abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33695678
Die Fransen hadden nooit van ons gewonnen, al zullen we dat nooit weten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33695684
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:15 schreef golfer het volgende:
Geen trauma aan overgehouden.
In dat toernooi hadden we nooit wereldkampioen geworden. Frankrijk had daarvoor een te goede ploeg.
Wij waren beter Argentinie was destijds echt geen misselijke ploeg....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_33695736
Die Fransen hadden moeite met Paraquay, wonnen na pingels van Italië en waren tegen de Kroaten ook niet denderend.
In Southern Sun
pi_33695748
Frankrijk was echt nog wel even beter dan Oranje.

Ze veegden de vloer aan met Brazilie, wij konden dat niet.
pi_33695760
Ik vond dus echt van niet, maar goed... we zullen het nooit weten
Porcupine Tee - Normal
pi_33695769
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

Elk land, er is niemand die tegen nederland wil voetballen.

Kunnen we Bergkamp niet terughalen, dat MOET mogelijk zijn op 1 of andere manier..
ik stel een uitzondering op de niet-klonen-verdragen voor
stormlooptopic trouwens
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
nee geen jodenkus }:|
pi_33695792
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:20 schreef Radegast het volgende:
Frankrijk was echt nog wel even beter dan Oranje.

Ze veegden de vloer aan met Brazilie, wij konden dat niet.
Herinner je de affaire Ronaldo nog?
In Southern Sun
pi_33695821
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Herinner je de affaire Ronaldo nog?
Ja.
pi_33695829
overigens twijfel ik nog steeds aan de achtergronden van dat doelpunt van ronaldo
en ja ik weet dat dat komt omdat ik enigzins partijdig ben enzo, maar het was toch wel bizar een jongen die er helemaal door zit in de eerste helft trekt na de pauze ineens een sprintje van een half veld met 40km/h
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
pi_33695871
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:22 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja.
Dan weet je ook dat Nederland die ploeg heeft uitgeput, die konden niet meer. Als Nederland op het moment waarop Frankrijk tegen hen speelde tegen Brazilie had gespeeld was het ook iets van 3-0 geworden.
In Southern Sun
pi_33695947
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dan weet je ook dat Nederland die ploeg heeft uitgeput, die konden niet meer. Als Nederland op het moment waarop Frankrijk tegen hen speelde tegen Brazilie had gespeeld was het ook iets van 3-0 geworden.
Zou kunnen.
pi_33695953
En daarnaast is Bergkamp 10x beter dan Zidane
  Trouwste user 2022 woensdag 4 januari 2006 @ 15:27:24 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_33695977
Het meest cruciale voor onze uitschakeling was volgens mij de schorsing van Numan. Misschien weten jullie het nog maar hij speelde een schitterend toernooi. Door twee domme gele kaarten kon ie tegen Brazilië niet mee doen. Geen man over boord, want Bogarde was destijds nog de stoere verdediger waar de tegenstander bang voor was. Helaas brak ie 2 dagen voor de halve finale z'n enkel. Cocu moest toen links achter spelen en had zijn handen vol om zich al verdediger staande te houden. De Braziliaanse goal viel ook aan zijn kant.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33695982
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

lijkt me best sterk dat zo'n gast helemaal out gaat omdat hij moegespeeld is in de wedstrijd tegen nederland
  Redactie Games woensdag 4 januari 2006 @ 15:28:41 #40
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33696022
Dit was zo erg ..... Ik was helemaal kapot... Maar dat zijn we wel vaker geweest met het NL elftal.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33696029
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:27 schreef tong80 het volgende:
Het meest cruciale voor onze uitschakeling was volgens mij de schorsing van Numan. Misschien weten jullie het nog maar hij speelde een schitterend toernooi. Door twee domme gele kaarten kon ie tegen Brazilië niet mee doen. Geen man over boord, want Bogarde was destijds nog de stoere verdediger waar de tegenstander bang voor was. Helaas brak ie 2 dagen voor de halve finale z'n enkel. Cocu moest toen links achter spelen en had zijn handen vol om zich al verdediger staande te houden. De Braziliaanse goal viel ook aan zijn kant.

Tong, Numan kreeg rood tegen Argentinie hé!
pi_33696031
maar als ik het goed begrijp heeft cocu dus in de verdediging, op het middenveld en in de spits gespeeld? wtf
pi_33696041
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:27 schreef tong80 het volgende:

Cocu kan je ook niets kwalijk nemen, die heeft een fantastisch toernooi gespeeld. Numan, eigen schuld, maar inderdaad, die verdediging stond als een huis.
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 woensdag 4 januari 2006 @ 15:29:54 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_33696070
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

Tong, Numan kreeg rood tegen Argentinie hé!
2 keer geel toch ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 januari 2006 @ 15:30:16 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33696084
Cocu speelde dat toernooi zowat op elke positie volgens mij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33696095
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:28 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maar als ik het goed begrijp heeft cocu dus in de verdediging, op het middenveld en in de spits gespeeld? wtf
Inderdaad. Cocu was de man dat toernooi.
In Southern Sun
pi_33696111
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

2 keer geel toch ?

Ik meen ook direct rood na een zware overtreding.
In Southern Sun
pi_33696128
Nope, was 2x geel
Porcupine Tee - Normal
pi_33696132
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

2 keer geel toch ?

Ja, okee. Da's nog steeds rood hé! Eén keer geel voor een zware overtreding, en een domme tweede gele kaart, dacht ik.
pi_33696145
Cocu is dan ook een zeer belangrijke speler in het team. Toen al en nu helemaal. Topvoetballer tenminste in zijn Barca tijd, nu mag ik hem niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')