Je hebt het feitelijk bijvoorbeeld over de vrouw van Bas van der Vlies die hetzelfde denkt over man-vrouw-verhoudingen. Zij zit tegen het debiele aan volgens jou?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Wat nou zwart-wit.. Vertel eens hoe het zit dan? We hebben het hier wel over vrouwen van radicale islamieten niet over de islamitische buurvrouwjtes die iedereen vandaag de dag wel heeft.
Goh, de switch van radicaal naar gewone buurvrouwtjes wordt wel heel makkelijk gemaakt als het even beter uitkomt. Daarnaast.....wat ik al duizend keer gezegd hebquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Wat nou zwart-wit.. Vertel eens hoe het zit dan? We hebben het hier wel over vrouwen van radicale islamieten niet over de islamitische buurvrouwjtes die iedereen vandaag de dag wel heeft.
Sja, bji gebrek aan beter zal ik maar genoegen nemen met dit antwoord..quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goh, de switch van radicaal naar gewone buurvrouwtjes wordt wel heel makkelijk gemaakt als het even beter uitkomt. Daarnaast.....wat ik al duizend keer gezegd heb
Ken die hele bas van der vlies niet, maar jou kennende zal het wel een anti-homo sgp figurantje zijn. En ja, als die vrouw zich door haar man laat onderdrukken dan geldt voor haar exact hetzelfde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het feitelijk bijvoorbeeld over de vrouw van Bas van der Vlies die hetzelfde denkt over man-vrouw-verhoudingen. Zij zit tegen het debiele aan volgens jou?
De man-vrouw verhoudingen van SGP`ers zijn niet geheel te vergelijken met dat van de Taliban om maar een dwarsstraat te noemen, maar ook dat is tamelijk achterlijk te noemen ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het feitelijk bijvoorbeeld over de vrouw van Bas van der Vlies die hetzelfde denkt over man-vrouw-verhoudingen. Zij zit tegen het debiele aan volgens jou?
Ga je nog even in op de vragen die ik je hierboven stelde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ken die hele bas van der vlies niet, maar jou kennende zal het wel een anti-homo sgp figurantje zijn. En ja, als die vrouw zich door haar man laat onderdrukken dan geldt voor haar exact hetzelfde.
'k Maak geen onderscheid.
Oh, de Taliban is ook al in Nederland actief?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
De man-vrouw verhoudingen van SGP`ers zijn niet geheel te vergelijken met dat van de Taliban om maar een dwarsstraat te noemen, maar ook dat is tamelijk achterlijk te noemen ja.
Mooi, dan hou ik ook maar m'n mond even. 't Wordt nu wel heel erg een herhaling van zetten. Iemand nog een frisse wind over voor dit topic?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:19 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Sja, bji gebrek aan beter zal ik maar genoegen nemen met dit antwoord..
Nee, die switch was al eerder gemaakt door iemand die beweerde dat radicale Moslima's zo zelfverzekerd en goed op de hoogte zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goh, de switch van radicaal naar gewone buurvrouwtjes wordt wel heel makkelijk gemaakt als het even beter uitkomt. Daarnaast.....wat ik al duizend keer gezegd heb
Taliban is natuurlijk wel bij uitstek het geschikte voorbeeld om te geven als we het over man-vrouw verhoudingen van radicale islamitische stromingen hebben. Iedereen kan zich de beelden van de geknechte vrouwen nog herinneren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, de Taliban is ook al in Nederland actief?![]()
Jij hebt je zelf echt heel erg hoog zitten he. En anderen heel erg laag. Met je 'vrouwtjes'.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, die switch was al eerder gemaakt door iemand die beweerde dat radicale Moslima's zo zelfverzekerd en goed op de hoogte zijn.
Het zijn ook deze vrouwtjes die alles uit de koran voor zoete koek slikken, dus ook dat de man de baas is over haar en dat zijn getuigenis twee keer meer waard is dan die van haar en dat kinderen na de scheiding bij de man horen en.....en.....
Nee, dat is zo'n welles - nietes discussie, daar kom je niet uit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga je nog even in op de vragen die ik je hierboven stelde.
Het gaat hier over de situatie in Nederland en jij haalt de Taliban erbijquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:24 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Taliban is natuurlijk wel bij uitstek het geschikte voorbeeld om te geven als we het over man-vrouw verhoudingen van radicale islamitische stromingen hebben. Iedereen kan zich de beelden van de geknechte vrouwen nog herinneren.
Je hebt dus geen bronnen, je verzint maar wat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n welles - nietes discussie, daar kom je niet uit.
Ze zijn het gewoon niet met haar eens. Gek he....quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Gia het volgende:
Wat zou anders de reden kunnen zijn dat deze vrouwen willen dat Ayaan zwijgt?
Je vergist je best SCH. Het ging over de vrouwen van radicale islaimieten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat hier over de situatie in Nederland en jij haalt de Taliban erbij![]()
Het gaat daar over de vrouwelijke leden van de hofstadgroep, die dus eerder zijn aangehaald als heel zelfverzekerd en zo. En ja, daar kots ik inderdaad op. Op de hele hofstadgroep, namelijk. Vrouwen niet uitgezonderd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt je zelf echt heel erg hoog zitten he. En anderen heel erg laag. Met je 'vrouwtjes'.
Volgens mij kots je echt op die mensen maar je doet alsof je ze steunt. Wal-ge-lijk.
Het gaat helemaal niet om die vrouwen, jij hebt het telkens over moslimvrouwen - maar nu gaat het ineens om een stuk of 4?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gaat daar over de vrouwelijke leden van de hofstadgroep, die dus eerder zijn aangehaald als heel zelfverzekerd en zo. En ja, daar kots ik inderdaad op. Op de hele hofstadgroep, namelijk. Vrouwen niet uitgezonderd.
Ik ben het ook niet eens met Femke H. Dan ga ik haar toch ook niet het zwijgen opleggen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zijn het gewoon niet met haar eens. Gek he....
In Nederland ja. Daar richt AHA zich op. Niet op Afghanistan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Je vergist je best SCH. Het ging over de vrouwen van radicale islaimieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |