abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35536845
Eerstejaarsdamesachten die met elkaar spelen, waar zijn die beelden te downloaden?

Gister tweede geworden bij de lpr achter een snelle boot van dds. 250 m sprint verknald, omdat we door geroep vanaf de kant al voor de voorstart dachten dat we gestart waren. De 250 m werd dus wat langer dan waarop geanticipeerd. Voor de rest mooi roeidagje. Er was nog een clubacht van WillemIII aanwezig, maar weet niet wat ze hebben klaargespeeld. Ze waren niet erg tevreden met de boot die ze konden lenen, dat was wel duidelijk.
pi_35539065
Op de WIRC (officieus WK Ergo) trok Graham Benton (UK) 5:46,4, hij won daarmee de Open. Voor het eerst dat een niet roeier de Open wint, hij versloeg diverse Olympische kampioenen.

Inmiddels traint Graham wel in een boot, maar zijn achtergrond is dus niet uit de roeiwereld. Machtige prestatie.
pi_35546811
Inmiddels de damesachtenspeelbeelden gevonden via de nlroei-site:
mms://pe-wws.oli.tudelft.nl/ww/wm/za/ww06_za134.wmv
pi_35554873
heb alleen de foto's bekeken, video's gaan vaak te schokkig bij mij op de compu. maar beide boten lagen tussen dukdalven (skoll) en andere zaken (njord) in de kant.

onze eerstejaarsdames8 is ergens in de middenmoot geëindigd dacht ik. eerstejaarslicht8 was uitgewogen (van tevoren bekend ivm invaller) en is als laatste geëindigd in zwaar veld. van onze zware 4 weet ik het niet precies en de eerstejaarsdames4 weet ik het ook niet precies.....

zelf weer lekker aan het trainen voor het oocuz toernooi. heb er zin in. jammer alleen dat ik niet bij de skollcup aanwezig kan zijn....:(, maar ja, dan ga ik andere dingen doen, moeten ze het maar niet tijdens pasen plannen !!
pi_35559162
Katrien wereldkampioene lichte ergo! Verder 4 blikken voor Skøll op WW, mooi resultaat

EJDames waren eigenlijk allebei fout; 50 meter voor en na bruggen geldt een inhaalverbod maar
A: dat was niet gezegd op de stuurliedenvergadering (ik was erbij)
B: Njord dames gingen niet opzij terwijl dat wel kon en Skøll dames al 20 centimeter voorbij puntje- kontje lagen. Het was uiteindelijk voor allebei kut maar Skøll werd alsnog 8e en Njord laatste. Skølldames gingen weg in tempootje 47, even alle boosheid eruit trappen Mijn eigen EJZ-ploeg werd 7e van de 14. Slechter resultaat dan we gehoopt/verwacht hadden dus moeten nog een hoop werk verzetten voor de Head/Heineken. EJL werd 3e, waarvoor hulde!
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_35600307
ach, tijdens de zijlhead had de dames8 van njord kennelijk ook al een aanvaring , weet alleen niet waarmee, niet met een andere roeiboot dacht ik, maar toch, stuurkwaliteit ten top..... !!
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:02:01 #132
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_35604947
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:21 schreef nogeenmaarten het volgende:
Eerstejaarsdamesachten die met elkaar spelen, waar zijn die beelden te downloaden?

Gister tweede geworden bij de lpr achter een snelle boot van dds. 250 m sprint verknald, omdat we door geroep vanaf de kant al voor de voorstart dachten dat we gestart waren. De 250 m werd dus wat langer dan waarop geanticipeerd. Voor de rest mooi roeidagje. Er was nog een clubacht van WillemIII aanwezig, maar weet niet wat ze hebben klaargespeeld. Ze waren niet erg tevreden met de boot die ze konden lenen, dat was wel duidelijk.
Er schijnen nog meer crashes op video te zijn opgenomen. Maar helaas door de video bewerkers niet opgenomen in de video compilatie die downloadbaar was.
Het wachten is nu op een compilatie van crashes en andere moooie momenten.
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:47:43 #133
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_35637445
ja dat geklooi bij bruggen blijft altijd lastig, dat gaat zeker nog wel wat herrie opleveren bij de H&H. De situatie zoals bij die EJD's hebben wij ooit gehad tijdens de Head, laatste brug Skadi voor ons die maar niet wilden opzouten . Uiteindelijk net geen crash maar na de brug wel nog wat bladen in elkaar.
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_35821616
nog mensen die dit weekend gaan meedoen aan de heineken roeivierkamp????
(ik zelf niet hoor....moet ook ff kijken of ik tijd heb om naar a'dam af te reizen om aan te moedigen)
pi_35836579
Ik niet. Ik wordt er waarschijnlijk alleen maar chagerijnig van dat ik niet kan roeien. Ik heb ook niet echt de tijd ervoor.
pi_35836826
helaas geen 4* veld voor de heren bij de heineken. ga wel naar a'dam om vriendin aan te moedigen in DV4* veld. helaas starten de dames vroeg, dus moet er 7:00 al voor op pad. verder even zien welke velden ik daarna nog kan zien, want om drie uur moet in den haag een van de laatste trainingen voor de head worden gedraaid.
pi_35848710
weet een van de hier aanwezige amsterdammers of er op zaterdag tijdens de heineken kan worden getraind op de amstel? bijvoorbeeld mee oproeien met de 2500 m en pas teruggaan nadat iedereen allang is gestart? of het water opgaan als de 250 m wordt afgewerkt?
pi_35857779
Volgens mij wordt het door de organisatie niet echt gewaardeerd als je zomaar tussen de wedstrijdploegen gaat varen, ook al is het dan maar bij het oproeien. Buiten de wedstrijd-tijden kan je natuurlijk wel gaan varen...
pi_35886365
voor alle mensen die naar de heineken gaan, zondag rijden er geen treinen tussen Schiphol en Leiden (en andersom)....
  FOK!fossiel zondag 12 maart 2006 @ 14:48:58 #140
1455 Keroppi
kool kikker
pi_35965283
Mijn huisgenootje (eerstejaars zwaar Triton) stond gisteren nog bovenaan het klassement. Ben benieuwd of ze hun positie vast hebben kunnen houden (Het feit dat hij mijn huisgenootje is telt zwaarder dan dat hij 'bij de buren' roeit )
Chick on a mission
  maandag 13 maart 2006 @ 11:17:26 #141
30733 horney_dorney
pi_35985027
Nou, het antwoord is uiteindelijk dus nee geworden....weer aardig wat roeien (en wisselende weersomstandigheden) gezien dit weekend.
  FOK!fossiel maandag 13 maart 2006 @ 13:14:02 #142
1455 Keroppi
kool kikker
pi_35988278
Ja ze zijn uiteindelijk tweede in het klassement geworden. Nou op de site van Orca was nog niks over de uitslag te vinden dus ik neem aan dat die nog niet het vermelden waard was?

Brr wat moet het trouwens ongeloofelijk koud geweest zijn daar op de Amstel...
Chick on a mission
pi_36002258
ben ik de enige die hier de heineken geroeid heeft? Ik deed mee in het hc8+ veld met een gelegenheidsacht van amphitrite. Het ging echt heel slecht en het was veel te koud. A.s. zondag de head starten.
PIC!:

dinsdag 14 maart 2006 @ 14:25:03 #144
30733 horney_dorney
pi_36022384
Nee, je bent niet de enige: ik heb 'm gefietst dit jaar, alle vier de afstanden

Het was zwaar afzien
pi_36149225
Morgen Head sturen! Ik sta helemaal te trippen om de grote bocht nog mensen die gaan roeien/kijken?
is een arbeider.
pi_36182006
Vreselijk gefaald bij de head. Denk dat ik overstap op dammen oid. Vorige jaar mooi 5e dit jaar 11e bij de veteranen dubbel4-en.
pi_36183706
De Skøll heren club 8 kreeg 15 strafseconden wegens slecht zeemanschap. WTF moet je daar voor doen? (BTW, met die 15 seconden eraf zoudne ze nog steeds laatste zijn geworden)
pi_36192971
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef ocf81 het volgende:
De Skøll heren club 8 kreeg 15 strafseconden wegens slecht zeemanschap. WTF moet je daar voor doen? (BTW, met die 15 seconden eraf zoudne ze nog steeds laatste zijn geworden)
Geen idee, misschien niet uitwijken als je wordt opgelopen of op een andere manier oplopende ploegen hinderen?

Ik heb trouwens mijn eerste blik van het seizoen binnen, we hebben het Lichte Eerstedivisie-veld gewonnen
pi_36193085
netjes!
pi_36194787
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef ocf81 het volgende:
Als je het over mij hebt...ik stuurde de Willem III-I clubacht. Die werd vierde van de 40 clubachten
Ik weet echter wel wat er gebeurd is met die Skøll clubacht. Ze waren supergoed bezig (waren op de Heineken 8e/40, beste studentenclubacht) toen ze ergens ter hoogte van de grote bocht in een soort inhaalmanouvre met drie andere achten verzeild raakten. De boeg kreeg (wss. per ongeluk) een tik tegen zijn blad van een triton-acht, maakte een HUGE snoek en werd door de kracht van zn eigen riem uit de boot geduwd en gleed daarna in het water (Z'n drukstang was afgebroken). Nummer 2 heeft toen de riemen losgemaakt en is er achteraan gesprongen om de boeg even naar de kant te begeleiden. Toen zijn ze iets van vijf minuten blijven liggen om de schade te bekijken met het bestuur aan de kant en te regelen dat die twee natte gasten terug naar Amsterdam konden (ja dan wordt je wel laatste ook zonder strafseconden ja...). Daarna zijn ze met z'n 6-en doorgevaren naar Ouderkerk. Ik weet niet precies wáárvoor die strafseconden gegeven zijn (ja, slecht zeemanschap, maar wat dat was in deze situatie) maar mijns inziens was het een ongeluk aangezien er 4 achten naast elkaar lagen en je dan bijna onmogelijk één stuur de schuld kan geven. Omdat de stuur haar woord moest doen bij de kamprechters heb ik die boot teruggestuurd. Was en zal waarschijnlijk de enige keer in m'n leven blijven dat ik een 6-met gestuurd heb We hebben op de terugweg met die 6 nog een paar 8-en ingehaald

[ Bericht 0% gewijzigd door theSummoner op 20-03-2006 17:17:10 ]
is een arbeider.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')