haha, dat deed ik ook altijd, softijs ervan maken.quote:op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef bietel het volgende:
als ik vroeger ijs kreeg, als toetje bijv., ging ik er zo lang in roeren, totdat het vloeibaar werd. dan kon ik het makkelijker opeten...
oooh die vlokken.... met pindas heb ik het minder, maar die vlokken dat doe ik inderdaad, maar ontzettend onbewust.quote:op vrijdag 6 januari 2006 17:18 schreef p8 het volgende:
[..]
daaraan maak ik me ook heel vaak schuldig![]()
niet is zo bevredigend als een hand vol met hele pinda's![]()
dat doe ik ook altijd, ondanks dat ik weet dat ik van dat droge brood gegarandeerd de hik krijg.quote:op zaterdag 7 januari 2006 01:23 schreef 4everblackeyed het volgende:
en als ik een hard broodje zoals een kaiserbroodje ofzo at, holde ik eerst dat broodje helemaal uit en at als laatst het harde gedeelte op.
ge-wel-dig!!!quote:op zaterdag 7 januari 2006 02:31 schreef cheukert het volgende:
ook fantaseerde ik altijd dat ik een geheim agent was en een meisje dat ik leuk vond ook, maar dat ze het netals mij ook niet mocht vertellen
herken ik!quote:op zaterdag 7 januari 2006 02:43 schreef stumbleupon het volgende:
als kind had ik ook een vreselijke hekel aan alles wat plakte... ik liet buurtkinderen weleens op mijn fiets en als ze dan plakkerige klauwen hadden en mijn handva(t)ten helemaal sticky waren, ging ik eerst naar huis om ze schoon te wassen
quote:op donderdag 5 januari 2006 17:34 schreef nenootje het volgende:
[..]
vroeger had ik ook een heel spelletje met m'n wekkerradio, dan moesten alle cijfers op elkaar uitkomen. dus 11:20 was dan 1+1=2-0=2. en dan ging ik allerlei rare regels verzinnen zodat het wel klopte. (bijvoorbeeld 16:45 is 6-1=5 en 4+1=5 en dan mag je die 1 best twee keer gebruiken.)
ik moet het soms wel doen of ik kom te laat op mijn werkquote:op zaterdag 7 januari 2006 17:01 schreef nosh het volgende:
[..]
deed precies hetzelfde!
valsspelen bij je eigen idiote spelletjes, tja..
natuurlijk ging m'n onderbroek eerstquote:op vrijdag 6 januari 2006 21:57 schreef zhenar het volgende:
[..]
staat ook zo raar, je onderbroek over je spijkerbroek heen.
ik kijk nog steeds vier keer op mijn wekker voordat ik ga slapen.quote:op donderdag 23 augustus 2007 00:32 schreef zhenar het volgende:
ik deed ook altijd het volume van een digitale volumeregelaar op een even getal.![]()
maar dat doe ik nog steeds eigenlijksommige neuroses heb ik maar geïncorporeerd in mijn dagelijks bestaan, dat geeft een gevoel van controle
en de irritante neuroses heb ik weggedaan
![]()
ik had wel vaak van die dwangopdrachten, dat er bijvoorbeeld een auto aan kwam rijden van achteren en dat ik dan een punt op het fietspad in gedachten nam dat ik móest bereiken voordat die auto mij inhaaldequote:op donderdag 23 augustus 2007 00:35 schreef bupatih het volgende:
[..]
ik kijk nog steeds vier keer op mijn wekker voordat ik ga slapen.maar dat geeft me inderdaad min of meer een gevoel van controle. dus. lekker laten.
dat had ik ook.quote:op donderdag 23 augustus 2007 00:38 schreef zhenar het volgende:
[..]
ik had wel vaak van die dwangopdrachten, dat er bijvoorbeeld een auto aan kwam rijden van achteren en dat ik dan een punt op het fietspad in gedachten nam dat ik móest bereiken voordat die auto mij inhaalde![]()
daarmee heb ik heel wat verkeerschaos veroorzaak [afbeelding]
dat heb ik ook gehadquote:op donderdag 23 augustus 2007 12:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat had ik ook.maar dan altijd dat ik een bepaalde lantaarnpaal moest halen voordat de autome voorbij was.
bij mij was het ook vaak een lantaarnpaal!quote:op donderdag 23 augustus 2007 12:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat had ik ook.maar dan altijd dat ik een bepaalde lantaarnpaal moest halen voordat de autome voorbij was.
dat heb ik ookquote:op donderdag 23 augustus 2007 00:38 schreef zhenar het volgende:
[..]
ik had wel vaak van die dwangopdrachten, dat er bijvoorbeeld een auto aan kwam rijden van achteren en dat ik dan een punt op het fietspad in gedachten nam dat ik móest bereiken voordat die auto mij inhaalde![]()
daarmee heb ik heel wat verkeerschaos veroorzaak [afbeelding]
quote:op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef agiath het volgende:
[..]
heel herkenbaar![]()
dat doe ik nog steeds
of als je fiets, elke keer als je rechter/linker trapper neerkomt je voet precies tussen de twee zijwielen van een auto zit.
dus als je voet op het laagste punt zit mag ie niet parallel staan aan een autoband.
die doe ik ook nog wel is onbewust...
herkenbaar.quote:op donderdag 23 augustus 2007 00:38 schreef zhenar het volgende:
[..]
daarmee heb ik heel wat verkeerschaos veroorzaak
dit deed ik altijd met schaduwen op het wegdek van bomen en huizen etc.quote:op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef agiath het volgende:
[..]
heel herkenbaar![]()
dat doe ik nog steeds
of als je fiets, elke keer als je rechter/linker trapper neerkomt je voet precies tussen de twee zijwielen van een auto zit.
dus als je voet op het laagste punt zit mag ie niet parallel staan aan een autoband.
die doe ik ook nog wel is onbewust...
quote:op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef slarioux het volgende:
om en om met de stoeptegels. de halve aan de randen, daar mag ik niet op. dat heeft bijna elk kind en volgens mij heeft het ook een naam.
jaaa helemaal vergetenquote:op woensdag 4 januari 2006 22:42 schreef missbliss het volgende:
[..]
dat soort dingen ja
ook 'tikken' (met mn handen of voeten) als we langs zo'n verlichting boven de snelweg reden, links en rechts afgewisseld. en als ik er dan 1 oversloeg moest die bij de volgende verlichting 2 keer![]()
ik kan het niet goed uitleggen geloof ik
dat deed ik ook altijd haha. en dan legde ik ze samen met een vriendinnetje tegenover elkaar en gingen we ze ruilenquote:op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef conleche het volgende:
de smarties sorteerde ik op kleur. dan at ik waar het meest van was eerst een op en zo verder, net zo lang dat de mooiste kleur overbleef.
zoiets had ik ook. alleen bij mij was het een kikker die over de bomen sprong, en soms als ik erg geweldadig was sloopte die kikker alle bomen, auto's, gebouwen, lantaarnpalen die die tegen kwamquote:op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef conleche het volgende:
ik probeerde als ik achter in de auto zat ook altijd met m'n gedachten over elke boom te springen waar we langs reden, in een soort van boogjes. dat gaat prima zolang er nog rustig wordt gereden, maar op de snelweg is het niet te doen. maar ik wilde het toch en dan kreeg ik ontzettende hoofpijn.
zo herkenbaar! vooral dat boogjes over de bomen enzoquote:op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef conleche het volgende:
de smarties sorteerde ik op kleur. dan at ik waar het meest van was eerst een op en zo verder, net zo lang dat de mooiste kleur overbleef.
ik probeerde als ik achter in de auto zat ook altijd met m'n gedachten over elke boom te springen waar we langs reden, in een soort van boogjes. dat gaat prima zolang er nog rustig wordt gereden, maar op de snelweg is het niet te doen. maar ik wilde het toch en dan kreeg ik ontzettende hoofpijn.
op een gegeven moment ging een vriendinnetje mij nadoen.quote:op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef releaze het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd, ondanks dat ik weet dat ik van dat droge brood gegarandeerd de hik krijg.
ik weet alleen niet wat ik fijner vind aan die manier van een hard bolletje consumeren.. het knapperige laagje of eens lekker mogen wroeten en oppeuzelen met mn vingers(lekker kinds
)
(laten we wroeten en oppeuzelen aub niet gaan associeren met een snotneus, neeeeee)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |