Die jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:07 schreef schaap001 het volgende:
goedemorgen![]()
Inspiral Carpets hebben een duet met Smith gedaan, ´I Want You´: bedoel je die, Ranja?
Too latequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:58 schreef Berkery het volgende:
Ik had eigenlijk alle namen moeten vragen![]()
'Het is niet altijd rozengeur'quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:58 schreef Charmian het volgende:
Wat staat er bij ons op de keukendeur?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:59 schreef schaap001 het volgende:
Het is niet altijd rozengeur.
Brabander toevallig?
Als je zo doorgaat kan je 't zomaar halen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:03 schreef peaceman het volgende:
Er zijn zo van die vragen, waarvan je blij bent het niet te weten![]()
p.s. Bukgeit je bent wel erg optimistisch over dit jaar wat mijn positie betreft....
Ohja, haha! Nou, ik heb als nuchtere hollander 7 jaar in Breda gewoond en dat begon bij die mensen zo rond deze tijd altijd al te kriebelen, het carnaval. Vond het vroeger ook niks, maar als je er middenin zit en je kunt toch geen kant op, dan maar meedoen... If you can´t beat them, join them. Ofzoiets.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
en nee geen brabander en ik ben ook niet bepaald een carnavalfan, kwam opeens in me op (gebrek aan inspiratie levert soms vreemde dingen op)
schaap +1
dat klopt.... maar ik ga samenwonen eind deze maand, dat gaat ten koste van Fok... Bovendien heb ik per 1 februari een nieuwe baan en ik heb geen idee of ik daar kan/mag internetten en dus Fokken... Buiten dat vind ik persoonlijk dat er zat lieden zijn die meer weten, maar simpelweg minder online zijn...Ik heb gewoon geluk gehad....quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:06 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat kan je 't zomaar halen...
Heb ooit een column geschreven over Carnaval... Uitgangspunt was dat bier uitgevonden is om met carnaval die vreselijke muziek te overlevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ohja, haha! Nou, ik heb als nuchtere hollander 7 jaar in Breda gewoond en dat begon bij die mensen zo rond deze tijd altijd al te kriebelen, het carnaval. Vond het vroeger ook niks, maar als je er middenin zit en je kunt toch geen kant op, dan maar meedoen... If you can´t beat them, join them. Ofzoiets.
Haha, het helpt wel ja. Als is het alleen al dat je de volgende dag alles weer vergeten bent: inclusief die hoempapa-ellende...quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb ooit een column geschreven over Carnaval... Uitgangspunt was dat bier uitgevonden is om met carnaval die vreselijke muziek te overleven![]()
Baflo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overigens kom ik wel wat dichter bij je wonen.![]()
quote:
Yeps, al is het wat verder dan nu naar de Melkweg.. Maar vera is wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:29 schreef Z het volgende:
Dan kan je wellicht naar Vera peaceman ipv de Melkweg, ook leuk.
Foto´s zijn uit 1987, toen zou ie ´t misschien nog kunnen: maar ´t is Mick nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mick Jagger zou alles breken volgens mij als ie dit nu zou doen, lijkt me een redelijk recente foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |