quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Dat is het probleem juist, ik ben verslaafd aan het forum.
quote:Geboortedatum: 1991-11-02
Opleiding:
Beroep:
Hobbies/interesses:
Statistieken
Laatste bezoek: 20 seconden geleden
Aantal posts: 751 (gemiddeld 1 per dag)
Het was me compleet ontglipt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef nietzman het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAA ZAGEN JULLIE DAT?!?!?!
IK DEED DAT ENE! SARCASME!
Just say the magic wordquote:
Bans op verzoek beginnen bij minstens een week en er kan niet over gecorrespondeerd worden.quote:
"Ontglopen, haha! Ha! Hahaha! Há."quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het was me compleet ontglipt! [afbeelding]
BRECHTJE.RAR!!11quote:
* kwakje is het met nietzman eenschquote:
Ban is ban, het is dan een week overal, kies maar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef Xenwolfie het volgende:
Ok, een week uit het onzin forum1!!
"Le poète!"quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef makemedinner het volgende:
[..]
"Ontglopen, haha! Ha! Hahaha! Há."
MD.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef makemedinner het volgende:
NJ.
Jij kan goed onderhandelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ban is ban, het is dan een week overal, kies maar.
Iets wat jij nooit zult wordenquote:
Nee mên wat denk jij, je krijgt een 404 error als je forum.fok.nl in je browser intypt.quote:
Nerd .quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Hoe is het, als de vraag daar is, met u? Zo van: "Hoe gáát het. Met u. Hoe het gaat."
Hm?
Slechts twee revolverschoten, in tand en lip, kunnen mij nog weerhouden van een "uitmuntend", ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Hoe is het, als de vraag daar is, met u? Zo van: "Hoe gáát het. Met u. Hoe het gaat."
Hm?
Ik kan maar niet ontdekken wat je avatar voor moet stellen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ken je ook ál die andere klonen van mij, vol poëtica? Klonen die nooit bekend werden?
Dat is inderdaad niet zoals het hoort.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ik heb rugpijn van het bier. Da's nieuw, nietwaar?
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik dacht dat er niet meer aan tags gedaan werd
Het was Westmalle dubbel én trippel. Heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zoals het hoort.
Het kan wel een logisch gevolg zijn, maar niet een directe oorzaak.
1.50.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef the_legend_killer het volgende:
TS ik geef je 1 euro voor je ziel !
Nee, ik pleur er een IP ban achteraan.quote:
Nee, jij haalt het op!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je wel komen brengen dan !
Indien in grote hoeveelheden, door elkaar, dan kan die rugpijn best een logisch gevolg van het bier zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Het was Westmalle dubbel én trippel. Heeft dat er mee te maken?
Breuls had je allang gepermbanned.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Is Breuls ook zo gemeen?
Opgelost, slotje!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Indien in grote hoeveelheden, door elkaar, dan kan die rugpijn best een logisch gevolg van het bier zijn.
Hoho.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:05 schreef Xenwolfie het volgende:
Waar zijn ze oren?
Je post door mijn slotje heen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoho.
Even wachten tot de postrechten van Xenwolfje zijn 'verdwenen'.
Stuur een mail naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:08 schreef Xenwolfie het volgende:
En Dagonet?
Ik gooide 'm weer open.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Je post door mijn slotje heen.
Ja, maar niet als ik een slotje zet. Hier. Althans.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik gooide 'm weer open.
Die lul kan nog steeds posten namelijk.
Nu is het genoeg, dat geouwehoer altijd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef nietzman het volgende:
Eigenlijk is 'ie meer pissed.
[afbeelding]
"Laat me los of ik word écht boos!"
En dan gaat ie in een ander topic verder baggeren. Dat is ook niet wenselijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ja, maar niet als ik een slotje zet. Hier. Althans.
Dan stel ik voor om hem eerst even te bannen alvorens ik hier een slotje op tief. Graftopic.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan gaat ie in een ander topic verder baggeren. Dat is ook niet wenselijk.
GMTA, MD. GMTA.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Dan stel ik voor om hem eerst even te bannen alvorens ik hier een slotje op tief. Graftopic.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef Xenwolfie het volgende:
En dat ww weet ik dus niet.
En wat een rothond, laat die Haas eensch snel los!
En krijgen wij altijd wat wij willen, mijnheer? Neen-neen.quote:
Ja. Ik wel. Ík. Wel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
En krijgen wij altijd wat wij willen, mijnheer?
Zélfs jij niet.quote:
Als in. Hem némen. Serieus?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zouden ze je serieus nemen ?
Ik heb zo het gevoel dat hij nog nooit serieus genomen is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zouden ze je serieus nemen ?
Ik ben inderdaad altijd achtergesteld. Heel veel klappen gehad in mijn leven. Ik ga nu de Hollandse Ijssel inspringen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:16 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat hij nog nooit serieus genomen is.
Die is hier een paar kilometer vandaan. Wacht even, dan neem ik mijn fototoestel mee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:18 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad altijd achtergesteld. Heel veel klappen gehad in mijn leven. Ik ga nu de Hollandse Ijssel inspringen.![]()
Dat is maar een paar minuten van hier.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:19 schreef Xenwolfie het volgende:
Ok. Ik ga springen bij de Algerabrug, ok?
Welke brug is dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
Doe moeilijk. Neem de IJsselbrug dan.
Week of niksquote:
Wel posten hè.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is maar een paar minuten van hier.
Ik pak wel een camera.
Sodemieter 'm gewoon een maand van het forum af, dan kan MD dit topic op slot doen.quote:
Omdat anders 97,6 % van FoK een verzoek gaat indienen om een ban voor 24 uurtjes? Een ban is een straf en geen speelgoed (mja, sommigen vinden van wel maar oke...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef Xenwolfie het volgende:
Yvonne: Waarom is die regel eigenlijk?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat anders 97,6 % van FoK een verzoek gaat indienen om een ban voor 24 uurtjes? Een ban is een straf en geen speelgoed (mja, sommigen vinden van wel maar oke...)
Wees blij dat Yv je niet direkt heeft verbannen vlak na het vragen om een ban, sommige andere modjes en admins zijn daar heel makkelijk in.
Modjes kunnen niet bannen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wees blij dat Yv je niet direkt heeft verbannen vlak na het vragen om een ban, sommige andere modjes en admins zijn daar heel makkelijk in.
[panaroiamodus]Dat zeggen ze ja... Maar ik heb ze wel door hoor...quote:
Haal je neus daar es weg dan!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:33 schreef makemedinner het volgende:
Het ruikt hier naar zalmsalade.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef nietzman het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAA ZAGEN JULLIE DAT?!?!?!
IK DEED DAT ENE! SARCASME!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |