abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34032803
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef Chielus het volgende:

[..]

Zover ik weet hebben wij nog nooit meegedaan aan de Oude 4, heeft weinig te maken met anti-corporaal ofzo, meestal een gebrek aan roeiers enzo. Maar we hebben nu een goede middengroep zwaar, er is een nieuwe gele 4+ voor zware roeiers, dus wie weet dat er volgend jaar wel eens ingeschreven wordt.
Huh, Vidar is ouder dan mijn cluppie. (geloof ik) Dacht dat ze ook echt wel goed waren, niet?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 23:31:41 #52
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34033024
Vidar is nog niet zo oud hoor (45 jaar) en heeft nooit echt een hele grote wedstrijd sectie gehad, gelukkig is daar vorig jaar verandering in gekomen, een nieuwe TC, 3 eerste jaars achten die een heel seizoen compleet blijven en ook alle 3 blikken (voor ons redelijk uniek) en waarvan nu weer een nieuwe middengroep sectie zich heeft gevormd.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_34034192
Skøll dit jaar 40 jaar oud geworden, hoeveel leden hebben jullie?
is een arbeider.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:24:26 #54
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34038250
dat moet ik even aan mn huisgenoen (bestursleden) vragen morgen. Ik denk rond de 400.....
pi_34044490
Hm wij 650, top wordt wel steeds breder Onze eerstjeaars zware achten hebben al vier jaar geen blik getrokken, de acht die ik stuur gaat die trend echter doorbreken
EJL en EJD en alle oudere ploegen doen het echter zeer goed, volgend mij iets van 60 blikken totaal afgelopen jaar
is een arbeider.
  zondag 15 januari 2006 @ 04:31:08 #56
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_34075432
Een man als stuur, dat zie je bij ons nog heel weinid, mag ik vragen hoeveel je weegt??
pi_34076451
quote:
Op zondag 15 januari 2006 04:31 schreef Chielus het volgende:
Een man als stuur, dat zie je bij ons nog heel weinid, mag ik vragen hoeveel je weegt??
Tuurlijk, nu nog 64. Coach geeft gezegd dat als ik onder de 61 ben wedstrijden mag sturen. Wil zelf als dat gelukt is liever doorzakken naar 55, maar het schijnt dat je afvallen het best heel rustig kan doen. Ik had trouwens nog nooit iets met roeien te maken gehad toen ik lid werd, maar ik heb na een hele hoop bier op de bestuurswissel bij het feliciteren van de afzonderlijke nieuwe bestuursleden tegen ze allemaal gezegd dat ik de nieuwe stuur van EJZ was (omdat ik zo'n klein mannetje ben). Toen ik de volgende dag weer nuchter was en op de vereniging kwam werd ik opeens door allemaal mensen aangeschoten van: 'hey, je gaat sturen hè?' ik echt want wist er niet zoveel meer van. Maarja nu is het dan toch gebeurd, en t is vet! Er zijn trouwens volgens mij maar twee andere mannelijke stuurtjes op de vereniging en die zijn allebei heel goed. Ene is penningmeester dit jaar maar stuurt ook ouderejaars ploegen en de ander is ex-wedstrijdcommissaris en stuur van de oude vier

[ Bericht 6% gewijzigd door theSummoner op 15-01-2006 12:00:24 ]
is een arbeider.
pi_34077026
quote:

Fraaie boot, vaar ik nu in, heeft hopelijk niet al te veel geleden onder die snoek ....
pi_34091027
quote:
Op zondag 15 januari 2006 10:56 schreef SpiritX het volgende:
Fraaie boot, vaar ik nu in, heeft hopelijk niet al te veel geleden onder die snoek ....
Ongestuurd dus westrijd? Okeanos (oid) of is de boot verkocht aan een andere vereniging?
pi_34093700
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Ongestuurd dus westrijd? Okeanos (oid) of is de boot verkocht aan een andere vereniging?
De boot is van Vidar en is vorig jaar uitgeleend aan Okeanos. Heb vorig jaar in de Lichte 8+ (Silver 8 ) van Vidar gezeten en ga komend seizoen in de Lichte 4- roeien...
pi_34119844
Wellciht dat de boordrand of het spant iets is uitgerekt door eze wervaring, maar meestal is een flinke snoek toch niet zó ernstig dat de boot er zelf onder lijdt, hoogui de riggers + drukstang en zeer waarschijnlijk de afstelling, maar dat is makkelijker te fixen.
pi_34177857
voor de geïnteresseerden/belangehebbenden: http://stuurrr.hyves.nl
is een arbeider.
pi_34357656
Nog iemand meegedaan aan de ergohead?
is een arbeider.
pi_34364471
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef ocf81 het volgende:
Wellciht dat de boordrand of het spant iets is uitgerekt door eze wervaring, maar meestal is een flinke snoek toch niet zó ernstig dat de boot er zelf onder lijdt, hoogui de riggers + drukstang en zeer waarschijnlijk de afstelling, maar dat is makkelijker te fixen.
Boot heeft er ook niets aan overgehouden, zelfs de riggers waren nog helemaal recht. Prima schip verder...
pi_34369850
Niet meegedaan aan de ergohead, want we hebben dit weekend eindelijk weer een met de complete ploeg kunnen varen. Achteraf mooi, want met 20:38 had ik zowel HCl als HV30 niet kunnen winnen.
Opvallend dat het HCl veld werd gewonnen in 19:58 ofwel 1:39.8/ 500m door euros.
ocf81, trapt hij niet hard genoeg voor julie wedstrijdsectie? Het had ook genoeg geweest voor het HB veld.
pi_34373564
Rene ten Thije is hun coach, en ex holland 8
Helaas ben ik tot nader bericht officieel geen wedstrijdroeier meer, ik moet er eerst voor zorgen dat mijn rug weer heel is voordat ik me weer zo mag noemen. Tot nu toe mocht ik nog wel meetrainen enzo, maar nu dus niet meer. Ik had graag deze wedstrijd gestart, maar ik ben zo stom om zo nu en dan te kijken of ik het al uithoud waardoor ik mijn herstel belemmer.
BTW, Tim, de nummer 2 in het HCl veld is een goede vriend van mij.
Edger, de nummer 4 is een andere coach van Euros TJZ 2006.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2006 14:38:34 ]
pi_34375440
Ken Pelargos Tim niet persoonlijk, maar ik zie hem wel eens bij de laak. Pelargos gebruikt de faciliteiten van de laak tot ze een eigen gebouw hebben. Heb hem laatst even gesproken en gefeliciteerd met zijn winst bij de nkindoor. Hij trapt geweldige scores, maar hij zei dat hij dit jaar clubveld gaat starten in 2x. Ze hebben vooralsnog een loeizware boot toegewezen gekregen.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:42:49 #68
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34380156
Damn, zie wel dat een ex-ploeggenoot weer behoorlijk hard is gegaan. (net boven 20 min voor een lichte pik)
Nu nog even afwachten tot hij in de olympische ploeg zit voor Bejing en we hebben een mooi excuus voor een reunie en ploeguitje.
Nog maar 2,5 jaar
pi_34421139
waarom is het nou zo koud???????
roeien kan niet doorgaan :S en voor komend weekend hebben we trainingsweekend staan. met composectie, wedstrijdsectie en clubsectie gezellig een weekendje weg om te roeien!!! echt waar, komend weekend mag het niet vriezen. daarna zou het in principe wel weer mogen van mij, maar niet komend weekend!!!

wordt trouwens ook ergo-trainingen deze week gezien het weer...ik zit liever in boot!!!

ow, ocf81, balen van het voorlopig officieel geen wedstrijdroeier zijn!!! maar nu heb je misschien vanuit jezelf minder druk om te kijken of je dan mee kan komen met de overige mensen van wedstrijdsectie en dan kan je misschien beter herstellen!!! succes
  FOK!fossiel dinsdag 24 januari 2006 @ 20:33:52 #70
1455 Keroppi
kool kikker
pi_34424334
Precies:

GEEN VORST DIT WEEKEND!

Basta!
Chick on a mission
pi_34443958
Jah! Voor mij ook, ga zaterdag de EJD sturen. Voor t eerst een damesacht sturen dus heb er echt zin in, een varend kippenhok

Trouwens, Annemiek, had je nog de groeten gekregen? Had Orca EJD dit weekend gesproken en 1 van die meisjes beloofde dat ze je de groeten zou doen van die Skøll-jongen
is een arbeider.
  FOK!fossiel donderdag 26 januari 2006 @ 11:31:25 #72
1455 Keroppi
kool kikker
pi_34475049
Nee nog niet Was het een lang meisje met donker kort haar? Dat is een van de weinige EJD die mij waarschijnlijk zou kennen
Chick on a mission
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:38:36 #73
26118 paparia
pi_34475233
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef theSummoner het volgende:
Jah! Voor mij ook, ga zaterdag de EJD sturen. Voor t eerst een damesacht sturen dus heb er echt zin in, een varend kippenhok
Succes met het sturen van damesachten, is totaal ander gevoel dan een mannenacht.
Je mag zelf oordelen en het verschil uitleggen. Be in for a surprise
Maar verder wel gezellig met een flink aantal potten thee na afloop.
  FOK!fossiel donderdag 26 januari 2006 @ 13:31:30 #74
1455 Keroppi
kool kikker
pi_34478947
Ik heb een keer de dames clubacht gestuurd. Nou dat was pas een kippenhok te water...

Gegiebel alom...
Chick on a mission
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:10:12 #75
26118 paparia
pi_34482636
Haha, maar dat is wel de gezelligste boot om te sturen de vrouwen clubacht.
Hebben onderling geen ruzie, of veel minder dan EJD.
Gaat niet zo hard, maar dat hoeft ook niet als je veel lol hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')