quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Dat is het probleem juist, ik ben verslaafd aan het forum.
quote:Geboortedatum: 1991-11-02
Opleiding:
Beroep:
Hobbies/interesses:
Statistieken
Laatste bezoek: 20 seconden geleden
Aantal posts: 751 (gemiddeld 1 per dag)
Het was me compleet ontglipt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef nietzman het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAA ZAGEN JULLIE DAT?!?!?!
IK DEED DAT ENE! SARCASME!
Just say the magic wordquote:
Bans op verzoek beginnen bij minstens een week en er kan niet over gecorrespondeerd worden.quote:
"Ontglopen, haha! Ha! Hahaha! Há."quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het was me compleet ontglipt! [afbeelding]
BRECHTJE.RAR!!11quote:
* kwakje is het met nietzman eenschquote:
Ban is ban, het is dan een week overal, kies maar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef Xenwolfie het volgende:
Ok, een week uit het onzin forum1!!
"Le poète!"quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef makemedinner het volgende:
[..]
"Ontglopen, haha! Ha! Hahaha! Há."
MD.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef makemedinner het volgende:
NJ.
Jij kan goed onderhandelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ban is ban, het is dan een week overal, kies maar.
Iets wat jij nooit zult wordenquote:
Nee mên wat denk jij, je krijgt een 404 error als je forum.fok.nl in je browser intypt.quote:
Nerd .quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Hoe is het, als de vraag daar is, met u? Zo van: "Hoe gáát het. Met u. Hoe het gaat."
Hm?
Slechts twee revolverschoten, in tand en lip, kunnen mij nog weerhouden van een "uitmuntend", ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Hoe is het, als de vraag daar is, met u? Zo van: "Hoe gáát het. Met u. Hoe het gaat."
Hm?
Ik kan maar niet ontdekken wat je avatar voor moet stellen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ken je ook ál die andere klonen van mij, vol poëtica? Klonen die nooit bekend werden?
Dat is inderdaad niet zoals het hoort.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ik heb rugpijn van het bier. Da's nieuw, nietwaar?
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik dacht dat er niet meer aan tags gedaan werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |