abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33739210
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Wat nou zwart-wit.. Vertel eens hoe het zit dan? We hebben het hier wel over vrouwen van radicale islamieten niet over de islamitische buurvrouwjtes die iedereen vandaag de dag wel heeft.
Je hebt het feitelijk bijvoorbeeld over de vrouw van Bas van der Vlies die hetzelfde denkt over man-vrouw-verhoudingen. Zij zit tegen het debiele aan volgens jou?
pi_33739233
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Wat nou zwart-wit.. Vertel eens hoe het zit dan? We hebben het hier wel over vrouwen van radicale islamieten niet over de islamitische buurvrouwjtes die iedereen vandaag de dag wel heeft.
Goh, de switch van radicaal naar gewone buurvrouwtjes wordt wel heel makkelijk gemaakt als het even beter uitkomt. Daarnaast.....wat ik al duizend keer gezegd heb
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_33739259
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Goh, de switch van radicaal naar gewone buurvrouwtjes wordt wel heel makkelijk gemaakt als het even beter uitkomt. Daarnaast.....wat ik al duizend keer gezegd heb
Sja, bji gebrek aan beter zal ik maar genoegen nemen met dit antwoord..
eeeh
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:21:21 #284
3542 Gia
User under construction
pi_33739318
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt het feitelijk bijvoorbeeld over de vrouw van Bas van der Vlies die hetzelfde denkt over man-vrouw-verhoudingen. Zij zit tegen het debiele aan volgens jou?
Ken die hele bas van der vlies niet, maar jou kennende zal het wel een anti-homo sgp figurantje zijn. En ja, als die vrouw zich door haar man laat onderdrukken dan geldt voor haar exact hetzelfde.

'k Maak geen onderscheid.
pi_33739328
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef SCH het volgende:

[..]

De man-vrouw verhoudingen van SGP`ers zijn niet geheel te vergelijken met dat van de Taliban om maar een dwarsstraat te noemen, maar ook dat is tamelijk achterlijk te noemen ja.
eeeh
pi_33739345
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Ken die hele bas van der vlies niet, maar jou kennende zal het wel een anti-homo sgp figurantje zijn. En ja, als die vrouw zich door haar man laat onderdrukken dan geldt voor haar exact hetzelfde.

'k Maak geen onderscheid.
Ga je nog even in op de vragen die ik je hierboven stelde.
pi_33739364
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

De man-vrouw verhoudingen van SGP`ers zijn niet geheel te vergelijken met dat van de Taliban om maar een dwarsstraat te noemen, maar ook dat is tamelijk achterlijk te noemen ja.
Oh, de Taliban is ook al in Nederland actief?
pi_33739376
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:19 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Sja, bji gebrek aan beter zal ik maar genoegen nemen met dit antwoord..
Mooi, dan hou ik ook maar m'n mond even. 't Wordt nu wel heel erg een herhaling van zetten. Iemand nog een frisse wind over voor dit topic?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:23:27 #289
3542 Gia
User under construction
pi_33739403
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee, die switch was al eerder gemaakt door iemand die beweerde dat radicale Moslima's zo zelfverzekerd en goed op de hoogte zijn.

Het zijn ook deze vrouwtjes die alles uit de koran voor zoete koek slikken, dus ook dat de man de baas is over haar en dat zijn getuigenis twee keer meer waard is dan die van haar en dat kinderen na de scheiding bij de man horen en.....en.....
pi_33739447
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh, de Taliban is ook al in Nederland actief?
Taliban is natuurlijk wel bij uitstek het geschikte voorbeeld om te geven als we het over man-vrouw verhoudingen van radicale islamitische stromingen hebben. Iedereen kan zich de beelden van de geknechte vrouwen nog herinneren.
eeeh
pi_33739479
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, die switch was al eerder gemaakt door iemand die beweerde dat radicale Moslima's zo zelfverzekerd en goed op de hoogte zijn.

Het zijn ook deze vrouwtjes die alles uit de koran voor zoete koek slikken, dus ook dat de man de baas is over haar en dat zijn getuigenis twee keer meer waard is dan die van haar en dat kinderen na de scheiding bij de man horen en.....en.....
Jij hebt je zelf echt heel erg hoog zitten he. En anderen heel erg laag. Met je 'vrouwtjes'.

Volgens mij kots je echt op die mensen maar je doet alsof je ze steunt. Wal-ge-lijk.
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:25:46 #292
3542 Gia
User under construction
pi_33739490
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga je nog even in op de vragen die ik je hierboven stelde.
Nee, dat is zo'n welles - nietes discussie, daar kom je niet uit.

Dat het vooral vrouwen waren uit het bvml-huis heb ik destijds, tijdens submission, op televisie gezien. Je zag de angst in hun ogen en de vraag: Hou nou aub stil, Ayaan!

Wat zou anders de reden kunnen zijn dat deze vrouwen willen dat Ayaan zwijgt?
pi_33739495
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:24 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Taliban is natuurlijk wel bij uitstek het geschikte voorbeeld om te geven als we het over man-vrouw verhoudingen van radicale islamitische stromingen hebben. Iedereen kan zich de beelden van de geknechte vrouwen nog herinneren.
Het gaat hier over de situatie in Nederland en jij haalt de Taliban erbij
pi_33739515
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, dat is zo'n welles - nietes discussie, daar kom je niet uit.
Je hebt dus geen bronnen, je verzint maar wat.

Het is goed Gia
pi_33739537
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Gia het volgende:
Wat zou anders de reden kunnen zijn dat deze vrouwen willen dat Ayaan zwijgt?
Ze zijn het gewoon niet met haar eens. Gek he....
pi_33739566
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat hier over de situatie in Nederland en jij haalt de Taliban erbij
Je vergist je best SCH. Het ging over de vrouwen van radicale islaimieten.
eeeh
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:27:39 #297
3542 Gia
User under construction
pi_33739567
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hebt je zelf echt heel erg hoog zitten he. En anderen heel erg laag. Met je 'vrouwtjes'.

Volgens mij kots je echt op die mensen maar je doet alsof je ze steunt. Wal-ge-lijk.
Het gaat daar over de vrouwelijke leden van de hofstadgroep, die dus eerder zijn aangehaald als heel zelfverzekerd en zo. En ja, daar kots ik inderdaad op. Op de hele hofstadgroep, namelijk. Vrouwen niet uitgezonderd.
pi_33739586
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Het gaat daar over de vrouwelijke leden van de hofstadgroep, die dus eerder zijn aangehaald als heel zelfverzekerd en zo. En ja, daar kots ik inderdaad op. Op de hele hofstadgroep, namelijk. Vrouwen niet uitgezonderd.
Het gaat helemaal niet om die vrouwen, jij hebt het telkens over moslimvrouwen - maar nu gaat het ineens om een stuk of 4?
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:28:44 #299
3542 Gia
User under construction
pi_33739598
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze zijn het gewoon niet met haar eens. Gek he....
Ik ben het ook niet eens met Femke H. Dan ga ik haar toch ook niet het zwijgen opleggen!
pi_33739606
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Je vergist je best SCH. Het ging over de vrouwen van radicale islaimieten.
In Nederland ja. Daar richt AHA zich op. Niet op Afghanistan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')