Dat kan, maar leek me wel grappig gewoon irl een praatje te maken ofzo!!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:38 schreef Keroppi het volgende:
Je kunt ook gewoon op het fototoestel-ding naast mijn post klikken hoor
Zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:38 schreef Keroppi het volgende:
Heee nanana,
blablabla ..
een stuurtje nodig
blablabla ..
Ben inderdaad (bijnaquote:Op zondag 18 juni 2006 10:05 schreef ocf81 het volgende:
Euhm, 6:29,5 voordat ik begon met wedstrijdroeien
Maar aan je foto te zien ben jij meer en lichte pik Apoc2003, dus dan is een doel van 7:00 wel ok.
hahahahaha wat een grap!! Ik ken het stuurtje ook nog! Dat gaat ze nog wel een tijdje aanhorenquote:Op zondag 18 juni 2006 19:42 schreef nanana het volgende:
Nog een 'leuk' filmpje!
http://www.ru.nl/phocas/archief/NSCF%202006.wmv
heb wel medelijden met het stuurtje hoor......maar het ziet er wel cool uit!
Tuurlijk, maar als ik net mijn stuur zo gelanceerd zie worden is dat niet het eerste waar ik aan denk...quote:Op maandag 19 juni 2006 15:52 schreef Keroppi het volgende:
'professioneel'?
Bij ons wist iedere C4+ roeier: "als er in de eerste 50 meter materiaalpech ontstaat => hand omhoog!"
Heb haar vandaag gesproken en ze zei dat het een vrij pijnlijke ervaring was waar ze nu nog last van heeft. Verder was ze best geschrokken en stond ze helemaal te trillen toen ze uit t water was geklommen....quote:Op maandag 19 juni 2006 21:19 schreef nanana het volgende:
zoals misschien al te merken was, ik heb het niet gezien.....weet ook niet of ze direct de boot weer in is geklommen, maar hoorde van iemand van AV dat ze in de kleedkamer was toen dat meisje binnen kwam lopen. helemaal ontdaan en ze heeft een klacht ingediend omdat het touwtje van het klosje te lang was!
Ja, kan me voorstellen dat het pijnlijk is! En dat je schrikt, ja, kan ik me ook voorstellen. Ik had er nooit over nagedacht dat je dit zou kunnen gebeuren als stuur!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:11 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Heb haar vandaag gesproken en ze zei dat het een vrij pijnlijke ervaring was waar ze nu nog last van heeft. Verder was ze best geschrokken en stond ze helemaal te trillen toen ze uit t water was geklommen....
wel fantastisch dat er net een filmpje werd gemaakt![]()
Ik weet ook nog wel andere redenen omquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:06 schreef nogeenmaarten het volgende:
keroppie, zorg dat je die sjoerd hamburger aan de haak slaat, die kan je vast een en ander leren over skiffen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef ocf81 het volgende:
Als ik coach was van deze boot zou ik het e.e.a. te zeggen hebben na het zien van deze foto, maar ik ben geen coach an deze boot
Lieve ocf81,quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef ocf81 het volgende:
Als ik coach was van deze boot zou ik het e.e.a. te zeggen hebben na het zien van deze foto, maar ik ben geen coach an deze boot
Maar er is in principe ook niks mis met feedback hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef ocf81 het volgende:
Misschien moet ik het eens uit mijn hoofd laten om perfectie na te steven
Als ik fouten zie ben ik meestal een van de eersten om ze daar op te wijzen, geheel met goede bedoelingen overigens.
Same here, donderdagmiddag omgegaan... volledig mijn eigen schuld want ik was vergeten mijn dol dicht te draaienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:50 schreef nanana het volgende:
Nou, het moest er een keer van komen bij het skiffen....vandaag omgegaan! Erin komen is echt lastigen me nog steeds niet gelukt
!
Verder hele leuke dingen gedaan om gewoon wat gevoel te krijgen voor het skiffen, onder andere staan in de skiff! Had zelf ook niet gedacht dat me dat zou lukken!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |