abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33864322
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

gefeliciteerd

En wat lijkt em dat kut zeg, als je tijdelijk moet stoppen, zou ik echt helemaal uit me concentratie gehaald worden
had ik ook, toen werd er een kerel uitgegooid die zat af te kijken. Werd het ook stopgezet. Maar das helemaal niet vervelend hoor, ze doen zelfs de laatste vraag die je gehad hebt overnieuw
pi_33864351
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:53 schreef garnage-patrick het volgende:

iemand nog tips om te doen voor examen om beetje te ontspannen?
valium?
  maandag 9 januari 2006 @ 14:03:25 #278
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_33864550
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

gefeliciteerd

En wat lijkt em dat kut zeg, als je tijdelijk moet stoppen, zou ik echt helemaal uit me concentratie gehaald worden
Was gelukkig pas bij vraag 40.. Maar het was niet echt erg om te wachten, eventjes ontspanning.
  maandag 9 januari 2006 @ 14:05:48 #279
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33864617
ik zat toen naast 'n meid en we hadden bij het opnoemen (die gezakt waren).. beide zo van "huh? slaat ze mij over? "
  maandag 9 januari 2006 @ 14:10:52 #280
87694 Robin__
letitredno
pi_33864777
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:55 schreef Repeat het volgende:

[..]

had ik ook, toen werd er een kerel uitgegooid die zat af te kijken. Werd het ook stopgezet. Maar das helemaal niet vervelend hoor, ze doen zelfs de laatste vraag die je gehad hebt overnieuw
Iedere minuut die je extra doorbrengt bij het cbr is vervelend

Er zijn van het weekend al een beetje plannen gemaakt voor de komende zomer vakantie, waarschijnlijk met een aantal vrienden (waarschijnlijk 6 man, 2 auto's) richting zuid-frankrijk. Gewoon dat we ergens blijven zolang het leuk is, en dan gewoon naar een andere camping kunnen gaan. Leukste is nog dat ik dan dus ook een stuk moet rijden

Iedere winter weet ik het weer zeker, de zomer is toch veel leuker
pi_33865257
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:33 schreef mirrie1986 het volgende:
vandaag theorie gehad (2e keer). Nu gelukkig wel geslaagd met 4 foutjes. We hadden ook nog een onderbreking van 20 minuten.. Er was een kabel van een antwoordenkastje kapot.
Gefeliciteerd
pi_33866033
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:34 schreef Robin__ het volgende:
http://www.openbaarministerie.nl/boetebase/tabel/tab_001.htm

Rijden zonder rijbewijs 190,-
+ boete voor bijrijder van 110,- wegens rijles geven zonder certificaat
jaja als ze je pakken verdienen ze ook dik aan je
pi_33868281
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:47 schreef Nemmi het volgende:

[..]

+ boete voor bijrijder van 110,- wegens rijles geven zonder certificaat
jaja als ze je pakken verdienen ze ook dik aan je
Hm, das dan weer minder
pi_33870866
Pfff, net terug van mijn Tussen Tijdse Toets... Daar aangekomen bleek ik niet meneer Schut, maar meneer Dubislav (de vrees van heel Geleen) te hebben.

Na een half uurtje rijden kreeg ik als algemeen advies: "Heel hard aan werken!!!", mijn kijkgedrag was niet voldoende, nacontrole ontbrak soms, volgafstand en plaats op de weg was ook niet altijd goed... Gelukkig de bijzondere verrichtingen wel gehaald.

Achja, dan gooien we er nog wat lessen tegenaan. Op zijn vroegst na 4 lessen gaan we kijken voor de aanvraag van het echte examen.
pi_33871080
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:09 schreef reul_lb het volgende:
Pfff, net terug van mijn Tussen Tijdse Toets... Daar aangekomen bleek ik niet meneer Schut, maar meneer Dubislav (de vrees van heel Geleen) te hebben.

Na een half uurtje rijden kreeg ik als algemeen advies: "Heel hard aan werken!!!", mijn kijkgedrag was niet voldoende, nacontrole ontbrak soms, volgafstand en plaats op de weg was ook niet altijd goed... Gelukkig de bijzondere verrichtingen wel gehaald.

Achja, dan gooien we er nog wat lessen tegenaan. Op zijn vroegst na 4 lessen gaan we kijken voor de aanvraag van het echte examen.
, maar wees blij dat je wel vrijstelling hebt voor je bijzondere verrichtingen!!
pi_33871089
als je al die dingen die je noemt er in 4 lessen in wil bakken

maar hey, beter voor je TTT een kritisch iemand, dan voor je examen
pi_33871187
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:09 schreef reul_lb het volgende:

Trouwens, ben je het met zijn advies eens? Als je er goed over nadenkt denk je dan dat je normaal beter reed (dus had je nu wellicht zenuwen?) of was het altijd al zo?
pi_33871640
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

Alleen een boete en verder niets?? Hmmm.. Valt nog mee dan..
Oh, ik dacht ook nog een paar jaar rij-ontzegging.
pi_33871870
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef SuperBosch het volgende:

[..]

Oh, ik dacht ook nog een paar jaar rij-ontzegging.
ja, dat dacht ik dus ook, als je voor je 18e betrapt wordt voor rijden zonder rijbewijs dat je dan de eerstkomende paar jaar nog geen rijbewijs mag halen
pi_33872152
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, dat dacht ik dus ook, als je voor je 18e betrapt wordt voor rijden zonder rijbewijs dat je dan de eerstkomende paar jaar nog geen rijbewijs mag halen
neuh das volgens mij alleen bij herhaling
pi_33872617
quote:

[..]

Dat dacht ik ook, daardoor reed ik ook altijd in het bos
pi_33872736
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef Raissa het volgende:

[..]

Trouwens, ben je het met zijn advies eens? Als je er goed over nadenkt denk je dan dat je normaal beter reed (dus had je nu wellicht zenuwen?) of was het altijd al zo?
Voordat ik met mijn TTT begon heb ik nog een uurtje gereden er daar ging werkelijk alles goed, volgens mijn instructeur. Maar zoals ik met de TTT zelf reed, zo slecht had ik nog nooit gereden

Het begon al goed, toen ik 3 keer moest gokken naar het kenteken van een auto

Achja, nu ik erop terug kijk vind ik ook dat ik ontzettend slecht gereden heb, maar ach gelukkig was het een proefexamen... We zien het te zijner tijd wel.
pi_33873635
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:04 schreef reul_lb het volgende:

[..]

Voordat ik met mijn TTT begon heb ik nog een uurtje gereden er daar ging werkelijk alles goed, volgens mijn instructeur. Maar zoals ik met de TTT zelf reed, zo slecht had ik nog nooit gereden

Het begon al goed, toen ik 3 keer moest gokken naar het kenteken van een auto

Achja, nu ik erop terug kijk vind ik ook dat ik ontzettend slecht gereden heb, maar ach gelukkig was het een proefexamen... We zien het te zijner tijd wel.
Zullen ook deels wel een beetje zenuwen geweest zijn dan.. Erg jammer, probeer je niet te druk te maken voor je echte examen, komt heus wel goed. En zo niet, dan doe je het gewoon lekker nog een keer
pi_33873747
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef FOKke-H het volgende:
als je al die dingen die je noemt er in 4 lessen in wil bakken
Nee, na 4 lessen gaat hij kijken of hij het CBR kan gaan bellen...
pi_33876548
gelukkig wordt deze relatief lage straf gecompenseerd door de prijs die je kan betalen als je zonder rijbewijs tegen een mercedes aanbeult Of iemand verlamd rijd:|
  maandag 9 januari 2006 @ 19:45:04 #296
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_33876638
jep. je kunt beter iemand dood rijden dan verlamd maken
pi_33877332
Zo, ik ben weer thuis van mijn eerste les in het donker Het ging niet echt goed aan het begin Behalve dan dat ik goed ingreep toen een auto voor oranje (Hij sprong er net op)! vol op de rem ging staan. Ook een stukje achteruitgereden. Ging ook wel aardig. Alleen als ik langzaam achteruitreed ging het mis
  maandag 9 januari 2006 @ 21:03:10 #298
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_33880498
quote:

[..]

Ik ben het levende bewijs dat je ook een rijontzegging kan krijgen
Ik ben op mijn 18e gezakt voor mijn eerste examen en had de auto al voor de deur staan.
Ik dacht gewoon "fuck dat rijbewijs" (je bent jong he)

Toen ben ik gewoon gaan rijden en natuurlijk na een paar weken verkeerscontrole
Ik moest mijn rijbewijs laten zien en dat ging dus niet.
Mee naar het bureau en behandeld als een misdadiger (ben je ook wel een beetje achteraf gezien)

En toen kreeg ik een boete van 250 gulden en een rijontzegging van 2 jaar
Dat was 1 van de redenen dat ik niet eerder weer ben begonnen

Maar ik ken ook genoeg situaties van mensen die alleen een boete kregen

Mij advies is ....doe het gewoon niet (ja ik ben een ouwe lul)
Het is de gok niet waard
Als je iemand ongelukkig rijd trek je je haren uit je hoofd.
Shuffle up and deal!!!
  maandag 9 januari 2006 @ 21:51:30 #299
87694 Robin__
letitredno
pi_33883006
Ja, maar hoe zit dat voor je 18e? Meestal worden minderjarigen minder hard gestraft als volwassenen... Hoe dan ook behoorlijk dom.. mensen rijden auto (daar word je volgens mij redelijk afhankelijk van, zeker als je een eigen auto hebt) en dan verbied je ze hun rijbewijs te halen.. dan ga je toch eerder weer zonder rijbewijs rijden..

Mare mirelia.. was er dan niemand die je tegen hield?? Ookal had ik een eigen auto denk ik niet dat ik dat zou moeten flikken
pi_33883360
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef TheUnreal het volgende:

Ik dacht zelf aan de ANWB, het is duidelijk wat duurder maar volgens de meeste staat daar wel een goede kwaliteit tegenover. Misschien iemand die hier ervaring heeft met de ANWB rijopleiding?
Yep. Ik heb 10=daagse opleiding bij ANWB gevolgd. Vond 't prima gaan. Was erg tevreden over mijn instructeur. Was idd wel iets duurder, had 't pakket genomen met rijbewijsgarantie. Was in een keer geslaagd (wel met wat mazzel, maar moet je ook eens hebben).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')