Kut, te snelquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wil graag mijn stem uitbrengen ten behoeve van de polygame mens.
quote:
Moet je het de modjes vragen, maar denk niet dat ze geestelijk daar in staat voor zijn. Iets over dingen die gebeuren niet zien en zo . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kut, te snel
Kan het niet meer veranderen![]()
Eindelijk eens een echte modquote:
Een beetje laat, maar voor een goed doel. Geteld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wil graag mijn stem uitbrengen ten behoeve van de polygame mens.
Yup.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef electricity het volgende:
is dit het slowchat topic?
Brommers kiek'nquote:
Nee, dit is het [singles] topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef electricity het volgende:
is dit het slowchat topic?
Roep maarquote:
Heb jij ook al griep meid? Ik heb je toch niet aangestoken... sorryquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Cc had t over achter de schermen, toen zag ik ineens van die huiskamerschermen met bloemetjes van vroeger voor me.
Christine heeft gelijk, geloof dat ik maar achter mijn pc uit moet, en mijn bed in moet, de griep doet rare dingen me me![]()
What the fuck is jouw probleem met moderators?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je het de modjes vragen, maar denk niet dat ze geestelijk daar in staat voor zijn. Iets over dingen die gebeuren niet zien en zo . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |