Mja zou ik ook zijn als coach. Je moet ze gewoon beter opvoeden hoor, wij zijn dan ook competitieroeiers, maar we gaan echt niet stappen de avond van te voren.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef ocf81 het volgende:
Hmm, ietwat langzaam.
Victuri (4+) was twee na laatste, maar die hadden slechts een keer eerder in die boot gezeten, dus dat was nog niet zo heel slecht voor een stel bijna lichte pikken.
Het gezeik (HoC4+) was 14e, maar gezien de fysieke eigenschappen zouden ze wel sneller moeten kunnen. Bij nader inzien willen ze echter liever bier zuipen. Iets wat ik graag anders zou zien iig de dag voor de wedstrijd. * ocf81 dus major teleurgesteld over hun houding.
Als ik het even snel uitreken dan deed onze hoop 1:53/ 500 m gemiddeld over de laatste 750 m van de ergohead. Een race goed indelen is behoorlijk lastig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:47 schreef theSummoner het volgende:
onze hoop in bange dagen om de Engelsen te verslaan
Uhm....ik weet niet waar jij 't over hebt, maar vorig jaar is er een WK (Japan) gevaren; geen OS (neem aan dat jij refereert naar de 2e plek van de M8+ op de OS).quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:47 schreef theSummoner het volgende:
UhuhNix Holland Acht, zoals m'n coach altijd zegt:
-De acht is toch een beetje het fuifnummer van de spelen...
en:
-6e in de skiff is beter dan zilver in de acht, maar dat boeit het publiek thuis niet.
Hoe kleiner het boottype, hoe grotere bikkel je bent als je er hard in kan gaan, dus respect voor deze helden en hopelijk goud in Eton![]()
Geen deelnemer, maar zal er wel bij zijn. (Winterwedstrijden in Delft)quote:Op zondag 19 februari 2006 20:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Volgend weekend zijn de winterwedstrijden bij Proteus Eretes in Delft en voor de club/ recreantenroeiers de Laak Prognose Race in Den Haag. Aldus gecombineerd bootvervoer mogelijk. Deelnemers?
Klopt...er staat toch in m'n quote ook 'de spelen'? Het feit dat ze zilver in de 4- hadden geeft alleen maar aan dat ze die engelsen ook kunnen hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:00 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
Uhm....ik weet niet waar jij 't over hebt, maar vorig jaar is er een WK (Japan) gevaren; geen OS (neem aan dat jij refereert naar de 2e plek van de M8+ op de OS).
Op het WK werd in de 4- gevaren, en daar heb ik het over, 2e achter Engeland. Ze hadden de snelste tijd in de voorwedstrijd gevaren maar helaas wind tegen in de finale wat voor hun relatief lichte gewicht een nadeel was.
ah, ik dacht dat jij ervanuit ging dat de heren vorig jaar de 8 startten.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Klopt...er staat toch in m'n quote ook 'de spelen'? Het feit dat ze zilver in de 4- hadden geeft alleen maar aan dat ze die engelsen ook kunnen hebben.
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:18 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat jij ervanuit ging dat de heren vorig jaar de 8 startten.Toch moet ik zeggen dat ik het best een knappe prestatie van deze mannen vond (plus vier anderen) dat ze op de OS in de acht zilver hadden, of het nu een 'fuifnummer' is of niet. Maar de 4- spreekt meer aan, dat ben ik zeker met je eens
![]()
Overigens grappig dat door het doorsnee publiek de 8 als koningsnummer wordt gezien, niet de skiff.
Als je echt gaat trainen kan je in de acht wel hoger/verder komen dan je hier beschrijft hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:26 schreef nogeenmaarten het volgende:
ploeggebeuren is ook mooi. macht van de acht, snelste nummer, 8 man synchroon, spreekt best tot de verbeelding toch?
skiffen en 2- zijn ook mooi, maar dan meer voor de puristen.
zelf nooit in de 8 gezeten (behalve 8* ringvaart en een keer 8+ intro bij PE), maar ik wil dat absoluut nog eens gaan leren komende zomer. en dan opzetjes draaien met t35 tot 20 k/hr. kan geen skiff tegenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |