Mijn vriend gelooft inderdaad dat het een actie was type "verkeerde tijdstip, verkeerde plaats". Ikzelf denk dat hij gewoon dom is door zoiets te zeggen. Don't mess with Vinkenslag!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:49 schreef Developersrus het volgende:
Pure zelfvoldoening, dat is het!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:44 schreef Dirktator het volgende:
en de groep verdween uit het niets.
Cirkelredenatie....quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:44 schreef Dirktator het volgende:
Klacht 1: wie is er nu zo dom om pauperts uit te schelden voor pauperts??
Klacht 2: waarom slaan pauperts onschuldige mensen zoals ik?
Je bedoelt dat maikuuul niét één van hen was?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:01 schreef Dirktator het volgende:
Misschien kan Maikuuul wel de hele avond een hendig sjieke slip maken voor die kroeg, zodat alle pauperts binnenblijven.
Ik wil ook feesfebrik remixesquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:02 schreef BrauN het volgende:
Was het niet de Feesfebrik?
Ik ken het niet... maar ik krijg van Maikuuul wel eens Feesfebrik remixes opgestuurd.
Idd net of het zo druk is op een dinsdagavond in de Celebration dat die groep van 15 kampers naar buiten moest om elkaar te kunnen verstaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:30 schreef ErikT het volgende:
Ik geloof er geen reet van, maar mooi verhaal.
Zegt een kansloze groenvoorzieningsmedewerker wiens enige diploma het strikdiploma is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:35 schreef The_Mavericks het volgende:
Nee studenten zijn geen paupers wou je zeggen?![]()
lekker in een vies huis met vieze huisgenoten, koelkasten waar het 1 en ander tot leven is gekomen en weer dood is gegaan, beperkt budget en je wou zeggen dat dat geen paupers zijn??
Dat je het erbij moet zettenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef DaDude1987 het volgende:
(geen doden)
Printemps :/ best saai hoor, allemaal kakkers die je raar aankijken als ik met me mooie ketting naar binnen komquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef Pistol_Pete het volgende:
Celebration![]()
![]()
Zo'n magistrale kroeg
paupertent
Daar ben ik ooit zo hard uit gegooid wegens pissen tegen de muur omdat er geen urinoirs vrij waren . Vervolgens is het me meer dan een jaar niet gelukt om daar binnen te komen![]()
De Printemps en de Alla zijn wel beterDe Dolle is voor echte helden
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Printemps :/ best saai hoor, allemaal kakkers die je raar aankijken als ik met me mooie ketting naar binnen kom
Jeweet, das 1 van de redenenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef sjeppert het volgende:
[..]
jij maakt je entree toch altijd met een hendig sjieke slip
Helaas zou ik niet voor je aan de kant gaan. Wel 1 hand op de knip.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeweet, das 1 van de redenen
Zo vet was dat, ik kwam daar binnen. Opeens heb ik erg veel ruimte om door te lopen terwijl het tering druk wasTjah, een ketting dragen heeft zo zijn voordelen
blijven staan tot je zelf in elkaar gerost wordt is wellicht stoerder, maar wel een stuk onverstandiger..quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:23 schreef sr_firewire het volgende:
Stoer man wegrennen als je vriend in elkaar wordt geslagen![]()
Alsof ik iemands portomonee ga pikkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:03 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Helaas zou ik niet voor je aan de kant gaan. Wel 1 hand op de knip.
Ik weet toch wel dat als een vriend (geen kennis, want dan zou ik hetzelfde doen als TS) in elkaar getrimd werd ik bleef staan en al minstens mijn vriend zou helpen om weg te komen om vervolgens weg te sprinten (als er een grote groep zou staan). Was het een 4-2 geweest ofzo, dan moet je het altjd proberen, maar niet laf wegrennen als ze je vriend slaan, das kansloos en dan kan je het ook geen vriend noemen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
blijven staan tot je zelf in elkaar gerost wordt is wellicht stoerder, maar wel een stuk onverstandiger..
Ik heb het over het gros van de mensen die kettingen naar buiten dragen. Hou dat ding gewoon binnen je t-shirt....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik iemands portomonee ga pikkenik werk zelf voor me geld hoor
![]()
Jah gek, haha zo lachequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:10 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik heb het over het gros van de mensen die kettingen naar buiten dragen. Hou dat ding gewoon binnen je t-shirt....
Wil ik weten dat je een kruidvat goudstaafjes ketting hebt: NEE
Ga ik jou complimenteren om die ketting: NEE
Ga ik voor je aan de kant omdat je die ketting draagt: NEE
Ben ik waakzamer als ik zulke types zie: JA
... uh ja ? Is dat teveel gevraagd. Wat een kampjoekel ben je toch hequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah gek, haha zo lache
Altijd als ik ergens heen ga, ketting naar binnen he
Ik doe hem uiteraard dan naar binnen, eerst kwam zoeen uitsmijter me achterna, hij zo : naar binnen he. Terwijl hij naar binnen was. Werdtie dus in principe gepwned door zijn eigenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
... uh ja ? Is dat teveel gevraagd. Wat een kampjoekel ben je toch he![]()
![]()
Ja ik wou zeggen. Normaal gesproken zeggen ze daar wat van, omdat dit kan lijden tot agressieverwekkend gedrag zo'n ketting. Gek hequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik doe hem uiteraard dan naar binnen, eerst kwam zoeen uitsmijter me achterna, hij zo : naar binnen he. Terwijl hij naar binnen was. Werdtie dus in principe gepwned door zijn eigen
Zolang ik gewoon me normaal gedraag zie ik niet waarom het agressie op kan wekken ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja ik wou zeggen. Normaal gesproken zeggen ze daar wat van, omdat dit kan lijden tot agressieverwekkend gedrag zo'n ketting. Gek he![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zolang ik gewoon me normaal gedraag zie ik niet waarom het agressie op kan wekken ?
Jah als sommige mensen jaloers zijn moeten ze dat zelf weten
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:55 schreef Basp1 het volgende:
Je had meteen met die arbeiders die vriend een klap op zijn bek moeten geven dan had je heel veel vrienden erbij gekregen
Jammer Maikuuul! Ik ben nu weer een weekendje bij mijn ouders! Moet je ook doordeweeks werken? Kom ik even een slaovinkje met sproitjes halen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ey kom je zaterdag langs dirktator ?
Aub foto' squote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Jammer Maikuuul! Ik ben nu weer een weekendje bij mijn ouders! Moet je ook doordeweeks werken? Kom ik even een slaovinkje met sproitjes halen!![]()
O ja, onder één voorwaarde: dat ik even jouw jas mag dragen!![]()
Typische reactie van een plebejer. Spelen met de taal is het leukste wat er is, vrind. Ik ben geen mislukte Jiskefet kloon, sterker nog, ik ben helemaal geen kloon en zal dat ook nooit worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:58 schreef Nosh het volgende:
(goudgele pretcilinders, flikker toch op, mislukte Jiskefet kloon)
wederom een chique touché Dirkiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Typische reactie van een plebejer. Spelen met de taal is het leukste wat er is, vrind. Ik ben geen mislukte Jiskefet kloon, sterker nog, ik ben helemaal geen kloon en zal dat ook nooit worden.
![]()
Volgende week donderdag normaal, maar ik heb proefwerk week dus dan ga ik niet werken. Volgende week zaterdag ben ik uiteraard wel weer van de partij, als je dan komt mag je me jas dragen en maak ik een foto van je met jouw telefoon ( ik heb er geenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Jammer Maikuuul! Ik ben nu weer een weekendje bij mijn ouders! Moet je ook doordeweeks werken? Kom ik even een slaovinkje met sproitjes halen!![]()
O ja, onder één voorwaarde: dat ik even jouw jas mag dragen!![]()
lolleromfg, ik dacht dat die dingen juist zo goedkoop op 't kamp warenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Volgende week donderdag normaal, maar ik heb proefwerk week dus dan ga ik niet werken. Volgende week zaterdag ben ik uiteraard wel weer van de partij, als je dan komt mag je me jas dragen en maak ik een foto van je met jouw telefoon ( ik heb er geen)
Pfssst ik woon helemaal niet op het kampquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lolleromfg, ik dacht dat die dingen juist zo goedkoop op 't kamp waren![]()
Immers het zijn toch belastingparadijzen![]()
oww sorry, in het kampquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pfssst ik woon helemaal niet op het kamp
Jeweetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef veldmuis het volgende:
Maikuuul wordt net een soort Kees!
Mensen willen 'm ontmoeten, z'n jas dragen, en iedereen roept "hendig sjiek" ipv de kacheltaferelen
Ik stel dan voor om Maikuuul en Kees bij elkaar te brengen. Vrienden voor het leven!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:05 schreef veldmuis het volgende:
Maikuuul wordt net een soort Kees!
Mensen willen 'm ontmoeten, z'n jas dragen, en iedereen roept "hendig sjiek" ipv de kacheltaferelen
Merjehquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:20 schreef Maikuuul het volgende:
Vanavond opstap
Merjeh ik ga naar de Feesfebrik, Meta, en jeh nachwach he
Joajoa gekquote:
Meta, daar komt de Dirktator zelf nog wel eens. Af en toe puik, zo op zo'n donderdagavond. Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:20 schreef Maikuuul het volgende:
Vanavond opstap
Merjeh ik ga naar de Feesfebrik, Meta, en jeh nachwach he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |