quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Infected Mushroom?
Gezien de Jodenster...
Leg dat eens uit als je wilt..quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Infected Mushroom?
Gezien de Jodenster...
Ik zie het verband nog steeds niet met infected dan....?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ze komen uit Israel als ik mij niet vergis.
Heuhquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zie het verband nog steeds niet met infected dan....?
Het is lekkere knettergoa uit Israel. Heel populair in Israel zelf, delen van Oost-Europa, eigenlijk alle landen waar ze lachen om die kleutertrance uit Nederland.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zie het verband nog steeds niet met infected dan....?
Nog nooit een loodgieter of bouwvakker gezien?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef Z het volgende:
Nikki Costa, de uitvindster van de Butt-cleavedge.
Hij legt waarschijnlijk de link met de paddestoel die een davidster omheeft als dan moet de paddestoel Mushroom zijn en infected Israelquote:
Precies... maar ik begrijp dat je de band gewoon kent TSE?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hij legt waarschijnlijk de link met de paddestoel die een davidster omheeft als dan moet de paddestoel Mushroom zijn en infected Israel
Ja, anders had ik die link nóóóóit kunnen leggen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... maar ik begrijp dat je de band gewoon kent TSE?
Zij maakte het hip.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog nooit een loodgieter of bouwvakker gezien?
Tja ik dacht dat het een gok was, vandaar dat ik het niet begreepquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, anders had ik die link nóóóóit kunnen leggen natuurlijk.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef peaceman het volgende:
Israel Vibration ?
Jij kent alle bands die je van naam kent ook van gezicht?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]![]()
Dan waren ze naar hetzelfde kuuroord geweest als MJ
Nee, hoewel dit wel langharige mannen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Berkery het volgende:
Ze zien er niet uit alsof ze wel eens hebben meegedaan aan het Eurovisie songfestival![]()
Dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef peaceman het volgende:
Da's Annie
Nee, helaas. Wat kun je allemaal zeggen over Annie?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:10 schreef Berkery het volgende:
De band heet Tomorrow
Alstublieft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hint voor tweede woord ?
Disciple_of_Guinness +1quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Orphaned Land
Metal is sowieso niet mijn "ahum" sterkste puntquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Disciple_of_Guinness
Orphaned Land is de absolute metaltopper uit Israel, verbaast me dat niemand er ooit van gehoord heeft...
Ik als metalkennerquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Disciple_of_Guinness +1
Orphaned Land is de absolute metaltopper uit Israel, verbaast me dat niemand er ooit van gehoord heeft...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Disciple_of_Guinness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |