Als je echt gaat trainen kan je in de acht wel hoger/verder komen dan je hier beschrijft hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:26 schreef nogeenmaarten het volgende:
ploeggebeuren is ook mooi. macht van de acht, snelste nummer, 8 man synchroon, spreekt best tot de verbeelding toch?
skiffen en 2- zijn ook mooi, maar dan meer voor de puristen.
zelf nooit in de 8 gezeten (behalve 8* ringvaart en een keer 8+ intro bij PE), maar ik wil dat absoluut nog eens gaan leren komende zomer. en dan opzetjes draaien met t35 tot 20 k/hr. kan geen skiff tegenop.
Er schijnen nog meer crashes op video te zijn opgenomen. Maar helaas door de video bewerkers niet opgenomen in de video compilatie die downloadbaar was.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:21 schreef nogeenmaarten het volgende:
Eerstejaarsdamesachten die met elkaar spelen, waar zijn die beelden te downloaden?
Gister tweede geworden bij de lpr achter een snelle boot van dds. 250 m sprint verknald, omdat we door geroep vanaf de kant al voor de voorstart dachten dat we gestart waren. De 250 m werd dus wat langer dan waarop geanticipeerd. Voor de rest mooi roeidagje. Er was nog een clubacht van WillemIII aanwezig, maar weet niet wat ze hebben klaargespeeld. Ze waren niet erg tevreden met de boot die ze konden lenen, dat was wel duidelijk.
Geen idee, misschien niet uitwijken als je wordt opgelopen of op een andere manier oplopende ploegen hinderen?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef ocf81 het volgende:
De Skøll heren club 8 kreeg 15 strafseconden wegens slecht zeemanschap. WTF moet je daar voor doen? (BTW, met die 15 seconden eraf zoudne ze nog steeds laatste zijn geworden)
Als je het over mij hebt...ik stuurde de Willem III-I clubacht. Die werd vierde van de 40 clubachtenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef ocf81 het volgende:
De Skøll heren club 8 kreeg 15 strafseconden wegens slecht zeemanschap. WTF moet je daar voor doen? (BTW, met die 15 seconden eraf zoudne ze nog steeds laatste zijn geworden)
De wedstrijd was niks, maar het oproeien hebben we gewonnen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef theSummoner het volgende:
We hebben op de terugweg met die 6 nog een paar 8-en ingehaald![]()
Excuseer, de nummer 2quote:Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef paparia het volgende:
De boeg en de nummer 7? Zat er een blok in de boot waardoor die niet op hetzelfde boord zaten?
Anders is het erg naar roeien en sturen denk ik.
Ja the_bbk welke ben jij. (Die met dat blauwe mutsje? Dan wil ik met je trouwenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:07 schreef nogeenmaarten het volgende:
Toch een foto gevonden van de enige forum bliktrekker. Kan de heer bbk even laten zien hoe hij er precies uitziet.
http://www.jan-edwin.nl/fotoalbum/roeien/index.php?bigimg=IMG_6254.jpg&nav=nav_head&main=gallery&gal=2006_head_3c
Ik weet hetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:07 schreef horney_dorney het volgende:
@ summoner: he dan heb ik jullie wedstrijd gezienHeb nl. meegefietst met deze gasten. Overigens is het officieel een W3 acht, maar je mag 't ook een Skøll acht noemen aangezien de inhoud bestond uit de fameuze eerstejaars zware 8 'Empacher Strikes Back', tot op heden nog altijd de snelste eerstejaarsacht ooit in Nederland
![]()
'smiddags nog met EJL meegefietst, fenomenale race maar 2e op 36/100ste achter Triton.
quote:Met de riemen
Ruim tweehonderd skiffeurs en skiffeuses roeien op de Amstel naar de start van de Skiffhead. De wankele roeibootjes zijn op weg van Amsterdam naar Ouderkerk.
De serene rust wordt bruut verstoord door luide aanwijzigingen: „Links, links nu!, harder, ja goed zo, rechts nu, rustig nu!”
Weer zo iemand die geholpen moet worden, behoorlijk irritant, zelf sturen hóórt bij het skiffen. Een voormalig toproeister kan zich niet langer inhouden: „Hou toch je kop man!”
Waarop het verhelderende antwoord van de coach volgt: „Dit is een blinde, trut!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |