abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33760776
Ik geloof niet dat ik nog 20 uur nodig heb Dat is toch kei veel nog als ik denk dat ik het al bijna kan
pi_33760889
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef Knoekie het volgende:
Net trouwens 2 uur gelest. 1ste uur beetje door woonwijken gereden. Laatste uur veel schakelen, en rotondes. (Bij Barendrecht - Carnisselande) Ging wel goed. Alleen nog het remmen gaat het niet echt soepel


Dat remmen is nog best lastig he, ik duw hem of te zacht of te hard in, ik ga van het ene naar het andere uiterste Dan rijd ik op een rotonde af en mijn instructeur roepen HARDER INDUWEN DIE REM
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33760915
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef MaRySe het volgende:
Ik geloof niet dat ik nog 20 uur nodig heb Dat is toch kei veel nog als ik denk dat ik het al bijna kan
Er zijn ook genoeg mensen die het met veel minder kunnen, ik heb na 32 uur les afgereden..

-daarbij wil ik wel vermelden dat ik er een maand tussenuit ben geweest omdat ik een poosje in het ziekenhuis heb gelegen en medicijnen kreeg waarmee ik niet mocht autorijden..-
pi_33760989
Wat moest je ook alweer meenemen naar het theorie examen Ik had het wel opgeschreven, maar ik heb het idee dat ik iets vergeten ben.

*Theorie-examenkaart (moet je daar kopen toch?)
*Afschrift gemeente uitreksel
*Identiteitskaart
*Pasfoto's (hoeveel? )
*30,10 euro
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33761088
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef Raissa het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mensen die het met veel minder kunnen, ik heb na 32 uur les afgereden..

-daarbij wil ik wel vermelden dat ik er een maand tussenuit ben geweest omdat ik een poosje in het ziekenhuis heb gelegen en medicijnen kreeg waarmee ik niet mocht autorijden..-
Ja maar ik heb al 40 uur gereden
pi_33761371
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:28 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja maar ik heb al 40 uur gereden
ik wou er alleen mee aangeven dat 60 uur toch wel veel is, dat jij misschien ook niet zoveel nodig hebt! mijn instructeur zei dat op zijn rijschool iedereen gemiddeld 35 lessen heeft (hier en daar wat uitschieters omhoog en naar beneden) en dan afrijdt.. 40 lessen is nog niet extreem veel hoor!
pi_33761385
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef rena het volgende:
Wat moest je ook alweer meenemen naar het theorie examen Ik had het wel opgeschreven, maar ik heb het idee dat ik iets vergeten ben.

*Theorie-examenkaart (moet je daar kopen toch?)
*Afschrift gemeente uitreksel
*Identiteitskaart
*Pasfoto's (hoeveel? )
*30,10 euro
Klopt, theorie kaart kan je daar idd kopen, ik zou wel zorgen dat je op tijd bent, want waar ik m'n theorie deed vanochtend stond een enorme rij! Pasfoto = 1 genoeg.

Vanochtend m'n theorie in 1x gehaald, had 5 fout

Heb nu 26 lesuren gehad, heb er nog wel een paar nodig.
pi_33761423
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Klopt, theorie kaart kan je daar idd kopen, ik zou wel zorgen dat je op tijd bent, want waar ik m'n theorie deed vanochtend stond een enorme rij! Pasfoto = 1 genoeg.

Vanochtend m'n theorie in 1x gehaald, had 5 fout

Heb nu 26 praktijklessen gehad, heb er nog wel een paar nodig.
Gefeliciteerd!! staat je TTT al geplanned? Of je praktijkexamen?
pi_33761456
Nee nog niet, maar daar ga ik dinsdag bij m'n volgende les maar eens naar vragen
pi_33761476
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Klopt, theorie kaart kan je daar idd kopen, ik zou wel zorgen dat je op tijd bent, want waar ik m'n theorie deed vanochtend stond een enorme rij! Pasfoto = 1 genoeg.

Vanochtend m'n theorie in 1x gehaald, had 5 fout

Heb nu 26 lesuren gehad, heb er nog wel een paar nodig.


Gefeliciteerd!

Ja, ik heb hem om 13.30, maar ik ben er wel om 13.00 uur of eerder. Welke vragen had jij fout?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33761619
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef rena het volgende:

[..]



Gefeliciteerd!

Ja, ik heb hem om 13.30, maar ik ben er wel om 13.00 uur of eerder. Welke vragen had jij fout?
Vandaag? Alvast suc6!!
pi_33761623
Weet niet meer precies, iig 1tje over afstand houden, daarvan wilde ik het antwoord wijzigen, maar toen ik m'n nieuwe keuze wilde intoetsen was de tijd om . Zat een irritante vraag over voorang op een woonerf tussen en iets van alcohol.

Maar t interesseert me eigenlijk weinig, ik ben t certeficaat binnen. Veel succes iig!
pi_33761703
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef Raissa het volgende:

[..]

Vandaag? Alvast suc6!!


Donderdag, dus ik heb nog even. Ik ben nu al nerveus
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_33761735
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef rena het volgende:

[..]



Donderdag, dus ik heb nog even. Ik ben nu al nerveus
Nerveus zijn is nergens voor nodig, je hebt ruim de tijd voor alle vragen! Gewoon goed nadenken!
pi_33762584
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef rena het volgende:

[..]



Dat remmen is nog best lastig he, ik duw hem of te zacht of te hard in, ik ga van het ene naar het andere uiterste Dan rijd ik op een rotonde af en mijn instructeur roepen HARDER INDUWEN DIE REM
Ja, bij mij precies hetzelfde
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:25:10 #169
87694 Robin__
letitredno
pi_33763137
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens op kilometerteller kijken
Als ik dat de hele tijd doe tijdens het invoegen word ik doodgemaakt.. of bedoel je dat niet? Ik bedoelde meer dat je zo makkelijk accelereerd (over de 100 heen) dat je het amper doorhebt.. en dat terwijl ik nog geen volgas geef (ik weet dat het pedaal nog dieper kan, maar niet precies hoeveel dieper nog.. hehe
pi_33763255
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Als ik dat de hele tijd doe tijdens het invoegen word ik doodgemaakt.. of bedoel je dat niet? Ik bedoelde meer dat je zo makkelijk accelereerd (over de 100 heen) dat je het amper doorhebt.. en dat terwijl ik nog geen volgas geef (ik weet dat het pedaal nog dieper kan, maar niet precies hoeveel dieper nog.. hehe
ik zou het ook maar niet uitproberen als ik jou was

Ik rij ook vrij snel te snel, en dat weet ik ook wel, maar dat zit in de familie, lekker hard rijden
pi_33763525
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik zou het ook maar niet uitproberen als ik jou was

Ik rij ook vrij snel te snel, en dat weet ik ook wel, maar dat zit in de familie, lekker hard rijden
Op snelwegen en alles wat een rechte weg is waar je boven de 50 km/h mag is de cruise control heerlijk.
Dat heb ik mezelf maar aangeleerd nadat ik 170 reed op de snelweg, waar mijn instructeur niet echt blij mee was
pi_33763707
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef SuperBosch het volgende:

[..]

Op snelwegen en alles wat een rechte weg is waar je boven de 50 km/h mag is de cruise control heerlijk.
Dat heb ik mezelf maar aangeleerd nadat ik 170 reed op de snelweg, waar mijn instructeur niet echt blij mee was
mijn snelste was 150, vond ie ook niet echt fijn

terwijl ik het gewoon " met het verkeer meerijden" noemde, dat is de bedoeling toch
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:46:34 #173
87694 Robin__
letitredno
pi_33763973
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik zou het ook maar niet uitproberen als ik jou was

Ik rij ook vrij snel te snel, en dat weet ik ook wel, maar dat zit in de familie, lekker hard rijden
Mwah.. ik ga het toch echt wel een keer proberen bij naarden, richting almere gaat een rechte 50km weg over in snelweg.. daar moet het wel kunnen zonder gelijk over de maximum snelheid te gaan

Alleen kom ik daar niet meer zo vaak. (jemig hoe kansloos stiekem scheuren met je lesauto )
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:48:30 #174
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33764035
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Als ik dat de hele tijd doe tijdens het invoegen word ik doodgemaakt.. of bedoel je dat niet? Ik bedoelde meer dat je zo makkelijk accelereerd (over de 100 heen) dat je het amper doorhebt.. en dat terwijl ik nog geen volgas geef (ik weet dat het pedaal nog dieper kan, maar niet precies hoeveel dieper nog.. hehe
Mja je kan toch wel af en toe even kijken hoe snel je gaat.

En als je eenmaal lang in dezelfde auto rijd voel je wel wanneer je bij de 100 bent, ik iig wel in m'n auto!

-edit- nu 1,5 jaar me rijbewijs en heb nog nooit boven de 150 km/h gereden, die borden staan er zeg maar niet voor niks.... Ik zal wel te netjes zijn...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_33764240
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef Robin__ het volgende:
en dat terwijl ik nog geen volgas geef (ik weet dat het pedaal nog dieper kan, maar niet precies hoeveel dieper nog.. hehe
Dat gevoel had ik ook totdat ik het pedaal eens vol intrapte....precies hetzelfde als half ingetrapt.
Flutlesauto
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:05:33 #176
87694 Robin__
letitredno
pi_33764544
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Mja je kan toch wel af en toe even kijken hoe snel je gaat.
Mja tuurlijk, is ook wel zo, maar dat schiet er soms wel even bij in en dan ga je zo al weer 10 te hard. Laatste tijd wel minder last van hoor

over 45 minuten mag ik eindelijk weer eens lessen

[ Bericht 2% gewijzigd door Robin__ op 06-01-2006 14:10:42 (paar woorden vergeten) ]
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:08:16 #177
87694 Robin__
letitredno
pi_33764623
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:55 schreef enakje het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook totdat ik het pedaal eens vol intrapte....precies hetzelfde als half ingetrapt.
Flutlesauto
Mja dat zou ook best kunnen gebeuren ja.. lesauto had 2 weken terug 260.000 op de teller.. best pittig
pi_33765144
Hebben jullie dan geen cruise control in de lesauto, dat werkt echt mega-fijn.
pi_33765171
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:25 schreef SuperBosch het volgende:
Hebben jullie dan geen cruise control in de lesauto, dat werkt echt mega-fijn.
heb ik wel, maar mag ik niet gebruiken
pi_33765299
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

heb ik wel, maar mag ik niet gebruiken
Inderdaad.

Zat trouwens vanmorgen ook opeens een ambulance achter me met zwaailichten aan en al

Schrok me de tering , Maandag trouwens in het donker rijden
pi_33765386
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:11 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ja, bij mij precies hetzelfde
Hier nog één

Mijn rij-instructrice zei afgelopen maandag: "Ik vind het heel aardig dat je mij graag heel wil laten, maar je mag ook wel een beetje op je eigen veiligheid letten hoor."
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:34:31 #182
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_33765500
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

-edit- nu 1,5 jaar me rijbewijs en heb nog nooit boven de 150 km/h gereden, die borden staan er zeg maar niet voor niks.... Ik zal wel te netjes zijn...
nee, jij doet het goed. De anderen zijn te aso
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_33765760
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:29 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Inderdaad.

Zat trouwens vanmorgen ook opeens een ambulance achter me met zwaailichten aan en al

Schrok me de tering , Maandag trouwens in het donker rijden
Ik reed maandag voor het eerst in het donker, en mocht ik ook meteen voor het eerst de snelweg op. Dat vond ik wel eng, zo in het donker en dan voor de eerste keer invoegen.
pi_33766513
Meestal gebeurt er niks meer met volgas dan met half of driekwart gas oid kwa accelereren. Op een gegeven moment gebeurt er gewoon niks extra's. Ik trap tijdens het inhalen op de snelweg het gaspedaal tot de grond, echt niet schokkend hoor, versnelt gewoon, maar niet harder dan als je het geleidelijk indrukt. Kan ook komen doordat ik in een 1400 op gas rij
Maar in de auto's van mn ouders valt dat ook allemaal best tegen.

Ik rij alleen 's avonds, ook op de snelweg, best lastig snelheid en afstand schatten van mensen achter je als je alleen die koplampen ziet hoor Maar volgens mij leer je zo veel beter autorijden, als ik alles 's avonds kan, kan ik het zeker overdag, en andersom geldt dat natuurlijk helemaal niet
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:06:19 #185
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33766639
Ik vind 's-avonds rijden makkelijker en relaxter dan overdag....
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_33766902
Serieus? 's Avonds vind ik echt irritant. Doordat het donkerder is kun je afstanden veel moeilijker inschatten, dus lastiger. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
pi_33766960
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:13 schreef Nuna het volgende:
Serieus? 's Avonds vind ik echt irritant. Doordat het donkerder is kun je afstanden veel moeilijker inschatten, dus lastiger. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
ik vind in het donker rijden ook moeilijker dan bij daglicht hoor
  vrijdag 6 januari 2006 @ 15:19:25 #188
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33767119
Went wel als je eenmaal je rijbewijs hebt Ik vind het in het donker veel rustiger op de weg. Ik rij ook graag bij daglicht hoor, maar heb absoluut geen angst om in het donker te rijden. Gewoon doen wat je altijd doet.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 januari 2006 @ 15:41:28 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_33768141
In het donker rijden is rete-irritant. Vooral nu het al vroeg donker is en je in de spits rijdt Al die leuke felle koplampen voor je en in je binnenspiegel
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_33768685
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:02 schreef Repeat het volgende:
Maar volgens mij leer je zo veel beter autorijden, als ik alles 's avonds kan, kan ik het zeker overdag, en andersom geldt dat natuurlijk helemaal niet
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, 's avonds is het over het algemeen genomen véél rustiger overal.. Ik denk dat je in allebei de situaties moet hebben gereden om te zeggen dat je veel beter hebt leren autorijden
pi_33768974
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef Raissa het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, 's avonds is het over het algemeen genomen véél rustiger overal.. Ik denk dat je in allebei de situaties moet hebben gereden om te zeggen dat je veel beter hebt leren autorijden
ach, hierzo in de randstad is het 's avonds drukker dan overdag in friesland ofzo
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:18:25 #192
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33769572
kheb ook wel een paar keer in het donker gelest, vind het helemaal niet erg opzich. behalve als het regent... dan zie je helemaal geen fuck meer door je zijraam

kheb voordat ik begon te lessen wel zo'n 1500+ km al op de weg gereden, maar dan met 40km~ max. (shovels willen niet sneller )
daarop hebben auto bestuurders tenminste nog een beetje respect voor je
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:23:12 #193
97934 ASroma
Flamboyant
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 januari 2006 @ 16:25:57 #194
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_33769869
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef ASroma het volgende:
tvp
Smeerlap
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_33771003
Vandaag voor het eerst op de snelweg . Vette shit man!
pi_33771405
hehe ben ik net afgereden, vind ik dit topic..

Ben direct na mn afstuderen begonnen bij de ANWB in Rijswijk (daar opt station) 28 November eerste les, toen eerst 2 weken 2 dagen per week en laatste 2 weken elke dag. Theorie in 1x gehaald met 3 fout (waren bij CBR in Rijswijk met 50 en waren er 6 geslaagd) en op 23 December geslaagd ook voor praktijk. Alleen de hellingproef deed ik in zn 2 lette ff niet zo op, maar voelde het direct op koppeling en kon corrigeren. In totaal had ik geloof ik 35 lessen.

Was heel erg tevreden over ANWB en had een erg gezellige instructeur. Maar dat zal per plaats wel verschillen. Heb overigens geen TTT gedaan.

Enige moeilijke bij mij waren mijn ogen. Tijdens de snelcursus kwam ik erachter dat ik in de verte moeite had met zien. Dit was klote, want ook met nummer borden had ik moeite. Maar de termijn was tekort om nog een bril/lenzen te nemen. Dus met examen was ik daar flink nerveus over. Lopen parkeerterrein op; hij vraagt... ik lees: 98-VN-XX......... hij: 98?..... ik euuuuuh 96 . En toen was ik er doorheen

In de vakantie 6 dagen bij mn ouders geweest, lekker rondjesgereden super relaxt om hem te hebben!

Over invoegen op de snelweg. In zn 5 trekt hij gewoon niet lekker. Je kunt als je op de invoegstrook rijd en je hebt wat extra gas nodig ervoor kiezen om terug te schakelen naar 4. (geef dan wel gas bij met het oplatenkomen v/d koppeling anders verlies je snelheid) In zijn vier trekt hij veel lekkerder op, ook met 100km/h. meestal zet ik hem gewoon pas als in ingevoegd ben in 5
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:13:38 #197
87694 Robin__
letitredno
pi_33771646


Oke.. dus echt mooi ff niet gevraagt hoeveel lessen ie denkt dat ik nog nodig heb (nog meer) onnodige zelfmarteling had ik even niet nodig Ongelovelijke bout les wat mij betreft, doseren ging gewoon niet, zo wel met rem gas als koppeling niet (iedere keer een schok, hoe voorzichtig ik ook probeerde te schakelen), kreeg m steeds niet in zn 3 (normaal zonder te kijken met 2 vingers, geen probleem) nouja ik kijken.. dat was niet de bedoeling en ik was echt de enige bij wie die bak raar deed (ja vast) dan maar zonder te kijken flink tegen dat ding douwen bijzondere verrichtingen gingen wel okey, behalve recht achteruit rijden (dat was nieuw voor mij) je ziet geen moer door dat achterraam, behalve de lucht, met bocht achteruit zie je tenminste nog een beetje waar je heen gaat door je zijramen enzo.. verder echt 80 keer vergeten in welke versnelling ie stond, dat wil zeggen vergeten dat ik terug naar zn 1 gegaan was enzo, of *koppeling in* *uit zn 3* *terug in zn 3 ipv 2* en dat gewoon niet door hebben.. nouja toen en toen in de bocht sloeg ie af.

Kortom ik was niet blij (zeg maar ronduit chagerijning ) maar mn instructeur wel, dat wil zeggen hij had weinig opmerkingen, rechts in je dode hoek kijken als je afslaat naar rechts (in woonwijken.. ) en met invoegen op de snelweg eerder al gaten zoeken (ik wist dat ie dat ging zeggen, laatste keer snelweg op keek ik pas erg laat omdat ik even zat te kutten met schakelen (reed nog in zn 3 dus moest echt wel even naar 4 toe)

Nouja hopen dat het volgende keer beter gaat.. gaan we dan eens vragen hoe en wat (volgende week zaterdag om 1200)
pi_33771921
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:06 schreef FOKke-H het volgende:

Over invoegen op de snelweg. In zn 5 trekt hij gewoon niet lekker. Je kunt als je op de invoegstrook rijd en je hebt wat extra gas nodig ervoor kiezen om terug te schakelen naar 4. (geef dan wel gas bij met het oplatenkomen v/d koppeling anders verlies je snelheid) In zijn vier trekt hij veel lekkerder op, ook met 100km/h. meestal zet ik hem gewoon pas als in ingevoegd ben in 5
Bij het invoegen:
Ik zelf zet em meestal pas in de 4 bij de 100~110 km/h de 5 komt pas als ik echt uitgetrokken ben.
Op 100-kilometerwegen gaat die van de 3 naar de 5, dan heb je de 4 niet eens nodig. .
Maar dat zal ook wel per auto verschillen denk ik.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:28:11 #199
87694 Robin__
letitredno
pi_33772156
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:21 schreef SuperBosch het volgende:

[..]

Bij het invoegen:
Ik zelf zet em meestal pas in de 4 bij de 100~110 km/h de 5 komt pas als ik echt uitgetrokken ben.
Op 100-kilometerwegen gaat die van de 3 naar de 5, dan heb je de 4 niet eens nodig. .
Maar dat zal ook wel per auto verschillen denk ik.
Uiteraard, een motor heeft de meeste kracht/koppel bij een bepaald toerental (hoger is niet altijd beter geloof ik, iig kwa koppel niet (?)) maar dat ideale toerental ligt hoger als de 3000 waar je meestal schakelt (ongeveer) als je echt wil racen trek je m dus wel door tot aan de 'redline' (waar de lettertjes op je toerenteller rood worden) dan rij je dus bijvoorbeeld tot 65 in zn 2. Sommige auto's gaan zelfs harder in zn 4 als in zn 5 (vooral oudere auto's i guess) omdat de motor bij bijvoorbeeld 3000 toeren in zn 5 niet genoeg kracht heeft om de weerstand te overwinnen.. maar bij 5000 toeren in zn 4 wel

pi_33772469
Als je tot aan de rode cijfertjes gaat, weet je zeker dat degene van wie de auto is (de instructeur) een rood hoofd krijgt.
Dat vinden ze niet echt fijn.
pi_33772505
Wat ik eigenlijk ook niet snap, omdat alle auto's tegenwoordig toch wel een toerenbegrenzer hebben.
pi_33772639
ik had de eerste lessen dat ik te laat naar 2 ging, je trekt op, en schakelt vrijwel direct door naar 2. maar ikke niet hoor vrooooooeeeeemm 2. Maar uiteindelijk hebben we dat er toch uitgekregen
pi_33773558
je moet eens 80 in z'n 1 rijden, das gaaf joh!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33775254
Gaat wel aardig hier, maar optrekken vanuit stilstand blijft wazig. Een paar rijlessen achter elkaar slaat hij niet af, maar dan opeens wel weer. Misschien meer op gevoel doen ipv naar het toerenaantal te kijken want schakelen in hogere versnellingen gaat wel soepel.

Iig, een BMW 320D hier, wel ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')