dat het kut zou zijn als er zoiets niet bestond.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:39 schreef Vipers het volgende:
En uw klacht is?
Hoe onvoorspelbaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
wmp
Het was echt zo'n "kijken hoe vaak ik nu gequote wordt"postquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:41 schreef Dark_Killah het volgende:
en nu gaat iedereen christiaan kwoten
Ik tel er al 2.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het was echt zo'n "kijken hoe vaak ik nu gequote wordt"post
Verkapte TVPquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:44 schreef buitenbeentje het volgende:
tvp's moesten ze gewoon verbieden en zo snel mogelijk uit ieder topic flikkeren. Het neemt alleen maar plaats in en degenen die ze plaatsen zijn gewoon te lui om Bookmarks te gebruiken.![]()
nooit gewetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:44 schreef buitenbeentje het volgende:
tvp's moesten ze gewoon verbieden en zo snel mogelijk uit ieder topic flikkeren. Het neemt alleen maar plaats in en degenen die ze plaatsen zijn gewoon te lui om Bookmarks te gebruiken.![]()
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb opeens kei zin in kibbeling trouwens
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
wmp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |