Want alle randstadnichtjes komen dan toch niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:51 schreef Nuvole het volgende:
Om nog even terug te komen op een onderwerp van voor de tijdelijke fokuitval:
Wisselende contacten, da's wat andersquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had iig wel sociale contacten
Nou... emotioneel zou ie het wel willen, denk ik. Maar het probleem is de technische kant! Dat lukt hem niet! Dus ik maak me ook volkomen geen zorgen!quote:
lol..hoest met je portugees? Hoe neukbaar is ie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wisselende contacten, da's wat anders
Weddenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Want alle randstadnichtjes komen dan toch niet..
Precies, die techniek....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... emotioneel zou ie het wel willen, denk ik. Maar het probleem is de technische kant! Dat lukt hem niet! Dus ik maak me ook volkomen geen zorgen!![]()
Wat wazig dat je dat nu net vraagtquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol..hoest met je portugees? Hoe neukbaar is ie?
Het wordt dan natuurlijk wel een Geheime Meet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Want alle randstadnichtjes komen dan toch niet..
lol...dat word neuken dus?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat wazig dat je dat nu net vraagtdie vraagt nl net een minuut geleden of ik film bij hem kom kijken binnenkort (hij's net terug uit portugal). Had hem al 2 weken niet gesproken.
Iemand blokken is toch zoiets als drukken op het rode knopje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... emotioneel zou ie het wel willen, denk ik. Maar het probleem is de technische kant! Dat lukt hem niet! Dus ik maak me ook volkomen geen zorgen!![]()
Ik hou niet van neukenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol...dat woprd neuken dus?
Ah een lange pijpsessie portugese style dus hahaquote:
Whoeei!! Geheime Dingetjes!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het wordt dan natuurlijk wel een Geheime Meet.
Met een Geheim Programma..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand blokken is toch zoiets als drukken op het rode knopje?
Volgens mij heeft hij dat vorige week dus geprobeerd, maar het niet voor elkaar gekregen. Er zat dus niets anders op dan nieuwe telefoon te kopen, maar ja hoe kwam hij nu elegant van dit nog werkende exemplaar afquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah een lange pijpsessie portugese style dus haha
Af te halen bij B & J te E?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het wordt dan natuurlijk wel een Geheime Meet.
Met een Geheim Programma..
ok, in het kort:quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik nou hoerig van je Ang3l! Dat rode knopjesgedoe hadden we afgesloten! We hebben nude toiletaffaire
![]()
Vertel nog eens precies hoe dat ging Ang3l![]()
Spreken we gewoon bij B & J af te Equote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Whoeei!! Geheime Dingetjes!.
Maar hoe weten we dan waar het is enzo? [afbeelding]
*wederom opleur*quote:jalaaaaaaaaaa jalalalaaaalaaaa
jalaaaaaaaaaa jalalalaaaalaaaa
*live versie*
En nu van de Rosé?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
*wederom opleur*
net als gisteren rond deze tijd
...sending him down a dangerous path of violence, depravity and degradationquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
[afbeelding]
Deze film wil ie huren
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ok, in het kort:
Stap 1: schamen voor "vriendschap"met mike
Stap 2: Stiekem sms-en op de wc
Stap 3: schrikken van de naam MIKE in de GSM
Stap 4: PLONS
Klaar
quote:
Year of the Dragon: 1916, 1928, 1940, 1952, 1964, 1976, 1988, 2000
People born in the Year of the Dragon are healthy, energetic, excitable, short-tempered, and stubborn. They are also honest, sensitive, brave, and they inspire confidence and trust. Dragon people are the most eccentric of any in the eastern zodiac. Those born under the sign are considered intelligent, gifted, bossy, loud, garish, and unfaithful, but also popular and successful, full of vitality and enthusiasm. They usually look stubborn on outside, softhearted inside though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |