Nee, meneer kwam uit Engeland (dat stond al in het vorige topic, tussen geleuter of drugs of zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Cobra-meneertje?
Ja dat heb ik dus niet gezien. Houdt die slowchat hier dan nooit op?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, meneer kwam uit Engeland (dat stond al in het vorige topic, tussen geleuter of drugs of zo).
Niks mis met een goeie slowchat........maar met geleuter, hmmmmmmm.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja dat heb ik dus niet gezien. Houdt die slowchat hier dan nooit op?![]()
Kies hier je favoriete nieuwslezer van de afgelopen 50 jaar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef Tokay het volgende:
Morgen 50 jaar NOS Journaal op Ned. 2.
Vanaf 09.00 u.
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie slowchat........maar met geleuter, hmmmmmmm.....![]()
Mooiquote:Tong heeft trouwens het goede antwoord gegeven.
En nóg een knoop in m'n zakdoekquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef Tokay het volgende:
Morgen 50 jaar NOS Journaal op Ned. 2.
Vanaf 09.00 u.
Frits Thors natuurlijk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kies hier je favoriete nieuwslezer van de afgelopen 50 jaar.
Net van voor mijn journaaltijdquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef pyl het volgende:
Frits Thors natuurlijk!
Als je op zoek bent naar een intoductie in de jazz moet je ook even de eerdere topics in die reeks doorspitten. Die vraag is daar al wel eens gevallen en is uitermate goed beantwoord door echte kenners zoals Zander met tips voor albums en zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef Z het volgende:
Oi.
Ik heb nieuws voor je: hij rookt nog steeds!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:28 schreef Tokay het volgende:
Die rookte volgens mij al niet meer toen ik werd geboren!
Zal ik doen. Ik ben geen totale leek overigens, maar wel een behootlijke.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een intoductie in de jazz moet je ook even de eerdere topics in die reeks doorspitten. Die vraag is daar al wel eens gevallen en is uitermate goed beantwoord door echte kenners zoals Zander met tips voor albums en zo.
Jawelquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:39 schreef pos het volgende:
David Koresh
Ook dat reken ik goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:39 schreef Tokay het volgende:
David Koresh. Toch?
Zo hé, hoe oud is hij dan wel niet?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:34 schreef pyl het volgende:
Ik heb nieuws voor je: hij rookt nog steeds!
Ik kan me hem ook nog goed herinneren hoor.quote:Hij werkte bij de televisie tot 1972 ...... hmmmmm..... zo goed dat hij kennelijk een onuitwisbare indruk heeft gemaakt op een jongetje van 10.
Hij wordt dit jaar 97 en fietst nog altijd zonder bril.quote:
Ga je wegquote:
Mooi nummer is datquote:
Die leren broeken vergeet ik nooit meer Pylquote:
Tis mij om het even Scrutquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Houdoe, is dat hallo of tot ziens?
Dat zeg je als je ergens weggaat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Houdoe, is dat hallo of tot ziens?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Die leren broeken vergeet ik nooit meer Pyl
Frank Furillo of Daniel Travantiquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef pyl het volgende:
Da's Daniel Furillo, Scrut, althans toen hij nog bij de politie zat.![]()
Ik overtref hem zelfs.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt edit-les van Treinhomo gehad zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |