abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:16:43 #101
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33714764
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:15 schreef zhenar het volgende:

[..]

dat is heel normaal voor kinderen. iedereen schijnt een fase te hebben waarin hij denkt dat de wereld om hem draait.
dat heb ik nu nog steeds, gekkie.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:16:54 #102
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_33714770
ik weet nog wel dat ik er achter kwam dat andere mensen ook een "ik" hadden. dat daar ook nog iemand achter die ogen zat zeg maar .
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:17:09 #103
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33714786
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef bupatih het volgende:

[..]

dat heb ik nu nog steeds, gekkie.
dat weet ik toch, mallie
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_33714840
vroeger telde ik altijd de cijfers van mijn wekkerradio bij elkaar op. dit moest altijd een even getal zijn, anders mocht ik niet slapen .
gelukkig geen last meer van.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_33714871
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef bupatih het volgende:
oh, ja...ik heb wel eens een periode gehad dat ik dacht dat ik gefilmd en in de gaten gehouden werd door de rest van de wereld. (en toen had ik the truman show dus nog niet gezien. ). als ik dan naar bed ging, dacht ik altijd dat mijn familie beneden het over mij had enzo (niet op de normale manier, maar op de truman-manier)/. en als ik over straat liep, had ik dat truman-gevoel ook wel eens.
hmm, 't is dat we het je niet mogen vertellen... maar het is verdulle al twee weken sinds ze ons nog betaald hebben...
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:19:26 #106
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33714881
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef el_rolando het volgende:
vroeger telde ik altijd de cijfers van mijn wekkerradio bij elkaar op. dit moest altijd een even getal zijn, anders mocht ik niet slapen .
ik ging vroeger (paar jaar geleden) wel eens '24' (van die flippo's) spelen met de 4 cijfers van de wekker. ! en dat moest binnen de minuut opgelost zijn, omdat er dan weer een andere 'opgave' kwam.
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:20:25 #107
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33714914
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef bupatih het volgende:

[..]

dat had ik dan weer met anders gekleurde tegels in winkelcentra e.d. ik moest dan per se over die (bijvoorbeeld) rode tegels lopen.

maar ja...dat patroon liep niet altijd even mooi naar voren.
ja het patroon is bij ons ook niet regelmatig. in het nieuwe gedeelte heb je allemaal vierkante tegels, waarvan er in het midden 9 zwart (3x3) zijn, op de middelste na (8) dus. dus een vierhoekje van 3x3, met de middelste een andere kleur (2,1). duidelijk? oké. daar gaan we: ik mocht de zwarte nooit aanraken, moest dus altijd in de middelste staan. soms wel vervelend als je net niet uit kwam.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:20:36 #108
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_33714921
quote:
op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef agiath het volgende:
of als je fiets, elke keer als je rechter/linker trapper neerkomt je voet precies tussen de twee zijwielen van een auto zit.
dus als je voet op het laagste punt zit mag ie niet parallel staan aan een autoband.
die doe ik ook nog wel is onbewust...
dat heb ik ook, alleen dan met lantaarnpalen en bomen. daarnaast fiets ik vaak over een pad dat bestaat uit grote plakken beton. dan probeer ik, als mijn voet op het laagste punt is, precies op het punt te zitten waar twee van die plakken tegen mekaar liggen.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:38:29 #109
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33715564
de conclusie is dus: er zijn hier een heleboel mensen die problemen hebben met een of andere tic en aanverwante dingen, maar je bent verplicht om dit allemaal "schattig" en "leuk" te noemen...

kijk hé, voor al die mensen die hun tics vervelend vinden: doe er iets aan! ga in therapie of probeer ze zelf te overwinnen of whatever. maar dit soort van topics is echt wel redelijk belachelijk. iedereen wil hier tegen elkaar zeggen: "jij hebt hetzelfde probleem als ik", maar niemand doet het...
---verdwijnt---
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:40:02 #110
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33715614
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef clourhide het volgende:
de conclusie is dus: er zijn hier een heleboel mensen die problemen hebben met een of andere tic en aanverwante dingen, maar je bent verplicht om dit allemaal "schattig" en "leuk" te noemen...

kijk hé, voor al die mensen die hun tics vervelend vinden: doe er iets aan! ga in therapie of probeer ze zelf te overwinnen of whatever. maar dit soort van topics is echt wel redelijk belachelijk. iedereen wil hier tegen elkaar zeggen: "jij hebt hetzelfde probleem als ik", maar niemand doet het...
dit is toch één groot feest der herkenning?

en hoezo "probleem"?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_33715706
quote:
op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef spekkiebig het volgende:
op zondagavond, als vader uit de kroeg kwam mijn billetjes insmeren en zonder pyjamabroek gaan slapen

pi_33715708
- ik had vroeger ook dat ik over die halve tegels moest lopen (langs de rand van een stoep) nu loop ik vaak op de middelste tegel van de stoep, vaak nog onbewust ook.
- ik ben een keer blijven hangen in de treinrails en naar terechtgekomen (dikke lip, neusvleugeltje van mijn bril in mijn neus, wat heel veel bloed veroorzaakte) vanaf toen, tot voor kort, durfde ik niet in de voegen van tegels te fietsen, als deze wat breder was. (bij een fietspad waarbij de tegels niet verspringen). bang dat ik weer bleef hangen.
- vroeger moest ik altijd door regenplassen fietsen. liefst met een aanloopje en mijn benen in de lucht. heb ik denk ik wel tot mijn 18e gedaan.

dat van de rest van de minuut tellen, deed ik ook vroeger en in de auto volgde ik altijd de schaduw/lichtbundel van een lantaarnpaal.
verder luste ik altijd alleen paprika, als ik die van mijn broer kreeg...
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:52:26 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33715981
keileuk topic . ik weet zelf alleen niet echt goede voorbeelden, maar ik heb nog steeds af en toe dat ik als ik in twee verschillende dingen een regelmaat ontdek er af en toe wat moet samenvallen. bijv. om de zoveel meter een lantaarnpaal en daar moet dan een auto voorbij rijden (of juist niet) als ik naast de lantaarnpaal loop (of fiets). gaat automatisch.

en uiteraard dat van de stoeptegels . heb trouwens ook een tijdje gedacht dat ik de enige ben die echt bestond en de rest van de wereld gewoon nep was . ook dacht ik vroeger (was wel heel lang geleden) dat die zwarte lijntjes om personen heen in tekenfilms gebaseerd waren op de werkelijkheid. dus dat er in het echt ook van die zwarte lijntjes om mensen heen liepen. ik altijd maar turen en turen, maar kon ze nooit ontdekken.
2000 light years from home
pi_33716159
in de auto, de afstand tussen 2 lantaarnpalen of bomen tellen.
soms ook kijken hoe lang ik het volhield om langsflitsende bomen te volgen met mijn ogen. werd er vaak uiteindelijk alleen maar misselijk van
pi_33716207
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef merkie het volgende:
ook dacht ik vroeger (was wel heel lang geleden) dat die zwarte lijntjes om personen heen in tekenfilms gebaseerd waren op de werkelijkheid. dus dat er in het echt ook van die zwarte lijntjes om mensen heen liepen. ik altijd maar turen en turen, maar kon ze nooit ontdekken.
.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:01:53 #116
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33716265
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef zhenar het volgende:

[..]

dit is toch één groot feest der herkenning?

en hoezo "probleem"?
ik had het voornamelijk tegen de user fokkedop.

en mijn zus is in therapie voor obsessief-compulsief gedrag.

jij denkt dat het onschuldig is, maar bij volwassen mensen kan het echt uit de hand lopen als er niks aan gedaan wordt hoor...
---verdwijnt---
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:04:14 #117
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33716344
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef dwc_ruffryder het volgende:

[..]

.
ja, eej, jij dan met je hand-in-de-zak-chips herhaaltruc om chips te mogen eten .
2000 light years from home
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:08:39 #118
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33716480
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef clourhide het volgende:

je bent niet verplicht om het 'schattig' of 'leuk' te noemen.
dit zijn gewoon kleine, onschuldige 'tics' die de meeste mensen vroeger als klein kind hadden. leuk toch om dat met elkaar te delen?
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:09:22 #119
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33716499
quote:
op donderdag 5 januari 2006 00:43 schreef bietel het volgende:

verder luste ik altijd alleen paprika, als ik die van mijn broer kreeg...
wow, da's best grappig / gek.
pi_33716533
quote:
op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef clourhide het volgende:

[..]

ik had het voornamelijk tegen de user fokkedop.

en mijn zus is in therapie voor obsessief-compulsief gedrag.

jij denkt dat het onschuldig is, maar bij volwassen mensen kan het echt uit de hand lopen als er niks aan gedaan wordt hoor...
ja ik heb er ook stukjes over gelezen over volwassen die dat hebben die helemaal doordraaien. dan worden de tics de baas boven hun.

maarja in de topic titel staat toen je klein was
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:10:48 #121
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_33716535
quote:
op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef bupatih het volgende:

[..]

je bent niet verplicht om het 'schattig' of 'leuk' te noemen.
dit zijn gewoon kleine, onschuldige 'tics' die de meeste mensen vroeger als klein kind hadden. leuk toch om dat met elkaar te delen?
ik heb het nog steeds verdulle! en ik lijd eronder. oh, zo erg.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:11:57 #122
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_33716568
is er trouwens al een psychologische verklaring langskomen die verklaart waarom men bij een bepaalde leeftijd dergelijke tics gaat ontwikkelen?
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:15:02 #123
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33716652
quote:
op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef aurelianus het volgende:

[..]

ik heb het nog steeds verdulle! en ik lijd eronder. oh, zo erg.
ja, oké...sommige mensen hebben het nog steeds.
pi_33716797
tof topic

ik moest altijd het lichtknopje van m'n kamer 3 keer aanraken voor ik ging slapen en anders lukte het niet. en met schoenen aandoen, eerst rechtervoet en dan links pas. dat heb ik nu trouwens nog
en nog meer dingen,maar daar kan ik nu niet opkomen.
Back in business.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:21:07 #125
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33716826
quote:
op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef hyperdude het volgende:

[..]

tegenwoordig wordt alle normale gedrag uitvergroot, benoemd en als afwijkend gebrandmerkt.

gewoon de hele dag met een dixan-trommel vol met lego spelen terwijl de regen tegen de ramen kletst is vast tegenwoordig ook al autistisch gedrag
hehehe, ik had ook 2 van de oude waspoedertonnen vol met lego
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')