ja, dus?!quote:op woensdag 4 januari 2006 23:55 schreef fokkedop het volgende:
[..]
jij hebt ook wel die dwangmatige handelingen
quote:op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef fokkedop het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar conversatie te houden hoor![]()
haha jah, of van die stoepranddeelstreepjes zeg maarquote:op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef agiath het volgende:
[..]
heel herkenbaar![]()
dat doe ik nog steeds
of als je fiets, elke keer als je rechter/linker trapper neerkomt je voet precies tussen de twee zijwielen van een auto zit.
dus als je voet op het laagste punt zit mag ie niet parallel staan aan een autoband.
die doe ik ook nog wel is onbewust...
quote:op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef copycat het volgende:
en als ik het ene lied had gezongen, was het zielig voor het andere lied om niet gezongen te worden... and so on, and so on...
mijn record is 0!quote:op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef paltos het volgende:
[..]
meen je dat? mijn record is zeker 3..
een ander trap dingie, en dit was wel een ritueel, was over de leuning glijden met één hand. mén, ben ik daar een pro in joh! ik had na een tijdje ook heel wat eelt op mijn handen, en soms durfde ik zelfs met natte handen glijden, en ik verzeker je, dat gaat snel!
ik nietquote:op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef bupatih het volgende:
dat 'onder het bed kijken' heeft ieder kind wel gedaan, volgens mij.
nou ik heb nu als het donker is en ik kijk onder m'n bed...quote:op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef bupatih het volgende:
dat heb ik dan weer níet gedaanquote:op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef bupatih het volgende:
ik ook nietquote:op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef dwc_ruffryder het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer níet gedaan.
prachtig.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef p8 het volgende:
[..]
ik niet
wel legde ik vroeger voor ik ging slapen al mn knuffels tegen elkaar aan zodat ze mooi lagen
en als ik dan wakker werd was het door mijn gevoel 1 grote chaos, en dat was mijn bewijs dat ze leefden![]()
dat is schattig!quote:op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef p8 het volgende:
wel legde ik vroeger voor ik ging slapen al mn knuffels tegen elkaar aan zodat ze mooi lagen
en als ik dan wakker werd was het door mijn gevoel 1 grote chaos, en dat was mijn bewijs dat ze leefden![]()
dat is heel normaal voor kinderen. iedereen schijnt een fase te hebben waarin hij denkt dat de wereld om hem draait.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef bupatih het volgende:
oh, ja...ik heb wel eens een periode gehad dat ik dacht dat ik gefilmd en in de gaten gehouden werd door de rest van de wereld. (en toen had ik the truman show dus nog niet gezien.). als ik dan naar bed ging, dacht ik altijd dat mijn familie beneden het over mij had enzo (niet op de normale manier, maar op de truman-manier)/. en als ik over straat liep, had ik dat truman-gevoel ook wel eens.
dat had ik dan weer met anders gekleurde tegels in winkelcentra e.d.quote:op donderdag 5 januari 2006 00:12 schreef tc03 het volgende:
bij ons op het winkelcentrum liggen een soort tegels. voor het gemak noem ik de afstand tussen de tegenover elkaar liggende winkels even de 'lengte'. dat dat helder is. anyway, de tegels hadden verschillende breedtes. wel lagen alle tegels van dezelfde breedtes in één rij. ik moest dan altijd per sé over de breedtste tegels lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |