Konden ze dat niet in een verpakking doen ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
de post van vanmiddag![]()
[afbeelding]
Moest er wel heel erg hard een seconde of 10 over nadenken voordat ik hem verzonnen had.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
golfer, je kan nog woordspelen op je ouwe dag
mja snap ik ook niet, maarja zo doet play dat altijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Konden ze dat niet in een verpakking doen ?
sterker nog we krijgen hem voor niks in de busquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef golfer het volgende:
De IJsselstreek Vizier, daar heb ik nou mijn hele leven al abonnee op willen worden.![]()
http://infosites.whkn.nl/shared/Abo.formulier.pdfquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:30 schreef golfer het volgende:
De IJsselstreek Vizier, daar heb ik nou mijn hele leven al abonnee op willen worden.![]()
Postbode zal blij met jou zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef pascalheister het volgende:
middag
de post van vanmiddag![]()
[afbeelding]
Daarom snapte ik het al nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
past ook echt door de brievenbus![]()
Sterker nog allemaal in 1 toets. Intergratief.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:35 schreef StarGazer het volgende:
Wel klote dat je Privaat, Straf en Bestuurs op 1 dag hebt Robbie
Dat maakt het al helemaal lastigquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sterker nog allemaal in 1 toets. Intergratief.
ow die zit daar gewoon je huis te bewaken...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
past ook echt door de brievenbus![]()
Nee zijn DVD'squote:Op woensdag 4 januari 2006 17:37 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ow die zit daar gewoon je huis te bewaken...![]()
Ik ken het... Zeker turken/marrokanen? (no offence verder)quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius moe wordt van groepsgenoten op school.
Documentje van misschien 3 A4-tjes in totaal, naar schatting een half uur bezig met het verbeteren van fouten. En nee, dat ligt niet aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |