dat heb ik nu nog steeds, gekkie.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:15 schreef zhenar het volgende:
[..]
dat is heel normaal voor kinderen. iedereen schijnt een fase te hebben waarin hij denkt dat de wereld om hem draait.
dat weet ik toch, malliequote:op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef bupatih het volgende:
[..]
dat heb ik nu nog steeds, gekkie.
hmm, 't is dat we het je niet mogen vertellen... maar het is verdulle al twee weken sinds ze ons nog betaald hebben...quote:op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef bupatih het volgende:
oh, ja...ik heb wel eens een periode gehad dat ik dacht dat ik gefilmd en in de gaten gehouden werd door de rest van de wereld. (en toen had ik the truman show dus nog niet gezien.). als ik dan naar bed ging, dacht ik altijd dat mijn familie beneden het over mij had enzo (niet op de normale manier, maar op de truman-manier)/. en als ik over straat liep, had ik dat truman-gevoel ook wel eens.
ik ging vroeger (paar jaar geleden) wel eens '24' (van die flippo's) spelen met de 4 cijfers van de wekker.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef el_rolando het volgende:
vroeger telde ik altijd de cijfers van mijn wekkerradio bij elkaar op. dit moest altijd een even getal zijn, anders mocht ik niet slapen.
ja het patroon is bij ons ook niet regelmatig. in het nieuwe gedeelte heb je allemaal vierkante tegels, waarvan er in het midden 9 zwart (3x3) zijn, op de middelste na (8) dus. dus een vierhoekje van 3x3, met de middelste een andere kleur (2,1). duidelijk? oké. daar gaan we: ik mocht de zwarte nooit aanraken, moest dus altijd in de middelste staan. soms wel vervelend als je net niet uit kwam.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef bupatih het volgende:
[..]
dat had ik dan weer met anders gekleurde tegels in winkelcentra e.d.ik moest dan per se over die (bijvoorbeeld) rode tegels lopen.
maar ja...dat patroon liep niet altijd even mooi naar voren.
dat heb ik ook, alleen dan met lantaarnpalen en bomen. daarnaast fiets ik vaak over een pad dat bestaat uit grote plakken beton. dan probeer ik, als mijn voet op het laagste punt is, precies op het punt te zitten waar twee van die plakken tegen mekaar liggen.quote:op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef agiath het volgende:
of als je fiets, elke keer als je rechter/linker trapper neerkomt je voet precies tussen de twee zijwielen van een auto zit.
dus als je voet op het laagste punt zit mag ie niet parallel staan aan een autoband.
die doe ik ook nog wel is onbewust...
quote:op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef clourhide het volgende:
de conclusie is dus: er zijn hier een heleboel mensen die problemen hebben met een of andere tic en aanverwante dingen, maar je bent verplicht om dit allemaal "schattig" en "leuk" te noemen...![]()
kijk hé, voor al die mensen die hun tics vervelend vinden: doe er iets aan! ga in therapie of probeer ze zelf te overwinnen of whatever. maar dit soort van topics is echt wel redelijk belachelijk. iedereen wil hier tegen elkaar zeggen: "jij hebt hetzelfde probleem als ik", maar niemand doet het...![]()
quote:op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef spekkiebig het volgende:
op zondagavond, als vader uit de kroeg kwam mijn billetjes insmeren en zonder pyjamabroek gaan slapen
quote:op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef merkie het volgende:
ook dacht ik vroeger (was wel heel lang geleden) dat die zwarte lijntjes om personen heen in tekenfilms gebaseerd waren op de werkelijkheid. dus dat er in het echt ook van die zwarte lijntjes om mensen heen liepen. ik altijd maar turen en turen, maar kon ze nooit ontdekken.
ik had het voornamelijk tegen de user fokkedop.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef zhenar het volgende:
[..]dit is toch één groot feest der herkenning?
en hoezo "probleem"?![]()
![]()
ja, eej, jij dan met je hand-in-de-zak-chips herhaaltruc om chips te mogen etenquote:
je bent niet verplicht om het 'schattig' of 'leuk' te noemen.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef clourhide het volgende:
de conclusie is dus: er zijn hier een heleboel mensen die problemen hebben met een of andere tic en aanverwante dingen, maar je bent verplicht om dit allemaal "schattig" en "leuk" te noemen...![]()
kijk hé, voor al die mensen die hun tics vervelend vinden: doe er iets aan! ga in therapie of probeer ze zelf te overwinnen of whatever. maar dit soort van topics is echt wel redelijk belachelijk. iedereen wil hier tegen elkaar zeggen: "jij hebt hetzelfde probleem als ik", maar niemand doet het...![]()
wow, da's best grappig / gek.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:43 schreef bietel het volgende:
verder luste ik altijd alleen paprika, als ik die van mijn broer kreeg...
ja ik heb er ook stukjes over gelezen over volwassen die dat hebben die helemaal doordraaien. dan worden de tics de baas boven hun.quote:op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef clourhide het volgende:
[..]
ik had het voornamelijk tegen de user fokkedop.
en mijn zus is in therapie voor obsessief-compulsief gedrag.
jij denkt dat het onschuldig is, maar bij volwassen mensen kan het echt uit de hand lopen als er niks aan gedaan wordt hoor...![]()
ik heb het nog steeds verdulle! en ik lijd eronder. oh, zo erg.quote:op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef bupatih het volgende:
[..]
je bent niet verplicht om het 'schattig' of 'leuk' te noemen.
dit zijn gewoon kleine, onschuldige 'tics' die de meeste mensen vroeger als klein kind hadden. leuk toch om dat met elkaar te delen?
ja, oké...sommige mensen hebben het nog steeds.quote:op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef aurelianus het volgende:
[..]
ik heb het nog steeds verdulle! en ik lijd eronder. oh, zo erg.
hehehe, ik had ook 2 van de oude waspoedertonnen vol met legoquote:op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef hyperdude het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt alle normale gedrag uitvergroot, benoemd en als afwijkend gebrandmerkt.![]()
gewoon de hele dag met een dixan-trommel vol met lego spelen terwijl de regen tegen de ramen kletst is vast tegenwoordig ook al autistisch gedrag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |