godverdomme die is heel heel mooi, die ga ik in mijn avatar verwerken.quote:
Ik ga de jouwe eens doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beste 2006 ONZ-topic tot nu toe.
Daar is ook niet zoveel voor nodig hequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
surequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gegroet kameraden,
Zou iemand de usericon van Insertusername willen painten?
Gaarne.
Inderdaad. Met de poot van Dribbel_ gaat 't automatisch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar is ook niet zoveel voor nodig he.
ik nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Kan iemand dit painten?
heb je een grotere versie? Ik kan echt niet zien wat het moet voorstellen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Kan iemand dit painten?
Hoe denk je dat de andere mensen het gedaan hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ja wtf gek, hoe wil je het anders doen. Kheb de post ff veranderd btw
Lol hebben jullie maar 1 computerquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
Jong over 8 minuten is me broer, en dan ga ik leren
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef pAin het volgende:
http://s57.yousendit.com/d.aspx?id=3TYKQ6YWL7EJW0ZRM8QMH2IZ8H
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb hem ff voor je geupload![]()
best goed gelukt hèquote:
okquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:30 schreef JaWi het volgende:
Zonder mutsjes mag ook.
http://home.planet.nl/~demc/JaWi_anim.gif
overgetrokken want ik was lui, (helaasquote:
Is juist goed, nu past 'ie precies over dat andere wijf (zie avatar)quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:55 schreef Mastertje het volgende:
[..]
overgetrokken want ik was lui, (helaas)
haha vetquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is juist goed, nu past 'ie precies over dat andere wijf (zie avatar).
het viel wel erg perfect overquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:55 schreef Mastertje het volgende:
[..]
overgetrokken want ik was lui, (helaas)
Het is al het 3e topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:58 schreef michiel_merk het volgende:
is de mijne ook te painten ?[afbeelding]![]()
Uhmmm, ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
het zijn nu meer 2 kwijlende bejaarden, maargoed heb het wat afgeraffeld
zeg tenminste dankjewelquote:
ik hou van je dankjewelquote:
quote:
Helaas geen paint... :pquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:28 schreef Mastertje het volgende:
[..]Het is zo'n 10 sec werk
Ik vind mijn Emma Watson nog het mooist:
[afbeelding]
half uur werk
nee, maar er zit geen nabewerking op, gewoon kleuren en een tablet gebruikt. Enige reden waarom het geen paint is, is omdat paint geen pressure voeltquote:
Dat is toch niet zo belangrijk, of iig dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Mastertje het volgende:
[..]
nee, maar er zit geen nabewerking op, gewoon kleuren en een tablet gebruikt. Enige reden waarom het geen paint is, is omdat paint geen pressure voelt
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef nein het volgende:
Nog even mn complimenten voor Dribbel en BeerGeweldig!
dank jequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef nein het volgende:
Nog even mn complimenten voor Dribbel en BeerGeweldig!
idd die donkere kleuren en die onduidelijke fotoquote:
Die lijkt er niet eens op :/quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Gelukkig ben ik de kwaadste niet.
alsjeblieft maikuuul![]()
[afbeelding]
jij moet niet zo zeuren en gewoon met 2 worden bedanken.quote:
Ook belangrijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo belangrijk, of iig dat is mijn ervaring.
Het enige wat ik in paint mis zijn layers en softbrushes.
Wat is off topic?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
wouw respect mensen..
mastertjes dingen zijn ook mooi maar beetje offtopic eigenlijk
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
uhu er staat duidelijk [PAINT] maar voor de rest no offense.. ik heb nog respect voor wat je maakt
nepperquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv doet het met Paint.net. Een soort geupgrade versie met layers etc
quote:
* deliberator gaat ff snel paintenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
misschien dat ik straks nog wat ga painten maar vind het nu wel ff genoeg geweest
Deliberator gaat ide van MaddoxX maken en andersom![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef deliberator het volgende:
[..]
* deliberator gaat ff snel painten
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef deliberator het volgende:
[..]
damn, erg mooi
* deliberator vraagt lief of die van hem ook kan![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
Kheb maar een beetje eigen draai aan gegeven, een getekend mannetje opnieuw tekenen is natuurlijk niet erg spannend.
jij bent al gedaan snuffert, kweet niet door wie...quote:
overtrekken is voor mietjes. Vetter art btw, hulde!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
kep wel gemerkt dat overtrekken een beter resultaat geeft voor gezichten
overigens zijn jouw cartoons zeker vet dorus![]()
![]()
Whehe, hijs wel okequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:22 schreef Icex het volgende:
Omdat ik nog tijd had voor een peukie en niks te doen had:
[[url=http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/Thumbs/6604895812500naamloos2.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/Thumbs/6604916125001naamloos3.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/Thumbs/6604928625002naamloos.JPG]afbeelding][/URL]
Zitten trouwens al wat mooie kunstwerkjes tussen, en paint met je muis is best lastig
*edit:van die linker twee valt maar weinig te maken helaas:(
Goed manquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:22 schreef Icex het volgende:
[[url=http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/Thumbs/6604895812500naamloos2.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/Thumbs/6604916125001naamloos3.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/Thumbs/6604928625002naamloos.JPG]afbeelding][/URL]
Zitten trouwens al wat mooie kunstwerkjes tussen, en paint met je muis is best lastig
Ik heb die layers nog niet hoeven te gebruikenquote:
Mooi!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:22 schreef Icex het volgende:
Echt knapquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:57 schreef dikkedorus het volgende:
neen dat is freehand gedoodled.
dank je
Doe je dat met de muis of met zo'n tekenbord?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:57 schreef dikkedorus het volgende:
neen dat is freehand gedoodled.
dank je
op m'n leptopquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:10 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Doe je dat met de muis of met zo'n tekenbord?
vetquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:33 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
ik zal die van rosbief nog proberen maar dat soort donkere foto's zijn meer een specialiteit van mastertje
ik doe de jouwe welquote:
nah! painters zijn koningenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:29 schreef japigeman het volgende:
Mastertje is de koningh!
Ik heb het zeker wel door, maar ik ben te lui om het aan te passen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wehehe.
Heeft ie zelf ongetwijfeld niet door.
Naar eigen zeggen wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:01 schreef Mastertje het volgende:
Goed
Nog meer mensen met mooie avatars?
mijn post was eigenlijk een verkapte requestquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:01 schreef Mastertje het volgende:
Goed
Nog meer mensen met mooie avatars?
makkiequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:39 schreef Aurelianus het volgende:
Welke dappere ziel wil zich wagen aan mijn usericon?
Jij hebt die van mij toch gemaaktquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil ook nog een keer.
De eerste was niet zo mooi gelukt.
Hoiquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil ook nog een keer.
De eerste was niet zo mooi gelukt.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
niet perfect maar leuk en lastig
Whehehe. Gaaf man.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Kwam er ook achter dat ik de verkeerde settings had.. maarja
DRAMA! die positie van dat hoofd! Ik vond het wel genoeg zo, die vingers om dat gezicht heen is maar bijzaak *lui*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef melmidoc het volgende:
Doe je best.
Ik wil niet de zeur uithangen maar euh......quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:28 schreef nein het volgende:
[..]
DRAMA! die positie van dat hoofd! Ik vond het wel genoeg zo, die vingers om dat gezicht heen is maar bijzaak *lui*
[afbeelding]
Van-fucking-tastiesch!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:28 schreef nein het volgende:
[..]
DRAMA! die positie van dat hoofd! Ik vond het wel genoeg zo, die vingers om dat gezicht heen is maar bijzaak *lui*
[afbeelding]
lolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:39 schreef nein het volgende:
nee!!! was dat een oog dat er uit popte!!? ik heb me echt kapot gestaard op dat plaatje, ik had al een vaag vermoeden dat er iets smerigs aan de hand was, maar zag t niet
onbewuste censuur noemen we dat dan maar!
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:12 schreef Mastertje het volgende:
geen tijd; snel gedaan; ik ga.
[afbeelding]
LOL...quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
Jong over 8 minuten is me broer, en dan ga ik leren
'k ga het proberenquote:
quote:
ik zie hem nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat gaar, niet helemaal mooi gelukt
wat vreemd, ik welquote:
Nu dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
ben ik weer de enige die hem niet ziet![]()
nu zie ik hem welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:36 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nu dan?
[afbeelding]
Anders ga je maar effe handmatig naar
http://users.skynet.be/fb101679/carmiie.jpg
Wat moet het eigenlijk voorstellen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wil iemand die van mij doen?
Alsjeblieft?![]()
volgens mij 'popt' dat oog er niet uit, maar wordt het open gehouden zodat iemand erin kan spugenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:39 schreef nein het volgende:
nee!!! was dat een oog dat er uit popte!!? ik heb me echt kapot gestaard op dat plaatje, ik had al een vaag vermoeden dat er iets smerigs aan de hand was, maar zag t niet
onbewuste censuur noemen we dat dan maar!
Ik gok een ingelijste vleesboom met een stuk ducktape eroverheen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat moet het eigenlijk voorstellen ?
quote:
Een blonde vrouw, met een zwarte doek voor dr lichaam, die naar beneden kijkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat moet het eigenlijk voorstellen ?
Wow! Heel mooi gedaan.quote:
aangezien de rest zowat helemaal zwart is, vraag ik me af of er veel te painten valtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:18 schreef Radjesh het volgende:
doe de mijne ook maar... KnopfleR! zonder staf en hoed dan he![]()
Kindertjes die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef NoBody122 het volgende:
Hm die van mij is nog steeds niet gedaan
My bad, ik was aan een mooie Link begonnen, maar die mislukte en toen had ik geen zin meer, gisteren had ik geen tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef NoBody122 het volgende:
Hm die van mij is nog steeds niet gedaan
Ik zou zeggen, paint es voor iemand anders terwijl je wacht.quote:
Ik kan niet paintenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:05 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, paint es voor iemand anders terwijl je wacht.
Het is juist leuk om gekunstelde tekeningen te zien. Eigenlijk leuker dan die 'echte' dingen die ik maak.quote:
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens, daarom was ik eerst ook niet van plan om een 'request' te gaan doen.. Totdat ik in jouw vorige 'icon' (die imageshack link dus) een leuke kans zag om zelf ook iets te doen als tegenprestatiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
My bad, ik was aan een mooie Link begonnen, maar die mislukte en toen had ik geen zin meer, gisteren had ik geen tijd.
Ik zal later vandaag nog wat doodlen.
Jammer genoeg zie ik bijna niemand wat initiatief tonen en zelf wat painten; painters hebben natuurlijk voorrang![]()
quote:
omdat ik al enigzins bang was dat je'm als icoontje zou gaan gebruiken hier een aangepaste 60x60 versie. Ik heb de pupillen groter gemaakt zodat ze zichtbaar zijn en ik heb zijn hand aangepast. Ik kan zelfs die 14 weghalen (ja ik maak mijn paints in photoshopquote:
Oke, reden goedgekeurd.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:05 schreef dikkedorus het volgende:
Ik maak een screenshot, die paste ik in paint en dan teken ik ter plekke.
Ik vind het wel wat hebben.
spelletjes spelen, schattigquote:Op zondag 8 januari 2006 13:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Prachtig
En CoDen is Call of Duty'en![]()
Dat hoort er eigenlijk een beetje bij héquote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat ik al enigzins bang was dat je'm als icoontje zou gaan gebruiken
Die 14(.gif) hoort er ook bij, ik heb hem in ieder geval aangepast als icon, bedanktquote:hier een aangepaste 60x60 versie. Ik heb de pupillen groter gemaakt zodat ze zichtbaar zijn en ik heb zijn hand aangepast. Ik kan zelfs die 14 weghalen (ja ik maak mijn paints in photoshop), maar ik weet niet wat voor broek Link draagt
![]()
[afbeelding]
Geeft niks.Bedankt!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:36 schreef dikkedorus het volgende:
Sorrie maar k zie er echt niks in, ik zie een stuk haar, en wat roze dingetjes...nouja, hier dan
[afbeelding]
tablet, maar wel met paintquote:Op zondag 8 januari 2006 22:05 schreef Little_Meanie het volgende:
jezus wat goed allemaal, gebruiken jullie een tekentablet of zo of doen jullie het gewoon met het muisje?
krasse krasse krasse! Kan ik mn frustraties mooi op kwijtquote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef dikkedorus het volgende:
Erg mooi nein!
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef nein het volgende:
Algemene opmerking: misschien kan er iets meer gepaint worden en minder gerequest?
Beetje jammer als dit topic straks zo doodbloedt omdat 3 of 4 mensen alles alleen moeten painten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Iemand die die van mij wil/kan doen?
Ik blijkbaar ook niet, want je herkent hem dus niet. Kheb het al gedaan...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:04 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kan echt niemand mijn pic painten?(ikzelf niet, dus..
)
Bwhahaha, vorige paginaquote:Op maandag 9 januari 2006 02:08 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook niet, want je herkent hem dus niet. Kheb het al gedaan...
Ouwe gast met tong uit z'n mond...
Haha!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
hmm, photobucket heeft hem verkleind, als iemand full scale wilt hebben moet hij/zij maar een gil geven
Dan kan ik hem het beste even overnieuw maken op een effen achtergrond, welke resolutie?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:40 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha!Zou je hem groter willen maken? Neem ik hem als achtergrond, als je het goed vindt
Daar vraag je me wat, wat dat betreft ben ik echt computernoob. Maakt niets uit volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:17 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Dan kan ik hem het beste even overnieuw maken op een effen achtergrond, welke resolutie?
paint natuurlijk, Ik doe ze allemaal met MS paint, behalve die van nein, die van kroepoek, een pinguin en een met een achterwerk erop...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:51 schreef Backhander het volgende:
[..]
met photoshop programma gedaan of met paint?
Als je hem niet op de juiste maat hebt gaat ie rekken en dat is in dit geval best lelijk,quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat, wat dat betreft ben ik echt computernoob. Maakt niets uit volgens mij.
Knapquote:Op maandag 9 januari 2006 16:38 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
paint natuurlijk, Ik doe ze allemaal met MS paint, behalve die van nein, die van kroepoek, een pinguin en een met een achterwerk erop...
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:00 schreef marleenhoofd- het volgende:
het aldi-logo moet toch te doen zijn, me dunkt
dankjewel~!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:53 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
[[url=http://imagehost.bizhat.com/users_thumb/4032/thumb_kopie_van_aldi.jpg]afbeelding][/URL]
ALDI!![]()
GAAFquote:Op maandag 9 januari 2006 01:54 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
sorry nein, je hebt een verzakt oog, maar ik heb geen tijd meer om het te verbeteren![]()
1024 bij 768 pixelsquote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Als je hem niet op de juiste maat hebt gaat ie rekken en dat is in dit geval best lelijk,
Moet je even rechtermuisknop op je achtergrond, dan properties/eigenschappen, en dan naar het settings/instellingen tabblad. Daar zit een horizontale schuifbalk met daarboven de resolutie, als je die even doorgeeft kan ik hem precies op maat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |