Wij waren beterquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:15 schreef golfer het volgende:
Geen trauma aan overgehouden.
In dat toernooi hadden we nooit wereldkampioen geworden. Frankrijk had daarvoor een te goede ploeg.
ik stel een uitzondering op de niet-klonen-verdragen voorquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elk land, er is niemand die tegen nederland wil voetballen.
Kunnen we Bergkamp niet terughalen, dat MOET mogelijk zijn op 1 of andere manier..
Herinner je de affaire Ronaldo nog?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:20 schreef Radegast het volgende:
Frankrijk was echt nog wel even beter dan Oranje.
Ze veegden de vloer aan met Brazilie, wij konden dat niet.
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Herinner je de affaire Ronaldo nog?
Dan weet je ook dat Nederland die ploeg heeft uitgeput, die konden niet meer. Als Nederland op het moment waarop Frankrijk tegen hen speelde tegen Brazilie had gespeeld was het ook iets van 3-0 geworden.quote:
Zou kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat Nederland die ploeg heeft uitgeput, die konden niet meer. Als Nederland op het moment waarop Frankrijk tegen hen speelde tegen Brazilie had gespeeld was het ook iets van 3-0 geworden.
lijkt me best sterk dat zo'n gast helemaal out gaat omdat hij moegespeeld is in de wedstrijd tegen nederlandquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat Nederland die ploeg heeft uitgeput, die konden niet meer. Als Nederland op het moment waarop Frankrijk tegen hen speelde tegen Brazilie had gespeeld was het ook iets van 3-0 geworden.
Tong, Numan kreeg rood tegen Argentinie hé!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:27 schreef tong80 het volgende:
Het meest cruciale voor onze uitschakeling was volgens mij de schorsing van Numan. Misschien weten jullie het nog maar hij speelde een schitterend toernooi. Door twee domme gele kaarten kon ie tegen Brazilië niet mee doen. Geen man over boord, want Bogarde was destijds nog de stoere verdediger waar de tegenstander bang voor was. Helaas brak ie 2 dagen voor de halve finale z'n enkel. Cocu moest toen links achter spelen en had zijn handen vol om zich al verdediger staande te houden. De Braziliaanse goal viel ook aan zijn kant.
Cocu kan je ook niets kwalijk nemen, die heeft een fantastisch toernooi gespeeld. Numan, eigen schuld, maar inderdaad, die verdediging stond als een huis.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:27 schreef tong80 het volgende:
Het meest cruciale voor onze uitschakeling was volgens mij de schorsing van Numan. Misschien weten jullie het nog maar hij speelde een schitterend toernooi. Door twee domme gele kaarten kon ie tegen Brazilië niet mee doen. Geen man over boord, want Bogarde was destijds nog de stoere verdediger waar de tegenstander bang voor was. Helaas brak ie 2 dagen voor de halve finale z'n enkel. Cocu moest toen links achter spelen en had zijn handen vol om zich al verdediger staande te houden. De Braziliaanse goal viel ook aan zijn kant.
2 keer geel toch ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tong, Numan kreeg rood tegen Argentinie hé!
Inderdaad. Cocu was de man dat toernooi.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:28 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maar als ik het goed begrijp heeft cocu dus in de verdediging, op het middenveld en in de spits gespeeld?wtf
Ik meen ook direct rood na een zware overtreding.quote:
Ja, okee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |