjes te spelen als spoilers van een vliegtuig; pennen, potloden en gummen als vliegtuigen; kraaltjes als een landingsgestel; stukje hout als flaps etc. etc. ik heb tegenwoordig ook nog zoiets... het ergste wat ik heb meegemaakt is dat ik vliegtuigje aan t spelen was in de studieruimte in klas 4 :s mijn binas was mijn stuur en m'n gr m'n gashendels.

maar dat niet alleen, ik was ook op jonge leeftijd al erg into krijgsmacht enzo. zodoende kwam ik op een gegeven moment ook docu's over wo2 tegen en hitler. elke keer dat ik op de wc zat deed ik alsof ik ondergedoken zat.

bij het pellen van een mandarijn probeerde ik ook allemaal speciale dingen.
vaak probeerde ik er de wereld in te maken, welke soms wel verdacht mooi waren. na dit gedaan te hebben voerde ik oorlogje of speelde ik een oorlog na.

ook fantaseerde ik altijd dat ik een geheim agent was en een meisje dat ik leuk vond ook, maar dat ze het netals mij ook niet mocht vertellen

ik had ook een koffertje met mijn "belangrijke zaken". in dat koffertje bewaarde ik ook mijn geld. ik had een paar briefjes van 25 en 50. ik maakte toen een paar stapeltjes van papier en legde het echte geld erboven op en liet het aan vrienden en visites en bezoek zien.

en verder nog de andere gebruikelijke dingen zoals het treden tellen en stoeptegeltjesspel. ik probeerde ook altijd wat de efficienste manier van lopen van de treden.
vroegerr.....
Ik steek je moeder in de fik!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 02:43:39 #206
133496 stumbleupon
Boomknuffelaar
pi_33789367
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 02:31 schreef cheukert het volgende:

ook fantaseerde ik altijd dat ik een geheim agent was en een meisje dat ik leuk vond ook, maar dat ze het netals mij ook niet mocht vertellen
ge-wel-dig!!!

ik had vroeger veel laast van mijn oren en was vaak zo doof als een kwartel. daardoor hoorde ik vaak niet wat ze precies op het journaal zeiden en raakte vaak in paniek als ik het woord "oorlog" hoorde... (ja ik stam uit de tijd dat de koude oorlog best een warme oorlog was. daarom zat ik ook maar vaak met de vingers in mijn oren als het journaal op de tv was....
(gek dat je daar als kind zo mee bezig kunt zijn)

ook dacht ik vaak als ik 's nachts een vliegtuig hoorde dat ie een bom zou droppen... arf...

qua eten:
ik at vaak eerst het bruine korstje om de frika(n)del vandaan en dan pas de rest..
bij soep at ik vaak eerst de "soep" en dan pas de rest (met veel maggi)

bovenstaande doe ik soms nog weleens

als kind had ik ook een vreselijke hekel aan alles wat plakte... ik liet buurtkinderen weleens op mijn fiets en als ze dan plakkerige klauwen hadden en mijn handva(t)ten helemaal sticky waren, ging ik eerst naar huis om ze schoon te wassen
pi_33789434
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 02:43 schreef stumbleupon het volgende:
als kind had ik ook een vreselijke hekel aan alles wat plakte... ik liet buurtkinderen weleens op mijn fiets en als ze dan plakkerige klauwen hadden en mijn handva(t)ten helemaal sticky waren, ging ik eerst naar huis om ze schoon te wassen
herken ik!
Ik steek je moeder in de fik!
pi_33793663
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 00:08 schreef bupatih het volgende:

[..]

en je hebt al je tanden nog?
ja.. maar ze zijn vlijmscherp
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:20:40 #209
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_33796084
onder mijn bed kijken om te kijken of er niemand onder lag
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_33801186
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef ephemera het volgende:

[..]

ja.. maar ze zijn vlijmscherp

spannend
Extremistisch gematigd.
pi_33802491
ook zoveel mogelijk treden in 1 keer overslaan op de trap naar boven.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_33803121
quote:
op donderdag 5 januari 2006 17:34 schreef nenootje het volgende:

[..]
vroeger had ik ook een heel spelletje met m'n wekkerradio, dan moesten alle cijfers op elkaar uitkomen. dus 11:20 was dan 1+1=2-0=2. en dan ging ik allerlei rare regels verzinnen zodat het wel klopte. (bijvoorbeeld 16:45 is 6-1=5 en 4+1=5 en dan mag je die 1 best twee keer gebruiken.)
deed precies hetzelfde!
valsspelen bij je eigen idiote spelletjes, tja..
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_33806961
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 17:01 schreef nosh het volgende:

[..]

deed precies hetzelfde!
valsspelen bij je eigen idiote spelletjes, tja..
ik moet het soms wel doen of ik kom te laat op mijn werk
pi_33807216
quote:
op vrijdag 6 januari 2006 21:57 schreef zhenar het volgende:

[..]

staat ook zo raar, je onderbroek over je spijkerbroek heen.
natuurlijk ging m'n onderbroek eerst
Moet hier wat komen te staan ofzo....
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:32:02 #215
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_52609659
ik deed ook altijd het volume van een digitale volumeregelaar op een even getal.

maar dat doe ik nog steeds eigenlijk sommige neuroses heb ik maar geïncorporeerd in mijn dagelijks bestaan, dat geeft een gevoel van controle en de irritante neuroses heb ik weggedaan
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:35:07 #216
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_52609721
quote:
op donderdag 23 augustus 2007 00:32 schreef zhenar het volgende:
ik deed ook altijd het volume van een digitale volumeregelaar op een even getal.

maar dat doe ik nog steeds eigenlijk sommige neuroses heb ik maar geïncorporeerd in mijn dagelijks bestaan, dat geeft een gevoel van controle en de irritante neuroses heb ik weggedaan
ik kijk nog steeds vier keer op mijn wekker voordat ik ga slapen. maar dat geeft me inderdaad min of meer een gevoel van controle. dus. lekker laten.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:38:40 #217
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_52609778
quote:
op donderdag 23 augustus 2007 00:35 schreef bupatih het volgende:

[..]

ik kijk nog steeds vier keer op mijn wekker voordat ik ga slapen. maar dat geeft me inderdaad min of meer een gevoel van controle. dus. lekker laten.
ik had wel vaak van die dwangopdrachten, dat er bijvoorbeeld een auto aan kwam rijden van achteren en dat ik dan een punt op het fietspad in gedachten nam dat ik móest bereiken voordat die auto mij inhaalde
daarmee heb ik heel wat verkeerschaos veroorzaak

dat heb ik nu ook nog wel eens, maar dan wat lichter. dat ik bijvoorbeeld een deel van een reclame (die ik vervelend vind) niet mag aanschouwen, omdat er dan iets vreselijks zal gebeuren. en dus doe ik telkens maar plichtmatig mijn ogen dicht. gewoon, voor de zekerheid
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:38:17 #218
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52612735
wat ik nog steeds heb is dat als ik in de bus zit en op het knopje moet drukken, dat ik altijd eerst van 10 tot 1 moet aftellen . en als iemand tussendoor al heeft gedrukt dan moet ik het aftellen afmaken anders kan ik niet in mijn hoofd rusten .
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:16:40 #219
88233 Steve
Still the best.
pi_52617648
quote:
op donderdag 23 augustus 2007 00:38 schreef zhenar het volgende:

[..]

ik had wel vaak van die dwangopdrachten, dat er bijvoorbeeld een auto aan kwam rijden van achteren en dat ik dan een punt op het fietspad in gedachten nam dat ik móest bereiken voordat die auto mij inhaalde
daarmee heb ik heel wat verkeerschaos veroorzaak [afbeelding]
dat had ik ook. maar dan altijd dat ik een bepaalde lantaarnpaal moest halen voordat de autome voorbij was.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:21:50 #220
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52617786
quote:
op donderdag 23 augustus 2007 12:16 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

dat had ik ook. maar dan altijd dat ik een bepaalde lantaarnpaal moest halen voordat de autome voorbij was.
dat heb ik ook gehad !
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:50:22 #221
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_52618563
quote:
op donderdag 23 augustus 2007 12:16 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

bij mij was het ook vaak een lantaarnpaal!
of een stoplicht, waar ik dan in volle vaart langscrosste, ongeacht de kleur
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:51:35 #222
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52618598
quote:

[..]

daarmee heb ik heel wat verkeerschaos veroorzaak [afbeelding]
dat heb ik ook .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52619925
vroeger:
- de deur van de woonkamer moest dicht. mijn ouders dachten dat dat was voor de kou, maar dat was omdat wanneer er mensen zouden gaan inbreken boven, ik ze niet zou horen en dus ook niet bang zou zijn
- de bank moet parralel staan aan de strepen van de vloer of aan de verwarming.
- met links iets doen, ook met rechts
- na 6 uur moesten de gordijen dicht

nu:
- de bank moet nog steeds parralel staan aan de strepen van de vloer ( geldt ook voor tafels etc )
pi_52620519
quote:
op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef agiath het volgende:

[..]

heel herkenbaar
dat doe ik nog steeds

of als je fiets, elke keer als je rechter/linker trapper neerkomt je voet precies tussen de twee zijwielen van een auto zit.
dus als je voet op het laagste punt zit mag ie niet parallel staan aan een autoband.
die doe ik ook nog wel is onbewust...
quote:

[..]

daarmee heb ik heel wat verkeerschaos veroorzaak
herkenbaar.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_52622209
quote:
op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef agiath het volgende:

[..]

heel herkenbaar
dat doe ik nog steeds

of als je fiets, elke keer als je rechter/linker trapper neerkomt je voet precies tussen de twee zijwielen van een auto zit.
dus als je voet op het laagste punt zit mag ie niet parallel staan aan een autoband.
die doe ik ook nog wel is onbewust...
dit deed ik altijd met schaduwen op het wegdek van bomen en huizen etc.
pi_52622573
ik heb trouwens wel een tik over gehouden aan die flippo's van vroeger waarbij je met 4 cijfers op de achterkant tot het getal 24 moest komen sneller dan je tegenstander.. heel lang heb ik geprobeerd van alle cijfers die ik tegenkwam 24 te maken

offtopic is trouwens wel bewezen dat wanneer je zoveel met getallen speelt in situaties dat je heel nerveus bent dat je daar rustig wordt werkt bij mij
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:13:04 #227
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_52623097
grappig onderwerp. heb ik het ook weleens met mijn zusje over. hadden we allebei wel een beetje.
en toegegeven heb ik af en toe nog weleens van dat soort kronkels.

wat ik had was dat als ik met mn ouders in een kasteel/museum was (dagje uit zeg maar) en zag ergens een 'eng' schilderij en we waren alweer in een andere kamer/zaal, moést ik persé terug naar die andere zaal om nog even te kijken naar dat schilderij. erg vaag. dat soort dingen.
Every Not Is Truething
pi_52623517
fantastisch eigenlijk!

in de auto elke lantaarnpaal tellen en tikken met mijn voet bij elke lantaarnpaal. aan het eind van de rit moest dit een even getal zijn anders zou ik snel overlijden.
op de wekker kijken en dan was het bijv. 23.23 uur, ik ging dan tellen en toen was ik overtuigd dat ik dood zou gaan op mijn 55e. bij 23.45 uur zou ik doodgaan op mijn 59e.
jaren later kwam ik erachter dat ik iig nooit ouder dan 60 zou worden omdat ik nooit na 24.00 de wekker bekeek.

het is een wonder dat ik nog leef maar ik ben ook nog lang geen 50.
Go hard or go home
pi_52623534
heel veel herkenbare dingen.
zoals het op een bepaald punt trapper laag hebben, auto voorblijven tot een bepaald punt.
ik wil het volume van radio/tv ook altijd op een mooi getal hebben, dus 5-10-15-20, en daartussen staan het volume dus nooit.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_52625870
het enige keukenkastje dat niet 'beveiligd' was, helemaal leeg halen en dan vervolgens de pannen door de kamer verspreiden .
pi_52629956
quote:
op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef slarioux het volgende:
om en om met de stoeptegels. de halve aan de randen, daar mag ik niet op. dat heeft bijna elk kind en volgens mij heeft het ook een naam.
niet op de streepjes! en als je fietst dan zie je er ook banen in en dan moest je in zo'n baan blijven. volgehouden tot en met middelbare school
en dat symmetrische inderdaad, doe je iets rechts moet t ook een keer links.
quote:
op woensdag 4 januari 2006 22:42 schreef missbliss het volgende:

[..]

dat soort dingen ja

ook 'tikken' (met mn handen of voeten) als we langs zo'n verlichting boven de snelweg reden, links en rechts afgewisseld. en als ik er dan 1 oversloeg moest die bij de volgende verlichting 2 keer

ik kan het niet goed uitleggen geloof ik
jaaa helemaal vergeten bij elke lantaarnpaal of hectometerpaaltje een keer tikken met je voet. en misselijk dat ik werd als ik er eentje over had geslagen!
Gelukkig ben ik gelukkig.
Treats me like a Cinderella, protects me from the storm like he's my umbrella
pi_52630027
ik moet dit topic echt eens door een paar mensen laten lezen die me altijd gek verklaren als ik over mijn "rare" kantjes vertel
pi_52638247
haha, geinig topic dit.
ik moest altijd eerst m'n linkersok of -schoen aantrekken en dan pas de rechter, anders voelde het gewoon niet lekker. doe ik meestal nog steeds trouwens.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_52638525
de smarties sorteerde ik op kleur. dan at ik waar het meest van was eerst een op en zo verder, net zo lang dat de mooiste kleur overbleef.

ik probeerde als ik achter in de auto zat ook altijd met m'n gedachten over elke boom te springen waar we langs reden, in een soort van boogjes. dat gaat prima zolang er nog rustig wordt gereden, maar op de snelweg is het niet te doen. maar ik wilde het toch en dan kreeg ik ontzettende hoofpijn.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:53:33 #235
145146 Andyy
pi_52639519
ik sloeg altijd de 2e tree over
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:59:25 #236
189696 Mevr.Broccoli
Broccoli voor president.
pi_52639595
om de zoveel tijd checken of mijn hart wel klopte...anders vroeg ik iemand anders om te voelen of mijn hart het wel deed....

tja...ik was bang om dood te gaan weet je....
pi_52641156
ik telde vroeger altijd hoeveel treden er waren op een trap (en soms doe ik het nog )
en elke keer waren er thuis evenveel treden
pi_52641209
ik had het met stoeptegels, maar iets ingewikkelder dan niet op de naden staan; de stoeptegels waar een lantaarnpaal of putdeksel gedeeltelijk in- of opstond vormen altijd een mooi vierkant of rechthoek, en ik trok denkbeeldig de diagonalen daarvan door en mocht niet op die lijnen staan nog best lastig als je langs een put, boom, lantaarnpaal en electriciteitskastje tegelijk loopt.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:04:34 #239
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_52641831
-stoeptegels
-traptreden
-synchroon uitkomen met het tikken op een voorwerp met je vingers oid
-over schaduwen op de snelweg 'springen'
-op een bepaald punt met de trapper van de fiets naar beneden uitkomen

al het bovengenoemde dus

ik had zelf ook iets op de snelweg, ik keek naar een bepaald voorwerp in de auto, bijvoorbeeld iets wat onder de spiegel hangt, of een vlek op het raam, en probeerde dat boven de bomen te houden, en dat betekent dus dat ik met mijn hoofd heel laag ging, zodat het voorwerp in de auto 'boven' de bomen zat, van mijn perspectief. ja, dat dus

When all else fails, you always have delusion.
pi_52643660
quote:
op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef conleche het volgende:
de smarties sorteerde ik op kleur. dan at ik waar het meest van was eerst een op en zo verder, net zo lang dat de mooiste kleur overbleef.
dat deed ik ook altijd haha. en dan legde ik ze samen met een vriendinnetje tegenover elkaar en gingen we ze ruilen .
pi_52643736
quote:

ik probeerde als ik achter in de auto zat ook altijd met m'n gedachten over elke boom te springen waar we langs reden, in een soort van boogjes. dat gaat prima zolang er nog rustig wordt gereden, maar op de snelweg is het niet te doen. maar ik wilde het toch en dan kreeg ik ontzettende hoofpijn.
zoiets had ik ook. alleen bij mij was het een kikker die over de bomen sprong, en soms als ik erg geweldadig was sloopte die kikker alle bomen, auto's, gebouwen, lantaarnpalen die die tegen kwam maar er moest wel groen te zien zijn anders verslapte hij
pi_52644040
had vroeger een lichte vorm van dwangneurose volgens mij

ik kon niet alleen met mijn linkerhand op tafel tikken, dan moest ik het ook met rechts doen. maar dan was het nog niet eerlijk, dan moest ik nog een keer met beide handen op tafel tikken, maar dan als eerst met rechts. uiteindelijk zette ik minstens zo'n reeks neer:

l r r l
r l l r
r l l r
l r r l

en als ik het helemaal lijp wou doen deed ik bovenstaande vier keer. heb ik nu gelukkig geen last meer van

ik heb nog wel dat als ik in de auto zit en we rijden langs paaltjes of lantaarnpalen dat ik tussen elke paal met mijn voet op de grond tik. alsof ik over alle paaltjes heenspring.

waarom vertel ik dit? ik lijk wel een psycho
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:08:13 #243
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_52644222
wat een leuk topic om te lezen dit...
er staan wel herkenbare dingen tussen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_52654724
quote:

zo herkenbaar! vooral dat boogjes over de bomen enzo
later heb ik dat boogjes springen maar opgegeven, en moest ik tussen elke lantaarnpaal knipperen met mn ogen, en als ik er één miste kregen we een ongeluk. en soms, als ik heel boos was op mn papa&mama, dan ging ik expres allemaal lantaarnpalen missen!

als het herfst was en ik fietste op een straat waar allemaal bruine bladeren lagen, dan moest ik over elk bruin blad in mijn bereik heenfietsen, en als ze niet dat mooie krakende geluid waren, dan was mijn missie mislukt, en dan zou er iets heel ergs gebeuren.
pi_52655705
toen ik 7 was had ik een soort van filosofisch jaar. ik begon me allerlei dingen af te vragen, zoals wat nou precies "oneindig" was en of er nog iets buiten het heelal was. en dat mensen en dus ik ook, dood zouden gaan. (en dan een oneindige tijd in de hel zouden moeten verblijven, dank u voor het christelijk onderwijs, but not heus...)ik overtuigde mijzelf ervan dat als ik maar wakker zou blijven, dat ik dan niet dood zou gaan. het was nogal een vermoeiend ritueel, want hoewel ik tenslotte toch ieder nacht in slaap viel (en de volgende ochtend dus gewoon weer wakker werd). (goh...) herhaalde zich dit iedere nacht voor best een lange periode.
pi_52670371
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef releaze het volgende:

[..]

dat doe ik ook altijd, ondanks dat ik weet dat ik van dat droge brood gegarandeerd de hik krijg.
ik weet alleen niet wat ik fijner vind aan die manier van een hard bolletje consumeren.. het knapperige laagje of eens lekker mogen wroeten en oppeuzelen met mn vingers (lekker kinds )
(laten we wroeten en oppeuzelen aub niet gaan associeren met een snotneus, neeeeee)
op een gegeven moment ging een vriendinnetje mij nadoen.

dat vond haar moeder niet zo geslaagd
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')