'k ga het proberenquote:
quote:
ik zie hem nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat gaar, niet helemaal mooi gelukt
wat vreemd, ik welquote:
Nu dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
ben ik weer de enige die hem niet ziet![]()
nu zie ik hem welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:36 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nu dan?
[afbeelding]
Anders ga je maar effe handmatig naar
http://users.skynet.be/fb101679/carmiie.jpg
Wat moet het eigenlijk voorstellen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wil iemand die van mij doen?
Alsjeblieft?![]()
volgens mij 'popt' dat oog er niet uit, maar wordt het open gehouden zodat iemand erin kan spugenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:39 schreef nein het volgende:
nee!!! was dat een oog dat er uit popte!!? ik heb me echt kapot gestaard op dat plaatje, ik had al een vaag vermoeden dat er iets smerigs aan de hand was, maar zag t niet
onbewuste censuur noemen we dat dan maar!
Ik gok een ingelijste vleesboom met een stuk ducktape eroverheen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat moet het eigenlijk voorstellen ?
quote:
Een blonde vrouw, met een zwarte doek voor dr lichaam, die naar beneden kijkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat moet het eigenlijk voorstellen ?
Wow! Heel mooi gedaan.quote:
aangezien de rest zowat helemaal zwart is, vraag ik me af of er veel te painten valtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:18 schreef Radjesh het volgende:
doe de mijne ook maar... KnopfleR! zonder staf en hoed dan he![]()
Kindertjes die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef NoBody122 het volgende:
Hm die van mij is nog steeds niet gedaan
My bad, ik was aan een mooie Link begonnen, maar die mislukte en toen had ik geen zin meer, gisteren had ik geen tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef NoBody122 het volgende:
Hm die van mij is nog steeds niet gedaan
Ik zou zeggen, paint es voor iemand anders terwijl je wacht.quote:
Ik kan niet paintenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:05 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, paint es voor iemand anders terwijl je wacht.
Het is juist leuk om gekunstelde tekeningen te zien. Eigenlijk leuker dan die 'echte' dingen die ik maak.quote:
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens, daarom was ik eerst ook niet van plan om een 'request' te gaan doen.. Totdat ik in jouw vorige 'icon' (die imageshack link dus) een leuke kans zag om zelf ook iets te doen als tegenprestatiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
My bad, ik was aan een mooie Link begonnen, maar die mislukte en toen had ik geen zin meer, gisteren had ik geen tijd.
Ik zal later vandaag nog wat doodlen.
Jammer genoeg zie ik bijna niemand wat initiatief tonen en zelf wat painten; painters hebben natuurlijk voorrang![]()
quote:
omdat ik al enigzins bang was dat je'm als icoontje zou gaan gebruiken hier een aangepaste 60x60 versie. Ik heb de pupillen groter gemaakt zodat ze zichtbaar zijn en ik heb zijn hand aangepast. Ik kan zelfs die 14 weghalen (ja ik maak mijn paints in photoshopquote:
Oke, reden goedgekeurd.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:05 schreef dikkedorus het volgende:
Ik maak een screenshot, die paste ik in paint en dan teken ik ter plekke.
Ik vind het wel wat hebben.
spelletjes spelen, schattigquote:Op zondag 8 januari 2006 13:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Prachtig
En CoDen is Call of Duty'en![]()
Dat hoort er eigenlijk een beetje bij héquote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat ik al enigzins bang was dat je'm als icoontje zou gaan gebruiken
Die 14(.gif) hoort er ook bij, ik heb hem in ieder geval aangepast als icon, bedanktquote:hier een aangepaste 60x60 versie. Ik heb de pupillen groter gemaakt zodat ze zichtbaar zijn en ik heb zijn hand aangepast. Ik kan zelfs die 14 weghalen (ja ik maak mijn paints in photoshop), maar ik weet niet wat voor broek Link draagt
![]()
[afbeelding]
Geeft niks.Bedankt!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:36 schreef dikkedorus het volgende:
Sorrie maar k zie er echt niks in, ik zie een stuk haar, en wat roze dingetjes...nouja, hier dan
[afbeelding]
tablet, maar wel met paintquote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef Little_Meanie het volgende:
jezus wat goed allemaal, gebruiken jullie een tekentablet of zo of doen jullie het gewoon met het muisje?
krasse krasse krasse! Kan ik mn frustraties mooi op kwijtquote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef dikkedorus het volgende:
Erg mooi nein!
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef nein het volgende:
Algemene opmerking: misschien kan er iets meer gepaint worden en minder gerequest?
Beetje jammer als dit topic straks zo doodbloedt omdat 3 of 4 mensen alles alleen moeten painten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Iemand die die van mij wil/kan doen?
Ik blijkbaar ook niet, want je herkent hem dus niet. Kheb het al gedaan...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kan echt niemand mijn pic painten?(ikzelf niet, dus..
)
Bwhahaha, vorige paginaquote:Op maandag 9 januari 2006 02:08 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook niet, want je herkent hem dus niet. Kheb het al gedaan...
Ouwe gast met tong uit z'n mond...
Haha!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
hmm, photobucket heeft hem verkleind, als iemand full scale wilt hebben moet hij/zij maar een gil geven
Dan kan ik hem het beste even overnieuw maken op een effen achtergrond, welke resolutie?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:40 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha!Zou je hem groter willen maken? Neem ik hem als achtergrond, als je het goed vindt
Daar vraag je me wat, wat dat betreft ben ik echt computernoob. Maakt niets uit volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:17 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Dan kan ik hem het beste even overnieuw maken op een effen achtergrond, welke resolutie?
paint natuurlijk, Ik doe ze allemaal met MS paint, behalve die van nein, die van kroepoek, een pinguin en een met een achterwerk erop...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:51 schreef Backhander het volgende:
[..]
met photoshop programma gedaan of met paint?
Als je hem niet op de juiste maat hebt gaat ie rekken en dat is in dit geval best lelijk,quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat, wat dat betreft ben ik echt computernoob. Maakt niets uit volgens mij.
Knapquote:Op maandag 9 januari 2006 16:38 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
paint natuurlijk, Ik doe ze allemaal met MS paint, behalve die van nein, die van kroepoek, een pinguin en een met een achterwerk erop...
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:00 schreef marleenhoofd- het volgende:
het aldi-logo moet toch te doen zijn, me dunkt
dankjewel~!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:53 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
[[url=http://imagehost.bizhat.com/users_thumb/4032/thumb_kopie_van_aldi.jpg]afbeelding][/URL]
ALDI!![]()
GAAFquote:Op maandag 9 januari 2006 01:54 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
sorry nein, je hebt een verzakt oog, maar ik heb geen tijd meer om het te verbeteren![]()
1024 bij 768 pixelsquote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Als je hem niet op de juiste maat hebt gaat ie rekken en dat is in dit geval best lelijk,
Moet je even rechtermuisknop op je achtergrond, dan properties/eigenschappen, en dan naar het settings/instellingen tabblad. Daar zit een horizontale schuifbalk met daarboven de resolutie, als je die even doorgeeft kan ik hem precies op maat maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |