abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:44:23 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33713422
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Keromane het volgende:

[..]

Je zal wel uitkijken om als moslimdame je sympathie te uiten.
Ah, de bekende drogreden wordt weer eens gebruikt, je bent inmiddels de 32ste maar in dit topic.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33713842
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ah, de bekende drogreden wordt weer eens gebruikt, je bent inmiddels de 32ste maar in dit topic.

²
drogreden

als je als afvallige iets negatiefs zegt over de islaam en dan bedreigt wordt

zeg jij

ja,, dat had ze kunnen weten.. dom dom dom

ze vraagt er om

tja leer mij bansheeboy kennen

nee het is geen drog reden.. maar bittere realiteit..
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:56:26 #203
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33713915
Ik ga niet alles doorlezen,

Maar ik heb wel enigzinds gemengde gevoelens bij deze waardering.
Het werkt polariserend ... we wonen niet in Somalie maar in Europa.
En ze heeft een vluchtige tong
Ze is (redelijk) tof in de belichting van, maar haar extremus om films voort te zetten van submission part (overdue). Is ook niet echt een richtsnoer waar we mee vooruit kunnen.

Is het haar kruistocht in de zin van een hak te zetten op de negatieve aspecten van de islam. Of is ze slechts een pion of het (politieke) schaakbord. E.e.a. hangt samen met de integratie en samenwerking daartussen. Bij een toenemende verschil (in opvatting) zal ze uiteindelijk het gelijk krijgen... Maar is het dit allemaal wel waard.
Haar startpunt is verkeerd... haar ervaringen ook.... en nu wordt de bewijslast geextrapoleerd tot een nieuwe zienswijze.
Wel alle stappen kan ik begrijpen.... maar niet de laatste stap.. Want die moeten we zelf (en samen) maken. Om te bewijzen dat ze ongelijk heeft.
-- Of heeft ze toch gelijk. --

Het blijft een rebelse vrouw , dat wel.
pi_33714164
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Drugshond het volgende:
Het blijft een rebelse vrouw , dat wel.
mja... ze heeft verschrikkelijke dingen meegemaakt, feit.
daardoor haat ze haar eigen cultuur en (oorspronkelijke) geloof.
ze ziet niet in dat ze met haar acties, meer mensen kwaad maakt dan helpt/steunt.
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:09:21 #205
89730 Drugshond
pi_33714468
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef SlimShady het volgende:
mja... ze heeft verschrikkelijke dingen meegemaakt, feit.
daardoor haat ze haar eigen cultuur en (oorspronkelijke) geloof.
ze ziet niet in dat ze met haar acties, meer mensen kwaad maakt dan helpt/steunt.
Dat laatste wil ik onderstrepen.
Ze moet het dialoog opzoeken om het verschil kleiner te maken.
En niet groter, omdat dat beter past in het suggestieve plaatje van hokjes denken.
Ik ken zat moslims, ook die graag een partij schaak tegen mij willen spelen.
En als ik win krijg ik ook netjes een hand n complimenten (omgekeerd ook).
pi_33714608
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat laatste wil ik onderstrepen.
Ze moet het dialoog opzoeken om het verschil kleiner te maken.
En niet groter, omdat dat beter past in het suggestieve plaatje van hokjes denken.
Ik ken zat moslims, ook die graag een partij schaak tegen mij willen spelen.
En als ik win krijg ik ook netjes een hand n complimenten (omgekeerd ook).
quote:
Peace cannot be achieved through violence, it can only be attained through
understanding.--Ralph Waldo Emerson
pi_33714716
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:12 schreef SlimShady het volgende:

[..]

[..]
Ja, dat soort leuke hippie teksten zijn prachtig. In de werkelijkheid moet je keihard knokken om de vrede te kunnen bewaren.
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:23:54 #208
89730 Drugshond
pi_33715064
Voor de vrede is 60 jr geleden al gevochten.
De kunst is om de vrede te bewaren, en dat is een queste die al moeilijker is dan op het eerste ogenblik lijkt.

- Waakzaam zijn voor de intollerante elementen binnen onze samenleving. -
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:29:14 #209
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_33715248
-edit: schei nou eens uit met dat onzinnige gebral -

[ Bericht 81% gewijzigd door kLowJow op 05-01-2006 00:51:15 ]
pi_33716607
Allemaal Politieke spelletjes
  donderdag 5 januari 2006 @ 02:35:12 #211
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_33718335
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik heb Hirshi Ali nog nooit op een leugen kunnen betrappen,

Als er iemand is geweest die hypocriet en leugenachtig is geweest dan is dat Hirsi Ali i.t.t. de vrome en rechtschapen moslims die zij beticht en stigmatiseert. Ze heeft gelogen over haar vluchtverhaal( ze verklaarde zelf onder zware druk dat ze had gelogen over haar verleden om een verblijfsvergunning te krijgen, haar geloof (Ali Eddouadi ontmaskerde haar in Rondom Tien als een niet-moslim) , ze loog over haar haar zogenaamde bedreigingen vanuit moslimhoek (haar vader verklaarde in Vrij Nederland dat Hirsi Ali nooit bedreigd was geweest) en God weet hoeveel meer.

Voor de objectieve toeschouwer is het duidelijk dat Hirsi over de ruggen van de moslims in beeld wil blijven en macht wil verwerven. Daarmee bedient ze zich van leugens (niet alleen over de Islam), nee ze gaat zelfs over lijken. Kijk maar naar Theo van Gogh die ze heeft laten vermoorden om nog populairder te worden.

Hoe kan zo'n onbetrouwbare persoon dan in hemelsnaam Europeaan van het jaar worden.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_33718719
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:35 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Als er iemand is geweest die hypocriet en leugenachtig is geweest dan is dat Hirsi Ali i.t.t. de vrome en rechtschapen moslims die zij beticht en stigmatiseert. Ze heeft gelogen over haar vluchtverhaal( ze verklaarde zelf onder zware druk dat ze had gelogen over haar verleden om een verblijfsvergunning te krijgen, haar geloof (Ali Eddouadi ontmaskerde haar in Rondom Tien als een niet-moslim) , ze loog over haar haar zogenaamde bedreigingen vanuit moslimhoek (haar vader verklaarde in Vrij Nederland dat Hirsi Ali nooit bedreigd was geweest) en God weet hoeveel meer.

Voor de objectieve toeschouwer is het duidelijk dat Hirsi over de ruggen van de moslims in beeld wil blijven en macht wil verwerven. Daarmee bedient ze zich van leugens (niet alleen over de Islam), nee ze gaat zelfs over lijken. Kijk maar naar Theo van Gogh die ze heeft laten vermoorden om nog populairder te worden.

Hoe kan zo'n onbetrouwbare persoon dan in hemelsnaam Europeaan van het jaar worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Clairvaux op 05-01-2006 03:27:56 ]
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  donderdag 5 januari 2006 @ 04:31:23 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33719406
quote:
nee ze gaat zelfs over lijken. Kijk maar naar Theo van Gogh die ze heeft laten vermoorden om nog populairder te worden.
achterlijke domme debiel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:56:49 #214
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33719683
ik vind emiel ratelband beter

hirsi ali is gewoon een aandachtsgeil figuur met een moslim haat alleen omdat zij het zo kut heeft gehad
wat hebben moslims in general daar mee te maken?
dat mens hoort niet in de politiek maar in een praatgroep
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 5 januari 2006 @ 05:57:48 #215
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33719688
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij heeft een punt , of niet dan
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 5 januari 2006 @ 07:57:01 #216
13462 BansheeBoy
pi_33719932
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 05:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hij heeft een punt , of niet dan
Hij chargeert, maar hij heeft wel een punt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:58:56 #217
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33720378
quote:

[..]

Alsof die vader zo stom zou zijn om wat anders te zeggen, die man geeft echt niet dat hij iets verkeerds gedaan heeft hoor.
En ontmaskerd als niet moslim Hahaha het is toch onderhand wel bekend dat iedereen die iets doet of zegt dat de rest van het clubje niet goed uitkomt opeens tot * niet-moslim * wordt verklaard.
Ze is in die religie geboren en opgroeit dat is voor elk weldenkend mens voldoende om aan te nemen dat ze er meer vanaf weet dan iemand die het beter getroffen heeft en die handicap niet al bij de geboorte heeft mee gekregen.
quote:
Owww zij zat dus achter de moord op Theo, ik wist niet dat Mo. B bevelen van haar aan nam

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33722275
Tja, het is droevig, dat er hier fokkers zijn die de moord op van gogh in haar schoenen willen schuiven

schandalig.. en raakt ook precies de kern van het probleem

het onvermogen van bepaalde moslims ( gelukkig niet alle) om eens kritisch naar de eigen gemeenschap te kijken

droevig ...

Het laat weer zien hoe belangrijk het werk van Hersi is.. en dat er nog een lange weg te gaan is.
pi_33723037
Ja dit doen pijn heh mensen
Ik voorspel een topicdeel of 5, 6 hier.....

En over die moord kan ik kort zijn; Theo van Gogh vindt het wel best dat hij zo is gestorven, zo heeft hij onomstotelijk juist bewezen, dat wat hij preekte de waarheid was over de geiteneukerts. Theo wist drommels goed waar hij meebezig was en wat de gevolgen van zijn kruistocht zouden zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33723508
ja sommige moslims voelen zoveel pijn.. door wat Hirsi Ali hun allemaal aandoet.. zielig he

dat het zulke kwetsbare popjes zijn.. zou je niet zeggen
pi_33726273
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef NorthernStar het volgende:
Als zij iemand eren doen ze dat met politieke bedoelingen. Zeggen dat Hirsi Ali de moderne Europese normen en waarden vertegenwoordigt is volslagen kul. Dat zij hun normen en waarden vertegenwoordigt is een ander verhaal.
Het ligt eraan hoe je bekijkt. Natuurlijk bestaat er geen overkoepelende stelsel van normen en waarden door heel Europa. Alleen hetgeen waar Hirsi Ali voor staat, vrijheid en gelijkwaardigheid (verpakt in een humanistisch jasje) kun je bij uitstek het moderne Europese ideaal noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door nikk op 05-01-2006 15:34:45 ]
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:07:44 #222
13462 BansheeBoy
pi_33727678
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:31 schreef JohnDope het volgende:
Theo wist drommels goed waar hij meebezig was en wat de gevolgen van zijn kruistocht zouden zijn.
Feit blijft dat Hirsi Ali hem heeft aangestuurd met alle kwade gevolgen van dien en waar zij reeds van op de hoogte was.

Nu weet ik wie je bent, je bent Bassie of Adriaan, drommels.

²
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:18:43 #223
126836 Super7fighter
pi_33729995
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Jammer dat je niet met tegenargumenten chargeert en meteen loopt te tieren en te schelden als een dolle beest.

Gelukkig kan ik mijn standpunt wel onderbouwen. Ayaan Hirsi Ali had wel kunnen weten dat Theo's leven direct gevaar zou lopen. Ik citeer Hirsi Ali: "In 1989 vond ik de fatwa tegen Salman Rushdie nog vanzelfsprekend; ik was ook een radicaal."
Zij had kunnen weten wat de persoonlijke gevolgen zouden zijn voor Van Gogh. Ik acht haar ook moreel schuldig aan zijn dood.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:23:48 #224
3542 Gia
User under construction
pi_33730203
Niemand is schuldig aan Theo's dood behalve de achterlijke mongool die hem vermoord heeft.

Ayaan, proficiat met je prijs en vooral doorgaan!!
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:25:20 #225
126836 Super7fighter
pi_33730272
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:58 schreef deedeetee het volgende:

Alsof die vader zo stom zou zijn om wat anders te zeggen, die man geeft echt niet dat hij iets verkeerds gedaan heeft hoor.
En ontmaskerd als niet moslim Hahaha het is toch onderhand wel bekend dat iedereen die iets doet of zegt dat de rest van het clubje niet goed uitkomt opeens tot * niet-moslim * wordt verklaard.
Ze is in die religie geboren en opgroeit dat is voor elk weldenkend mens voldoende om aan te nemen dat ze er meer vanaf weet dan iemand die het beter getroffen heeft en die handicap niet al bij de geboorte heeft mee gekregen.
Geloof het of niet, maar de Marokkaanse intellectueel Al Eddaouadi ontmaskerde Hirsi Ali wel goed tijdens Rondom Tien, toen zij zich wederom voordeed als een vertegenwoordiger van de Islam. Gelukkig was daar Ali Eddaouadi waardoor ze door de mand viel.

Als die vader haar tegenspreekt, dan geloof ik hem. Want Ayaan Hirsi Ali heeft wel meer dan een keer gelogen, en dat zijn feiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')