die komt op Discovery of National Geographicquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef buzzer het volgende:
die reclame heb ik nog nooit gezien..
Doe jij dat echt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:16 schreef Kebab het volgende:
Wat ik altijd doe is dat mute ik het geluid en bij dat jongetje fantaseer ik dat hij een 'Hitlertoespraak' stemmetje heeft. Als dat ventje wijst weetje en dan van "UND ICH..." enzo.
De eerste keer dat ik moest lachen om een post in 2006quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:16 schreef Kebab het volgende:
Wat ik altijd doe is dat mute ik het geluid en bij dat jongetje fantaseer ik dat hij een 'Hitlertoespraak' stemmetje heeft. Als dat ventje wijst weetje en dan van "UND ICH..." enzo.
Sinds waneer mogen dikzakken offtopic gaan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik moest lachen om een post in 2006
Of jij te weinig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef BobbyB het volgende:
misschien kijk je teveel TV aangezien ik die reclame nog nooit in mijn leven gezien heb
Of negers.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Sinds waneer mogen dikzakken offtopic gaan?![]()
Ik ben geen negerquote:
Nog zieliger, wigger.quote:
¿Que Pasa?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb vroeger nog voor de buis gezeten met de Spaanse versie![]()
Neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |