Huh, Vidar is ouder dan mijn cluppie. (geloof ik) Dacht dat ze ook echt wel goed waren, niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:34 schreef Chielus het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben wij nog nooit meegedaan aan de Oude 4, heeft weinig te maken met anti-corporaal ofzo, meestal een gebrek aan roeiers enzo. Maar we hebben nu een goede middengroep zwaar, er is een nieuwe gele 4+ voor zware roeiers, dus wie weet dat er volgend jaar wel eens ingeschreven wordt.
Tuurlijk, nu nog 64. Coach geeft gezegd dat als ik onder de 61 ben wedstrijden mag sturen. Wil zelf als dat gelukt is liever doorzakken naar 55, maar het schijnt dat je afvallen het best heel rustig kan doen. Ik had trouwens nog nooit iets met roeien te maken gehad toen ik lid werd, maar ik heb na een hele hoop bier op de bestuurswissel bij het feliciteren van de afzonderlijke nieuwe bestuursleden tegen ze allemaal gezegd dat ik de nieuwe stuur van EJZ was (omdat ik zo'n klein mannetje ben). Toen ik de volgende dag weer nuchter was en op de vereniging kwam werd ik opeens door allemaal mensen aangeschoten van: 'hey, je gaat sturen hè?' ik echtquote:Op zondag 15 januari 2006 04:31 schreef Chielus het volgende:
Een man als stuur, dat zie je bij ons nog heel weinid, mag ik vragen hoeveel je weegt??
Ongestuurd dus westrijd? Okeanos (oid) of is de boot verkocht aan een andere vereniging?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:56 schreef SpiritX het volgende:
Fraaie boot, vaar ik nu in, heeft hopelijk niet al te veel geleden onder die snoek....
De boot is van Vidar en is vorig jaar uitgeleend aan Okeanos. Heb vorig jaar in de Lichte 8+ (Silver 8quote:Op zondag 15 januari 2006 17:45 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ongestuurd dus westrijd? Okeanos (oid) of is de boot verkocht aan een andere vereniging?
Boot heeft er ook niets aan overgehouden, zelfs de riggers waren nog helemaal recht. Prima schip verder...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef ocf81 het volgende:
Wellciht dat de boordrand of het spant iets is uitgerekt door eze wervaring, maar meestal is een flinke snoek toch niet zó ernstig dat de boot er zelf onder lijdt, hoogui de riggers + drukstang en zeer waarschijnlijk de afstelling, maar dat is makkelijker te fixen.
Succes met het sturen van damesachten, is totaal ander gevoel dan een mannenacht.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:06 schreef theSummoner het volgende:
Jah! Voor mij ook, ga zaterdag de EJD sturen. Voor t eerst een damesacht sturen dus heb er echt zin in, een varend kippenhok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |