Heej, je icon, ik herkende je niet meer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Whoeei!! Geheime Dingetjes!.
Maar hoe weten we dan waar het is enzo? [afbeelding]
Ik ben gewoon een paardquote:
euhm ja hoe weet jij dat???quote:
Ben helderziendquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm ja hoe weet jij dat???
ik sta hier bekend als bierdrinker![]()
mn humeur van een paar uur geleden is toch omgeslagen naar vrolijk
Ja ok, maar wat is je chinese sterrenbeeld?quote:
En ik ben trouwens: Maagd, Paard (Houten paard zelfs), Wilg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat is je chinese sterrenbeeld?
Ja dat kost dus geldquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan mag je mn toekomst wel eens voorspellen
Schaap/geit of iets dergelijks.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat is je chinese sterrenbeeld?
Zijn die Chinese sterrenbeelden ook nog in verschillende materialen verkrijgbaar?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ben trouwens: Maagd, Paard (Houten paard zelfs), Wilg.
(Westers, Chinees, Keltisch)
Oh mag je niet meer op straat komen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Cybart het volgende:
ik ga zaterdag weer werken op mn "normale" werk
s m l xl xxl xxxlquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zijn die Chinese sterrenbeelden ook nog in verschillende materialen verkrijgbaar?
quote:
quote:People born in the Year of the Horse are popular. They are cheerful, skillful with money, and perceptive, although they sometimes talk too much. The are wise, talented, good with their hands, and sometimes have a weakness for members of the opposite sex. They are impatient and hot-blooded about everything except their daily work. They like entertainment and large crowds. They are very independent and rarely listen to advice.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zijn die Chinese sterrenbeelden ook nog in verschillende materialen verkrijgbaar?
Doe een gokquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
mag ik raden hoeveel?
(ik ben dan ook helderziend)
ik mag nu weer balpennen in elkaar draaienquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oh mag je niet meer op straat komen?
Hmmz.quote:
Wat een kolder.quote:1974: Tiger people are sensitive, given to deep thinking, capable of great sympathy. They can be extremely short-tempered, however. Other people have great respect for them, but sometimes tiger people come into conflict with older people or those in authority. Sometimes Tiger people cannot make up their minds, which can result in a poor, hasty decision or a sound decision arrived at too late. They are suspicious of others, but they are courageous and powerful.
quote:Ram (schaap, geit)
Creatief, rustig maar hartstochtelijk, en een beetje ongewoon. Geiten zijn oprecht, en ze hebben een grote verbeeldingskracht. Ze kunnen niet goed tegen druk. Een Geit waardeert de goede dingen van het leven. Nostalgisch en romantisch. Artistiek begaafd. Geiten houden niet van roosters en routines. Ze zijn perfectionistisch en willen niet opgejaagd worden. Grote inzet bij emotionele betrokkenheid. Veel overtuigingskracht en charme om de dingen naar zijn/haar hand te zetten. Een Geit heeft de neiging om op een onconventionele manier tegen de huidige trends in te gaan. Betrouwbaarheid is een lastig woord voor de Geit. Het is niet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar juist een beetje onvoorspelbaar en houden graag een slag om de arm. Een Geit kan compleet onverwacht op je stoep staan. Geitenkindertjes zijn een beetje ongewoon, soms in hun gedrag en soms in hun uiterlijk. Hierdoor worden ze nogal eens gepest door andere kinderen. Als kind heeft een Geit veel ruimte nodig en houdt zich bij voorkeur bezig met dingen die andere kinderen niet interesseren. Als volwassene heeft de Geit geen notie van heersende regels voor wat betreft een gezinsleven, ze verzinnen die ter plekke en zoals het hen het beste uitkomt. Een Geit is een goede, maar vaak nogal afwezige ouder waardoor ze hun kinderen soms teveel ruimte geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |