Nee, meneer kwam uit Engeland (dat stond al in het vorige topic, tussen geleuter of drugs of zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Cobra-meneertje?
Ja dat heb ik dus niet gezien. Houdt die slowchat hier dan nooit op?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, meneer kwam uit Engeland (dat stond al in het vorige topic, tussen geleuter of drugs of zo).
Niks mis met een goeie slowchat........maar met geleuter, hmmmmmmm.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja dat heb ik dus niet gezien. Houdt die slowchat hier dan nooit op?![]()
Kies hier je favoriete nieuwslezer van de afgelopen 50 jaar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef Tokay het volgende:
Morgen 50 jaar NOS Journaal op Ned. 2.
Vanaf 09.00 u.
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie slowchat........maar met geleuter, hmmmmmmm.....![]()
Mooiquote:Tong heeft trouwens het goede antwoord gegeven.
En nóg een knoop in m'n zakdoekquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef Tokay het volgende:
Morgen 50 jaar NOS Journaal op Ned. 2.
Vanaf 09.00 u.
Frits Thors natuurlijk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kies hier je favoriete nieuwslezer van de afgelopen 50 jaar.
Net van voor mijn journaaltijdquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef pyl het volgende:
Frits Thors natuurlijk!
Als je op zoek bent naar een intoductie in de jazz moet je ook even de eerdere topics in die reeks doorspitten. Die vraag is daar al wel eens gevallen en is uitermate goed beantwoord door echte kenners zoals Zander met tips voor albums en zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef Z het volgende:
Oi.
Ik heb nieuws voor je: hij rookt nog steeds!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:28 schreef Tokay het volgende:
Die rookte volgens mij al niet meer toen ik werd geboren!
Zal ik doen. Ik ben geen totale leek overigens, maar wel een behootlijke.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een intoductie in de jazz moet je ook even de eerdere topics in die reeks doorspitten. Die vraag is daar al wel eens gevallen en is uitermate goed beantwoord door echte kenners zoals Zander met tips voor albums en zo.
Jawelquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:39 schreef pos het volgende:
David Koresh
Ook dat reken ik goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:39 schreef Tokay het volgende:
David Koresh. Toch?
Zo hé, hoe oud is hij dan wel niet?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:34 schreef pyl het volgende:
Ik heb nieuws voor je: hij rookt nog steeds!
Ik kan me hem ook nog goed herinneren hoor.quote:Hij werkte bij de televisie tot 1972 ...... hmmmmm..... zo goed dat hij kennelijk een onuitwisbare indruk heeft gemaakt op een jongetje van 10.
Hij wordt dit jaar 97 en fietst nog altijd zonder bril.quote:
Ga je wegquote:
Mooi nummer is datquote:
Die leren broeken vergeet ik nooit meer Pylquote:
Tis mij om het even Scrutquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Houdoe, is dat hallo of tot ziens?
Dat zeg je als je ergens weggaat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Houdoe, is dat hallo of tot ziens?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Die leren broeken vergeet ik nooit meer Pyl
Frank Furillo of Daniel Travantiquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef pyl het volgende:
Da's Daniel Furillo, Scrut, althans toen hij nog bij de politie zat.![]()
Ik overtref hem zelfs.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt edit-les van Treinhomo gehad zeker?
Da's nog best lastig kiezen tussen haar en de broek van Suzi Quatro.quote:
Die is inmiddels ook al 62 en had ontzettende steralluresquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's nog best lastig kiezen tussen haar en de broek van Suzi Quatro.
[afbeelding]
Precies, die van het nummer Refugeequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:09 schreef peaceman het volgende:
Tom Petty
Da's waar, maar hij zong dan ook dat hij geen refugee wilde zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O wacht, dat is wel een nummer van hem![]()
Mary Jane's Last Dance is ook zo'n mooi nummer van hemquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's waar, maar hij zong dan ook dat hij geen refugee wilde zijn.
Mooi hè?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij dat zelf pyl? In je jonge jaren dan hè?
Hmmmm, terwijl het toch duidelijk Frank Zappa niet is...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef pyl het volgende:
Het is wel iemand op wie ik jaloers zou kunnen zijn.![]()
Ja, ik had per ongeluk een verkeerde knop ingedrukt denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef Tokay het volgende:
Zijn we er weer?
Kijk dan ook uit! Meteen heel het Forum down!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, ik had per ongeluk een verkeerde knop ingedrukt denk ik![]()
Nu moeten we pyl nog even roepen. Zijn plaatje schreeuwt om een hintje of wat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kijk dan ook uit! Meteen heel het Forum down!![]()
Of een schaker. Eentje die echt goed is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk trouwens dat het een ontdekkingsreiziger of pyramideuitgraver (nieuwe spelling) is![]()
Laat maarrrr.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:03 schreef Berkery het volgende:
We hebben de T!
We hebben de D!![]()
We hebben de P!![]()
TD
P!
Ja hoi!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef pyl het volgende:
Ja!![]()
Geen ontdekkingsreiziger, geen archeoloog en geen schaker.
Ik tel slechts één (schamele) hint...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef pyl het volgende:
Dat eerste plaatje was een zelfportret; dit ook:
[afbeelding]
Dit zijn en passant hints over meneer zijn beroep.![]()
Twee zelfportretten suggereren dat meneer een lange carrière heeft gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef Treinhomo het volgende:
Ik tel slechts één (schamele) hint...![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef pyl het volgende:
Twee zelfportretten suggereren dat meneer een lange carrière heeft gehad.![]()
Nee. Ik gooi er gelijk nog een zelfportretje tegenaan:quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die kliederaar een Fransoos?
'k ben niet bij ouders geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe was de Kerst bij je schoonouders?
Een Sovjet-Unionist dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee. Ik gooi er gelijk nog een zelfportretje tegenaan:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef Berkery het volgende:
Picasso?
Swami_Twelvinchalimi duikt soms nog op op het forum (= Croupouque)quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Swami Twelve-inch-salami
Nope.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:17 schreef Treinhomo het volgende:
Cheech Marin ?
Dat weet ik maar die ben ik vergeten. Goeroe annex oplichter.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:22 schreef Tokay het volgende:
maar deze meneer heeft eigenlijk een andere naam hoor.
quote:
Sai .....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat weet ik maar die ben ik vergeten. Goeroe annex oplichter.
Goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Sai Baba?
Nee, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:30 schreef dartfanaat het volgende:
Laat maar
Weet je dat zeker?quote:
Ja, ja,..........tsssssssssssk.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef peaceman het volgende:
PYL!
da's normaal op zijn leeftijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is-ie gewoon ingedut
jaloers op mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef Tokay het volgende:
Nou nou, Diaan, ik word gewoon jaloers op je!
Yepquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, ja,..........tsssssssssssk.....
Harry Houdini.![]()
Nee joh, ik vind je nog een jong blaadje hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook oud..... volgens Tokay![]()
Jij bent toch ook veertig (plus) ofzo?quote:
Hij hield zich wel bezig met het ontmaskeren van mensen met zgn spirituele gaven of ervaringen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
Heeft Houdini ook nog iets van doen met de 'whodunit' ?
Nee manquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij bent toch ook veertig (plus) ofzo?
Hij schijnt maar niet aan RJPvD te kunnen ontsnappen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:38 schreef Tokay het volgende:
Die Harry Houdini heb ik hier al vaker voorbij zien komen.
Terwijl jij zelf nog piepjong bentquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind je nog een jong blaadje hoor![]()
Oei. Zeer been, en zo.quote:
Ja precies... Wat ben je toch eenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl jij zelf nog piepjong bent![]()
Dit wordt me allemaal wel een beetje te klef en intiem hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja precies... Wat ben je toch een![]()
Tsja, ouderdom hè?quote:
Maar Scrut dat zeg je anders ook nooitquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit wordt me allemaal wel een beetje te klef en intiem hoor![]()
Ik had vandaag m'n eerste werkdag in het nieuwe jaar. Ik heb vandaag dus al weer te veel vrouwen gezoend die ik liever niet zou zoenen en mannen een hand gegeven die ik normaliter liever niet aan zou raken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar Scrut dat zeg je anders ook nooit![]()
Ow dat is echt erg ja.... kon je ze niet negeren?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had vandaag m'n eerste werkdag in het nieuwe jaar. Ik heb vandaag dus al weer te veel vrouwen gezoend die ik liever niet zou zoenen en mannen een hand gegeven die ik normaliter liever niet aan zou raken.
Dus daarom doe je nou lelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had vandaag m'n eerste werkdag in het nieuwe jaar. Ik heb vandaag dus al weer te veel vrouwen gezoend die ik liever niet zou zoenen en mannen een hand gegeven die ik normaliter liever niet aan zou raken.
Een aantal wel gelukkigquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is echt erg ja.... kon je ze niet negeren?
Nee, hij bedenkt z'n stripfiguren zelfquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Is het die opvolger van Willy Vandrsteen, striptekenaar van Suske & Wiske?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef peaceman het volgende:
Ah natuurlijk...
Hmmm. Zoek ik expres een ouder plaatje!quote:
Tja, ik had die docu vanavond aanstaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm. Zoek ik expres een ouder plaatje!
Vind je zijn werk leuk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, ik had die docu vanavond aanstaan
Ja, inderdaad, 't is vaak zo treffend treurig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:Mooie tekeningen, goede humor, mooi so(m)ber
O jee!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit grappige meneertje ziet er vermoedelijk zo grappig uit als gevolg van inteelt Tokay
Hij was klein en gemankeerd maar was een groot en begaafd kunstenaar. En een behoorlijk geil mannetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
O jee!
Trad hij op in een freakshow, ofzo?
Henri de Toulouse-Lautrecquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef Tokay het volgende:
Toulouse Lautrec?
quote:
Ach, mijn voormalige stadgenote Nina Simone.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Een laatste plaatje speciaal voor mij:
[afbeelding]
Uit het kringloop-archief
Heb je nog tegen haar geschaakt pyl?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, mijn voormalige stadgenote Nina Simone.![]()
Elton John en Diana Ross, ja!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Elton en Diane?
mee eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Elton en Diane?
Nee heeft Jiskefet gekeken...en jij?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé mevrouw Pos uit de St. Hubertusberg is ook weer ontwaakt
Ik ben nog niet weg hoor, ik ben door m'n plaatjes/inspiratie heenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef Tokay het volgende:
Scrut, deze moet je ook nog even meepakken voordat je gaat slapen hoor!
Een bozige, grijzige, baardige Italiaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef Tokay het volgende:
En nu?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een bozige, grijzige, baardige Italiaan Nederlander
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het dan Derek de Lint?
Nee, toch nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die speelde toch ook wel eens in een Italiaanse film?
Geen idee, hij speelt (of speelde) wel in zo'n Amerikaanse horror-serie, à la Buffy.quote:
Hij doet heel veel internationaal werk, maar Italiaanse films zie ik er op imdb niet bij staan. Ik verwarde hem daaromtrent met Johan Leysen vermoed ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen idee, hij speelt (of speelde) wel in zo'n Amerikaanse horror-serie, à la Buffy.
Het is paarse toververf, snap dat dan!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:30 schreef Z het volgende:
Waar is de gele verf?
En hoe kan die kwast nou geel zijn als de laatste letter paars isquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het is paarse toververf, snap dat dan!![]()
Omdat dat achterlijke beest éérst de eerste, derde en vijfde letter had geschreven!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:50 schreef Z het volgende:
En hoe kan die kwast nou geel zijn als de laatste letter paars is![]()
![]()
Dan had er toch HLOLE gestaan??? Een beetje duidelijkheid, dat is alles wat ik vraag Tokay!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Omdat dat achterlijke beest éérst de eerste, derde en vijfde letter had geschreven!
Jemig Z, moet ik nou alles aan je uitleggen?!![]()
Het betreft hier een slim diertje (slim, Z, ken je dat woordje?); want hij hield tussen het eerste, derde en vijfde lettertje genoeg ruimte over om naderhand de tweede en vierde in te vullen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:00 schreef Z het volgende:
Dan had er toch HLOLE gestaan??? Een beetje duidelijkheid, dat is alles wat ik vraag Tokay!
Je mag ook gewoon zeggen dat je mijn schattige plaatjes niet leuk vindt, hoor Z.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:17 schreef Z het volgende:
Slimme diertjes met toververf ... Hmpf.
En daar is natuurlijk niets mis mee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef Z het volgende:
Dat is het niet hoor, ben alleen een beetje kritisch.
Sorry, ik had deze gemistquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:42 schreef Tokay het volgende:
Berkery, is het Ariel Sharon toen hij nog 100 kilo minder woog?
Daar wordt hier nog wel eens verschillend over gedacht....quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
En daar is natuurlijk niets mis mee.
Dat wist ik stiekem wel hoor.quote:
quote:(CNN) -- With a martini in his hand and a song in his heart,holds the stage and belts out a standard:
"I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here
I don't belong here ..."
Hmm, maybe Radiohead's "Creep" hasn't quite earned "standard" status yet. But that doesn't faze, a Los Angeles-based singer who performs '80s and '90s punk and alternative anthems such as "Creep," Blink 182's "What's My Age Again," Nine Inch Nails' "Closer" and the Dead Kennedys' "Holiday in Cambodia."
Each is delivered in a distinctive cocktail lounge style. The songs can be heard on's new album, "Lounge Against the Machine."
"The whole point is we're taking these songs and doing them in a different style," the singer told CNN's Paul Vercammen earlier this summer. "But we're not changing the words. We're including all the cuss words. We're interpreting, and that's what a lounge singer does."
Ik evenmin, maar hij 'klinkt' veelbelovend.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:01 schreef Tokay het volgende:
Lounge Against The Machine![]()
Ik ken meneer niet, ook niet onder zijn eigen naam.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef pyl het volgende:
Ik evenmin, maar hij 'klinkt' veelbelovend.....
Ik heb wel eens wat nummers van hem op m'n PC gehad maar de grap is er wel snel afquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik evenmin, maar hij 'klinkt' veelbelovend.....
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:19 schreef Treinhomo het volgende:
Da's Richard Cheese.
Nee, en ook niet Sjakie uit Flodder.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Treinhomo het volgende:
Is meneer rechts wél Youp van 't Hek, overigens ?
Nee hoor, mijn meneer is wel wat jonger dan Brusse.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef Berkery het volgende:
Kees Brusse?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef pyl het volgende:
Da's Eef Brouwer, dunkt me.
Nee, die is het niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zin in een boterham met pindakaas.
Ja, da's waar. Maar dat Brouwer klinkt ook goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Tokay het volgende:de oud Journaal-presentator.
Goed dus pyl, ik twijfel nu, maar is het niet Brouwers?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:46 schreef pyl het volgende:
Ja, da's waar. Maar dat Brouwer klinkt ook goed.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef pyl het volgende:
Zei je iets?
Uhm.....nee, en ik kan zo gauw geen enkele overeenkomst tussen Rasti en mijn meneer bedenken.quote:
Met enige goede wil zou je wat meneer maakte kunst kunnen noemen, ja. Hij is een schakel tussen de populaire en de artistieke vorm, zoiets.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Tokay het volgende:
Een kunstenaar?
Is Prince dan geen kunstenaar? Het is Prince niet, overigens.quote:Of is het Prince?
Inderdaad, het is maar goed dat je het niet gezegd hebt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou roland gift bijna gaan zeggen, maar met die opmerking van pyl lijkt t daar niet op
Hij doofde zijn laatste sigaar in 1985.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Tokay het volgende:
Rookt die man nog?
Nee, een Amerikaanse meneer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:06 schreef Tokay het volgende:
Nederlandse meneer?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:18 schreef fotoloog het volgende:
Orson Welles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |