Ah, de bekende drogreden wordt weer eens gebruikt, je bent inmiddels de 32ste maar in dit topic.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Keromane het volgende:
[..]
Je zal wel uitkijken om als moslimdame je sympathie te uiten.
drogredenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, de bekende drogreden wordt weer eens gebruikt, je bent inmiddels de 32ste maar in dit topic.²
mja... ze heeft verschrikkelijke dingen meegemaakt, feit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Drugshond het volgende:
Het blijft een rebelse vrouw , dat wel.
Dat laatste wil ik onderstrepen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef SlimShady het volgende:
mja... ze heeft verschrikkelijke dingen meegemaakt, feit.
daardoor haat ze haar eigen cultuur en (oorspronkelijke) geloof.
ze ziet niet in dat ze met haar acties, meer mensen kwaad maakt dan helpt/steunt.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik onderstrepen.
Ze moet het dialoog opzoeken om het verschil kleiner te maken.
En niet groter, omdat dat beter past in het suggestieve plaatje van hokjes denken.
Ik ken zat moslims, ook die graag een partij schaak tegen mij willen spelen.
En als ik win krijg ik ook netjes een hand n complimenten (omgekeerd ook).
quote:Peace cannot be achieved through violence, it can only be attained through
understanding.--Ralph Waldo Emerson
Ja, dat soort leuke hippie teksten zijn prachtig. In de werkelijkheid moet je keihard knokken om de vrede te kunnen bewaren.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik heb Hirshi Ali nog nooit op een leugen kunnen betrappen,
quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:35 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als er iemand is geweest die hypocriet en leugenachtig is geweest dan is dat Hirsi Ali i.t.t. de vrome en rechtschapen moslims die zij beticht en stigmatiseert. Ze heeft gelogen over haar vluchtverhaal( ze verklaarde zelf onder zware druk dat ze had gelogen over haar verleden om een verblijfsvergunning te krijgen, haar geloof (Ali Eddouadi ontmaskerde haar in Rondom Tien als een niet-moslim) , ze loog over haar haar zogenaamde bedreigingen vanuit moslimhoek (haar vader verklaarde in Vrij Nederland dat Hirsi Ali nooit bedreigd was geweest) en God weet hoeveel meer.
Voor de objectieve toeschouwer is het duidelijk dat Hirsi over de ruggen van de moslims in beeld wil blijven en macht wil verwerven. Daarmee bedient ze zich van leugens (niet alleen over de Islam), nee ze gaat zelfs over lijken. Kijk maar naar Theo van Gogh die ze heeft laten vermoorden om nog populairder te worden.
Hoe kan zo'n onbetrouwbare persoon dan in hemelsnaam Europeaan van het jaar worden.![]()
achterlijke domme debiel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:35 schreef Super7fighter het volgende:
nee ze gaat zelfs over lijken. Kijk maar naar Theo van Gogh die ze heeft laten vermoorden om nog populairder te worden.
hij heeft een punt , of niet danquote:
Hij chargeert, maar hij heeft wel een punt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 05:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hij heeft een punt , of niet dan
Alsof die vader zo stom zou zijn om wat anders te zeggen, die man geeft echt niet dat hij iets verkeerds gedaan heeft hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:35 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als er iemand is geweest die hypocriet en leugenachtig is geweest dan is dat Hirsi Ali i.t.t. de vrome en rechtschapen moslims die zij beticht en stigmatiseert. Ze heeft gelogen over haar vluchtverhaal( ze verklaarde zelf onder zware druk dat ze had gelogen over haar verleden om een verblijfsvergunning te krijgen, haar geloof (Ali Eddouadi ontmaskerde haar in Rondom Tien als een niet-moslim) , ze loog over haar haar zogenaamde bedreigingen vanuit moslimhoek (haar vader verklaarde in Vrij Nederland dat Hirsi Ali nooit bedreigd was geweest) en God weet hoeveel meer.
Owww zij zat dus achter de moord op Theo, ik wist niet dat Mo. B bevelen van haar aan namquote:Voor de objectieve toeschouwer is het duidelijk dat Hirsi over de ruggen van de moslims in beeld wil blijven en macht wil verwerven. Daarmee bedient ze zich van leugens (niet alleen over de Islam), nee ze gaat zelfs over lijken. Kijk maar naar Theo van Gogh die ze heeft laten vermoorden om nog populairder te worden.
Het ligt eraan hoe je bekijkt. Natuurlijk bestaat er geen overkoepelende stelsel van normen en waarden door heel Europa. Alleen hetgeen waar Hirsi Ali voor staat, vrijheid en gelijkwaardigheid (verpakt in een humanistisch jasje) kun je bij uitstek het moderne Europese ideaal noemen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef NorthernStar het volgende:
Als zij iemand eren doen ze dat met politieke bedoelingen. Zeggen dat Hirsi Ali de moderne Europese normen en waarden vertegenwoordigt is volslagen kul. Dat zij hun normen en waarden vertegenwoordigt is een ander verhaal.
Feit blijft dat Hirsi Ali hem heeft aangestuurd met alle kwade gevolgen van dien en waar zij reeds van op de hoogte was.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:31 schreef JohnDope het volgende:
Theo wist drommels goed waar hij meebezig was en wat de gevolgen van zijn kruistocht zouden zijn.
Jammer dat je niet met tegenargumenten chargeert en meteen loopt te tieren en te schelden als een dolle beest.quote:
Geloof het of niet, maar de Marokkaanse intellectueel Al Eddaouadi ontmaskerde Hirsi Ali wel goed tijdens Rondom Tien, toen zij zich wederom voordeed als een vertegenwoordiger van de Islam. Gelukkig was daar Ali Eddaouadi waardoor ze door de mand viel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:58 schreef deedeetee het volgende:
Alsof die vader zo stom zou zijn om wat anders te zeggen, die man geeft echt niet dat hij iets verkeerds gedaan heeft hoor.![]()
En ontmaskerd als niet moslimHahaha het is toch onderhand wel bekend dat iedereen die iets doet of zegt dat de rest van het clubje niet goed uitkomt opeens tot * niet-moslim * wordt verklaard.
Ze is in die religie geboren en opgroeit dat is voor elk weldenkend mens voldoende om aan te nemen dat ze er meer vanaf weet dan iemand die het beter getroffen heeft en die handicap niet al bij de geboorte heeft mee gekregen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |